Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roermond verdeeld zijn.

Frans van der Goot

2 X bezocht. Een keer in de zomer op terras en enkele weken geleden binnen. Ondanks full house snelle bediening zeer goede kwaliteit. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

2. Internationaal Roermond

Eerste keer hier gegeten.
    Was heerlijk, overtroffen. Vis (mosselen en sliptong) was super.
    Aanrader!

Helaas is Antiochia nog steeds gesloten. Het pand is ondertussen verbouwd maar staat nog altijd leeg. Navraag bij een winkel tegenover en die vertelden dat Antiochia niet meer open gaat. Jammer want ik had toch verwacht dat die nog wel open ging. Niemand kon tippen aan de lekkere broodjes doner van Antiochia!

e.van kessel

4 Januari gereserveerd voor familiefeest. Vanwege hoogwater was het restaurant per auto niet bereikbaar. Vanuit het restaurant werden wij daags tevoren gebeld, dat wij per boot naar het restaurant konden komen. Opstapplaats en vertrektijd waren goed geregeld!
    Het eten is erg goed en enorm veel keuze, ook voor de kinderen. Compliment voor het vriendelijke en behulpzame personeel!
    Wij komen zeker nog eens terug.

6. Nederlands Roermond

7. Chinees-Indisch Roermond

Niks werd bijgevuld, greentea van de lidl, personeel loopt in joggingbroeken. Sfeerloos ingericht.

8. Chinees-Indisch Roermond

Marni De Loey

Kerstbrunch hier gehad, verukkelijk eten, mooi restaurant en goed personeel.

11. Italiaans Roermond

Wij waren in Roermond en wilde graag pizza eten bij een Italiaan (de wens van de 2 nichtjes waarmee we waren). O.b.v. recensies kwamen we bij Parkzicht uit.
    Sfeer en ambiance van het restaurant was goed en ook de bediening deed hun best.
    Helaas vielen we van de ene tegenvaller in de andere.

Bij het uitdelen van de kaart werd ons keurig gemeld welke zaken er op de kaart niet waren. Dat waren best nogal wat items, maar voor ons niet zo erg want pizza was het hoofddoel.
    Dat was de 1e echt teleurstelling, want die waren er dus niet die avond en dit was men ons vergeten te melden bij het maken van de reservering die middag, bij de ontvangst en bij uitdelen van de kaart.

Toen moesten we dus een alternatief kiezen. Je voelt het al aankomen, de pasta vongele van mijn nichtje kon alleen met mosselen en daar houdt ze nu net niet van.

Uiteindelijk allemaal besteld en vrij snel kwamen de voorgerechten, dit was super lekker!
    Kwaliteit van het eten is echt heel erg goed!

Daarna duurde het best wel lang voor de tafel werd uitgehaald en voor het hoofdgerecht kwam, zat zeker 45 minuten tussen.
    We hadden 2× sliptong, 2× pasta agliolio en 1 risotto zalm.
    Zeer frapant was dat de 2 pasta's agliolio beide een andere soort pasta hadden, de 1 was mooie dunne de ander was meer een soort dikke noedel. We hebben dit aangegeven, omdat we het een beetje raar vonden. Meisje heeft keurig nagevraagd en kwam terug uit de keuken met een antwoord dat de ene pasta op was en het lang zou duren voordat er dan weer nieuwe was…
    Het komt gewoon gek over als hetzelfde gerecht er heel anders uitziet - en als het dan zo is geef het dan vooraf eerlijk aan…

De sliptongen, risotto en bijgerechten waren erg lekker!

We kregen aan het einde van de avond keurig koffie van het huis aangeboden, echter was de beleving gewoon niet wat het had moeten zijn.
    Omdat het een feestelijk avond uiteten met onze nichtjes moest zijn hebben we hier geen nadruk op gelegd, echter merken we toch dat we een negatieve nasmaak hebben overgehouden.

Eerste keer op de nieuwe locatie. Even wennen aan de andere sfeer. Jammer dat het drankarregement vervangen is door een wijnproeverij… Brood op tafel met smeerseltjes is wel weer superleuk gedaan. Verder is het eten echt heel goed. Soep verrukkeijk, salades en vlees heerlijk! Ook keuze voor kinderen en de moeilijkere eters. Nog een puntje:2 euro parkeergeld vind ik raar… parkeren zou gratis moeten zijn. Maar al met alzeker wel voor herhaling vatbaar!

13. Internationaal Roermond

Het eten was voortreffelijk. Precies zoals je van een Grand Café kunt verwachten.
    Het is geen 3* restaurant zoals sommige mensen verwachten als ze ergens gaan eten.
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

Het eten was heerlijk, ruim voldoende keus. Lekker warm en heerlijk vers bereid. Een pluim voor de vriendelijkheid van t personeel.
    Echt een aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar.

Bahbah nooit meer!
    Al later op de avond bijna met sluitingstijd.
    Vraag of we nog binnen kunnen eten. Ja hoor geen probleem, wordt hierop geantwoord. Na kwartiertje is het eten klaar en krijgen we het in een plastic zak. Hierop zeg ik maar we konden het hier toch opeten. Waarop wordt geantwoord, nee we gaan sluiten iedereen moet weg. Waarop ik aangaf maar je collega gaf aan dat dit prima was. Nee nee zegt hij wij zijn dicht, dus naar buiten. Nogmaals gezegd dat we hier mochten blijven eten, en gewezen naar zijn collega die ons dit vertelde (die wegkeek en net deed alsof zijn neus bloedde) Waarop hij aangaf dat is niet mijn probleem, eet maar buiten op. Zo onbeschoft. Eerst dingen beloven en waarna uiteindelijk is betaald dan is t opeens "en nu oprotten". Nooit meer dat ik naar deze tent toe ga. Zo onbeschoft als hier ben ik nog nooit behandeld!

16. Chinees-Indisch Roermond

Onno Hopmans

Vertaal van English naar Nederlands

SLECHT RESTAURANT!
    -Bakken te laat/ helemaal niet gevuld.
    - Zeer weinig diversiteit aan eten.
    - Sfeerloos door niet hoorbare muziek.
    Grote afrader dus!

Xavier Maertens

René en Miriam

Het eten is zeer goed bevallen. Enkele pluspunten zijn: het eten wordt heet opgediend. Men komt vragen wanneer er moet worden geserveerd; men respecteert de wens van de klant om tussen de gangen te wachten.
    Het personeel is vriendelijk en komt vragen of het goed is en voldoende.
    Ook de opstelling van de tafels is goed; niet te dicht bij elkaar en de temperatuur in het restaurant is in orde.
    Je krijgt hier het idee; "de klant is koning"

*We waren eerder aanwezig dan afgesproken en de tafel was nog niet vrij. Er was geen gelegenheid om ergens in het restaurant te wachten en zijn maar weer naar buiten gegaan.

*Het voorgerecht was net geserveerd toen het hoofdgerecht al werd opgediend.

*Kortom de organisatie liet te wensen over!

Thei Sturme

We hebben eerste Kerstdag thuis genoten van het bij "Bali Indonesia" gehaalde eten. Bijzonder vriendelijk mensen, meedenkend en adviserend. Ook mijn gasten aan tafel waren vol lof over de smaak van het eten. Een dik compliment voor dit restaurant- cateraar..........en kunnen het eenieder aanbevelen. Dit krijg zeer zeker een vervolg !

Het eten ziet er niet uit. Sushi is veel te los gerold en letterlijk in een bakje bij elkaar gegooid. Verder hebben de gerechten geen lekkere smaak en was de beef terriyaki al koud voordat ik kon beginnen met eten. Voor dit geld mag je toch wel iets van goede kwaliteit verwachten. Helaas was dat hier niet het geval.

Eten was redelijk goed maar de het personeel moet nog veel leren.
    Bij het afrekenen werd aan de tafel het geld omhoog gehouden.
    En met het oog bekeken als het geld wel echt was.
    Zelfs het briefje van 5euro.
    Dit vond ik toch alsof ik een crimineel was.
    Controleren mag maar doe dat dan ergens bij de kassa.
    Maar niet midden in de zaak.
    Prijs is relatief duur in verhouding aantal keuze gerechten.

Na een bezoek bij de outlet in Roermond gingen wij voor het eerst uit eten bij deze restaurant/shoarmatent wat een drama tent is dit, zo slecht nog nooit meegemaakt in Nederland!

Wat een slechte service personeel grof gebekt en dan dit tegen je klanten! Aangebrand vlees, sla is dof en niet lekker dan heb ik het hellemaal nog niet over de kippensoep gehad (kipkerrie soep ). Dus people beter na de MC Donald.

Ik eet in zeer veel restaurants in heel Nederland. Het Gesprek is een echte aanrader, de prijs kwaliteit verhouding klopt. Het eten is ster- waardig, de bediening attent en de ambiance perfect.

Heerlijk genoten van het perfecte eten en de vriendelijke mensen in de bediening. Mooie zaak een waardevolle aanwinst. Een klein minpuntje… 2 euro betalen om te mogen parkeren… vlakbij het restaurant.

27. Frans Roermond

Heerlijk, jammer dat het er rustig was

28. Italiaans Roermond

Heerlijk gegeten gisteravond! Geen menukaart, maar lekker allemaal gerechtjes om samen van te proeven. We hadden een mix van vis- en vleesgerechten. Het vlees was echt heerlijk! Zelf ben ik niet zo'n grote vis-fan, maar alles wat ik geproefd heb was toch ook heel lekker. We hadden voor-, hoofd- en nagerechten. De nagerechtjes waren verschillende soorten ijs. ook dit was zo op bij ons!

29. Chinees-Indisch Roermond

Erg slecht. We hadden wowdeal voor 2 personen. Het eten was half lauw. En de bediening was erg klant onvriendelijk. En veel van de gerechten waren niet meer voorradig.

30. Chinees-Indisch Roermond

j lempens