Rasa Senang in Roermond

1467841948 64
1500420547 71
1513451986 71

1. Vaarwel Rasa Senang

Dit is het enige restaurant waar we ooit twee opeenvolgende dagen hebben gegeten. Wel met kortingsbonnen, lopend buffet (onbeperkt eten).
    De kwaliteit van het eten was boven gemiddeld, niet de beste ooit maar zeker wel lekker. Heel jammer dat ze weg zijn.
    Ik kan helaas niet vinden waarom ze ermee gestopt zijn…

2. Is toch niet waar dat deze voorgoed gesloten is.
    Heb namelijk een bon gekocht voor mijn ouders om daar te gaan eten.
    Hadden ze wel even erbij kunnen vermelden weg 70 eur.

3. En nu definitief gesloten!!! Jammer hopelijk komt er weer wat anders!

4. Tonny de Beer

Vriendelijke gastvrouw en goede bediening. Overheerlijke en verse producten. Ruime keuze. Geweldige en pittige sausen. Gelukkig gaan wij hier regelmatig naar toe. Parkeren in de buurt vormt enig probleem...

5. Lekker gegeten met vrouw en kind. We komen hier wel vaker zo af en toe. De gastvrouw is altijd aardig en helpt je graag. Zoals altijd was er plaats zat om te eten (ook al was het druk). De bediening is netjes en is altijd paraat. Ook het eten was super klaargemaakt, hiervoor bedank ik de chef, we hebben lekker kunnen eten.
    De prijs kwaliteit verhouding was ook prima. Ook de sfeer was prima, het was een beetje druk maar dat maakt het gezellig toch?

6. Roos

1 punt
  7. Iemand die nóóit meer komt!!

Met een Indonesische schoonmoeder, die ook nog eens van huis uit Kok van beroep is, hebben wij hier zo'n 30 jaar met volle tevredenheid gegeten. Wij kwamen hier altijd heel erg graag. Onze kinderen zijn er zowat mee opgegroeid. Wij hebben in het verleden nergens beter gegeten dan hier.

Maar nú, sinds dat de vorige eigenaar, na een leven hard werken en een super goede zaak heeft opgebouwd waar het altijd goed toeven was, en nu van hun welverdiende rust genieten, presteert de huidige eigenaar het om in recordtempo de goede naam en de kwaliteit van deze zaak naar nagenoeg het nulpunt te degraderen... Schande, schande schande!

Ik kan de huidige eigenaar maar één goed advies geven:
    Kies alsjeblieft een ander beroep of investeer in goed opgeleid personeel, die weet hoe je echt Indonesisch moet koken! Alleen dán kan het nog wat worden. Écht, wij en vélen met ons komen hier dus nooit meer!!

Nogmaals: hulde voor de vorige eigenaar, maar schande voor degene die nu hier de scepter denkt te zwaaien. Schaam je, dat je die rommel van jou als oosters eten aan de man brengt en rijk probeert te worden van "die Blanda's" die toch niet weten hoe het moet smaken!! Bah bah bah.

8. Heerlijk gegeten op een doordeweekse dag. We waren er al zeker 5 jaar niet meer geweest. De porties in het buffet zijn wat minder, maar worden onzes inziens voldoende aangevuld. Nieuw zijn enkele Indonesische gerechten en - helaas - Hollandse frikandel. Je merkt dat het restaurant qua ambiance zijn hoogtijdagen heeft gehad. Het oogt allemaal wat goedkoop en snel. Toch blijft de prijs kwaliteit niet achter op de verwachting die je moet hebben bij een restaurant als deze. Je bent als klant 'de koning', maar verwacht nu a.u.b. geen paleis met hofhouding.

9. Danny Daniels

Via wowdeal hier terecht gekomen. Eten was zeer beperkt, in alle buffet bakjes zat enkel nog saus. Stonden in 30 minuten weer buiten. Kom hier nooit meer. Slechte tent.

10. Wij hebben afgehaald bij rasa senang het eten dat we besteld hadden was redelijk maar kan beter. Velen klagen over niet vriendelijk personeel, bij ons waren ze wel vriendelijk dus ligt misschien ook hoe je je zelf opstelt. Nogmaals prijs/ kwaliteit verhouding is redelijk.

11. Jos 155 punten

Hebben hier gisteren met 4 personen heerlijk gegeten van het buffet. De bediening was vriendelijk. Er was meer dan voldoende keus. Er werd regelmatig bijgevuld. Alles zag er netjes uit. We gingen er met gemengde verwachtingen naar toe n.a.v. de negatieve commentaren. Er klopt gewoon niets van. Je eet er gewoon lekker voor een heel schappelijk bedrag.

12. Waardeloos! De gastvrouw wijst je vanaf de kassa een plaats, loopt dus niet even netjes mee.
    Mini buffetje met te koude gerechten. In de bain-marie bak kon ik mijn vingers goed houden. Kip hierdoor een gevaar. Enige welke door iedereen veel gegeten werd, was de frikandel stukjes en geplette bitterballen.
    Na een half uur kwamen ze vragen of we drinken wilden. Dit terwijl drank de makkelijke omzet (à €2,50) is. IJs hoort niet bij buffet en dus extra €1,80 afrekenen. Als je de vrieskist vol met aangezet ijs (vorstijs) ziet, waarin de bakken schepijs her en der liggen, heb je al geen zin meer.
    Helaas, na een hele geruime tijd en mooie oude herinneringen gaat dit restaurant hard berg af. Zie dat je een foto kunt toevoegen, had daar binnen graag een foto van de vrieskist met vorstijs en schepijs willen maken. Valt wel een beetje erg op, dus maar niet gedaan.

13. Janssen Roggel

Afgelopen weekend zijn we eten geweest bij Rasa Senang en het was weer geweldig. Natuurlijk was het doorlopend buffet onze keuze, eerst die voortreffelijke soep en vervolgens heerlijk gegeten. Zo vaak als je wilt kun je van dit buffet gebruik maken, allemaal even lekker. En alles werd keurig bijgevuld. We komen gauw weer eens terug want het is nog altijd een feest om hier te gaan eten.

14. Wij gaan er vaak eten, eten is altijd goed en personeel altijd vriendelijk. Is een gerecht op dan kun je altijd bestellen.

15. Buffet is afwisselend. Chinees met indonesisch, waarvan het laatste minder is. Personeel is wel vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit van het eten bij afhalen is goed.

16. S.Krahmer

Enkele weken geleden bezochten wij dit veelbelovend restaurant op een vrijdag als gasten van de plaats Roermond.
    Wat een teleurstelling ondervonden wij hier.
    Het gekozen gerecht van mijn echtgenote klopte van geen kant.
    Zij bestelde een kip en rundvlees gerecht met gemengde groenten zoals beloofd op de menukaart.
    Zij kreeg uiteindelijk een kip gerecht met een mengelmoes van een bij elkaar gemengd overgebleven zoetzuur sausje met ketjap en de groenten waren een schamele mix van komkommer met... hoe verzinnen ze het... ananas stukjes uit blik!
    Bij een opmerking hierover, kreeg zij een goed maker in de vorm van een schaaltje in repen gesneden tomaat, meloen en alweer komkommer van het lopend buffet.
    Mijn bestelde nasi met te taaie niet verse satè, werd sober geserveerd zonder kroepoek en iets van atjar erbij.

Bij het afrekenen vertelde de serveerster ons als excuus over het bestelde gerecht van mijn echtgenote, dat er in de menukaart drukfouten waren gemaakt en nogal voor verwarring heeft gezorgd bij de gasten.
    Natuurlijk klopt er van dit verhaal niets wat het geheel moet goed praten.
    Als ondernemer zal je een menukaart eerst moeten controleren op eventuele drukfouten alvorens zoiets op tafel te laten verschijnen.
    Al is de taal mogelijk een probleem, dan zal je in Nederland als Oosterse ondernemer deze wel in de basis moeten kunnen beheersen, anders heeft het voor je zaak geen kans van slagen!

Rasa Senang Roermond, was in onze ervaring èèn grote aanfluiting, maar voor hun ratelende kassa belangrijker dan een tevreden klant en dat telt!!
    In Heerlen (onze woonplaats) was onze eerdere ervaring bij een Rasa Senang (geen verwantschap met Roermond) ook zeer teleurstellend geweest.
    Het ontbrak er aan de juiste kwaliteit, een lopend buffet met on-verse gerechten en slechte gast waardering!
    Weken van te voren een reservering gedaan om 19.00u en nog te laat met het gereed hebben van het lopend buffet, pas om 19.30 u konden wij aan schuiven.
    Hoe is dit mogelijk vraag je je toch af?
    Dit wilde ik even aan jullie adres en aan de lezers kwijt.
    Nooit meer Rasa Senang bezoeken.

17. We waren er op een door de weekse dag, ik weet niet of het in het weekend anders is, maar dit vond ik een aanfluiting! Bij de groente gerechten zat zoveel vocht dat het soep leek! Naar de inhoud moest je vissen! Boontjes waren uit blik denk ik, sowieso overgaar.
    Loempia's en andere gefrituurde hapjes waren taai en lauw (lagen er al veel te lang).
    Ik was hier heel lang niet geweest (toen kon je hier erg lekker eten), en het gaat zeker heel lang duren voor ik er nog eens naar toe ga.

18. hein van heesch

In weekend is het buffet aardig gevarieerd en redelijk van kwaliteit. Echter garnalen, varkenshaas, eendeborst e.d. m.a.w. de wat duurdere materialen ontbreken op de doordeweekse dagen. Je zou denken dat de iets mindere prijs door de week te maken heeft met vraag en aanbod, maar het buffet is flink uitgekleed door de week i.v.m. het weekend.

19. Ward Hendriks

Erg goed restaurant, ik kom hier nu regelmatig eten met mijn vrouw en het bevalt ons zeer goed.
    het is er gezellig en het personeel is altijd vriendelijk.
    Zeker de prijs/kwaliteit verhouding is fantastisch want voor maar 13.70 euro kan je hier zoveel eten als je wilt en hier zit niet eens een tijdslimiet aan.

Zeker een aanrader voor iedereen!

20. theo Greenwood

Ben laatste zondag van het jaar met z,n 11 e ons hele gezin kinderen en kleinkinderen gaan eten maar het is niet meer de rasa senang van weleer .Het eten was niet warm genoeg de smaak viel niet tegen , maar als het niet warm genoeg is is het niet lekker .Het personeel mag wel op cursus vriendelijkheid bah bah wat een aanfluiting , bv , tegen mij , en jij ook cola , kijk en ik ben geen snot aap ben 66 jaar maar wil wel met respect behandeld worden , nee nee niet meer voor herhaling vatbaar jammer was eerder zo goed .

21. Gisterenavond gegeten met wowdeal, gemiste kans voor dit bedrijf om zich te profileren in Roermond, wat een aanfluiting, buffet wordt niet of minimaal bij gevuld.Personeel staat elke minuut in de bakken te roeren om het vlees te tellen??
    Plus punt, het eten was op smaak en de consumpties werden snel gebracht.

22. Jammer Jammer Jammer.. Eten was niet echt slecht maar ook niet super te noemen. Het bijvullen van eten was echter een groot drama. babi pangang, 3 stukjes vlees erin, 2,5 uur lang niet bijgevuld. vers fruit niet bijgevuld anders vlees niet bijgevuld.. eigenlijk te triest voor woorden. ik ga er niet meer heen.. personeel deed er niets aan.

23. Al 20 jaar eten wij hier regelmatig!! Het eten is heerlijk, voldoende variatie en ook heel goed te doen met kinderen. De bediening is prima, vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed!!! Je kunt zolang blijven zitten als je wilt, sfeer is ongedwongen. Echt een aanrader!!!!

24. Lekker eten en gezellig. Alles is goed, zowel a la carte als lopend buffet. En niet duur!

Hen hao chi!

25. Jan Poels

Regelmatig gaan we eten (lopend buffet).
    Lekker eten, alleen wordt niet (bijvoorbeeld door het gerecht te noemen op bordjes en aan te geven of het gerecht"spicy"is) aangegeven welk gerecht je eet. Bij andere soortgelijke restaurants gebeurt dit meestal wel.

De bediening is zeer goed, tevens een goede prijs/kwaliteit verhouding.

26. Is goed te eten, alleen heeft het eten niks met Indisch maar meer met Chinees te maken!

27. Goed te doen.

Het buffet is ruim in keuze.

Bediening is ook goed.

28. Heerlijk eten en goede service!

Lopend buffet is echt een aanrader!

29. Heerlijke gerechten en overheerlijke loempia's. Gaan vaak eten halen voor werk! Tof en snelle bediening.

30. niekje 423 punten

Geweldig restaurant! Lekker ruim zitten, erg vriendelijke bediening, veel keuze uit verschillende gerechten bij het buffet. Ik ga persoonlijk wel meestal in het weekend of op vrijdag want dan is er naast het buffet een overvloed aan hapjes en gefrituurde dingen zoals garnalen of vleesstokbroodjes of krabsticks. Airco is ook aangenaam!

31. Wij komen hier al meer dan 12 jaar en komen hier nog even graag.

Het eten is er lekker, goed op temperatuur, wordt op tijd bijgevuld door de koks.

Je kunt er eten zoveel als je wilt ,als je kiest voor het doorlopend buffet.

Veel variatie van vlees, groente enz.

Het personeel is erg vriendelijk en zorgzaam voor zijn gasten.

Het is er vrij ruim, dus je zit er niet op iemands nek.

Als je eten afhaalt is het binnen no-time klaar en goed klaar.

32. Mijn vrouw en ik komen al jaren bij jullie eten. We moeten er een half uur voor rijden, maar dat hebben wij er graag voor over. Iedere keer als we geweest zijn gaan we met een voldaan gevoel weer naar huis. Complimenten, ga zo door.

33. Het eten is erg lekker en je kan zelf uitzoeken wat je lekker vindt! Ook met afhalen dien je zelf samen te stellen.

34. Het is erg lekker, de sfeer is goed en ook vriendelijk personeel.

35. madelon beckers

Ik kom er al jaren en dat is niet voor niks! Het eten is lekker en er is keuze genoeg.

Om eens lekker een avondje gezellig te gaan eten met vrienden of romantisch met je partner is dit de goede keuze.

36. h.blijker

ik kom hier al jaren. ik heb hier nog nooit slecht gegeten, we eten altijd wat de chefkok ons aanbeveelt. ik ben zelf eigenaar en chef in een restaurant in de buurt. eet eens gevulde garnalen. super ! ze moeten alleen wat meer aandacht besteden aan wijn en dranken. dit moet echt beter. koop eens grotere wijnglazen, hierdoor verkoop je ook meer wijn.

37. Echt geen Indonesisch eten. Er zat zelfs vlees in de vegetarische gerechten. Afrader!

38. eten gaat wel maar je betaald er veel te veel voor. service beneden de maat.

39. groot gezin

eten is goed en royaal voldoende ,voor zowel de afhaal als het restaurant

40. Zeer aan te bevelen, eten is prima, bediening goed en de prijsverhouding eveneens. Gisteren nog voor 7 mensen eten afgehaald, allemaal tevreden geluiden!

41. Slecht en oud eten.

1,7
  42. Afhalen: niet doen. wat een smakeloze vieze troep voor veel geld.

43. Kevin Hamelinck

Goed eten voor een redelijke prijs.
    Vriendelijk personeel en de bediening is ook prima!! dikke 10

44. zeer lekker en leuk