Hier zie je hoe de meningen over de El Sótano verdeeld zijn.

1. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Fijn dat Roermond er een verfijnd, betaalbaar visrestaurant bij heeft.

2. Internationaal Roermond

Gisteravond hier gegeten samen met de kinderen (8pers). In een woord geweldig, fijne sfeer, heerlijk eten, prettige ambiance en last but not least…. fijne en vriendelijke bediening, lekker ongedwongen maar altijd beleefd, een top locatie👍🏻

3. Internationaal Roermond

Wil Fraats

Bediening gewoon goed, de cocktails en wijn heerlijk en het eten voortreffelijk.
    Voor iedereen uit onze groep van 10 personen in de toch al wat hogere leeftijdscategorie (67/80) was er wat te kiezen.
    Zeker het tussengerecht was een cadeautje.

4. Internationaal Roermond

Van reservering tot de rekening!
    Met mijn twee volwassenen zoons genoten van een uitgebreid diner. Een heerlijke cocktail vooraf, gevolgd door een oestertje vooraf, daarna een heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht. Afgesloten met een, hoe kan het anders, een heerlijke cocktail. Ondertussen stond een altijd vriendelijke bediening klaar om het ons naar de zin te maken. Het was wederom een beleving!

5. Ontzettende lekkere lunch, Vega shoarma voor mijn vrouw (ze geeft een 10) en voor mij de Roermond uitsmijter, enige minpuntje is het brood eronder (standaard van de groothandel), wanneer het oerbrood en wat dikker gesneden was had ik ook een 10 gegeven, nu een 9.
    Ontzettende aardige gast gerichte mensen in de bediening, de bedrijfsvoering loopt als een geolied apparaat, mensen werken goed samen en de sfeer is prettig.
    Fijne plek, leuke mensen en lekker eten, wat wil je nog meer!
    Een dikke 9.

6. Internationaal Roermond

Lekker eten, goede sfeer, prima bediening. Enkel bij de afrekening was er een klein foutje, maar dat werd snel rechtgezet.

7. Ontzettende leuke plek, je waant jezelf even in Mexico… ultieme vakantiegevoel. Mijn vrouw een Vega bloemkool wrap en ik ging voor de spiesjes (verschillende stukken vlees aan de spies). Heerlijk.
    Een Mexicans biertje (Sol) en een smaakvol wijntje en de dag is compleet. Bijpassend salade (lekker door de dressing) en diepvries frietjes. De frietjes waren het enige minpunt, slap en smaakloos.
    Oh ja, ontvangst en bediening door een hoogst aardige gastheer. Leuke ervaring op de maandag avond in Roermond. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Een dikke acht dus.

8. Heerlijk. Mogen zich echt Royaal noemen! Alles vers, snel bereid ondanks de drukte. Echt een top restaurant.

9. Patrycja Pawelec

10. Mulders

Jammer, het eten werd in zijn geheel lauw opgediend.
    Bediening was vriendelijk maar heel slecht te verstaan.
    Jammer, niet meer voor herhaling vatbaar.

11. Annoniem

Ik ben al 2 uur aan het wachten op mn eten en ik heb 1 kapsalon besteld en als je belt word er 10× niet opgenomen en de 11e keer nemen ze op en zeggen ze alles is onderweg zeer slecht dit heb nog nooit meegmaakt dat je om 1:30 besteld en om 4:15 het eten er nog niet is.

4,1
  12. Leuke ambiance, vriendelijk personeel en niet onbelangrijk...lekker eten!!

13. Gisterenavond daar gegeten, laat gereserveerd gelukkig nog een plekje!
    Volle bak, lekker gegeten aparte sushi gefrituurde! Verjaardag van onze schoonzus daar gevierd, werd leuk op gereageerd met vuurwerk, en een leuke attentie. Ijsbuffet voor ik wat rommelig aandoen maar de rest was goed.

14. A. Stevens

Heerlijk eten, leuke sfeer. Goede bediening.

15. Klantonvriendelijkheid! We kwamenals regelmatige bezoeker, vaker met een groep van 4 tot 6 personen, geregeld bij Murphy’s in Roermond, en altijd tot volle tevredenheid. Laat mij voorop stellen dat ik nooit een review schrijf en dat het feit dat ik dit nu wel doe betekent dat mij dit hoog zit. Wij bestellen ruim een half uur voor sluitingstijd een biertje (nadat wij daar sinds ca 8 uur al zaten) ; ongeveer een half uur voor sluitingstijd wordt ons verteld dat wij ons bier moeten uitdrinken omdat ze gaan sluiten. Als we daarop zeggen dat deze opmerking wel erg vroeg komt en niet erg klantvriendelijk is, wordt ons doodleuk verteld dat we dan maar niet meer terug moeten komen. We hebben ons zeer beleefd opgesteld en geen enkele reden gegeven voor een dergelijke reactie. Maar wij zullen zeker hun raad opvolgen en nooit meer terug gaan naar Murphy’s in Roermond.

5,5
  16. Chris

17. Super leuk terras. Heerlijk eten voor een goede prijs. Leuke bediening en lekkere biertjes. Bij slecht weer is het heerlijk vertoeven in het restaurant gedeelte boven de zaak. Kortom..een echte aanrader.

18. Super vriendelijke gastvrouw.
    Het eten was heerlijk.

19. Chinees-Indisch Roermond

Ger Peters

Meerdere malen stonden we rond 12.15 Voor gesloten rolluiken, daarover niet enthousiast.

20. Gezellig familie restaurant, het eten was voortreffelijk. De persoonlijke aandacht is goud waard!

21. Internationaal Roermond

Karel vd Sluiszen

Heerlijk gegeten.
    Chateau Briand was echt van super kwaliteit.
    Prima en vlotte bediening.
    Absolute aanrader.

22. Robbert

Top, lekker eten, gezellig en sfeervol ingericht, anders dan anders

23. Internationaal Roermond

Wij hebben erg lekker gegeten in een uitermate sfeervolle ambiance. Personeel was erg vriendelijk!

24. Internationaal Roermond

In Rotterdam en Barendrecht gaan we vaak naar de beren. Altijd goed eten en gezellig personeel.
    Nu bij schoonmoeder op bezoek in Roermond. Als verassing de beren daar geboekt.
    Wat een afgang. Dochterlief wou een kipburger zonder de pepers. Dat kon al niet. Want ze hadden een groep van 20 personen te gast. (Wij met 6 personen) dan kon er niets af of bij op de burger vreemd want 7 seconden later vraagt ze wil je deze met kaas of zonder kaas.
    Daarna was het net een marathon. Alles ging op hoog tempo. Nog aan het eten. Kan ik afruimen.
    Na de koffie en ijs. Vroeg manlief de rekening. Ze ging de pinautomaat halen. En schreeuwde het totaal bedrag vanaf 2 meter, vanaf de tafel door de zaak. Heel de toko was stil en verbluft. We zeiden nog "Zo dat is subtiel van je". Nee daar zal je ons nooit meer zien. Na 2 april 2023 houden wij het enkel nog bij Rotterdam en Barendrecht.

3,4
  25. Internationaal Roermond

Met een woord: super!!!
    Uitgebreide keuze, super lekker gegeten, prima ambiance en zeer belangrijk: allervriendelijkst personeel. Aanrader. Ga zo door!!

26. K Ramakers

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top we hebben een hele leuke avond gehad. En komen zeker terug.

27. Een sfeervolle brasserie met enthousiaste medewerkers en een topkok! Gerechten smaken voortreffelijk en worden mooi opgediend. Wij komen er graag voor lunch of diner, zelfs met kleinkinderen die zich prima vermaken en een leuk memory spel kado krijgen. Tot zaterdag, pre birthday lunch!!

28. Heerlijke ontspannen rustige sfeer. Eten van goede kwaliteit. Alles is vers en zeer smaakvol gemaakt en opgediend.
    Bedienend personeel is vriendelijk, oplettend en behulpzaam.

29. Eten en drinken was lekker. Helaas 2 zieken in de bediening, die werden vervangen door 2 niet ervaren mensen. Ze deden hun best, waardoor waardering toch oké is. Gemoedelijke sfeer en goed bereid eten… we komen zeker terug…

30. Internationaal Roermond

Het maken van een reservering was in een handomdraai gemaakt en een paar dagen later hebben wij ons, conform het door ons gewenste tijdstip, bij het restaurant gemeld.
    Ondanks veel volle tafels, was direct iemand beschikbaar om ons naar de, in de reservering gevraagde, 'rustige' tafel te begeleiden. Voor ons gevoel was het redelijk druk, maar op geen enkele manier werden wij aan ons 'lot' overgelaten. Dat was te danken aan het bedienend personeel, beter gezegd, gastvrouw, gastheer. Naar ons idee was de muziek te prominent (maar niet erg storend) aanwezig, en voor ons (4 personen 55+) uit een tijdperk, dat meer aansluit op het (jeugdig) personeel. De kaart bood gerechten voor o.a. vegetariërs of gasten met een gluten intolerantie. Met name de Steak Tartaar en de Buikspek & Gamba vielen erg in de smaak. Ook de Vegetarische Pasta werd zeer gewaardeerd. De Iberico burger was volgens een van de tafelgenoten wat aan de droge kant en koelde vrij snel af. De Limoncello Scroppino werd gematigd positief ontvangen. Het had kouder en luchtiger gemogen. De tafelgenoten hebben ieder hun eigen wijnsmaak en mede op aangeven van het bedienend personeel vond ieder zijn/haar 'juiste' wijn. Het werd een gezellige avond in een prettige atmosfeer. Speciale waardering gaat uit naar ALLE personeelsleden die ons een fijne avond hebben bezorgd.