We liggen in t centrum
    Parkeren bij Theaterhotel De Oranjerie vandaar uit 3 min. lopen

NS Station 7 min. lopen

Bezorgrestaurants in de buurt van Piero

do vanaf 17:30

zo vanaf 17:30

1320711408 78
1399020275 82

1. Eric van Hegelsom

We hadden gereserveerd bij Piero met een bepaalde verwachting naar aanleiding van de beoordeling op eet.nu. Bij binnenkomst hadden we al twijfels, tafels met damastpapier en goedkope papieren servetten, totaal geen Italiaanse aankleding of muziek. En na de menu kaart gezien te hebben besloten niet te eten. Bij een 3 gangen menu minimaal € 50,00 p.p. Exclusief drank, veel geld voor deze entourage. Ons heil ergens anders gezocht voor €50,00 p.p. 4 gangen incl. drank en wel sfeervol ingericht

2. We waren na lange tijd weer bij Piero en het eten en de gastvrijheid was als van ouds. Een fijne avond.

3. Carla Heijmans

Een leuk restaurantje, goed eten, warme gastvrijheid, goede service, gezellig en sfeervol, echt een aanrader.

4. Weer heerlijk gegeten bij Piero. Dit restaurant is een echte aanrader: Gezelligheid, Gastvrijheid en Top keuken worden hier nog met hoofdletters geschreven!

5. bert cuijpers

Zeer goed gegeten, heel leuke omgeving.
    Attente bediening. Kortom: heel leuke avond.

6. Na ruim twee jaar weer bij Piero gegeten. Kleiner restaurant in Roermond, maar een van de weinig authentieke Italianen. Sierlijk gedekte tafels, romantische sfeer en rustige ambiance. Open keuken. Vriendelijk welkom en niet storende muziek. Gekozen voor quatre stazione pizza en pasta uit de oven op wens aangepast zonder room. Fantastisch eten. Verse ingrediënten. Halve liter huiswijn en twee tonic inclusief, 50 euro. Goede prijs verhouding. Toilet niet gebruikt. Rolstoel toegankelijk. Airco aanwezig. Parkeren in parking op vijf minuten loopafstand.

7. Deze week weer bij Piero geweest en het was zoals altijd uitstekend. Heerlijk gegeten. Lekker brood vooraf. Gevarieerde salade, super spaghetti en werkelijk een top biefstuk. Zo mals en zo heerlijk gekruid krijg je hem nergens. Piero bedankt en tot heel snel.

8. Nav eet.nu-reviews bij Piero gegeten. Lekker, maar niet bijzonder. Brood vooraf is erg zout. De pizza's erg dun met erg veel kaas (ik ben geen pizza kenner, maar ik ben anders gewend).

Bovendien best wel duur. €15 voor een standaard Pizza, glaasje appelsap €2,75. Voor 2 pizza's, 1 pasta, 4 drankjes en een bakje kruidenboter waren we net geen €60 kwijt.

De bediening was wat onwennig, onzeker en daardoor onduidelijk.

9. echte italiaan

Regelrechte schande voor onze Italiaanse keuken, carpaccio uit pakjes, pizza zonder mozzarella en voorgekookte pasta verdronken in roomsaus. Wie houden jullie voor de gek?

10. Zaterdag met 4 personen bij Piero gegeten. Het eten was super: pasta, pizza, ossehaas, simpelweg een aanrader.

11. Joep en Rebecca

We zijn al meerdere keren bij Piero geweest en altijd was het eten geweldig! Je proeft dat de vlees/vis vers is en de bereidingen zijn heerlijk! Ook is het altijd gezellig. De bediening komt een praatje maken, en na dat het eten geserveerd is komt Piero altijd vragen of het smaakt.

Een aanrader!

12. margret houben

Wij hebben heerlijk gegeten, je proeft dat het allemaal vers gemaakt is en voor ieder wat wils. Ik kom zeker nog wel eens eten bij jullie, en dan samen met manlief. Wij zijn er nu geweest met de zussen en schoonzussen. Het eten was top en de sfeer die er hangt en dan het personeel, het is allemaal voor herhaling vatbaar. Tot ziens.

13. Hier proef je dat het eten met veel liefde is gemaakt. Je waant je in Italië, knus en gezellig restaurant. Goede en vriendelijke bediening. Zeer uitgebreide menukaart. Voor ieder wat wils.

Een aanrader... Wij komen hier zeker terug.

14. Super fijne sfeer! Bediening is uitmuntend! Kok is fantastisch

15. Het eten maakt veel goed. Eten is geweldig! En laten we eerlijk zijn... dat Is waar het uiteindelijk om gaat toch?! Bediening is inderdaad wat onder de maat, maar dat komt waarschijnlijk omdat Gemma het leuk vindt om contact met gasten te onderhouden en daardoor niet bemerkt dat de glazen leeg zijn. Maar zelf even vragen kan ook geen kwaad lijkt me? Piero is geweldig, wat kan die man koken zeg! Het Is wat aan de dure kant, maar de lasagne Is nergens beter!!!

16. Zondag hier geweest eten. Echt heerlijk eten je kan goed proeven dat alles vers gemaakt wordt. De service was uitstekend en de sfeer ook geweldig. Een echte aanrader!!!

17. Hier afgelopen zondag gegeten en het eten was voortreffelijk. Hier word gekookt op smaak en kwaliteit. Maar wat betreft dit restaurant kunnen wij niet anders dan zeer positief zijn, een echte aanrader voor de liefhebber van de ware Italiaanse keuken, wij komen zeker terug!!!

18. Niet wat wij er van gehoopt hadden. Eten was wel oké, maar staat niet in verhouding tot de prijs! Elders in Roermond eet je beter en goedkoper Italiaans. Daarnaast was de service verre van professioneel: geklungel met opdienen, lang wachten op zowel eten als drinken, etc. Voor ons de eerste en de laatste keer.

19. Naar aanleiding van de uitstekende recensies kwamen wij bij Piero terecht. Voor ons was het echt een tegenvaller. De bediening is niet attent, ziet niet dat je glas leeg is, vraagt niet of we nog een nagerecht wensen of koffie. We hebben 1,5 uur gewacht op het voorgerecht. De smaak van de gerechten is goed, maar dat mag ook wel voor die prijzen. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.

20. Onze avond was een opsomming van fouten en mislukkingen. Zowel bij voor- als hoofdgerecht was de bestelling fout doorgegeven aan de keuken. In totaal hebben we meer dan 3 uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Het hoofdgerecht werd niet tegelijkertijd opgediend, we hebben na elkaar gegeten. Meerdere pizza's waren taai en veel te zout. Toen we hier iets vriendelijk over opmerkte werd hier niks mee gedaan, geen excuses. Tot slot bleek op de rekening ook nog fouten te staan. Wij zijn zeer ontevreden, geen aanrader.

21. Wat een ervaring. Lekkerste biefstuk (a mode mio) die ik hier gegeten heb en dat met spaghetti aglio. In een woord hemels. Wij komen hier vaker terug. Alles puur, top kok Piero.. Goede bediening. Knus restaurant.

22. Zondagavond hier gegeten en vond het hier super lekker. Verse ingrediënten, dat proef je gelijk. Mooie open keuken, goed en vriendelijk bediend. Hier komen wij vaker!

23. Puur en eerlijk eten. Een woord fantastisch, heerlijk genoten, gezellig knus restaurant met jong maar vriendelijke bediening! Wij komen nog terug.

24. Ik heb hier een keer met mijn man gegeten en ik kan jullie allemaal vertellen dat het niet de moeite waard is voor de prijzen die je moet betalen. De gastvrouw zat de hele avond alleen maar spelletjes te spellen op haar telefoon. De bediening was redelijk goed alleen een beetje onervaren. De kok gaf ons de indruk dat we op moesten schieten met een keuze te maken wat we wilde eten. Het drinken werd gewoon bijna op je tafel gegooid en ik heb zelfs de bediening onder werktijd zien eten. Persoonlijk vind ik dat een schandaal. Mijn man en ik hebben daarom besloten dat we hier nooit meer naar toegaan. We gaan liever naar een goed restaurant waar ze fatsoenlijk eten serveren.

25. Dit restaurant werd ons aanbevolen door onze vrienden. Afgelopen zondag ben ik met mijn vriendin daar gaan eten. Het was gewoon een heerlijke ervaring. Alles puur, vers en met veel liefde gemaakt door de kok Piero...

Als u op zoek bent naar een geweldige keuken... Dan is dit is de plek om te komen!

26. Wij hebben gisteren bij Piero een heerlijk avond gehad met lekker eten en lekkere wijn. Warme sfeer, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit is uitstekend... een aanrader.

27. Remo Natali

Afgelopen vrijdag wezen eten bij Piero en Gemma in Roermond. Ik kom een aantal keren per jaar in Roermond en vaak schiet ik dan even bij Piero binnen voor een heerlijke pizza of lekkere salade. Vrijdag was ik samen met mijn zoons en mijn moeder bij Piero en we hebben genoten van de heerlijke pizza's en de gezelligheid. Het voelt altijd een beetje als thuiskomen bij Piero. Een aanrader.

28. Edwin Mooij

Super restaurant, vriendelijke bediening, gezellig en uitstekende pizza's, we komen hier nog zeker terug!

29. Arberesha

Gisteren via deze site terecht gekomen met ons drieën bij restaurant Piero. Heerlijk gegeten, gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Beste Italiaanse kok die ik ken tot nu toe. Wij komen hier zeker terug.

30. Zondag met vier meiden komen eten. Ik bestelde overmalse biefstuk met saus van de chef en mijn vriendinnen kozen voor scampi van de grill. In een woord hemels. Top kok, goede en vriendelijke bediening. Knus restaurant, echt een aanrader voor iedereen die van echt lekker Italiaans eten houdt.

31. Met recht de lekkerste Italiaan sinds tijden. Hier geldt: "Oordeel niet voor dat je het eten hebt geproefd!!" Een aanrader voor fijnproevers.

32. Afgelopen donderdag heerlijk gegeten. Het eten was van hoog niveau. Vriendelijke bediening. Voor ons de beste Italiaan van Roermond en omstreken!! Een échte aanrader!

33. Freddie Theelen

Zonder twijfel het beste restaurant in Roermond! Piero heeft de beste uiensoep en biefstuk die er is! Ook de salade, de aardappeltjes en de pasta, die je erbij krijgt, zijn heerlijk! De gezellige sfeer, het geweldige personeel; met een super gastvrouw en een fantastische chef, maken het plaatje helemaal compleet! In 1 woord: GEWELDIG! Tot snel weer :)

34. Gisteren gegeten voor de musical. Het deed bij binnenkomst beetje armoedig aan. Leeg, papieren tafelkleed. Het armoedige was er snel vanaf bij het zien van de prijskaart. Met zijn tweeën uiensoep in klein kommetje van €6,50. Hoofgerecht ossehaas mef truffels, champignons a €29, 50. Klein bordje spaghetti mochten we delen :-( Cappuccinno na a €3,-. Glaasje water €2, 50 om maar even te noemen. De uiensoep was niet bijzonder. De ossehaas lekker. Totaal met zijn tweeën € 90,-, maar niet echt voldaan / gevuld. Zeker prijs kwaliteit/kwantiteit een grote tegenvaller. Willen zich waarschijnlijk voordoen als restaurant met ster. Komt daar niet in de buurt.

We zaten hier met nog 2 andere tafels bezet. Beide andere tafels zag ik ook terug bij musical. Schijnbaar weten mensen uit Roermond dit restaurant te mijden.

35. Fam. Scheffers

Wij komen al 20 jaar bij Piero eten. Wij zijn altijd tevreden over zijn kookkunst. Gezellig knus restaurant. Een echte aanrader. Top kok. Pieta & Martin Scheffers

36. Weer heerlijk gegeten bij Piero gisteren! Bruschetta was superlekker en de spaghetti aglio olio perfect! Bediening was vriendelijk, ook de sfeer was fijn, erg knus! Zeker een aanrader!

37. Lekker gegeten, maar voor deze prijs ga ik liever naar een ander. De wijn wordt je letterlijk in het glas gekwakt vanuit een klein karrafje, papieren tafelkleden en de eigenaresse steekt haar sigaret voor het gemak vast binnen aan.

38. Cor Adriaanse

Sfeervol en bovenal een gastvriendelijk Italiaans restaurant waar je heerlijk kan genieten. Het directe contact met de keuken en de familiaire sfeer brengt je weer even terug in het prachtige Italië.

39. Heerlijk en puur Italiaans eten met als extra kadootje de gastvrijheid en warmte van piero en Gemma.

40. Het eten was lekker. Leuke sfeer, het personeel was aardig.

41. Roswitha Joosten

Heerlijk gegeten bij restaurant Piero in Roermond. Voor ons het beste Italiaanse restaurant van Roermond.

42. Die Pizzen waren fettig, salzig und matschig. Viel zu viel Reibekaese sorgte fuer eine fettige Pfuetze in der Mitte, die den Teig aufweichte. Da ist jede Tiefkuehlpizza Welten besser! Null Punkte.

43. Carin Seelen

Net terug uit Roermond van alweer een heerlijk etentje bij Piero! Man...wat een chef! Bellissima.... Vandaag een nieuw gerecht van de kaart gehad.... Ossenhaas met champignon roomsaus en tartufo Nero! Wat ons betreft een blijvertje op de kaart hoor. Mmmmm het was echt super! En als je dan toch ook een voorgerecht wil... Kies dan de bruscetta. We hebben er al vele geproefd maar die van Piero is heerlijk!! We komen altijd graag terug. Vriendelijk, gastvrij, lekkere wijn en ook onze kinderen eten er smakelijk!

44. Vriendelijke bediening, leuke locatie en heerlijk eten. Je betaalt misschien wel wat meer, maar zeker niet te veel. En als je de kwaliteit van het eten bekijkt is het het echt waard!

45. Van het weekend gegeten bij Piero. Na alle goede recensies besloten om hier te gaan eten. Toen we aankwamen bij het restaurant leek het vanaf buiten een knus restaurant te zijn. Bij binnenkomst was het akelig leeg voor een zaterdagavond.

Toen de menukaart werd gegeven, schrokken mijn vriend en ik van de prijzen. De gemiddelde prijs van een voorgerecht is ongeveer 17 euro. De prijzen voor de hoofdgerechten liggen net zo. Je bent het goedkoopste uit voor de bruchetta's die 7.00 euro kosten. De bruchetta's waren ook verre van lekker. Doorweekt van de olijfolie en zo gekruid dat je erg blij was met wat drinken. De pizza's waren ook tegenvallers. De pizza was nat en verre van krokant. De paprika's dreven van de ene kant naar de andere kant van de pizza.

De bediening was niet wat we gewend zijn, de flesjes drinken werden aan het begin van de tafel gezet onder het mom van ''pak maar welke van jou is''.
    De wijn wordt in een kannetje overgeschonken in je wijnglas. Alhoewel smijten meer in de buurt komt over hoe de wijn vanuit het kannetje in het wijnglas terecht komt.

Niet met een hongergevoel weggegaan, maar zeker niet genoten van het eten.

46. Top restaurant ... Ben op veel plekken in de wereld geweest.. Maar nergens zo'n top Italiaans restaurant als Pierro te vinden.. My favorite en zeker een aanrader; spagetti Arabiata en vooraf bruchetta's!!

47. Fam. Laven

Piero heeft een italiaans huiselijke sfeer. Ongedwongen, knus, gezellig, vriendelijk personeel en natuurlijk niet te vergeten de heerlijke italiaanse keuken.
    Samen met mijn moeder ben ik erg fan van de scampi's van de grill met de sp. Aglio olio.
    We komen geregeld eten en gaan altijd met een voldaan gevoel naar buiten.
    Magnifico!

48. Gezellig knus restaurant, vriendelijke bediening. Uitgebreide menukaart. Mijn vriend koos als voorgerecht garnalen uit de oven en als hoofdgerecht penne mare & monti. Ik koos voor salmone classico (een carpaccio van zalm) en als hoofdgerecht scampi's van de grill, daar kreeg ik een salade bij met een heerlijke dressing en spaghetti aglio. Wij hebben genoten van de kookkunst van Piero. Wij hebben er een restaurant bij. Jullie zien ons vaker terug.

49. Bij Piero heerlijke pizza gogonzola en pizza gambaretti gegeten, gezellig knus restaurant en vriendelijk personeel.

Gr. Michelle

50. Bij Piero een reservering gemaakt met een groep van 17 personen, met de kok afgesproken dat hij een verrassing menu zou samenstellen. Nou het was meer dan een verrassing. Voorgerechten waren garnalen uit de oven, insalata capreses en bruschetta. Het Hoofdgerechten was salmone in een lichte citroensaus en schalapina funghi, cipolle met basilicum dat we gereserveerd met spageti aglio en een salade. Alles was overheerlijk. Het is echt gezellig en een geslaagde avond. En niet vergeten vriendelijk personeel, wij komen zeker weer terug.

51. Met mijn vriendin na een dagje shoppen in Roermond per toeval bij Restaurant Piero gaan eten.
    Warm en knus restaurant,vriendelijk personeel. overheerlijke Carpaccio en Bruschetta daarna viel onze keuze op Schalapina Marsala. In een woord "Hemels", een echte aanrader.

Groetjes J's

52. Christien Pierik

Mijn zoon en ik hebben vorige week hier gegeten. Hartelijke en warme ontvangst van het personeel en Pierro en Gemma. Voorgerecht bruschetta, overheerlijk. Pizza Pierro, helemaal toppie. En Penne pesto met garnalen en een kleine salade.. wat hebben we weer gesmuld!! Ik kom er geregeld en het is een aanrader wie overheerlijk Italiaans wil eten. Bedankt lieve mensen en tot de volgende keer. Groetjes de Pierikjes!!

53. Gisteren met mijn vriend bij Ristorante Piero gaan eten. Gezellige warme entree. Hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel. Zeer uitgebreide menukaart en onze keuze viel op het voorgerecht bruschetta ( een aanrader) en de overheerlijke carpaccio. Daarna kozen wij voor scampi pernod en filetto à mode mio (ossenhaas). Dat werd geserveerd met brood en overheerlijke zelfgemaakte kruidenboter een pasta en salade... Wij hebben er een restaurant bij.

54. Omdat we in het verleden wel eens erg lekker gegeten hadden bij Piero, besloten wij gisteren hier nogmaals te gaan eten. Helaas viel het dit keer erg tegen. Brood zonder boter, lambrusco van de Lidl die overgegoten wordt in een kannetje en vervolgens in je glas. Pizza Funghi was smakeloos; Bodem niet lekker en de kaas die eroverheen zat was gewoon goedkope troep. Spaghetti gamberetti was wel ok, had meer smaak aan mogen zitten, maar geen hoogstandje voor dat geld. Al met al veel te duur voor wat het is. Waarschijnlijk zijn ze hier erg door de recessie getroffen (restaurant was voor een zaterdagavond erg leeg) en heeft de kwaliteit hierdoor erg te lijden.

55. Wat hebben we afgelopen zondag weer genoten bij Piero en Gemma!!
    De dressing van Piero... Insallata della casa..... de funghi trifolati.... lasagna... pasta....
    Alles wat we op het bord krijgen smaakt gewoon heerlijk!
    Een paar maanden geleden hebben we zelfs een workshop gehad bij Piero, we hoopte eindelijk het geheim van deze masterchef te ontdekken, maar helaas... Ik denk dat we de passie van deze masterchef missen.
    Wij komen zeker weer terug!!

56. Laatst heb ik een ontzettend leuke avond gehad in het gezellige restaurantje Piero, alles op de kaart ziet er heerlijk uit maar ik heb uiteindelijk toch voor de salade van het huis gekozen, Heerlijk! Nergens is de dressing zo lekker als bij Piero! Piero, de gastvrouw Gemma en de bediening zijn allemaal even vriendelijk en zorgen voor een hele goede sfeer, top!

57. niekje 423 punten

Afgelopen week hier gegeten (gezelschap van 4 studenten). De sfeer was al verschrikkelijk toen we binnenstapten, stellen van middelbare leeftijd vulden de vierkante kamer met tafels (meer kan ik helaas van de inrichting niet zeggen) en deze stellen praatten niet met elkaar dus er hing een doodse stilte! Of dit dan ook de stellen zijn die hieronder allemaal schrijven dat dit het beste italiaanse eten is ever? jezus mensen ga erop uit en kijk verder dan je neus lang is want de pizza's waren vies en nat, de lasagne bevatte volgens mij nog niet eens knoflook en de spaghetti met garnalen die bevatte misschien 4 garnalen in allemaal hele kleine stukjes gesneden! je betaalt dus voor n pak spaghetti en 4 garnalen 17 euro?? ik ken vele goedkopere italianen en die gezelliger zijn en knusser, en waarbij je je vingers opeet. Je kreeg een mandje brood ZONDER kruidenboter?? en de cola en spa kost 2.50 per glas. Sorry maar dat kost het op het terras op het stationsplein nog niet:S en die ossenhaas waar iedereen over schreeuwt die kost 28 euro, voor de meeste mensen iets boven budget voor een klein lapje vlees. Gaan hier helaas nooit meer naartoe!

58. Geweldig lekker eten! de ossenhaas is hier subliem een echte aanrader!! Maar alles wat je op je bord krijgt is gemaakt met aandacht voor jou en met liefde door de kok en dat proef je!

59. Fam. De rijk

We komen hier regelmatig op doortocht naar het zuiden. Het is een gezellig restaurant met super aardige mensen. Het eten is heerlijk, echt een topkok uit rome! Prijs is ook goed te doen, je zult hier nooit met een lege maag naar huis gaan.

60. Pizza funghi viel tegen, bodem was taai.

61. Vrijdag weer heerlijk gegeten bij Piero.
    Gezellig en knus restaurantje zeker voor herhaling vatbaar.

62. Beste pizza quatro formaggio ever!

63. Savannah

Als je bij piero binnenkomt word je hartelijk verwelkomt door het personeel en word je gelijk naar uw plaats gebracht, het eten daar is hartstikke lekker en ik weet nooit wat ik uit moet kiezen omdat ik er alles lekker vind! Er hangt ook een hele fijne sfeer, waar ik graag wil eten. Dus het is gewoon een top restaurant om lekker te gaan eten, zeker weten een aanrader!

64. hedwig hammes

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Piero. Het eten was voortreffelijk, zoals altijd.
    Het beste Italiaanse restaurant van Roermond.
    Hedwig Hammes.

65. Gisteren heerlijk gegeten, absoluut een aanrader! En uh...een echte Italiano in de keuken, dat kan toch niet mislukken! Groetjes Ingrid en Tineke

66. thei moors

In de 'gezellige' woonkamer van restaurant Piero was het warm binnenkomen. Na een vriendelijke ontvangst werden we meteen naar onze plek verwezen en werden we getrakteerd op een prosecco. De vriendelijke en alerte bediening paste perfect met het heerlijke eten dat ons werd voorgeschoteld. We hadden pasticchio in heerlijke saus, gloeiend heet opgediend, een frisse salade en een prachtige pizza.
    De ambiance was gezellig en familiair, de inrichting klassiek en verwijzend naar het romeinse verleden van de gastheer. Na nog even met de padrones te hebben nagekletst gingen we tevreden naar huis. We hebben echt een leuke avond gehad.
    De prijzen zijn gezien de geboden kwaliteit heel gunstig.
    Aanrader.

67. Gisteren 20 januari met 2 vriendinnen gaan uit eten bij Ristorante Piero. Wij werden hartelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. Mijn keuze viel op pizza belcanto die rijkelijk gevuld was en heerlijk van smaak.. Mijn andere vriendinnen hadden pasta mare & monti gekozen met scampi"s...in een woord voortreffelijk..
    Ondanks dat het erg druk was. was de bediening zeer attent en vriendelijk
    Het eten is met veel liefde gemaakt door de kok piero..
    Als nagerecht hadden tiramisu... toppie..
    Absoluut een aanrader om dit restaurant te bezoeken..zeer gezellige inrichting.. tip in het weekend altijd reserveren..Wij komen zeker vaker terug

68. marian gee

Het restaurant zag er wel gezellig uit. Echter de bediening en het eten liet te wensen over. De bediening was erg onervaren. Het eten met name was erg fantasieloos. Het was gewoon kale pasta met een beetje saus. Niets van kruiden. Ook de pizza was half gaar en de ansjovis overheersten heel erg, waardoor de pizza vreselijk zout was. Ook hier geen kruiden, en de pizza was nogal "kaal". We waren erg teleurgesteld. De ingredienten waren goedkoop en niet erg goed. Zelfs op een dure irish koffie kwam slagroom uit een spuitbus van jan linders. Men vraagt erg veel geld voor gerechten die dat zeker niet waard zijn.

69. Als je over straat loopt en je komt voorbij Piero, ruik je onmiddelijk de verukkelijke geur van versgebakken pizzadeeg. Je besluit je direct om te draaien om een kijkje te gaan nemen in dit, aan de buitenkant degelijk uitziende restaurantje. Zodra je een paar stappen hebt gemaakt door een smal gangetje kom je in een van de meest gezellige en leuk ingerichte restaurants van Roermond. Een mooie knusse ruimte verlicht met gezellige kaarsjes en gevult met mensen die je meteen hartelijk ontvangen en uitnodigen om plaats te nemen. De kaart wordt gebracht en de bestellingen worden opgenomen door beleefde werknemers. Ik ben wezen eten op vrijdagavond samen me twee vriendinnen en een vriend. We bestelden allemaal iets anders, maar alles bleek even voorstreffelijk. De gezellige Italiaanse kok oefent zijn passie uit en dat proef je. Er is niks op te merken dat minder is en ik raad u aan deze Italiaan dan ook niet over te slaan!

70. Ik was er gisteren wezen eten met een vriend en vriendin. Ik heb nog nooit zo'n overheerlijke ossenhaas gehad. Mals en perfect gebakken. Verder kreeg ik hier een bord met spaghetti erbij met een nog steeds onbekende smaak. Maar deze smaakte tevens verrukkelijk. Als je een keer in Roermond komt, mag je hier niet langslopen. Een echte Italiaan waar je waar voor je geld krijgt en waar je propvol zit na je etentje hier.

71. Wietze Hoekstra

Telkens als we in Roermond zijn, eten we bij Piero. En dat is altijd weer een feestje! Alles wat je op je bord krijgt is gemaakt met aandacht voor de gast en met liefde voor het vak. En dat proef je!
    En weet u wat een absolute aanrader is? De Zuppa de pesce. U vindt werkelijk nergens een betere vissoep. Werkelijk de allerbeste! U doet uzelf tekort indien u deze niet heeft geproefd.

72. Fer Wiermans

Zondagavond gegeten bij Piero. Zoals altijd weer voortreffelijk. Mijn favoriete gerecht Bistecca al pepe (Ossehaas met peperroomsaus) is een absolute aanrader. Liefhebbers moeten deze geprobeerd hebben bij Piero. Zo eet je hem nergens. Geserveerd met een heerlijke Spaghetti olio en een voortreffelijke italiaanse salade. Doe je ogen dicht en je waant je in La Dolce Vita!

73. Michael en Roel

Geef Il Capo de tijd zijn espresso te drinken, en je zult een culinair gerecht krijgen voortgekomen uit liefde en passie. Voor ons dé Italiaanse woonkamer van Roermond waar de Noord-Europese zakelijkheid snel vergeten wordt. A presto!

74. Knus restaurant waar je hartelijk ontvangen wordt!
    De kok maakt heerlijk eten, je likt je vingers erbij af!
    Als je er 1 keer bent geweest, wil je nergens anders meer naartoe!
    Nummer 1 van Roermond, een echte aanrader dus!

75. Vanavond met z'n vijven gegeten bij piero.
    Het eten is heerlijk van smaak, met de echte italiaanse smaak. Echter geen aanrader, aangezien het personeel zeer onhandig/onervaren en zenuwachtig overkwam.( het mes voor de pizza werd gewoon door een van de bedienden op tafel geworpen!De gastvrouw oogt ook niet erg vriendelijk. Al met al dus geen aanrader! Zonde want aan de bereiding van de gerechten ligt het absoluut niet !

76. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij el piero! Alles was goed op smaak en de chefkok en het verdere personeel heel aardig. De klachten die ik hieronder heb gelezen zijn niet terug te herkennen. Zeker een aanrader om er een keer heen te gaan!

77. Laatst weer heerlijk gegeten bij Piero, doe dit dan ook regelmatig of haal een overheerlijke pizza.
    De ontvangst is hartelijk en warm en het restaurant is sfeervol en gezellig.
    Als je van Italiaans eten houdt dan is Piero echt een aanrader.
    Gr. Jackie

78. caroline

Afgelopen vrijdagavond gegeten. De kaart is vrij eenvoudig. opzich wel lekker eten. Je moet een behoorlijke prijs betalen voor wat je krijgt.
    Je kan niet pinnen! in deze tijd vind ik dat onvoorstelbaar.
    De gastvrouw zat te smsen wat je als gast kon zien, beetje jammer...
    En in een eerdere recensie gelezen, je krijgt droog brood zonder boter o.i.d.
    Koffie hebben we ergens anders gedaan.

79. De meest lekkere lasagne ooit. Sfeer is zeer gezellig, gastvrouw/man is erg aardig. Biefstuk amore mio ook geweldig. Gewoon een dike 10!
    gr.
    annelou

80. sophie&Peter

Superlekker gegeten, leuke bediening en een gezellig en knus restaurant. Echt een topper. We komen zeker terug.

81. Afgelopen zaterdagavond met vrienden gegeten bij Piero, het eten was voortreffelijk! Ik had lasagna met gorgonzola, absoluut de lekkerste lasagna die ik ooit gegeten heb! Ook de pasta met garnalen en de pasta met zalm was heerlijk!
    Ik ben een liefhebber van italiaans eten, het eten dat je bij Piero krijgt daar kan geen enkel restaurant hier in Roermond en omstreken aan tippen. Bravo

82. Je kunt er heerlijk eten, en het is een super gezellig restaurantje.
    Ik ben er nu al meerdere keren gaan eten.
    Het is super. Een echte aanrader dus!

83. Sandra en Pieter

Wij zijn afgelopen week met 6 vrienden gaan eten bij Piero.
    We kregen de kaart van de voren via mail toegestuurd zodat we niet zo lang hoefden te wachten omdat de kok dan alvast het eten kon voorbereiden.
    We aten allemaal een voorgerecht en ik had de carpaccio. Die was erg lekker gekruid. Mijn vriend had de garnalen uit de oven en die waren ook overheerlijk.
    Ik had als hoofdgerecht een supermalse ossenhaas met saus van de chef. Met een lekker wijntje erbij was het eten erg geslaagd. De bediening was erg vriendelijk en het restaurant zag er erg gezellig uit van binnen.
    We hebben een super avond gehad bij Piero!

84. Wij zijn er nu voor de 4e keer in een heel korte tijd geweest, na heel erg lang niet. Alle 4 de keren waren prima! Voorgerechten, bruschetta, slakken en carpaccio waren van een enorme grootte, zalig vers brood. Het is een papa en mama zaak, erg huiskamer gevoel. De pizza's waren jammie, wat we hebben gevraagd hebben we gekregen. Een zeer dunne en welldone bodem, met een topping naar aard van de chef... Wel graag veel knoflook en het mocht spicey! Ze waren perfect!!! Heerlijk wijntje erbij, we hebben weer genoten. Wij zijn heel erg blij met dit restaurant.

85. Wij waren afgelopen weekend na ongeveer 1 jaar weer eens bij Piero.
    Dat viel even grandioos tegen.
    Wij kwamen om half acht de zaak binnen en we waren de eersten. Na ons kwamen nog een groep van 3 en nog een stel van twee. Dat was de bezetting van de hele avond. Toen wij tegen half tien weg gingen was de deur dan ook al op slot voor eventuele nieuwe gasten.
    De carpaccio en de bruchetta waren heerlijk, maar de wijn (uit een 2 liter fles a 3,75 euro per glas) was niet om te drinken, maar andere wijn schenken ze niet, behalve zoete lambrusco.
    De ossehaas met gorgonzolasaus was niet warm en de kaassaus was niet helemaal gesmolten waardoor hier harde stukjes in zaten.
    Met zo weinig gasten verwacht je wat meer gastvriendelijkheid maar het sikkeneurige straalde er van af.
    Wij zijn hier in het verleden vaker gekomen maar ons zullen ze hier niet meer zien.
    Als je dan 105 euro moet afrekenen word je daar niet vrolijk van. Het maakt ons niet uit om 105 euro te betalen maar dan moet de prijs kwaliteit verhouding hier wel naar zijn, maar dat was hier lang niet het geval.

86. Jeroen en Charlotte

Afgegaan op de recensies van deze site bleek het toch wel erg teleurstellend allemaal. De ambiance is totaal niet gezellig en voelt en ziet smerig aan. De wijn werd geserveerd uit een of ander plastic 5 liter (verzamel)vat. Het eten was op zich nog wel lekker, maar toch ook wel wat gewoontjes, zeker de gehanteerde prijzen. Vooral met de drank word je hier flink afgezet!
    In de bediening lopen een paar kinderen rond, zonder enige kennis van zaken.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ook gaan we niet meer blindelings af op de cijfers van deze site!

87. Ik ben afgelopen weekend gaan eten bij Ristorante Piero met 4 vriendinnen. Van te voren had ik de recensies gelezen en ik was erg benieuwd hoe het ons zou bevallen.

Ik had de filetto mode mio gegeten. Die was heel erg lekker. Wij kregen wel kruidenboter bij het brood, wat overigens helemaal niet hard was. Op de menukaart staat dat je bij pasta's alleen brood geserveerd krijgt, en bij vlees en vis krijg je er kruidenboter bij. Dus het is niet raar als je om kruidenboter moet vragen als je pasta eet.

Verder kwam de gastvrouw een praatje maken, dat was erg gezellig. Er is maar een kok en het was druk maar we kregen het eten snel.

Wij hebben er erg lekker gegeten en het was een gezellige avond!

88. Het eten is overheerlijk en je hoeft er niet eens lang te wachten.

Er is een super sfeertje. De bediening is goed en heel vriendenlijk.

Ik ben er afgelopen week met een paar mensen gaan eten, nou het was echt super! De kok kan heerlijk koken. Dit restaurant verdient een dikke 10!

Restaurante Piero is een echte aanrader!

89. Wat een deceptie!

Nadat ik met mijn nieuwe vriend een lekkere malse ossehaas gorgonzola had besteld, zei de serveerster dat alle ossehaas op was (gegeten). Vroeg op de avond, een hele menubladzijde met ossehaas-gerechten, die niet bereid kunnen worden. Niet te geloven!

Verder: gedurende de (te) lange wachttijd werd gevangenisbrood geserveerd; we bestelden bruiswater en kregen plat water; het is er vreselijk rumoerig en de bazin hangt op familiaire wijze bij haar bekende gasten aan de tafel.

De prijzen op de menukaart zijn hoger dan op de kaart die voor het raam hangt; bij het afrekenen worden fouten gemaakt met prijzen en betalen kan enkel cash anno 2011.

Koken kan de kok maar de rest is voor grote verbetering vatbaar.

Geen aanrader derhalve!

90. Na het lezen van de geweldige recensies toch behoorlijk teleurgesteld. We hebben met 4 man gegeten. We kregen droog brood bij het eten zonder ook maar iets van kruidenboter. Pizza was aangebrand, simpele spaghetti zonder ook maar een blaadje groen, ovenpasta gorgonzola zonder ook maar iets van gorgonzola smaak. Stoelen zeer oncomfortabel. Je kon vanuit het restaurant de keuken in kijken en we zagen de zalm van de LIDL gewoon in de koelkast liggen, en daar betaal je zo'n 25/30 euro voor! De wijn was echter overheerlijk.

91. fam. vos

Super gegeten! Geweldige bediening. We komen zeker terug.

92. Het eten is heerlijk! Een Italiaans culinair hoogstandje! De bediening is heel erg aardig en beleefd en de wijnen wat je bij het eten kan drinken zijn even mooi als het eten zelf! In het restaurant heerst een heel huiselijk, knus, warm sfeertje.... Al met al is het dus zeker de moeite waard om restaurant Piero eens een bezoekje te brengen...

93. Ik ben er nu een aantal keer wezen eten en het eten is geweldig, het leuke is dat het knus en gezellig is ( al zijn de stoelen niet erg comfortabel)en het is heel huiselijk. Daarbij een goede kok, probeer eens iets anders dan de standaard pizza of pasta, laat je verwennen...echt een aanrader!

94. Ik was nog nooit bij Piero geweest. Op aanraden van een vriendin van mij ben ik samen met haar bij jullie komen eten! Het is een super gezellig, knus Italiaans restaurant waar je echt heerlijk kunt genieten van het heerlijke eten van Piero!

Bruschetta & pasta's zijn goede aanraders!

95. Je kunt er heerlijk eten, het eten is altijd goed!

Het restaurant ziet er heel knus en gezellig uit van binnen.

Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Vooral de scampi's zijn overheerlijk!

96. Met een groep van 9 mensen gegeten en zijn helaas niet tevreden de deur uitgegaan. Hebben meerdere malen zelf om consumpties moeten vragen, brood werd niet geserveerd en kregen het vervolgens zonder kruidenboter. 4 van de 9 eters kregen een verkeerde pasta geserveerd. De pizza Hawai wordt zonder ham gemaakt en de pasta's bestaan voor 98 procent uit deeg, voor de groente en vis heb je een vergrootglas nodig! Na gemeld te hebben dat we de verkeerde pasta hadden gekregen, zou ze 't even navragen en ging vervolgens met een bak koffie bij vrienden aan een tafel zitten, how bizar! Nog 2 maal aangegeven dat we het verkeerde hebben gekregen, maar werd niks mee gedaan! Als toetje hadden ze alleen nog truffelijs in huis, de rest was op! Erg jammer! Ben een groot fan van de Italiaanse keuken maar kan dit restaurant helaas niet aanraden.

97. Bij Piero is het altijd lekker eten.

Wij gaan er vaak eten, of halen een van zijn overheerlijke.

Pizza`s.

En niet te vergeten zijn overheerlijke zelf ingelegde olijven!

Echt een aanrader.

98. Door een kleine aanrijding met de auto kwamen we later aan dan gepland, maar daar werd totaal niet moeilijk over gedaan, er werd zelfs nog gevraagd of alles goed afgelopen was.

Het eten was erg lekker, ik heb heerlijke pasta met roomsaus gegeten (jammer genoeg wel erg machtig).

En als dessert hebben ik samen met mijn vriend een portie tartuffo gegeten - ook heel lekker!

99. Heerlijk eten. Beste Italiaans restaurant van Roermond e.o.

100. Heerlijk gegeten! Altijd lekker! Je wordt hartelijk ontvangen en al het eten is heerlijk! Vooral de uiensoep en de Modo Mio met saus van de chef! Altijd heerlijk eten!.

Volgende pagina