Hier zie je hoe de meningen over de NU Nautilus verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Vanmorgen genoten van een lekkere kop koffie en een overheerlijk stukje ovenverse vlaai.

Gezellig terras met een schitterend uitzicht.

Een goed idee als tussenstop bij een fietstocht.

2. jose simons

Wij hebben vrijdagavond 15 juli met 8 personen bij jullie gegeten.

De bediening was prima, vriendelijk en snel.

Maar over de kwaliteit van het eten waren we allemaal niet te spreken, we hadden verschillende gerechten en we waren allemaal niet tevreden.

Prijs kwaliteit stond in geen enkele verhouding.

De reden waarom wij er op dat moment niks van hebben gezegd is de volgende.
    Wij hadden iets te vieren en wilden geen vervelend gesprek gaan voeren op dat moment.
    M.v.g. Jose Simons.

3,4
  3. Gewoon uitstekend.

Leuk personeel, je word goed geholpen en het eten is ook erg lekker.

Binnenkort kom ik zeker weer langs.

4. Locatie is prima, mooi uitzicht vanaf het terras.

Echter prijs/kwaliteit en bediening zijn ver onder de maat. Had het gevoel dat " stamgasten " eerder/vlotter bediend worden dan andere gasten.

5. Jeetje, wat is die zaak achteruit gegaan. Prijs-kwaliteit (zeker bij de kleine kaart) is ver te zoeken. Kleine gerechten, kleine glazen, flinke prijzen.

6. Na dit restaurant 3 maal te hebben bezocht is het laatste bezoek ronduit slecht ervaren. En dan met name de bediening op het terras. Op ons eerste verzoek om de menu kaart kwam geen reactie. Ook na een 2e verzoek werd er nog steeds geen kaart aangereikt!

Na ong. 15 min. zelf de kaart gehaald. Na onze keuze gemaakt te hebben kwam niemand de bestelling opnemen. Meerdere malen gewenkt maar het bedienend personeel leek wel oogkleppen op te hebben. Onze 'buurman' had zelf een biertje besteld binnen en toen dit werd afgeleverd werd door mij de bediende aangesproken. Uiteindelijk toch een bestelling geplaatst.

Wat betreft het eten. Dit is kwalitief redelijk.

Groot pluspunt is het uitzicht vanaf het terras met volop zon. Maar dit is dan ook het enige. Het 3e bezoek is bij deze dan ook de laatste voor ons geweest.

5,3
  7. Heer M. van Stee

Langs deze weg een grote pluim voor de gehele staf van " Gasterie Grand- cafe Nautilus ", voor de professionele manier waarop de gasten zich meteen thuis voelen. Ook de sfeer was prima. Zeker op deze mooie lokatie. Eten en drinken was naar tevredenheid. Ik hoop zeker nog eens een keer langs te komen.

8. marjolijn

Bediening was netjes, eten was best ok. Alleen de prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Voor een klein glas rode wijn betaal je 3,35 (wat een normale prijs is, maar niet voor de inhoud) en voor een stukje (klef wit) brood met kruidenboter 3,50. Niet echt gastvrij, wij gaan er niet meer heen... wel jammer want als je op het terras zit heb je een leuk uitzicht.

9. Op 18 december een hele sfeervolle personeelsavond gevierd bij Gasterie Nautilus. Lekker gegeten, fijne bediening in een prachtige kerstversierde omgeving. Aan te raden voor grote groepen (wij waren met ca. 40 personen). Was met 3-gangen buffet en wijntafel een ongedwongen, huiskamerachtig samenzijn. En een comfortabele nazit bij de haard. Onze complimenten!

10. Mooie lokatie aan het water!

Het eten is er lekker, vooral de spare-ribs.

Vriendelijk personeel.

11. Was erg gezellig.

Goed eten en was mooi uitzicht aan het water.

12. Gezellig restaurant aan het water. Het eten is goed en de bediening is erg vriendelijk. Vooral de mosselen zijn erg goed!

13. Erg weinig wijn voor die prijs. Het eten ook te duur voor die matige kwaliteit. Lokatie prachtig, heel jammer dat de service heel traag is.

14. leuke mensen lekker eten mooie ambiance een aanrader voor ieder.

15. Het was super gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Tot de volgende keer.

16. wat een tegenvaller!!!!

1,6
  17. Mevrouw F.

Bord te vol met patat en rest zeer matig. Kies liever voor kwalitiet dan kwantiteit. Te duur voor een patat tent!

1,1
  18. De lokatie is mooi,het eten is slecht, groenten niet gaar, vlees smaakt niet, salade zonder smaak.Jammer, we lagen met de boot in de haven, wilden hier ook lekker eten, maar dit dus nooit meer, een afknapper.

1,3
  19. Dennis

Op 06-05-08 gegeten. Mooi uitzicht over de haven maar heel slecht gegeten voor te veel geld. Voorgerecht smakeloos en fantasieloos vissoep en carpaccio. Hoofdgerecht compleet smakeloos kapot gekookte pasta en witte wijnsaus die of veel te veel maizena bevatte of te lang warm gehouden was. Klacht ingediend: excuus was baas kookt zelf, kok heeft vrij. Baas heeft niet de moeite genomen te komen informeren terwijl meer gasten klaagden over de kwaliteit van het eten. Een echte afrader!

1,2

Vorige pagina