Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roermond verdeeld zijn.

1. Internationaal Roermond

Peter den hertog

Enorm goed, ik had op eet.nu gekeken voor glutenvrij eten in roermond. Na recensies te hebben bekeken naar dux gegaan, personeel was enorm goed op de hoogte van glutenvrij eten. Werd ook goed door gegeven aan de keuken en ander personeel wat bij onze tafel kwam.

Leuke ambiance en goeie wijnen op de kaart. Het eten was ook van goeie kwalitiet

2. Internationaal Roermond

Veel over gehoord van dit restaurant, maar dit is het toch niet. Kil, druk, gehorig, rommelig. Het eten is op zich prima, maar in deze Van der Valk setting is het niet te doen om met z'n tweetjes te eten. De bediening ziet dat je niet geniet, maar laat het gelaten en zakelijk gebeuren.

3. Internationaal Roermond

Peter

4. Internationaal Roermond

Veilig Neel

5. Italiaans Roermond

Gewoon de enige echte italiaan van Roermond en omstreken. Met name het persoonlijke karakter en het directe contact met de kok maken van dit restaurant een zo bijzondere plek.

Roos Vaessen

Vandaag samen met mijn man en twee vrienden heerlijk gegeten. Hartstikke veel keus. Bediening super. Complimenten voor de mooie locatie. Groetjes en tot gauw

Van het weekend hier gaan eten had ik maar even de moeite genomen om de recensies eerst te lezen wat een rommel verkopen ze daar brood komt gewoon van de Lidl of iedergeval goedkoop cheap afbak brood dan heb ik het nog niet over de kruidenboter gehad die was volgens mij van het bieflapje van de mixgrill dat kuipje wat je er dan bij krijgt ze hadden nog wel moeite genomen om het uit de verpakking te halen verder was er geen gast daar op een zaterdag avond eigenlijk best vreemd dat moeten toch de drukste tijden zijn in het weekend mixgrill was ook lachertje klein bieflapje stukje droog spek en stukje karbonade nou heb veel mixgrill gezien maar dit was echt te triest toetje hebben we maar overgeslagen nooit meer voor ons kan je geld beter meteen weg pleuren…

8. Internationaal Roermond

Als je het niet meer nodig hebt, stop dan met een restaurant runnen. Wat een arrogantie. Waardeloos!
    Van een restaurant met een dergelijke kaart verwacht je op zijn minst een ambiance en bediening die daarbij aansluit. Het is het complete pakket dat bepaalt of je een diner hebt gehad dat aan de verwachtingen voldoet. De ambiance en de bediening hebben echter het niveau van een wegrestaurant. De bediening heeft geen binding met
    de zaak en werkt alles plichtmatig af. Iedere andere interactie dan opnemen wat er gewenst wordt, wordt uit de weg gegaan, met aan het eind van de avond het gevoel dat je alleen maar gegeten hebt.
    Sommige mensen runnen een restaurant om in hun levensonderhoud te voorzien. Voortaan dus maar beter zoeken naar een restaurant waar mensen met passie rondlopen.
    Dit nooit meer.

Ruim veertien jaar kwam ik regelmatig bij de boordjeszaak doedels in Roermond. De hoeveelheid beleg op een broodje is enorm achteruit gegaan, waardoor ik het beleg nog nauwelijks proef. Erg jammer, broodje makreel at ik wel drie keer per week. Tijdens mijn laatste bestelling voelde ik gewoon een teleurstelling, vandaar mijn post.

mido van

11. Steakhouse Roermond

Goed en lekker eten en betaallbaar.

12. Steakhouse Roermond

Maris Grispen

We zaten amper op het toch vrij volle terras of er stond al iemand naast ons. Heel attent. We bestelden 2 Leffe Triple, die deden Euro 3,50 per stuk, en dat is een zeer vriendelijke prijs. Vervolgens nog 10 borrelhapjes, (mini-frikandel, kipnugget en bitterbal), niet van de hoogste kwaliteit, maar daar was de prijs (Euro 4) ook naar. Prima plek.

Heerlijk geluncht. Gezellig en vriendelijk personeel. Ga er zeker vaker naartoe

Frenskens

Heerlijk eten. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel!

Het restaurant zag er gezellig en uitnodigend uit bij binnenkomst maar voor ons was het de eerste en tevens laatste keer dat we hier gereserveerd hebben. De bediening was onvriendelijk en arrogant, we merkten alle 5 al snel op dat de bediening vooral oog had voor een bepaald aantal gasten (ons kent ons). We zaten buiten en ik had de ondergaande zon de hele tijd recht en fel in m’n ogen, bij navraag of er een kleine tafel bijgeschoven kon worden (zodat ik aan de zijkant van de tafel kon zitten en niet pal tegen de zon in) werd hier raar, kort en onvriendelijk op gereageerd en er werd niet naar een evt. Oplossing gezocht. We hadden iets te vieren en wilden starten met prosecco, een van de gasten mag momenteel geen alcohol drinken, we vroegen naar een gezellig alternatief, haar werd toen Spa blauw aangeraden, we hebben toen maar meteen de prosecco achterwege gelaten. Het eten was voldoende maar bij 2 gerechten kwam het vlees een hele tijd eerder dan de rest van het gerecht, na navraag kregen we een kort en onvriendelijk antwoord. Een van de 5 gerechten kwam nóg een tijd later. Toen we op het einde net onze koffie gekregen hadden en net begonnen te drinken, kwam ‘n serveerster met de vraag of we nog iets wensten te drinken, de reden was duidelijk, er stonden enkele groepjes nieuwe gasten te wachten of er misschien nog plek vrij was. Niet netjes om zó door te laten schemeren dat het voor ons tijd was om te gaan.

17. Internationaal Roermond

adriaan

We hebben er even op moeten wachten. Een bezoek aan de nieuwe zaak van familie Boreas. Slechts een keer per maand voor lunch geopend, wij zijn erg blij met deze mogelijkheid! Parkeren is iets minder handig dan voorheen in Heeze. De zaak is verrassend klein en hip ingericht. Langs de muren pluche banken, tafels (ovaal en vierkant) zijn van zwart staal met reliëf, de draaistoelen zitten comfortabel. Aan de bar hoge stoelen voor een chefs tafel beleving waarachter we Nico met aan zijn rechterhand de getalenteerde Maikel van Veen in actie zien.

Als aperitief de bekende Marlborough Sauvignon 2016 van Mahi die prima beviel. De eerste amuse werd keurig gepresenteerd op een porseleinen staander die leek op de achterzijde van een tonijn. Een cilinder van tonijn met krokant jasje afgewerkt met toefjes gel van passievrucht. Prima geproportioneerd, met mooie textuur, heerlijk.

Verder met oester in een buideltje van zoetzure rettich op een milde kruidencrème, afgewerkt met een toefje citroengel, wow.

De bekende makaron is inmiddels helemaal geperfectioneerd met een gelaagde smaakopbouw. Je startte met een toets van koffie die overging naar een delicate toets van ganzenlever die op de tong smolt, aan het eind zorgde de krokante anijszaadjes voor een verfijnde droptoets, indrukwekkend.

Verder met een verfijnde Noordzee krabsalade met groene aardbei, avocado en een vleugje kerrie, genieten!

De laatste amuse was een zoetzure tomaten melange met burrata en groenten mostarda, afgewerkt met een luchtige kroepoek van tapioca. Lekker sappig en mooi hoog in zijn zuren.

De eerste begeleider werd keurig door de jonge sommelier in opleiding gepresenteerd. Een witte Beaujolais van Dominique Piron gemaakt van Chardonnay, verfijnd met mooie mineraliteit. Op een mooi wit bord een sappige grietbotfilet met erop stukjes scheermes, dubbel gedopte erwten, stukjes pistache (voor aangename accenten) en ziltige Avruga, afgewerkt met een olie van lavas en een schuimige saus op basis van geitenboter. Top cuisson en een uitstekende smaakbalans, naadloos aansluitend bij de chardonnay die hiernaast nog lekkerder werd. (9,88)

Over naar een zuid Franse Serica Viognier van het huis Vedilhan, vol met tropisch fruit en een vleugje vanille. Op het bord flinke stukken van Jonge kreeft (schaar en staart) bedekt met schijfjes pompoen waarop een frisse gembergelei. Aan de ene zijde een heerlijke verfijnde kreeftenjus met kleine cantharellen en aan de andere zijde een lobbige saus van oranjebloesem. Hele mooie smaken met de kreeft in de hoofdrol, de verrassende gembertoets vond ik geweldig. De viognier was keurig in balans, groots! (9,95)

Een Heerlijke Oostenrijkse St. Laurent van Johanneshof Reinisch was geselecteerd voor bij het pièce, een specialiteit van de chef. Een prachtige presentatie zoals we die kennen van Nico. In de eigen jus gekruid met cacao een cilinder van de borst van Anjou duif met erop een halve cevenne ui, ernaast cilindertje stoof van de bout, schijfjes gelei van snijbiet, toefje crème cevenne ui, een niet zo zoete vijgenconfituur met pitjes en kogel ganzenlever aan een botje. Dit werd aan tafel afgewerkt met een heerlijke ganzenleversaus. Een geperfectioneerd gerecht met uitgekiende wijn-spijs, puur genot! (9,95)

Uit Australië een botrytis Semillon 2014 van Bimbadgen, geconcentreerd met tonen van abrikoos en honing en mooie zoetzuur balans. De presentatie was strak, een grote citroen in een laagje schuim. De citroen was gevuld met een mousse van witte chocolade, onder het schuim zat frisse gelei van citroen met basilicum saus en ganache van witte chocolade. Een mooie smakencombinatie die de wijn nog lekkerder maakte. (9,7)

Als afsluiter nog een heerlijke espresso met optocht aan friandises.

Bediening was onder leiding van Sonja wederom uitstekend verzorgd op informele wijze, verwennerij van start tot finish.

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend.

Met deze kleine brigade houd de perfectionistische Chef controle en door de bescheiden openingstijden en aantal couverts is het goed vol te houden. We zijn erg blij dat ze weer terug zijn, en hoe. Wat ons betreft horen ze weer bij de absolute top van Nederland, bedankt!

P.J.Beek

Op zaterdag 26 mei j.l. met familie buffet gehad. Uitstekend en enorme keuze. Heb last van COPD en kan niet ver lopen. Een uwer heeren heeft de slagboom geopend waardoor ik tot aan het restaurant kon rijden. Hij heeft mijn auto ergens geparkeerd, (het was ontzettend druk) en mij de sleutels terug gegeven met de opmerking dat als ik naar huis zou gaan hij mijn auto zou ophalen. Deze sevice heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn hartelijke dank.Tot de volgende keer en veel succes met uw zaak..

Ria Heber

Lekker gegeten met nog 6 vrienden en famillie,
    Heerlijk buiten gezeten😀 Binnen was het erg warm!

Gr RH.

Hier sinds ze in t retailpark zitten al vaker gegeten.
    Altijd heerlijke noedel gerechten met lekkere bijgerechten.
    Tot de volgende keer!

22. Chinees-Indisch Roermond

Slecht, slecht slecht! Geen woorden voor, ze hadden onze reservering niet gehad, er was dus geen buffet? En daarbij waren we de enige gasten. Ze kon voor ons wel een 4 gangen diner maken… nou doe dat dan maar want we komen van ver en moeten toch eten! Het enige dat we mochten kiezen was de soep, de rest werd gewoon gemaakt! Dus eten wat de pot schaft… bami en nasi volgens mij niet vers… Nog nooit zo slecht gegeten! Mensen ga er niet heen!

23. Chinees-Indisch Roermond

Mandy Rodenhuis

Friet e.d. zijn prima. Alleen de baas is wel zo'n zuur sacherijn geworden... pff. Ga er niet graag naar binnen als ik die onvriendelijke smoel al zie. En vaak als het druk is gaat er heel veel fout daar.

Bas van der beek

Samen met mijn vriendin vandaag deze lunchroom bezocht, om de verjaardagsbon te verzilveren die ik voor mijn verjaardag van hun heb gekregen. Super initiatief van deze zaak!
    Ondanks de drukte snel geholpen met een vriendelijke lach.
    De lunch was overheerlijk.
    Gaan snel terug!

Gisteren geluncht bij deze geweldige lunchroom!
    Super vriendelijke bediening.
    De asperge salade was werkelijk fantastisch👍
    Voor herhaling vatbaar.

Toch wel het beste eethuis hier in roermond.
    Ik ben een groot fan van hun kapsalon, je besteld een grote, en ze weten wat groot is.
    Top!!
    Ook de pizza wordt top belegd! Hier kunnen veel zaken iets van leren!!!!
    Ik kom hier een 2a3maal per week, en de waardering komt bij mij aan!!
    Hier weten ze hoe ze met hun klanten om moeten gaan!
    Chapeau!

28. Mexicaans Roermond

F.Geelen

Al meerdere malen bij El Sótano geweest eten. Iedere keer wat anders van de kaart gegeten en iedere keer weer overheerlijk. De porties zijn ook meer dan voldoende! Een echte aanrader voor eens lekker/gezellig Mexicaans te gaan eten bij El Sótano, is weer eens wat anders!
    De bediening is zeer vriendelijk en correct. Er wordt er "gelukkig" niet zo gejaagd, ze blijven rustig en kalm. Ook als het vol zit! En toch is de wacht tijd "niet" lang voor je je eten geserveerd wordt! Prijs / kwaliteit is prima, niet te duur!
    Gewoon gezellig lekker uit eten!

Op vrijdag 13 april geluncht bij Goede tijden. We bestelde beide een soep met stokbrood en kruidenboter zoals buiten op het bord beschreven stond. De kruidenboter ontbrak, de asperges in de aspergesoep waren nog hard en leken wel ongekookt. Als ergste was nog dat ik met mijn glutenvrije dieët een euro extra moest betalen voor mijn brood. Wat er ten eerste niet uitzag en niet lekker was. 2x gestraft dus!! In plaats van Goede tijden was het slechte tijden!!

Maud Van Lier