Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roermond verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Roermond

Fijnproever

Fan van de Heere

Prachtige locatie, sfeervolle gelenheid.
    Heerlijk eten, ruimvoldoende keuze.
    Vriendelijk personeel, correcte bediening.
    Bij binnenkomst hing er een vreemde geur in de hal maar hier was binnen gelukkig niks meer van te ruiken.

3. Italiaans Roermond

Eric van Hegelsom

We hadden gereserveerd bij Piero met een bepaalde verwachting naar aanleiding van de beoordeling op eet.nu. Bij binnenkomst hadden we al twijfels, tafels met damastpapier en goedkope papieren servetten, totaal geen Italiaanse aankleding of muziek. En na de menu kaart gezien te hebben besloten niet te eten. Bij een 3 gangen menu minimaal € 50,00 p.p. Exclusief drank, veel geld voor deze entourage. Ons heil ergens anders gezocht voor €50,00 p.p. 4 gangen incl. drank en wel sfeervol ingericht

Zeer slechte zaak. Oudere werkneemster zeer onvriendelijk.
    Moesten plaats nemen tegenover de wc.
    Mevrouw ging tijdens ons eten de wc poetsen. Zonder handen te wassen ging zij tussendoor nog enkele keren eten uitserveren.
    Lunch en soep waren niet lekker.
    Zullen we nooit meer komen.

Heerlijk gegeten en grote porties! Weinig keuze betreffende voorgerechten en er is slechts 1 nagerecht. Maar wat hoofdgerechten betreft echt prima! Verder gezellig ingericht en een vriendelijke bediening. Een aanrader als je de Turkse keuken in de regio Roermond wilt proeven.

High tea was ver onder de maat, niet vers, oude koekjes uit pak e.d. Zeker géén aanrader!

1,3

We hadden via VakantieVeilingen een high tea geboekt. Deze was zowel kwalitatief als kwantitatief ver onder de maat. Producten waren niet vers en proefden alsof ze uit de supermarkt kwamen. Daarnaast lagen er kleine marsjes, kokosmakronen en goedkope koekjes op de etagère die oud smaakten. Ook het kwart chocolade cakeje smaakte naar karton. Toen ik iets daarvan zei, n.a.v. de vraag of alles naar eens was, en aangaf dat het niet vers was gaf men aan dat dit toevallig niet zelf gemaakt was doch de rest wel. Wat moesten we dan verwachten voor €12, - via VakantieVeilingen? Aldus de gastvrouw. Zij boden dat immers.
    Niet zelf aan. Hierover was ons vooraf niets bekend. Zeker geen goede reclame! Toen men ons ook nog beschuldigde ervan dat we onze mening ongevraagd aan onze buren verkondigde was de maat vol. Onze tafelburen vroegen ons nl. Hoe het was. Kortom: waardeloos!

Eten is al vanouds: gewoon goed. Indrukwekkend hoe de heren hun restaurant in korte tijd sfeervol hebben ingericht. Klein puntje is het begeleiden van de gasten naar tafel, het is dan zeer gastvrij om ook iets te drinken direct aan te bieden en even uit te leggen hoe het concept is. We moesten nl. Best even wachten op de ober voor het eerste drankje maar… het was ook zeer druk en het restaurant was net weer open en dan zijn dit de puntjes op de beroemde "i". Al met al komen wij zeker terug!

Lekkerste bodem die er is in Roermond. Kritisch kijken na de kaas op de pizza teveel is heel erg vies en als het niet doorgebakken is. Wees niet te gierig met de groente.. service een lach op je gezicht toveren niet soms maar altijd.

Altijd heerlijk eten en het personeel is erg vriendelijk.

11. Chinees-Indisch Roermond

Telefonisch besteld: over 10 min is het klaar.
    Vervolgens 50 minuten moeten wachten op afhaalmenu.
    Onaardige reactie hierop, stukje gastvrijheid maakt ook onderdeel uit van de waardering ! Vraagt om aandacht.

Goed, gezellig, hele fijne sfeer!

13. Chinees-Indisch Roermond

VWA wordt eens wakker zou ik zeggen! (wij zijn echt wel wat gewent maar dit NOOIT meer!)

Ook via SD hier terecht gekomen, dan nog is de prijs teveel zelfs zo ranzig.
    Mensen die dit prima vinden zijn nmi nog nooit elders geweest, en jah voor E9,95 varwacht ik geen kaviaar of 40 gerechten.

Dit is de zoveelste recensie zoals hieronder, alles klopt wat de mensen schrijven.

Idd bij aankomst en binnenkomst krijg je al de kriebels zo griezelig, het personeel geeft ronduit toe dat er verschillende keren een ongedierte plaag is geweest.
    En het personeel is erg aardig (op de eigenaresse na), maar weet zich geen houding te geven.
    Dat ongedierte was te merken toen een van onze kinderen een soort kakkerlak tegen kwam in de vieze wc's.
    Het buffet kun je bovenop je naam schrijven in het stof (glas), tevens liggen er her en der wat dode insecten bij buffet en raamkozijnen.

Wij hebben de VWA hier al over gebelt, maar als iedereen dat nu eens zou doen zou het misschien werken.
    Ik zie vanaf 2009 al duidelijk dat er wordt gewerkt op een manier, wat dus echt niet kan bij een goede horeca ondernemer en ook nog wat winst maken.

Iedereen wordt gelokt met mooie plaatjes via SD of WOW Deal, en er klopt helaas niks van.
    Ik heb hierover ook al contact gehad met SD en ze zouden het onderzoeken, maar blijkbaar dus niet.

Het hoeft voor ons niet veel keuze te zijn, maar wel schoon en vriendelijk.
    Als men deze review weer niet plaatst ga ik deze week WEER contact opnemen om de zaak een grondig door te spitten, dit kan zo niet verder (voordat er misschien nog zieke of erger gebeurt).

Mijn advies ga er NIET heen.

14. Internationaal Roermond

Redelijk gegeten, 5 verschillende dames aan de tafel gehad.
    Weinig keuzes en de kaart was klein en slecht te lezen.

15. Kleine eetwaren Roermond

Een echte aanrader. Super vriendelijke bediening en eten waar je na langer tijd nog heerlijk kan van nagenieten. Ook een super aanrader voor bedrijfsfeesten. Ik zal er zeker weer naar to gaan.

Jan Smeets

Top! Echt aanbevelingswaardig.

Heel lang moeten wachten op een bestelling. Andere gasten waren aan het klagen dat ze al een uur stonden te wachten. Toen we eindelijk na 3 kwartier thuis waren met de pizzas, had een niet eens alle ingrediënten er op, en de andere was gewoon onsmakelijk.

Misschien ook een goed idee om op een oktober avond de duren niet de hele tijd open te hebben.

Slecht eten
    Je bestelt spareribs en je krijgt 6 heel kleine stukjes vlees geen salade er naast

19. Nederlands Roermond

Gisteravond voor het eerst bij het Roerpotje geweest eten. Lekker gegeten, goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Frans Roermond

Lekker eten en drinken, wat wil je nog meer! Enthousiaste vakkundige jonge mensen die hun vak verstaan! Tip: als je wil kan je bijna alles per glas drinken!

21. Italiaans Roermond

Gerard versluis

Over het algemeen was het eten prima. De service ook wel, alleen de prijs omtrent kwaliteit is afschuwelijk! Ik heb geproeft dat de vis alles behalve vers is, gewoon ingevroren. Ik zal hier never terugkomen. Puur om het feit dat je hier betoept wordt! Menen alles vers te bereiden maar dat is het gewoon niet! De vis heeft een suffe smaak. De prijs omtrent een cola is meer dan belachelijk. Als ik mij niet vergis 2.50 A 2.60 Ik wil alle lezers behoede voor het slechte van deze zaak.

22. Internationaal Roermond

Gezellig restaurantje, goed eten en vriendelijk personeel.

23. Nederlands Roermond

Ongelooflijk dat een kok zo'n smakeloze scampi's met linguini durft te serveren. Er zat kraak nog smaak aan en de scampi's waren niet eens goed gebakken. Zeer beneden de maat.

Gezellig en goed eten met prima service gehad fijne zaak dicht bij de outlet!

25. Snackbar Roermond

Het eten was lekker. De service zeer slecht. De manager was zeer brutaal, ze vond zelf van niet. Zeer slecht geholpen nooit meer.

Christina

Zeer lekker gegeten, super bediening en grote porties! Prijs/kwaliteit verhouding is het geld zeker waard.

27. Internationaal Roermond

nicole welzen

Heerlijk gegeten, top service!
    Op dinsdagavond vooral oudere klanten...

28. Chinees-Indisch Roermond

Peter Wijnen

Recensies waren niet al te best. Maar we zijn toch gegaan. En t viel mee. Eten is goed, niet n uitgebreide keus maar voldoende en lekker. Bediening is prima. T restaurant is oubollig en aan onderhoud toe. Omgeving nodigt eigenlijk niet uit. Zonder wowdeal waren we niet naar binnen gegaan.

29. Frans Roermond

Een heerlijke avond met vrienden bij Toff. Ongedwongen, vriendelijke en een mooie kaart. Een heerlijke verrassing was het voorgerecht coquilles crème brûlée.

30. Nederlands Roermond

Met 4 vriendinnen een fijne avond beleefd. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit zeer goed. Wij komen zeker terug.