Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roermond verdeeld zijn.

1. Geweldige inrichting. Personeel meer dan vriendelijk, eten ook prima en passende prijzen. We hebben genoten

2. jeannette

3. Geweldige nieuwe zaak in Roermond.
    Lekker eten mooie zaak vriendelijk personeel.
    En een zeer goede prijs kwaliteits verhouding.
    Een mooie zaak waar je gezellig kunt eten en drinken.
    Wij zijn fan 🫶🏼

4. Prima lekker eten, leuke sfeer.

5. Heerlijk eten.

6. Internationaal Roermond

Gisteren heerlijk gegeten in dit geweldige restaurant. Bediening is top, snel, en deskundig en vooral vriendelijk. Eten is geweldig van smaak en mooi opgemaakt. Absoluut een aanrader voor een gezellige, smaakvolle avond.

7. Heerlijk eten.
    Prima bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

8. Nederlands Roermond

Hier voor het eerst gegeten met vrienden, dit gaat zeker een vervolg krijgen.
    Een tafel besproken, maar door omstandigheden bijna een uur later gearriveerd.
    We werden uitermate vriendelijk verwelkomd met: “Hoe later op de avond………”
    Ook het eten was heerlijk!
    Kortom een absolute aanrader.

9. Internationaal Roermond

Een absolute aanrader qua sfeer, bediening en last but not least het overheerlijke eten en de presentatie hiervan! Wat een toppers!

10. Van de dag weer eens bij de Heere op bezoek geweest. Het blijft een mooie zaak. Het online bestellen bespaart veel tijd en is heel makkelijk, even wennen wel maar dat is zo gebeurt. Hierdoor heeft bedieling meer tijd voor de gast. Die tevens ook zeer vriendelijk zijn. Het eten is op en top heerlijk. Hier kom ik vaker terug!

11. Sfeer van vroeger is helemaal weg gezellig zelf eten halen en lekker uitzoeken, dat is jammer dat dat er niet meer is ik heb erg het idee dat er ook minder voorgerechtten zijn.
    Hofdgerecht met bijgerecht is al een gepuzel omdat goed voor elkaar te krijgen
    Voor deze prijs beter naar de zusjes, makkelijker te bestellen dan met telefoon

Ik denk persoonlijk dat het op deze manier echt minder word dit concept zoals het nu is is niets exclusief.
    Zo snel mogelijk terug naar zelf bediening zoals het vroeger gestart was, dan komen wij wel weer terug, zo is dat voor ons een gepasseerd station

12. Sfeer, eten en drinken waren zeer goed, ook de uitservering verliep, ondanks de waarschuwingen mbt de bezetting, zeer vlot.

13. Super lekkere bami en nasi schotels en frietjes😄 wij zijn al sinds 2011 klant en altijd tevreden. Snelle service, lekker eten en hele vriendelijke leuke mensen. Toppertjes!

14. Lekker gegeten, maar wel aan de dure kant.

Voor 4 glaasjes wijn, een tomaten-mozerella salade en een filetto met knoflookspagetti vind ik €67,50 behoorlijk…

Smaak was goed, porties niet overdadig en de lokatie zeer goed.

15. Na 1,5 uur kreeg ik een kleine shoarma schotel met slappe friet en koud vlees. De shoarmasaus is echt niet meer hoe hij vroeger smaakte. Zonde van mijn geld want ik heb niet lekker gegeten.

16. Echt een perfecte plaats om gezellig met je familie te eten, fatsoenlijke klandizie.

17. Petra slabbers

Het was goed en gezellig.
    De meneer wat ons bediende was erg vriendelijk en spontaan super.

18. Brother Paul

Heerlijke ouderwetse kroketten, zonder groente! Zoals een kroket moet zijn, met vlees en nog meer vlees. Je proeft echt de ambachtelijkheid. En de zelf gemaakte mayonaise kom ik vanuit Brabant halen, en breng hem ook graag langs vrienden in de buurt 👍🏻

19. Internationaal Roermond

Prima avond gehad bij Mr Sammi.
    Ondanks de drukte was de bediening vlot en goed.
    De gerechten a la carte waren uitstekend, compliment voor de keuken.
    Prijs/kwaliteit verhouding is oke, een heerlijk avondje uit op dinsdag.
    Het was voor herhaling vatbaar.

20. De automatiek verdiend een 10 !
    Het is een frietkraam waar de meeste Roermondenaren mee opgegroeid zijn. Lekkere frietjes in een puntzak als je wil. Snacks trek je vers uit de muur en het softijs is top, nog maar niet te spreken over de super lekkere mayonaise. Laat je niet weerhouden door de ouderwetse uitstraling, want dat hoort er bij en het gaat erom dat het schoon is en de kwaliteit van het product. Ik ben blij dat de automatiek nog steeds is zoals altijd. Ik ga graag langs, al is het maar om even te zwaaien. 🥰🤗.

21. Mandy Philippi

22. De beste frituur in Roermond en omstreken. Daar kom ik al van kleins af aan.
    Altijd vriendelijk, altijd in voor een praatje.
    Ga zo door John

23. Altijd vriendelijk, goed eten. Als we in de buurt zijn gaan we er extra naar toe voor de lekkere patat, mayonaise en de zelfgemaakte producten. Mijn man vindt de satesaus de allerlekkerste die hij tot nu toe heeft geproefd. Als je in Roermond bent zeg ik: DOEN! Lekker genieten.

24. Suzanna Lewis

De eten was heerlijk en de service uitmuntend. De restaurant was sfeervol en de badkamer super schoon. Wij hebben een top ervaring en gaan zeker terug. Veel dank.

25. Frans u

Was altijd gezellig en lekker maar bestellen op app vind ik voor deze prijs helemaal niets, kan voor die prijs net zo goed naar keten van de concurrent gaan dat is op een menu kaart aankruissen is veel makkelikker zeker als men met meer dan 2 personen is.
    De charme van zelf halen en zien wat er staat was net het leuke,
    Als dit weer terugkomt kom ik weer terug mi

26. Rattelband is een grote oplichter. Hij verteld tegen klanten dat pinnen in zijn pand niet mogelijk is. Dit is een groot leugen, overal en zelfs op de markt kun je pinnen. Nu is het voor hem per 1 juli verplicht een digitale betaalmogelijkheid aan te bieden. Maar Rattelband houd zich hier niet aan. Nou, dan gaan we daar melding van doen bij de belastingdienst en verder belanghebbende. Ik garandeer hem dat hij een boete van tenminste 10.000 Euro tegemoet kan zien met een waarschuwing. 50 Jaar geleden kon je niet pinnen maar nu kan en is het overal verplicht dit aan te bieden.
    Verder is de friet net zoals de rest hier niet te genieten, hondsbrutale eigenaar. Snel doorlopen maar naar de beter frietzaak die er zijn in Roermond. Deze is een schande voor Roermond.

1,5
  27. Peter

28. Internationaal Roermond

Mr. Sammi

29. Internationaal Roermond

Wij waren aangenaam verrast door het super lekker eten en de ambiance en vriendelijk personeel.
    Hele fijne avond gehad.
    Zeker een aanrader 👌