Hier zie je hoe de meningen over de El SĂłtano verdeeld zijn.

1. Harry Gehlen

Heel prettige ervaring.
    Wij hebben genoten van de kwaliteit en prettige bediening. Een aangename prijs.

2. W Vissers

Lekker ruim genoeg te eten. Vriendelijke en snelle service.

3. L. Smits

Enorm assortiment vegetarische snacks!! đź‘Ťđź‘Ťđź‘Ť

4. Internationaal Roermond

Sandra Thiele

Het eten is heerlijk, het personeel is erg vriendelijk en de locatie is een droom - we komen altijd graag naar Mr. Sammi!

5. Internationaal Roermond

Joep van den Beuken

Sfeervol restaurant, vriendelijk personeel en voortreffelijke keuken. Aanrader!

6. Antoinette

Was mijn verjaardag… en wilde graag uit eten, in rust en gezelligheid met mijn kinderen en kleinkinderen… Maar rust was er niet, bestelde gerechten kregen we laat of helemaal niet. Alles geplamuurd met mayonaise. Vies… Moesten lang wachten, en bediening was onder de maat. Gerechten werden maar op het puntje van de tafel gezet, en opruimen was er helemaal niet bij… Jammer, kom hier niet meer terug…

1,5
  7. Heerlijk eten beste van roermond.

8. Tiny Savelkoul

Wat een sfeer, geweldig. Het eten was goed, we hadden per tafel besteld, van alles een beetje hetzelfde voor iedereen.
    Ik had liever gezien dat ieder een eigen bordje kreeg maar dat kon de pret niet drukken.
    Ze kwamen alleen niet regelmatig voor de drank, dat is een gemiste kans.
    A la card was de kaart beperkt vooral het hoofdgerecht.
    De sfeer was echter heel goed.
    Zeker de moeite waard om een keer te proberen.

9. Internationaal Roermond

Eten was prima, bediening ook maar in verhouding met prijs zeer minimaal. Voor 100 euro ken ik zeker veel betere restaurants. Was de eerste en laatste keer dat ik hier gegeten heb.

10. Paul te Meij

Zoals gewend perfect. En bediening luistert goed naar wensen!!!!

11. De frites zijn heerlijk en de zelfgemaakte mayonaise is ontzettend lekker.
    En de eigenaar is heel erg vriendelijk!

12. We werden niet fatsoenlijk geholpen ivm allergieën. Meisje sprak geen Nederlands en de man deed nog geen moeite om ons te helpen. Deed volgens mij alsof hij niks verstond. Verreweg van fatsoen! En dan omschrijf ik het nog heel netjes.
    Zijn maar ergens anders iets gaan eten.

13. Indy

14. Altijd goed.

15. agnes ouwendijk

16. agnes ouwendijk

Bestel schotel kipsis verse kipfile op barbecue 2 soorten heerlijke rijst, en rauwkost en gebarbecue tomaat halve en stuk groene milde peper, brood en 3 sausjes, plus 2 yoghurtsaus en soort tomaat pesto.

17. Positief beginnen: gezellig restaurant, ontzettend vriendelijke en gezellige medewerkers. Eten vonden we beiden tegenvallen. Weinig lekkere ingredienten, bordjes bestonden vooral uit heel veel goedkope vulling. Overal aardappeldingen bij terwijl je die bij de bijgerechten apart kunt bestellen. Snufje gerookte zalm met een wrap, 3 garnaaltjes en 2 ons spaghetti, dat soort dingen. Het eten was het ook allemaal net niet. Brood vooraf met papieren cupjes boter en saus, leek net de friettent. Dame blanche als dessert: glas met vanilleijs met koude chocolade saus uit een fles erover heen gemikt. Niks lekkere warme chocoladesaus, apart geserveerd.
    We vonden het de prijs echt niet waard. Van dit concept zijn veel andere aanbieders waarbij het eten lekkerder, luxer en kwalitatief beter is.

5,7
  18. Mediterraans Roermond

Geert Belgers

We hebben genoten van een fijne sfeer, zeer prettige bediening en heerlijk eten. We zaten op een plek waar je in de keuken kon kijken. Opvallend was de rust in de keuken, geen lawaai of stressvolle sfeer. Het personeel is uiterst vriendelijk en attent. Het eten was zeer smakelijk en de porties waren ruim, zonder teveel te zijn.
    Savoré, een aanrader!

19. Henk janshen

Alles was prima!

20. Esther van Tienen

Social deal geboekt en mochten we niet naar binnen omdat het gesloten was terwijl we een tijdslot en datum moesten reserveren via Torino's site.
    Erg onvriendelijk waren we teruggefloten dat we konden vertrekken door een dame welke zich als "de baas" betitelde, ipv een goede duidelijke uitleg te geven ging ze de discussie aan om goed te ruziën. Kon ze erg goed overigens!
    Alles geannuleerd, wij zullen er nooit meer heen gaan vanwege haar onbeschofte handeling!

21. Daniëlle

Nog nooit zoiets meegemaakt als bij Grand café Xity Roermond. Dat ze geïrriteerd komen vragen of je met twee personen bent, en of je dan toch wel op zijn minst aan een tafel van twee personen zou kunnen gaan zitten? Ik wist niet dat we zelf niet mochten kiezen, en als dit een probleem is kan dit ook fatsoenlijk worden aangegeven zonder een vinnig vingertje vooraf, en een chagrijnig gezicht.

Bedankt, we komen hier nooit meer.

22. Frank Querelle

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening met een gezellige griekse sfeer.
    Kortom… een aanrader 👌

23. Internationaal Roermond

Chateaubriand voor 60,00 (!) medium was veel te rauw, groenten moet je zoeken dus maar mini portie bijbesteld voor 4,00.. friet mag ook echt meer. Dessert minimale portie, verkeerde drank bezorgd..emfin voor een dure rekening mag je toch echt wat meer verwachten. Mooi restaurant maar voor verbetering vatbaar, zeker gezien de prijs.

24. Erg koud.
    Temperatuur was lager dan 17 graden binnen tijdens lunchtijd.

• Eindcijfer 3,7
    3,7
  25. Marielle Jereskes

In een woord geweldig. Een mooie ambiance en tot onze verbazing de avond van de schaal en schelpdieren. Heerlijk gegeten met een mooi glas wijn erbij. Voor herhaling vatbaar.

26. Internationaal Roermond

Ingrid Peeters

Voorafgaand aan vergadering hier met 9 personen gedineerd. Slechts een uurtje tijd voor 2 gangen, maar dit was perfect geregeld. Het eten was heerlijk!!! Sfeer van dit restaurant is top, vriendelijke bediening, kortom echt een aanrader!!!!!

27. Lissa Receveur

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met zeer vriendelijk personeel!
    Prijs kwaliteit is prima. Zeker aan te bevelen!

28. Na 20 min te hebben gewacht werden we nog steeds niet geholpen voor het aannemen van onze bestelling.

Het personeel stond grappig te lachen als de leidinggevende vertelde wat er moest gebeuren.

Terwijl ander personeel stond te lachen stond een ander personeelslid te schreeuwen met scheldwoorden zoals kanker... echt ronduit schandalig

29. Ik heb gebeld voor een bestelling te laten bezorgen. Maar er was iets grappigs buiten het gesprek waardoor ik moest lachen maar volgens deze meneer mag ik niet lachen en wordt ik uitgescholen.

30. Na alle verhalen (positief/negatief) torino zelf geprobeerd met 4 personen.
    Ontvangst was niet geweldig en chaotisch net zoals het eerste uur van onze aanwezigheid en bediening van ober. De bediening werd super toen de serveerster het overnam en het diner toch nog geslaagd is.
    Wij hadden de social deal 3-gangen ; de voorgerechten waren lekker, oesters/carpaccio van zalm/ scampi’s welke te droog waren.
    Als hoofdgerecht hadden we allemaal pesce misto wat er heel mooi en rijkelijk uitzag… echter alles was véééél te droog ; erg jammer voor zo’n mooie ingrediënten en wat ons deed afvragen of de kok werkelijk visspecialist is…
    De nagerechten waren ok, kaasplankje was echt goed!