NU Nautilus in Roermond

1496019171 74
1557251950 67
1669512045 72

1. Chris

2. Afgelopen week 2 maal gegeten in dit restaurant. Eten was heel erg goed. Bediening is erg goed en uitermate vriendelijk. Oesters en tongfilet waren top. Uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs.

3. Heel lekker gegeten, hele aardige bediening, ook de eigenaar is heel vriendelijk. Dit restaurant is zeker een aanrader, wij gaan er echt nog een keer naartoe.

4. Jammer,
    Ben lid van de watersportverreniging Nautilus Roermond en vind (vond) dat je dan ook met enige regelmaat het restaurant moet bezoeken Nu Nautilus.
    Jammer voorlopig niet meer.
    Ben er vanavond geweest en had een hamburgerbesteld met frite (kleine kaart is waardeloos).
    De hamburger was prima maar de frite kreeg ik met de vork niet te pakken zo hard, waren zeker drie keer de frietpan gepasseerd.
    Ik heb dit aan de serveerster doorgegeven en zij heeft er helemaal niets mee gedaan dan dat ze zij u heeft gelijk.
    Nou jammer nu nautilus dat was het dan.
    Jos sorry.
    Groet.
    Jo Meerts.

1,6
  5. Jan & Janine Bakker en Freddie

Heerlijk eten, persoonlijke aandacht van een geweldige bediening.
    Toplocatie met een super sfeertje.
    Zelfs onze trouwe viervoeter Freddie had het prima naar zijn zin.

6. Leuke ambiance. Heerlijk gegeten.

7. Zeer, zeer, zeer goed… locatie perfect, bediening zeer vriendelijk en vlot… eten zeer goed, perfecte prijs kwaliteit verhouding… een aanrader.

8. Henk Berkhout

Gezellig gegeten, prettige, vlotte bediening.

9. Gregor Welie

Prima locatie, goede service, uitstekend eten! Elke cent meer dan waard.
    Mooi ruimtelijk terras, en het eten is prima van temperatuur en kwaliteit is super.

10. Bij aankomst was nog niet eens duidelijk dat we gereserveerd hadden.
    We hebben een uur moeten wachten op ons eten, toen dat eindelijk geserveerd werd kregen we eerst het hoofdmenu, de voorgerechten waren ze vergeten.
    Dus hebben we het hoofdmenu teruggestuurd, en werden alsnog de voorgerechten opgediend.
    Ondertussen een half uur of zo moeten wachten op een bestelde spa rood.
    Omdat het hoofdgerecht daarna ook weer lang op zich liet wachten zijn we opgestapt.
    Zeer ongeïnteresseerde bediening, en totaal geen onderlinge afstemming.
    Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

11. Wij waren met een grote groep, fijn aan de grote lange tafel.
    Erg gezellig ingericht. Warme kleuren en orginele details in de zaak.
    Fijne ontvangst met koffie en vlaai.
    Daarna uitgebreide borrelplank, pasteitje en orgineel aangeboden frietje.
    De huiswijn was goed en fijn flessen tafelwater met citroen op tafel.
    Met mooi weer is er een mooi groot terras aan het water.
    Een aanrader!

12. Het restaurant zag er gezellig en uitnodigend uit bij binnenkomst maar voor ons was het de eerste en tevens laatste keer dat we hier gereserveerd hebben. De bediening was onvriendelijk en arrogant, we merkten alle 5 al snel op dat de bediening vooral oog had voor een bepaald aantal gasten (ons kent ons). We zaten buiten en ik had de ondergaande zon de hele tijd recht en fel in m’n ogen, bij navraag of er een kleine tafel bijgeschoven kon worden (zodat ik aan de zijkant van de tafel kon zitten en niet pal tegen de zon in) werd hier raar, kort en onvriendelijk op gereageerd en er werd niet naar een evt. Oplossing gezocht. We hadden iets te vieren en wilden starten met prosecco, een van de gasten mag momenteel geen alcohol drinken, we vroegen naar een gezellig alternatief, haar werd toen Spa blauw aangeraden, we hebben toen maar meteen de prosecco achterwege gelaten. Het eten was voldoende maar bij 2 gerechten kwam het vlees een hele tijd eerder dan de rest van het gerecht, na navraag kregen we een kort en onvriendelijk antwoord. Een van de 5 gerechten kwam nóg een tijd later. Toen we op het einde net onze koffie gekregen hadden en net begonnen te drinken, kwam ‘n serveerster met de vraag of we nog iets wensten te drinken, de reden was duidelijk, er stonden enkele groepjes nieuwe gasten te wachten of er misschien nog plek vrij was. Niet netjes om zó door te laten schemeren dat het voor ons tijd was om te gaan.

13. Wat een geweldige zaak! Uitstekend geholpen, heerlijke gerechten en drankjes.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

14. Goed, gezellig, hele fijne sfeer!

15. Prima ontvangst, lekker op terras heerlijk gegeten. Bediening attent en vriendelijk. Kortom een dikke 9!

16. Onze vakantie hier ingeluid met een heerlijke lunch. Topgastheer Michiel heeft ervoor gezorgd dat we niks tekort zijn gekomen. Supergenoten van een heerlijke lunch aan het mooiste terras aan het water van Roermond. Topzaak!

17. De 8 km wandeling leidde ons langs deze horeca gelegenheid. De dames van de bediening reageerden arrogant, maakten nauwelijks oogcontact en liepen al pratend van je weg. Niet beleefd. De prijs van de consumpties lag behoorlijk aan de prijs en door de onvriendelijke bediening kozen we ervoor om geen fooi te geven ( terwijl we dat normaal altijd doen). Dat leverde opnieuw een niet prettige reactie op, nl weglopen, terwijl de betreffende serveerster groette zonder oogcontact te maken. Jammer, want de locatie is leuk! Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

3,2
  18. Frans Sarton

Dachten even gezellig wat te drinken aan het water. Bediening was hopeloos. Hadden er duidelijk geen zin in om te bedienen. Trouwens allemaal een aardappel in de keel. Wat een arrogante en kille zaak. Als je gezellig en lekker wilt drinken/eten, dan kun je hier beter wegblijven. Moest € 8,20 betalen voor 1 Radler en 1 Rosé. Belachelijk.

1,4
  19. Anoniem

Het eten was lekker en goed. Prettige bediening en erg attent.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Onno Dröge

Wij zijn zeer tevreden over de service, de locatie en de kwaliteit van het eten. De proportie van het eten was trouwens ook prima. De prijs was ook goed en gaf aan leiding tot een fooi. ik kom hier graag terug.. Met vriendelijke groet Onno Dröge

21. Puts Marie-Louise

Gezellige avond met de vrijwiliigers van de SEH met Jan Franssen LZR Roermond

Reservering klopte.
    Mooie tafel op terras
    Eten en drinken prima verzorgd
    Aanrader !!

22. Mijn dochter en ik hadden een "weekend" samen op Hemelvaartsdag en de vrijdag erna.
    Overdag hebben we wat Schotse activiteiten bij de Keverberg in Kessel (haar trouwlocatie, maar dan nu uit een ander perspectief) bezocht om daarna naar het thuisadres te gaan om later op de avond met veel plezier bij Nautilus te gaan eten (per fiets, zodat de wijn extra lekker zou smaken).
    De kaart leek ons wat vereenvoudigd sinds de vorige keer, dat we hier samen waren wezen eten.
    De beide gerechten, die wij gekozen hadden, waren echt erg lekker.
    Wat vooral opviel, was de dame, die bij ons serveerde, echt geknipt is voor het vak. Vooral houden!
    Daarnaast was het een heerlijke zomerse avond, zodat je geweldig op het terras van NU Nautilus buiten kon eten.

23. Super. Wij komen van Antwerpen om hier te eten omdat ze de beste zeevruchten pasta hebben, leuke sfeer, goede bediening just superb! Een echte aanrader dus.

24. Al vaker bij deze mooie locatie geweest. Het was een rustige avond, maar we moesten lang wachten op onze dranken bestelling ook op de menukaart. We hadden de gerechten met kabeljauw en iberico besteld als voorgerecht en vongele pasta met kalfshaas. Nee dat was het niet, weinig smaak en lauw i.p.v. warm. We hebben hier eerder gegeten, maar het viel ons deze keer tegen!

5,1
  25. Gezellig borrelen, eten met mooi uitzicht.

26. Leuke sfeer en gezellig goed personeel. Heerlijk gegeten.

27. Jos Mooren

28. Sfeervolle locatie. Ontzettend goed gegeten! Wij waren met 7 personen. Het eten werd snel geserveerd en we kwamen niets tekort.
    De voorgerechten carpaccio, soep en kabeljauw waren zeer lekker.
    Als hoofdgerecht hadden er een aantal runderstoof met pompoenchutney, truffelpasta en the catch of the day (vis met saffranrisotto). Dame Blanche en een donut met boerenjongens als toetje.
    Dit was zéér goed en iedereen heeft lekker gegeten. Een aanrader!

29. Gezellig en lekker gegeten.

30. Van de week maar een keertje bij Nu Nautilus gaan eten. Was ontzettend druk toen we aankwamen dus we hadden eigenlijk niet verwacht dat er nog plek was. Maar niets was minder waar, nadat we heerlijk huis aperitiefje aan de bar hadden genuttigd werden we al vrij snel naar onze tafel begeleid. De sfeer en ambiance was echt om van te genieten! We hebben heerlijk gegeten, vooraf hebben we oesters gehad (voortreffelijk) en als hoofdgerecht ben ik voor de ribe-eye gegaan en mijn vrouw voor de catch of the day. Het vlees was erg lekker en de catch of the day is ook een echte aanrader. Kortom we hebben een heerlijke avond gehad, vlotte bediening, heerlijk eten en een super uitzicht!!

Wij komen hier zeker vaker terug!

31. Remunjs volk

Goed gegeten, maar het waren eenvoudige gerechten met een zeer dure prijs. Daarbij als je voorgerecht carpaccio met macademianoten besteld en pinda's krijgt, vind ik dat persoonlijk niet netjes. Ook in de salade zat weer pinda en was de gemengde sla wel heel saai. Het kaasplankje was lekker, maar bevatte ook weer 4 simpele kazen, waar een prijs van bijna 15 euro voor gevraagd werd. Qua sfeer en uitzicht zit je er prachtig, maar door de scheve prijs-kwaliteit verhouding zouden we er niet snel meer komen.

4,9
  32. Vogeltjevlieg

Er liepen veel bedienden rond en toch moesten we lang wachten om iets te kunnen bestellen en het duurde ook erg lang voordat ze de drinken kwamen brengen (minimaal 15 minuten)! We hebben zelfs een paar keren moeten vragen waar ons drinken bleef...

Restaurant en terras zelf; ziet er leuk en mooi uit!

5,1
  33. Erg wisselende bediening en het eten en drinken laat nogal eens te wensen over. Wel mooi terras maar bijna nimmer plek in de avonduren. Kaart biedt voor eenieder voldoende keuzemogelijkheden.

34. San 5 punten

Genoten van een leuke sfeer, aardig personeel en heerlijk eten. Zeer tevreden!

35. Heerlijk gegeten, genoten van de sfeer en ambiance. Bediening was vlot en vriendelijk. Verrast door de presentatie van de gerechten. Mooie locatie, terras geeft direct een vakantiesfeer. Komen zeker nog eens terug!

36. Rudy 15 punten

Wat een teleurstelling!
    Daar waar het begon met een fantastisch concept met een eenvoudige maar goede menukaart is het nu een pretentie kaart geworden die ze niet waarmaken.
    - Asperges niet goed geschild en och germ ze konden er 8 missen
    - Een dure biefstuk rood besteld, medium gekregen met een klein bakje friet en wat slablaadjes en de pepersaus moeten zoeken.
    - Een prima hooberburger
    De bediening heeft in al die jaren niets bijgeleerd, staan zeer enthousiast aan elke tafel te kletsen, maar letten dan niet op en constant worden drankjes vergeten.

Jammer jammer hier moet iemand opstaan en flink de teugels aantrekken.

37. R ten Hof

We hebben hier gisteravond gegeten, Was geweldig vlotte en zeer attentie bediening. Ik heb me heerlijk laten verassen met een alcoholvrije cocktail. het eten was uitstekend, als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker nog eens aan.

38. fam.Hennissen

Heerlijk gegeten in een geweldige ambiance; we zien al uit naar volgende keer.

39. Danny geraedts

Heerlijk gegeten gisteren! Table sharing een mooi concept, eten was van hoogstaand niveau. Chapeau voor de koks. Een ding om mee te geven: iets vaker langs de tafels lopen voor drinken. Verder top!

40. Mooi en sfeervol restaurant op een prachtige locatie in Roermond. Het eten was heerlijk en ook de bediening was goed!

41. Heerlijk gedineerd in dit sfeervolle trendy restaurantje. De kok was bereid om een aantal gerechten op tafel te toveren en zowel qua smaak als presentatie was het goddelijk lekker en mooi.

42. Ingrid Teuwen

Super gezellig restaurant met fantastisch uitzicht, een pareltje aan de maas met een geweldige keuken. De steak is een echte aanrader net als de rest van de kaart!! En niet onbelangrijk vriendelijk personeel👍

43. Johan van de Laar

Begin oktober op een regenachtige woensdag hier gegeten voor de eerste keer maar het is ook zeker voor een herhaling vatbaar. Wij begonnen met een lekker glas droge witte wijn. Tussendoor kwam een zeer vriendelijke bedieningsmedewerker ons de kaart brengen en vertelde dat er ook een dagvangst was en een weekspecial. Wij kozen echter voor de garnalen espagnol en beiden de ribeye. Nou dit was echt waanzinnig lekker. Wij besloten daarna af te sluiten met een crème brûlée ook deze viel in de smaak. Je kon proeven dat deze zelf was bereid. Hier komen wij zeker terug. Chapeau!!

44. Meerdere malen geluncht en gedineerd, zowel alleen met mijn vrouw, als met de kids als met een grote groep. Eten is altijd goed bevallen, kaart wisselt met de seizoenen en de weekspecials zijn vrijwel altijd een goede keuze. Locatie is prachtig, extra pluspunt vind ik dat dit niet een locatie is met een typisch eigen publiek zoals veel andere zaken in Roermond, maar dat iedereen zich er thuis voelt.

45. Wij hebben afgelopen week bij NU Nautilus gegeten. Het was super gezellig, er hangt een goede sfeer, en de lokatie is top. Het personeel was druk, (omdat het helemaal vol was) maar bleef rustig en vriendelijk. Het eten was heerlijk. Wij hadden de oesters en pasta scampi en daar gaan we zeker voor terug. Een dikke 10 voor de prijs kwaliteit verhouding. 👍

46. Afgelopen dinsdag gegeten in dit sfeervolle bar/restaurant, vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker en het ging ook lekker qua tempo. We hadden de weekspecial gegeten: Pasta met mosselen, zeekraal, courgette en saus van pikante tomatensaus en knapperig slaatje erbij, erg verrassend. Wij komen hier zeker terug!!

47. Voorgerecht: Vissoep. Smaakte alleen maar naar water. Werd door de bediening mee terug genomen naar de keuken. Men kwam tot de conclusie dat er inderdaad geen smaak aan zat.

Hoofdgerecht: Rib eye steak. Bestelde hem medium, werd echter vrijwel rauw geserveerd. Weer terug naar de keuken!

Ligging restaurant, inrichting en sfeer scoorde een voldoende.
    Prijs/ kwaliteit: dik onvoldoende.
    Personeel: onvoldoende.

Mijn advies, zoek een ander restaurant. Zeer teleurstellend en ook nog eens zeer prijzig.

48. Medio juli 2015 hier een voorgerecht en hoofdgerecht gegeten. De prijs-kwaliteit verhouding is op zich goed. Het hoofdgerecht werd 1,5 uur na het voorgerecht geserveerd. Uiteraard hebben we hier ons ongenoegen over geuit. Zonder enig gevoel voor onze verontwaardiging probeerde de bediening ons nog een digestief bij de koffie aan te smeren met de tekst: "je kunt altijd proberen". Wat een afknapper! Ons zien ze er niet meer.

49. Wij wilden met 4 personen om 18.30 uur komen eten. Nee, niet gereserveerd maar er waren zeker nog 5 tafels leeg. Geen reserveringsbord te zien. Maar nee, wij mochten er niet eten want dit, 18.30 uur, is de tijd dat de zaak, het restaurant, vol loopt. Bij deze, wij zijn lid van de haven Nautilus, zullen wij dus nooit meer gaan eten bij dit restaurant. Er zijn in Roermond meer goede en lekkere restaurants waar wij wel welkom waren en zijn.

50. Heerlijke avond gehad bij NU. Het was een mooie zomerse avond dus lekker buiten op het terras met de solarbeats op de achtergrond. Helemaal top! Eten was prima. Bediening zeer vriendelijk en accuraat. Sfeervolle inrichting. Het zat bomvol maar er was genoeg aandacht voor de gasten. Men is oplettend en het loopt gesmeerd. Top tent op super locatie!

51. L de Best van Rijn

Prachtige ambiance, lekker eten, en heel vriendelijke bediening.

53. Inmiddels een jaar verder, jammer bediening loopt nog steeds niet, erg lang wachten :( Eten matig. Eigenaar zeer arrogant, ziet geen gast komen of gaan, zeker niet nodig zou je denken 😱

5,9
  54. Heerlijk zonnig terras, misschien zelfs liever iets meer schaduwmogelijkheid gehad (kiepen parasols is niet mogelijk), lekker eten, vlotte bediening, wel nogal aan de prijs.

6,7
  55. Han Janssens

Prima zaak, goede prijs-kwaliteit en prima bediening.

56. Heerlijk gegeten in een super ambiance, met helaas ongeorganiseerde bediening.

57. Ich hatte am 6. Mai das zweifelhafte Vergnügen hier zu Mittag zu essen. Location ist sehr gut aber Essen dauerte ewig, war nicht gar und kalt. Service darf sich so nicht nennen! Habe mich mit meiner Begleitung als störender Fremdkörper gefühlt! Lunch hat über zwei Stunden gedauert, wegen langen "Ruhepausen" von Kellner und Küche. Preis ist hoch angesiedelt und entspricht nicht der Qualität die ich erfahren habe. Eine Weiterempfehlung kann man nicht aussprechen! Schade, weil es könnte ein schöner Ort sein zum Verweilen in geselliger Runde. Für mich aber kein Wiederholungsrisiko!

3,6
  58. mark buitenhuis

De sfeer was zeer bourgondisch niet in het laatste geval door de grote rustieke tafel icm het prachtige uitzicht op de maas en de jachthaven. Het eten was erg lekker op smaak en ruim voldoende. Het brood heerlijk vers en de olijfolie van top kwaliteit. De hoofdgerechten waren allemaal goed op smaak, heet en mooi geportioneerd. De chef heeft ons 3 van zijn top hoofdgerechten laten proeven onder het table sharing concept. Dit is echt een aanrader. De service is vriendelijk en de medewerkers zijn aktief om alles naar wens te laten verlopen. Dat dit soms niet super professioneel gaat is eerder vermakelijk dan storend. Het enthousiasme van de medewerkers is duidelijk voelbaar. Wij gaan zeker weer aan tafel bij NU Nautilus.

59. Top eten. Mooie inrichting. Prachtige locatie. Dramatisch slechte (en arrogante) bediening.

60. Gisteren zijn we voor het eerst bij Nu Nautilus gaan eten. Als je binnenkomt ziet het er gezellig/sfeervol uit. Mooi uitzicht, veel hout, mooie vloer en de tafeltjes niet te dicht op elkaar. Maar de sfeer maak je niet alleen met de inrichting.
    De bediening is dramatisch. Na het drinken besteld te hebben kregen we de menukaart. Achter de bar stonden 3-4 personen te duimendraaien/rustig glazen af te drogen (met een schuin oog naar het voetbal op de tv te kijken) terwijl in het restaurant zelf af en toe niemand te bekennen was. Na een half uur kwam iemand vragen of we een keuze hadden kunnen maken. Toen we tijdens het eten allemaal zonder drinken zaten hadden we hetzelfde probleem, het duurde allemaal veel en veel te lang. Uiteindelijk hebben we 3,5 uur gezeten terwijl we alleen 2 gangen en koffie na hebben gehad. Ze hadden aan de drank veel meer aan ons kunnen verdienen.
    Voor het eten kun je net zo goed naar een goeie friettent gaan (al was de vitello tonato wel redelijk).

3,7
  61. Waaw, wat heb ik hier goed gegeten en vertoeft afgelopen zaterdag. Lekker drukke zaak, leuke sfeer, goede bediening en absoluut een goede keuken. Ree ossobukko uit de kunst! Heerlijke spitskool erbij geserveerd.

62. Roger Linssen

Afgelopen week dit restaurant bezocht. Het eten en voor de kalfssukade was sublime. De wijn die door het gastvrije personeel werdt aangeraden was overweldigend. Mooie locatie en een mooie inrichting met uitzicht op de jachthaven. Enige punt van kritiek is de voetbal wedstrijd op het grote scherm. Kan me voorstellen dat mensen zich hier aan storen. Gooi dat ding eruit. Nogmaals complimenten voor de kok die er voor zorgt samen met de gastvrije gastheren Bob en Michiel dat dit restaurant een goedkope topper aan het worden is.

Roger

63. Remko

64. Jerome Moonen

Vergeleken met de overige horeca in Roermond is prijs / kwaliteit bij dit restaurant wel in orde. Natuurlijk zijn er andere plekken in Roermond waar je dit ook kan vinden, echter de meeste slaan de plank mis als het gaat om prijs / kwaliteit.

Wij hebben vitello en carpaccio gegeten, welke goed op niveau zijn. Daarna aten we rib-eye en dorade. Hierover alleen maar lof! Je kunt niet veel fout doen aan een Ribeye. De keuze van het vlees is het belangrijkste en dat hebben ze hier goed begrepen. De dorade is uit de kunst. Gewoonweg lekker. Hoezo zou je een gerecht ingewikkeld maken als het ook eenvoudig en lekker kan zijn?

Ik kan vanuit mijn ervaring dit bedrijf aanbevelen om eens een hapje te eten. De bediening is jong maar doet hun best. Ik vermoed dat ze meer leiding / sturing nodig hebben waardoor de service beter wordt.

65. Op zich een sfeervolle tent, leuke plek aan het water. Maar de keuken mag toch echt wel een betere kaart maken. Zonde dat dat hen niet lukt.
    Koffie lauw. Zou aan de nieuwe kopjes liggen. Aangezien het theewater schuim vertoonde en uit dezelfde automaat kwam als de koffie wordt het toch tijd om de automaat eens na te laten kijken.

66. Voor de eerste keer gegeten hier, maar mijn ervaring was erg slecht. De ambiance, straalt in eerste instantie sfeer, en gezelligheid uit, en een goede keuken, maar de werkelijkheid was anders.

Onze bief was taai, en smakeloos, bediening die meer met elkaar en de barjongen bezig was, ipv oog voor de gasten te houden.

Volgende keer kom ik alleen voor de borrel, en doe ik dineren ergens anders. Jammer van zo'n mooie zaak, en mooie locatie, en hoop dat jullie er toch iets goeds van weten te maken.

Mvg, Joop Verschuren

2,5
  67. Een ontzettend leuke levendige zaak waar je heel gezellig zit. Zeker in de zomer een superplek als je buiten kunt zitten met uitkijk op het water. Mooie inrichting en een leuke, gezellige sfeer.

Het eten en de bediening verdienen zeker wel nog extra aandacht. De meeste gerechten zijn zeer matig, met veel frites. Een vreemde dressing op de salade, waar je je bij afvraagt of de dressing nog wel goed is. De bediening is over het algemeen heel jong en onervaren.

Als het eten beter kan worden en de bediening wat meer ervaren, is het echt helemaal af.

68. Slechte bediening, fouten worden op de klant afgeschoven en het personeel is geselecteerd op uiterlijk ipv kwaliteit, erg jammer. De enige die het wel snapte was een jongen die normaal achter de bar staat en voor het eerst in de bediening stond. Gastvrijheid zit in je, dit kun je niet leren. Enige reden waarom ik hier kom is de locatie, jammer dat het jonge management niet de puntjes op de i kan zetten. Eten is verder ok.

69. Top!

Na meer dan een half uur wachten werd ons meegedeeld dat er helaas geen sliptongetjes meer waren, of we iets anders wilden kiezen van de kaart. Inruil daarvoor kregen we een glas wijn van de zaak aangeboden en een extra salade bij het eten . Keurig opgelost en alles smaakte voortreffelijk. Zeer vriendelijk personeel.

Je moet soms wat langer wachten maar je zit er prima dus dat is dan niet z'n probleem.

70. Helaas een slechte ervaring. De bediening was matig. De passie voor het horeca vak was niet aanwezig. Duurde erg lang. Iedereen kreeg de kaart, toen wij gingen bestellen werd mede gedeeld dat 3 gerechten er niet meer waren. De keuze was hierdoor erg beperkt. Verder was het toetje erg slecht. Een mooie locatie waar geen waarden gehecht wordt aan horeca etiketten. De dame die ons bediende was ook niet herkenbaar in de outfit van het bedrijf. Kwaliteit in verhouding tot de prijs is ver te zoeken.

1,4
  71. Margo Jenniskens

Superleuke tent, mooie inrichting, goede bediening, eenvoudige maar goede kaart. Ik had een steak. Heerlijk vlees, prima bereid. Supermooi terras en perfect uitzicht.
    Chapeau Michiel!

72. Totaal verrast door de inrichting en menukaart! Alles wat wij hebben gegeten smaakte super. De saté was uit de kunst! Nog nooit eerder zulke lekkere saté geproefd. De dorade van mijn tafelgenoot smaakte zoals het zou moeten, mals, lekkere knoflook en kruiden, gewoon goed. Niks op aan te merken.
    Bediening liet hier en daar een steekje vallen, maar het was gewoonweg superdruk, dus het is hun vergeven.

73. In dit totaal vernieuwde bar/restaurant met zijn prachtige terras met weids uitzicht over het water heb ik nu een aantal malen uitstekend gegeten. Zo ook weer afgelopen zaterdag. De keuken serveert heerlijke gerechten van een hoge kwaliteit op een prima prijsniveau. De vriendelijke bediening lijkt steeds meer op elkaar ingespeeld te raken. De inrichting is eigentijds en geeft een gezellige ambiance weer. Ook voor alléén een drankje aan de bar of op het terras is dit een goeie uitgaansgelegenheid. Een aanwinst voor Roermond en en een echte aanrader... Veel succes.

74. Inmiddels ettelijke keren gedineerd en geluncht bij Nu-Nautilus, met verschillende vrienden en familieleden. Alle keren waren wij erg tevreden. Het eten was goed, het personeel uitermate vriendelijk en enthousiast, de locatie perfect, heel gezellig aan het water. En na afloop viel de rekening zeker niet tegen. Al met al een aanrader voor iedereen.

75. Johan van leeuwen

Erg onpersoonlijk, wanneer je binnen komt met een bekende roermondenaar is men erg vriendelijk; ik kom de daags erna met 6 personen, word je amper aangekeken. Zelfs de eigenaar loopt de tafel voorbij zonder een blik waardig.
    Bediening weet niet wie welk drankje heeft besteld en roept luidkeels voor wie is dit pilsje, pilsje half leeg en ze wordt gestuurd of je nog wat wil drinken.
    Lokatie is prachtig maar uitbaters moeten nog veel leren. Zijn na deze onpersoonlijke ontvangst toch maar elders gaan eten.

76. Zondag 6 juli met 6 personen gegeten. Bediening matig. De saté was ronduit slecht. Droog ingedroogd opgewarmd oud evenals atjar. Zuurvlees moet naar mijn mening gebonden zijn en niet waterig. De friet was ook droog en oud. Ambiance is uiteraard mooi maar dat is niet de enige reden dat ik ergens ga eten. Irish coffee en Italian coffee. We konden niet proeven wat erin zat. Wiskey? Tia Maria? Niet voor herhaling vatbaar. Succes verder.

77. Jan Vossen

Zondag 06 juli met 9 personen gegeten.
    Reserveren ging prima, tafel was keurig voor ons klaar gemaakt.
    Was een grote ronde tafel, zeer gezellig.
    Eten was zeer goed, bijna allemaal de scholletjes gepakt.
    Je kon kiezen tussen 2 of 3 stuks.
    Tijdens het serveren werden er medegedeeld dat iedereen 1 schol extra kreeg ivm afwijkend maat.
    Zeer correct opgepakt.
    Alles was ruim voldoende en smaakte fantastisch.
    Bediening was prima er werd snel op alles gereageerd.

78. NU Nautilus sinds een paar maanden geopend. Super terras met uitzicht op jachthaven. Geeft een vakantiegevoel. Kaart is gevarieerd met goede prijs / kwaliteit verhouding. Heerlijke Ribeye en zuurvlees. Sfeer is ongedwongen en gezellig. Een echte aanrader!

79. Heerlijk gegeten. Twee verschillende voorgerechten en hoofdgerechten geprobeerd. Beide prima in orde. Huiswijn ook O.K.

Leuk terras, gezellige sfeer.

Bediening ver onder nul. Stond op het punt om te vragen “waar is de camera?”. Bij het opnemen van de bestelling zei de jongedame dat ik voorgerecht en hoofdgerecht gelijktijdig móést opgeven. Toen ik dit weigerde, werd mij gezegd dat het hoofdgerecht dan wel eens erg lang op zich zou laten wachten.

Bij het voorgerecht bleek er maar één bestek/servet in het “tafelemmertje” te zitten. Dus gevraagd om bestek. Werd gebracht in een soort envelopje, doch zonder servet. Dus gevraagd om servet. Kreeg, waarschijnlijk als straf, een servet die meer weg had van een sigarettenvloeitje.

Lekkere frietjes. Zat echter geen zout in ons emmertje. Duurde even om de aandacht van de dame te vangen, maar werd uiteindelijk wel gebracht.

Twee keer gevraagd om biertje vooraf. Werd halverwege voorgerecht gebracht. Dus beetje erg laat. Wijn en water als eerste besteld en werd meteen gebracht. Hoofdgerecht werd na bestellen, binnen de normale tijd opgediend, doch dit terzijde.

Wilde graag betalen, maar personeel had erg veel plezier onderling, achter de bar, en niet veel aandacht voor de enkele tafeltjes die nog bezet waren. Dus maar naar de bar gegaan om te betalen. Kreeg pinapparaten onder de neus met € 81.000. Gelukkig zelf opgemerkt want ontging de jongedame geheel. Werd uiteraard aangepast tot € 81.

Toen ik de volgende dag mijn ervaring deelde met enkele andere stadsgenoten, werd mij verteld dat er ook een jongeman werkte waarover men zeer tevreden was. Ik had dus gewoon pech gehad (met een heel harde G). Dus de volgende keer kijken of ik een plaats kan vinden in zijn “wijk”.

80. Shirley

Eten was heerlijk, vooral t zuurvlees! Wij hadden wel sla, maar die kwam pas laat, foutje v/d bediening... Die overigens waardeloos was. Tot drie keer toe bestelling fout/ vergeten. Hadden veel meer kunnen verdienen aan ons qua drank.

6,3
  81. Vraag me af of de 5 recenties met allemaal tienen realistisch zijn. Gezellige sfeer, ontzettend leuk voor een borrel. Mooie locatie maar het eten viel erg tegen! Sateetje erg duur en karig. Geen sla bij te bekennen. Ga vast eens terug voor een borrel maar niet meer voor diner.

82. Marie Angèle

Heerlijke lunch aan het water! De vitello tonato is zeer aan te bevelen evenals carpaccio. Vers gebakken brood erbij. Mooie zonsondergang aan het water en zicht op de haven! Leuk, vriendelijk, jong en enthousiast personeel! Dit draagt bij aan de gezellige sfeer. Mooi terras maar ook mooi binnen. Stijlvol en ruim ingericht, toch knus. Dit nieuwe bedrijf is zeer aan te bevelen voor een gezellige middag of avond uit!

83. Annemiek

Nieuwe uitbater bij NU Nautilus, mooie uitstraling, goed personeel en heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit uitstekend.

84. Top locatie, vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit.

85. Op het terras beland bij NU nautelis. Mooi terras en een mooie zaak. Alleen meer aandacht aan de gasten geven, en misschien ook iemand met ervaring in de bediening zetten. En op het eten moesten we te lang wachten. Kregen geen brood bij ons voorgerecht, en de hamburger was erg droog.

6,7
  86. Zon en een terras met een onvoorstelbaar mooi uitzicht aan het water, ja, wij hebben zondag genoten op het terras van Nu Nautilus. Lekkere drankjes, een relaxte sfeer en allemaal mensen die plezier hadden. Ons besluit om ook te blijven eten was een hele goeie. Het kaart zag er veelbelovend uit maar de lekkere voor- en hoofdgerechten die werden geserveerd overtroffen onze verwachtingen. Nu Nautilus het was fantastisch, onze zomer ziet er veelbelovend uit!

87. Peggy van Helden

Gezellige warme inrichting, leuk enthousiast personeel, heerlijk eten in een van de mooiste plekjes aan het water van Roermond. Dit eetcafé/ restaurant is een mooie plek voor een kop koffie,borrelen, lunchen of een diner. Goede uitgebreide kaart en de prijs/ kwaliteit verhouding is prima... Top zaak!!

88. Nu Nautilus... het nieuwe Nu in Roermond!
    Bar-Restaurant op een unieke locatie gelegen tussen de binnenstad van Roermond en de jachthaven Nautilus. Gevarieerde kaart met lekkere, vriendelijke geprijsde voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Steak Nautilus is een absolute aanrader evenals de Hooberburger DeLuxe!

89. Nieuwe eigenaren hebben er een mooie sfeervolle zaak van gemaakt op een top locatie. Afgelopen zondag heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prijs kwaliteit is zeer goed. Nu Nautilus is een zeker een aanrader.

90. Super sfeer en heerlijk zitten! Eten is heerlijk en erg vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

91. Saskia vaessen

Super mooie locatie!!! Geweldige & gezellige ambiance! Leuke bediening & heerlijk gegeten !!! Zeker voor herhaling vatbaar top!!!

92. Eindelijk: restaurant Nu Nautilus heropend! Interieur is fantastisch: modern, ruim, en vriendelijke gastvrije uitstraling. Veel personeel, jong, aardig! Met uitzicht op de haven en Maas afgelopen zaterdag genoten van en top steak, een aanrader, en crème brule! De steak van uitzonderlijke kwaliteit. Eerlijk eten. Prima prijzen.
    Marijke

93. Heerlijk, heerlijk, wat een leuke avond, tweede kerstdag een heerlijk dinner en wat een kerst versieringen. Alleen daarom al de moeite waard om eens een kop koffie te gaan nuttigen. En om dit te gaan bewonderen, een echte aanrader

94. G.J.M. ten Broeke

Op 22-11-2012 stamppotten gegeten. Prima maaltijden. Ruim voldoende; speklapjes een beetje aan de hard kant maar wel lekker. Rest van het vlees zoals gehaktballen; rookworst was lekker.
    Prima bediening.

95. Afgelopen zaterdag sint ontbijt gehad hier. Toen we reserveerden werd ons beloofd dat er zitplaats was, voor kinderen gezorgd zou worden. Helaas toen we binnenkwamen wed ons verzocht meteen te betalen, na de vraag welke tafel voor ons gereserveerd was, werd ons gezegd: zoek zelf maar een plaats uit. Helaas waren er geen tafels te bekennen, we mochten ons bij andere mensen op een sta tafel proppen, en helaas was het ontbijt ook erg beperkt. Omelet was koud, eieren te hard gekookt, waardoor het ei uit de schaal barstte, na onze vraag of we de eigenaar konden spreken was het antwoord: hij is druk aan het koken, heeft geen tijd. In ieder geval: slechte ervaring, helaas ook navenant we van andere mensen gehoord hebben, terwijl personeel wel zijn best deed. Onze mening: eigenaar verstopt zich in keuken, personeel mag het oplossen, niet de moeite waard.

2,8
  96. Zaterdag 27-10-2012

Heerlijk genoten van de mosselen, sappig, groot en uitstekend van smaak en wat een ruime keuze van smaken. De frieten waren ook super en de schnitsel lekker mals met verse groenten en een frisse salade.

De huiswijn was prima en de bediening was ook zeer oplettend.

Minpuntje, langs een steiger gezeten i.v.m. verbouwing, maar voor ons geen probleem hebben echt genoten.

Wij komen zeker vaker om te genieten van deze top mosselen. Echt een aanrader.
    Prijs kwaliteid verhouding, goed.

Veel succes met de verbouwing,
    Mariet en Bert

97. Heb zaterdag op terras buiten gegeten. De lokatie is natuurlijk mooi aan het water. De bedienings is redelijk chaotisch. Mijn zogenaamde biefstuk was een kleine ramp. Er werd sowieso niet gevraagd hoe ik hem wou hebben en kreeg daarom een klein uitgedroogd redelijk taai stukje vlees op mijn bord. Erg jammer. Ik zou me erg schamen om mijn gasten dit te laten eten. De aardappeltjes waren half gaar en keihard. Over de ander gerechten kan ik niet oordelen. Voor mij is dit allemaal reden genoeg om dit tertas alleen te bezoeken om alleen iets te drinken.

98. Mam breugelmans

Gisteren hier gegeten. Lang moeten wachten. Met excus hiervoor (brood kruideboter). Ze wilde de gasten een goedverzorgd menu afleveren. Toen het eindelijk kwam bleek de kipsaté niet gaar. Het is absoluut geen aanrader om hierte gaan eten.

3,2
  99. C.Timmers

Gisteravond, 29 april 2012, hier gegeten. We wilden een klein hapje want we hadden in de stad al iets gegeten. Vooraf brood met kruidenboter, het brood was uitstekend de kruidenboter weinig en vast bij de Jumbo vandaan want die was ook goed. Als gerechten een kleine salade met gamba's en een grote salade met gerookte kip. De salade was goed. weinig smaak 13 in een dozijn. Geen brood zoals op de kaart staat en bij de grote salade wat vettige donkerbruine staafjes.(frites ?) op de vraag om wat mayonaise werd geknikt maar het is nooit gekomen.
    De wijn was uitstekend en goed op temperatuur, wat water erbij (Spa blauw ? nee ik wil gewoon water ) in een karaf met ijs heel goed.
    Uitzicht heel goed en de bediening probeerde het in ieder geval goed te doen, ook al liet deze een steekje vallen.
    Een aanrader voor een glas wijn aan het water, een enorme afknapper voor het eten. Jammer voor een restaurant met het predikaat "beste terras"

5,5
  100. Jos 188 punten

Gisteren gegeten bij Nautilius. We kenden het niet en waren aangenaam verrast. Super mooie locatie aan het water. Erg lekker eten. Heel vriendelijke en attente bediening. Een aanrader.

Volgende pagina