Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roermond verdeeld zijn.

Toen ik bij het afrekenen zei dat ik de bediening ver onder de maat vond, draaide de ober zich meteen om. Dat bevestigde mijn opmerking: het personeel wad niet geïnteresseerd in de gasten. Bovendien was het eten ook niet om over naar huis te schrijven. Het eten van mijn partner en mij werden niet tegelijkertijd opgediend, maar met een tijdsverschil van een minuut of vijf, de frites en andere bijgerechten werden na twee keer vragen ook nog eens opgediend. kortom: mij zien ze er niet meer terug.

2. Nederlands Roermond

Gastvrij ontvangen door de gastheer, je voet je gelijk op je gemak. Leuke sfeer, vriendelijke bediening.
    Heerlijk gegeten, zag er goed en verzorgd uit met vers gemaakte producten. Tegen een zeer schappelijke prijs. Ga hier zeker nog eens heen als ik weer in Roermond kom.

Bart aelmans

Pizza's zijn erg lekker en goedkoop ook nog.

Els Stuyck

Het restaurant is heel gezellig en Grieks ingericht.
    De bediening was supergoed en heel vriendelijk. Eten was lekker maar, naar Griekse gewoonte, teveel...
    Het enige minpuntje is dat alles wel heel snel op mekaar volgde, dit gaf dat we de hoofdschotel niet hebben opgekregen.

5. Frans Roermond

Goed gegeten vriendelijk personeel

6. Japans Roermond

Beste sushi restaurant in midden limburg.
    Diverse keren in Japan geweest dus ik weet hoe het moet smaken.
    Zeer snelle en correcte bediening. Zeker met de introductie van de tablet.
    Sushi is altijd goed. Ik begrijp echt niet waar andere reviewers over zeuren.
    UME ga zo door. Geweldig!

7. Internationaal Roermond

Heerlijk gegeten, hertencarpaccio en ossenhaas van de dikbil. Maaltijsalade carpaccio was meer een gewone carpaccio met sla.

8. Italiaans Roermond

Geweldig gegeten bij dit restaurant. Het begint al bij binnenkomst, de sfeer van een gezellige huiskamer en de fijne persoonlijke ontvangst. Heerlijke huiswijn en eigen gebakken brood (zeer luchtig en smaakvol)
    als voor gerechtje Bruschetta gedeeld (we waren met 2 personen) dit was erg lekker!
    Vervolgens Filetto Gorgonzola en Filetto Truffel. Wat een malse ossehaas! Wat een heerlijke sauzen! Wij komen uit Helmond en hadden een theater voorstelling in Roermond. Maar nu gaan we zeker terug speciaal voor redtaurant Piero!

9. Internationaal Roermond

Een reservering bij de familie Boreas is er altijd een om naar uit te kijken. Fijn dat de lunch mogelijkheden zijn uitgebreid naar de 1e en 3e zaterdag van de maand.
    We werden door Sonja opgewacht bij de ingang, na een hartelijk ontvangst werden we begeleid naar een tafel aan het raam, fijn. Als aperitief de Sauvignon Blanc 2016 van Mahi uit Marlborough die prima beviel. De eerste amuse zag er bekend uit maar had een andere vulling. In een keer in je mond en dan even de ogen dicht om te genieten. Van begin tot eind lekker crispy met smeuïge avocado, delicate makreel en fruitigheid van appel, zalig.

Verder met een krokantje van tapioca gekruid met ras-el-hanout waarop grijze garnalen, toefjes mayonaise, stukjes gedroogde tomaat en verse kruiden. Verfijnd met aangename kruidentoetsen.

In een zwart schaaltje een cilinder terrine en dotje mousse van ganzenlever waarbij de ingrediënten van gado gado (verse groentjes, crispy rijst, pinda- en sojasaus) en balletjes van duindoornbes. Mooie zachte lever met wat meer uitgesproken kruidentoetsen, goed.

De eerste wijn werd keurig door Sonja zelf gepresenteerd. Een Portugese Vinho Verde van Toucas gemaakt van de Alvarinho druif. Lekker bloemig met tonen van rijpe appel en mineraliteit. Het gerecht was verstopt onder een laagje schuim van sake waarop een schijfje bestrooid met algenpoeder. Onderin een bereiding van stukjes kool, erop een grote oester, afgewerkt met een dunne gelei van yuzu en een crunch van miso. Ondanks de vele ingrediënten mooie milde smaken, keurig in balans, met de oester in de hoofdrol. De wijn werd door de ziltige oester iets complexer. (9,75)

Ik had al uitgekeken naar de Carabineros-garnaal 'à la royal' . Daar was ie dan, keurig gepresenteerd op een mooi wit bord. Onderin een crème van ganzenlever aangemaakt met een saus van de garnalenkoppen, beetje kokosmelk en vleugje gember. Afgedekt met een plak van geplette carabineros, erop lauwwarme stukken van de staart, blokjes ganzenlever, dotjes gelei met een toets van citroengras en verschillende kruiden blaadjes. Dat was hemels lepelen, subtiele smaken van de lever en garnaal waren perfecte in harmonie, ertussen heel subtiel de exotische Thaise smaakjes en aangename kruidentoetsen, puur genot! (9,9)

Verder met Italiaans wit gemaakt van Cortese, Garganega en Trebbiano van het huis Gorgo. In het aroma een toets van peer, rijk in de mond tonen van rijp fruit. Ernaast een gerecht wat een brede glimlach op je gezicht toverde. Geschroeide langoustine staartjes, sandwich van dunne schijfjes pompoen met ertussen een tartaar van de langoustinestaart, in het garnituur verschillende structuren van pompoen en wortel waarbij plakjes kumquat, aan tafel afgewerkt met een heerlijke saus. Alle smaakjes in het garnituur stonden ten dienste van de verrukkelijke langoustine die top bereid was. De kumquat schijfjes zorgde voor mooie frisse accenten. Genieten weer. (9,9)

Over naar stevig Spaans rood voor bij het wild. De Opta 2015 van Calzadilla, krachtig met bescheiden zuren, aangename kruidigheid en een fluweel zachte afdronk. Uit de keuken een strakke presentatie, Hollandse hazenrugfilet met maanzaadjes, ernaast een bolletje stoof van de haas, rode bessen in heerlijke cumberlandsaus en een groene spruit gevuld met smeuïge Epoisse, aan tafel afgewerkt met de braadjus van de bout. De cuisson van de rug was top, mooie krachtige pure smaak, zonder lever toets, die prima combineerde met de smaken van het garnituur, waarin de spruit met Epoisse een aangename verrassing was. (9,88)

De dessertwijn was een Pacherenc de Vic-Bilh 2015 collection Plaimont, zacht met rijp geel fruit en hint van honing. Op het bord een flinke quenelle ijs van notenboter op een koekcrumble met eronder een crème van mandarijn, ernaast een crème van melkchocolade waarin allerlei verschillende krokantjes. Met de maken van koffie, pastinaak, hazelnoot en chocolade. Mooie smaken en texturen die goed combineerden (de mandarijn wat op de achtergrond) de wijn was keurig in balans. (9,75)

Als afsluiter een wat minder krachtige espresso met een zestal lekkere friandises die nog werd aangevuld met een schaaltje waarin verse passievrucht en een lobbig schuim van koffie om de laatste gaatjes te vullen.

Bediening was uitstekend verzorgd op informele en hele gezellige wijze. Verwennerij van start tot finish. Leuk dat Tom weer terug is.

Kortom een geweldige middag met top gerechten waar we weer snel naar terug willen keren. We snappen dat het hier telkens uitverkocht is, bedankt!

Viel me eerlijk gezegd nogal tegen.
    - geen uitleg bij ontvangst
    - bestellingen uit 1 ronde lieten soms echt te lang op zich wachten (tot wel een half uur)waardoor je alles apart moest eten en de gerechten voor mij niet compleet waren (bijv. eerst babi pangang en pas veel later de rijst en nog later de salade, terwijl ik dit uiteraard samen had willen eten).
    - smaken niet spannend, saai
    - personeel deed niet echt moeite om de klant te behouden, voelde me niet echt welkom
    Ik hou van Sushi en heb dan ook al de nodige restaurants in de regio Noord- en Midden-Limburg gehad. Maar deze is voor mij echt de minste eruit.
    In de omgeving zijn voldoende (betere) alternatieven. Zal een volgende keer niet meer voor dit restaurant kiezen.

Beperkte menu kaart met heerlijke spareribs! Personeel kan echter bot zijn(zeker als je niet het dialect spreekt)

Onze ervaring begin met een vriendelijke ontvangst door de gastvrouw en later spraken we ook de chef nog even. Beiden erg vriendelijk, klantgericht en met passie voor hun vak. De kaart is zeer gevarieerd en scherp geprijsd. De chef liet zien zijn vak te verstaan, waardoor ook mijn collega - die glutenvrij moet eten - echt heerlijke gerechten kreeg voorgeschoteld. Wat mij betreft een aanrader!

Het was heel druk toch hoeft je niet lang op je bestelling wachten super.

14. Nederlands Roermond

Vercamer kris

Leuk concept, lekker eten.

15. Lunchroom Roermond

Gezellige ambiance, maar er wordt veel te weinig rekening gehouden met vegetariërs helaas… dan is de boerenlunch toch wel prijzig.

16. Steakhouse Roermond

Top zaak; heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer en niet te vergeten de beste hamburgers van Roermond!

17. Mexicaans Roermond

Kwaliteit blijft onverminderd goed. Voor een vriendelijke prijs kun je hier echt Mexicaans eten, geen fabrieksvoer maar alles zelf bereid en dat proef je.

18. Frans Roermond

Jenny Meijer Wllens

Voor de eerste keer bij Toffe gaan eten.
    Gezellige sfeer.
    Leuke en vriendelijke bediening.
    Het eten was heerlijk. Prijs / kwaliteit verhouding was prima.

19. Nederlands Roermond

19 en 20 oktober 2018.
    Een aanrader. Heerlijk eten. Veel keus. Vriendelijke personeel.

Martine Keur

Slechte service. Duur pita broodje, als het super is geen probleem, maar was niets bijzonders. Spreek slecht / geen Nederlands nooit zo slecht gegeten. Echt een teleurstelling.

22. Frans Roermond

Jos Knoben

Vanmiddag om 12.00 Uur een brunch gehad via een gift for you bon dit was echt slecht, de bon had een waarde van € 25- maar wat je kreeg had een waarde van nog geen €10-

2 koppen koffie 2 jus de Orange beetje brood beetje ei en wat beleg, zo slecht hebben we het nog nooit gehad.

Regelmatig heb ik hier gegeten en het valt mij gewoon op dat de bediening gewoon erg slecht zit. Zeker als je achter in het restaurant zit. Dan moet je vaker gaan melden dat je er zit. Zeker als het niet druk vol zit.
    Vannavond dus ook weer gaan we omdat op de meer gemakkelijke banken voor geen plaats is achter zitten. Er zitten nog meer mensen dus...
    Ik ga naast een tafel zitten waar net de bestelling wordt opgenomen. Dus de persoon ziet mij gewoon plaats nemen.
    Vlak na ons vertrekt een stel en komt vervolgens een serveerster afruimen. Maar geen enkele reactie van haar uit terwijl ze toch mensen ziet zitten aan een ongedekte tafel met ook de menu kaart voor zich...
    Vervolgens wordt er aan de tafel naast ons uitgeserveerd maar weer geen enkele reactie en de persoon loopt gewoon weg...

Ben assertief genoeg maar voor de zoveelste keer weer deze desinteresse voor klanten houdt het op.
    En zijn we ook zo weer bewust langs de balie naar buiten gelopen...ook nu weer totaal geen reactie.

Voor ons een reden om een andere lokatie te gaan zoeken om als we geen zin hebben om te koken en we hebben geen behoefte aan echt uitgebreid eten hebben.

Frank Aben

Een prachtige ambiance, heel sfeervol, leuke mensen die het bestieren en plezierig personeel maar helaas dineren is toch echt onder de maat. Het bedrag staat niet in verhouding tot hetgeen er geboden wordt. Borden zijn zeer karig opgemaakt en de kwaliteit is niets hoogstaands en dat is toch echt jammer gezien het totaal plaatje.

27. Internationaal Roermond

Het begint er al mee dat je bij binnenkomst zeker 10 minuten staat te wachten bij een wachtbordje voor je gezien wordt. Blijkbaar heeft niemand de taak om daarop te letten. Vervolgens wacht je een half uur op de menukaart. Dat is m.i. een bewuste keuze om de druk op de avond te verdelen en dat voelt niet fijn. Wel krijg je intussen de cocktail- en wijnkaart maar we kwamen toch echt om te eten. Alles wordt zonder aandacht afgehandeld, zonder aanprijzen van gerechten of specialiteiten. Iemand die doorgebakken ossenhaas bestelt krijgt dit medium/rare en meerdere gerechten aan onze tafel waren niet meer dan lauw. Verder akelig zoute risotto, echt niet te eten, alsof er per persoon een heel zoutpotje in omgevallen was. Er waren zeker ook lekkere gerechten bij maar de totaalbeleving was zeer onder de maat.

28. Internationaal Roermond

M

29. Mexicaans Roermond

Douwe Visser

Dit is een aanrader als je Roermond wilt gaan eten. Wij kwamen hier toevallig terecht en wat een geluk. We hebben heerlijk gegeten en wat een vriendelijke bediening. Heel attent met oprechte belangstelling voor de gasten. Dat zorgt voor een warm welkom en verblijf. Wij komen zeker terug als we weer in het zuiden zijn.

Joyce Smeets

Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
    TOP!!!!