Hier zie je hoe de meningen over de NU Nautilus verdeeld zijn.

1. Onlangs met z'n zessen gegeten bij dit geweldige restaurant! We waren allemaal even enthousiast: alles klopte, het eten, de sfeer, de bediening, kortom: TOP!
    Wij komen zéker terug!

2. Chinees-Indisch Roermond

We zijn ook met Social Deal gaan eten voor 14 euro inclusief 4 consumpties. De bakken met eten waren niet goed bijgevuld. De kip die ik had laten wokken was rauw, zag ik aan tafel. Dit heb ik overigens wel gemeld. Verder was het assortiment beperkt. De miniloempia's waren zacht, niet knapperig. Kortom geen aanrader.

2,5
  3. Met 3 stellen gebruikt gemaakt van een wow deal op vrijdag 28 september. Voor 6 mensen een bordje met een klein beetje olie en 2 dunne plakjes boter voor het brood!
    Bediening ronduit slecht, lopen 4 keer om de 6 aperitiefjes te brengen.
    Lege glazen en flessen worden niet opgehaald. Lang op het hoofdgerecht gewacht, bij navraag gaat het restaurant voor de kelder of te wel, wow dealers in de kelder en die moeten maar wachten.
    Eten was goed. Na afloop koffie gedronken en had hier graag een cognacje willen drinken, echter niet op voorraad!
    Wijn besteld, ook hier geen juiste verzorging, niet laten proeven, geen wijnkoeler!
    Al met al was het geen succes, moeten nog veel leren, weet niet of ik hier nog eens met gasten ga eten.

4. Ten eerste een fantastische ambiance, schitterende gevel en heerlijke sfeer. ik heb genoten van een vier gangen menu met als voorgerecht een terrine van poule noire en gans, tusseng ''coquille op een bedje van spinazie en een schuim van parmezaan, als hoofdg ossenhaas met eenden lever en als kers op de taart een chocolade terrine.
    kortom een geweldige avond.

5. Wij waren met 4 en hebben het verrassingsmenu genomen. Echt een aanrader! Heel speciale, maar geen over-de- top combinaties en mooi gepresenteerd. Personeel was héél vriendelijk en er werd een duidelijke uitleg gegeven. Ook wijnkeuze was goed en werd voldoende beschreven (èn ruim geschonken)... Wij komen zeker terug!

6. Mijn ervaring voor de allereerste en de laatste keer bij izumi is zeer negatief, Ik vond het vreselijk daar. Bij binnenkomst ging het nog goed, het was een vrij rustige donderdagavond. We hebben 40min zitten wachten op ons eten, we hebben er na 30min naar ons eten gevraagd. Ze waren ons vergeten, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Toen een tafel achter ons eerder werd geserveerd terwijl zij zeker 10-15 min later dan ons binnenkwam, vroeg ik naar een verklaring en ze antwoordde simpel wel: 'het is druk bij de sushi, zij hebben warme warme gerechten.' Maar wij zagen duidelijk dat zij ook sushi hadden en zeiden er wat van. verklaring luidt als volg: ja maar jullie hebben sushi en zij temaki en maki ofzo.dt slaat nergens op, het blijft nog steeds gewoon rijst met vis. belachelijk gewoon!!!

5,1
  7. Monique Bollen

Leuke frituur, Lekkere friet en snacks(vooral zuurvlees yum yum). Er is een gezellig terras en veel ruimte binnen voor als het slecht weer is. Erg vriendelijk personeel. Ook erg handig zo midden in het centrum, kun je tijdens het winkelen makkelijk binnenwippen voor frietjes of alleen een kop koffie.

8. Vorsicht Betrug.
    Der Preis auf der Speisekarte für das Gericht, das wir haben wollten, war um 1€ höher, als auf dem Reklameschild auf dem Bürgersteig.
    Auf meine Beschwerde hierüber, versuchten die beiden Bedienungen noch den höheren Preis durch zu setzen. Erst als ich ihnen erklärte, daß sie verpflichtet sind, den niedrigeren Preis zu akzeptieren, sagten diese, sie werden den Inhaber kontaktieren. Etliche Minuten später erklärten sie dann, wir bekämen das Essen für den niedrigeren Preis. Von der Zeit der Bestellung bis zum Bezahlen sahen sie es nicht für nötig an, den Fehler, falls er einer wäre, zu berichtigen, was ich der Bedienung dann auch deutlich sagte. Die Antwort war ein Achselzucken. Erst als ich beim Gehen anderen vier Gästen, die das Gleiche bestellt hatten, auf diese Betrugsmasche aufmerksam machte und der Ober äußerst ärgerlich reagierte, hatte ich den eindeutigen Beweis, daß die verschiedene Preisauszeichnung kein Versehen war. Die Preise der anderen Gerichte habe ich nicht überprüft. Es ist aber anzunehmen, daß es da auch nicht anders war.
    Eine Bewertung kann bei Betrug nur komplett negativ ausfallen.

P.S. Die eine Bedienung war nach der Personalliste der als Aum bezeichnete, die zweite Bedienung, die Person, die den Inhaber kontaktieren wollte, ist beim Personal nicht aufgeführt, müßte also der Inhaber selbst sein. Es sollte jeder sich seine Gedanken selbst darüber machen. Ich habe den Bericht mit Absicht in deutscher Sprache geschrieben, damit es unsere östlichen Nachbarn auch lesen können. Ein Niederländer versteht im allgemeinen genügend deutsch.

1,6
  9. Heerlijke pizza's op houtoven!
    Goed verzorgde vlees en visgerechten, geserveerd met niet gangbare groenten en aardappelgarnituur!
    Mooi terras!

10. Jacinta Deprez

Wij zijn daar onverwachts op vrijdagavond met 4 toffe Belgische vrouwen binnen gevallen!! De speciale gastvrouw liet ons wat wachten, maar dat werd helemaal rechtgezet door haar uitbundige uitleg over het superlekkere eten , haar enthousiasme en charisme !! Het was een echte beleving!!
    Het is zeker een aanrader!!!

11. Ben inmiddels vaste klant hier geworden altijd vriendelijk, leuk praatje, goede kwaliteit van het eten en een goede sfeer! Een echte aanrader. Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat het personeel soms telefonisch slecht verstaanbaar is.

12. Italiaans Roermond

Karlein Laven

Knus restaurant waar je hartelijk ontvangen wordt!
    De kok maakt heerlijk eten, je likt je vingers erbij af!
    Als je er 1 keer bent geweest, wil je nergens anders meer naartoe!
    Nummer 1 van Roermond, een echte aanrader dus!

13. Een heel gezellig terras waar ik de beste friet van roermond krijgt voorgeschoteld. Ook kleine menu's voor een heel schappelijk prijsje, verder ook nog een ruim assortiment aan snacks.
    Na afloop kan je nog een heerlijk kopje koffie of thee nemen.

De bestelling wordt aan tafel gebracht. En als het te koud is voor het terras, kan je heel sfeervol ook op de boven verdieping zitten, alsof je in een huiskamer zit. Al met al is het eten er heerlijk en een gezellige sfeer. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

14. Marlou Maessen

Heerlijk eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede bediening. Zij weten echt wat er op het bord lig en weten ook welke wijn ze waarbij kunnen serveren. Gezellig aangekleed. Kleine kaart, maar heerlijke gerechten. Niet standaard. Wachten tussen de gangen is prima van tijd ingedeeld. Moeite waard om nog eens terug te gaan.

15. Chinees-Indisch Roermond

Wij zijn gisteren met de Social Deal gaan eten €14,00 incl 4 drankjes.
    We kwamen daar om half zes,de gastvrouw vroeg of we soep wilden.Ik gaf aan dat alleen ik soep wilde ,heb 15 minuten moeten wachten.We vroegen of we al konden beginnen met wokken,ze zei dat we nog even moesten wachten.(waren al open vanaf 4 uur waarom wachten)
    We dachten misschien moet het een en ander nog bijgegezet worden maar nee hoor.We zijn toen gewoon gaan wokken want t ging wel van de 2.5 uur af.Vlees was niet vers,eten, rijst was koud, onvriendelijke kok. Deur stond wagenwijd open was koud daar. De helft van de bakken waren gewoon leeg!!!! En werden ook niet gevuld. Weing keuze gewoon. We dus zijn ook eerder weggegaan.
    Hier gaan wij dus ook niet meer naar toe.

16. Alyssa Metsemakers

17. Chinees-Indisch Roermond

Slecht aangevuld, het eten was koud, nagerecht was gewoon vies... de ijsschep stond in blubber water.. en zeer onvriendelijke bediening van mevrouw zelf.
    Zeker geen reden voor nog eens terug te gaan!

18. Tarik & Martijn

Beste grill-room van Roermond!

Altijd super vers en zeer goede kwaliteit!

Bij een bestelling kan het soms wat langer duren, maar dit is ook niet gek als alles vers wordt klaargemaakt. ( Broodjes zitten al ongeveer 6/7 minuten in de oven voordat ze klaar zijn).

Beter bel je even op en ga je het zelf ophalen. Zeer vriendelijk personeel en goede sfeer in de zaak!

Even een praatje maken, krantje lezen of tv kijken, en het eten is klaar!

Heerlijk!

19. Chinees-Indisch Roermond

Mensen hebben gezegt dat de eten daar vies was maar toch zijn we hier geweest maar het was echt niet lekker en ze zeggen ook van niet te veel eten en niet weg goojen wat maakt hun dat uit of we het niet eten of wel als het eten niet lekker is dan moetten we wel gegoojen en er zit geen smaak aan het eten

20. Chinees-Indisch Roermond

Wij hadden dus ook de Groupon bon en aan iedereen die er nog heen moet met de bon: bespaar je de moeite. Het was echt een aanfluiting! Je kreeg ten eerste recycelde stokjes, iehw! Ze waren al los gebroken en waarschijnlijk in de vaatwasser geweesr. Ze hadden keuze uit maar 10 verschillende sushis en een hoop warme dingen. We bestelden wat sushi en het duurde een eeuwigheid voor het eten er was. De sushi zag er niet uit, je zag gelijk dat het geen 'echte' sushi was. De rijst was klef en het was veel te veel rijst en maar een beetje vis. Je kreeg een mini beetje wasabi, dat na twee stukjes sushi op was. Ze kwamen 3 keer aan tafel met de verkeerde bestelling. Nee, het was echt geen aanrader!

21. dhr vd wauw

22. Gisteren met drie personen heerlijk gegeten bij Danyel, zijn donderdagavond aanbieding was voortreffelijk, heerlijke amuse vooraf, daarna een krokant sliptongetje, en als hoofdgerecht een zeer mals beenhammetje met groene groenten, als afsluiting een lekkere chocolademouse met vanilleijs.

23. Heb zaterdag op terras buiten gegeten. De lokatie is natuurlijk mooi aan het water. De bedienings is redelijk chaotisch. Mijn zogenaamde biefstuk was een kleine ramp. Er werd sowieso niet gevraagd hoe ik hem wou hebben en kreeg daarom een klein uitgedroogd redelijk taai stukje vlees op mijn bord. Erg jammer. Ik zou me erg schamen om mijn gasten dit te laten eten. De aardappeltjes waren half gaar en keihard. Over de ander gerechten kan ik niet oordelen. Voor mij is dit allemaal reden genoeg om dit tertas alleen te bezoeken om alleen iets te drinken.

24. Wij hebben genoten.. Wij waren er voor de eerste keer. Wij kregen er echt ''het welkom'' gevoel. Leuke bediening, heerlijk gegeten.
    Wij komen vast en zeker terug!

25. Chinees-Indisch Roermond

Ondanks de nogal negative kritiek in deze rubriek zijn wij met onze groupon hier toch maar gaan eten. En het is ons uitstekend bevallen. Zeer vriendelijke gastvrouw. Onze Sushi's waren prima en vooral de kip saté was bijzonder goed. Hier komen we zeker terug.

26. Ben en Jeanne

Komen hier regelmatig dineren als we overnachten in Roermond om een bezoek te brengen aan onze kinderen die in het zuiden wonen. Prijs/kwaliteitsverhouding en gastvrijheid springen er uit bij dit restaurant.

27. Moderne inrichting, alles ziet er netjes en hygiënisch uit.
    Snelle service en de porties zijn ruim voldoende.
    Aanrader!

28. Mam breugelmans

Gisteren hier gegeten. Lang moeten wachten. Met excus hiervoor (brood kruideboter). Ze wilde de gasten een goedverzorgd menu afleveren. Toen het eindelijk kwam bleek de kipsaté niet gaar. Het is absoluut geen aanrader om hierte gaan eten.

3,2
  29. Chinees-Indisch Roermond

Vreselijk restaurant, mooi gelegen.
    Al bij binnen komst hadden we het eigenlijk al gezien.
    Een massale vreetschuur waar 450 man lopen te bunkeren.
    Veel Duitsers, die onfatsoenlijk zijn. Toen wij er waren was het
    al fout gegaan met de reservering, geen tafel meer!
    We moesten maar even wachten aan een statafel buiten.
    Een drankje duurde vervolgens 40 minuten.
    Het eten is gewoon slechter dan slecht geen smaak, veelal koud en ziet er niet fris uit. Verder tot drie keer toe een vuil wijnglas gekregen. Personeel dat buiten staat te roken naast je tafel was het toppunt ook al is deze man het terras aan het vegen. Al met al avond om zeep dus nooit meer naar deze vreetschuur!

1,5
  30. Chinees-Indisch Roermond

HDE Jacquart

Sfeer is erg goed, prijs en kwaliteit eten/drinken goed, omgeving uitstekend, echter door de drukte, moesten wij lang wachten op de bestelling van onze drankjes. Verder een aanrader voor iedereen.