Momoya laten bezorgen?

1481994090 71
1519639421 71

1. Super slechte Sushi.
    En hele slechte service.
    Nog slechter dan een afhaalchinees.

2. Het eten ziet er niet uit. Sushi is veel te los gerold en letterlijk in een bakje bij elkaar gegooid. Verder hebben de gerechten geen lekkere smaak en was de beef terriyaki al koud voordat ik kon beginnen met eten. Voor dit geld mag je toch wel iets van goede kwaliteit verwachten. Helaas was dat hier niet het geval.

3. Super restaurant om te eten. Gezellige sfeer en heel erg vriendelijk personeel. De sushi is zooo lekker en al het eten is echt een topper. Ga verder zo. Super job.

4. Vandaag hier weer superlekker gegeten… Wij komen hier al jaren… rijden er zelfs een heel stuk voor. Hebben veel sushi op diverse plekken gegeten in Nederland. Maar Momoya is echt de allerbeste.
    We snappen NIETS van de negatieve recensies hier… iedere gang is vers bereid! De zalm en tonijn smelt op de tong…
    Momoya maakt zelf de sauzen bij de warme gerechtjes. Alles is met zorg bereid.
    De locatie is knus en er is oog voor de klant… je wordt in de watten gelegd, bediening is accuraat en er is altijd n lach en vriendelijk woord met humor!
    Wat wil je nog meer ☺

5. Arnold en jolanda

Prima restaurant met goed eten en prima bediening!aanrader!😉

6. Vandaag gaan lunchen bij Momoya,

De eerste ronde was te doen, maar tevens verkeerde sushi geserveerd. Bij de 2e ronde had ik tempura maki en kip maki besteld. Deze waren steenhard! Letterlijk 2-3 keer gebakken, ze zagen er totaal niet vers uit, ben gestopt met eten! De jonge serveerster had het al in de gaten maar heeft geen actie ondernomen, nadat ik haar erbij heb geroepen. Heb afgerekend wat ook schandalig was voor dat kleine beetje.

Heb in het verleden besteld en laten bezorgen maar dit is voor mij ook de laatste keer geweest!
    Verhalen over het uit eten gaan daar kloppen daadwerkelijk, maar wou dit natuurlijk zelf ervaren.

Ik ga nooit van me leven meer iets eten van hun!

Als sushi liefhebber zijn er genoeg andere restaurants in de omgeving om naar toe te gaan...

1,3
  7. Anoniem

Je mag 5 rondes bestellen.
    We kregen de 3e ronde niet op en vroegen het in te pakken.
    We moesten bijbetalen omdat het verspilling zou zijn.
    Op ons aangeven dat dat absurd is als je 5 rondes mag bestellen en er geen gebruik van maakt werd, erg vervelend gereageerd. Slechte service en weinig tactvol.
    Eigenaresse kwam uiteindelijk en maakte uitzondering na ons eerst nogmaals aangegeven te hebben dat we verspilden.

8. Mooie verse sushi's. Prima restaurant.

9. Donderdagavond gegeten bij Momoya i.v.m. verjaardag. We komen regelmatig hier en het was (alweer) helemaal top.

Het eten is altijd vers en de keuze is groot en gevarieerd. De bediening is erg vriendelijk en mocht er iets verkeerd gaan, wat altijd kan, wordt dit meteen opgelost.

Kortom, een kleinschalig, gezellig restaurant, waar je je meteen op je gemak voelt. En wat nog belangrijker is, een restaurant waar je naar teruggaat. En dat zegt genoeg!

10. Goede service, zeer vriendelijke personeel en vers eten.

11. Zware tegenvaller

Na een eerder bezoek aan het restaurant (matig), ditmaal de maand deal (ook wowdeal) besteld. Het enige positieve was dat het eten op tijd werd geleverd. Voor de rest geen goed woord, niet alles geleverd, koud, erg weinig en de sushi was helemaal uit elkaar gevallen. Zeer ontevreden.

12. Gisteren gegeten in dit restaurant. Komen niet uit de buurt en hadden trek in sushi. Via Google dit restaurant gevonden en recensies gelezen. Gingen dus met 'gemende gevoelens' hier heen... Wij werden aangenaam verrast. Zag er best gezellig uit, maar was wel heel rustig. Eten was prima. Kunnen ons wel vinden in de opmerkingen over de grootte van de sushi, zouden iets smaller gesneden mogen worden. Dit oogt aantrekkelijker en eet 'beter'. Kortom: laat je niet beïnvloeden door recensies van anderen en ontdek het zelf :-)

13. Afgegaan op de vele goede recensies op deze site, maar eens onze favoriete sushi achter ons gelaten en naar Roermond gegaan.
    Eerste ronde alleen sushi besteld, en hier hadden we al direct onze bedenkingen bij. Wat een grote stukken!!! Ook de smaak viel ons erg tegen. Zoals gelezen in eerder geplaatste berichten zou je de kwaliteit en versheid kunnen proeven... Nou, we zullen wel op een slechte dag zijn wezen eten, want gefrituurde garnaal in de maki die ijskoud is, is bij mij niet vers. Verder paste de smaken van de sushi niet echt bij mekaar.
    Ook een mini loempia's die eruit ziet alsof deze al 12 keer is opgewarmd hoeft voor mij ook niet zo nodig. Over de inrichting van Momoya kan ik heel kort zijn; een tandartspraktijk is sfeervoller. Enige pluspunt is de vriendelijke bediening.

14. Lekker gegeten. De sushi is erg lekker en vers. Verder vond ik ook de lamskotteleten en de inktvis zeer lekker. De service was gewoon goed. Een echte aanrader. Ik heb ook eens gebruik gemaakt van bezorgservice en dat was ook naar behoren gegaan. Maar ik kom zeker nog eens daar eten!

15. Er zat weinig smaak aan het eten. De kwaliteit van eten kan echt veel beter. Alleen de gegrillde zalm was lekker.

Snelle en aardige service.

16. All-you-can-eat: erg lekker en gevarieerd gegeten. Vriendelijke gastvrouw en personeel. Tip top. Bij een enkel gerecht, zoals de inktvis (aanrader), zou ik liever de saus apart geserveerd zien. Aan desert zijn we niet toegekomen, er is zoveel anders lekkers.

17. Bourgondiër

Lekker eten (zowel de koude als de warme gerechten) en goede service. Op de kaart staan ook enkele Chinese gerechtjes.

18. Je proeft dat de sushi vers is gemaakt. Goede temperatuur ook. Echt kwaliteit sushi. Je zit wel snel vol want de sushi stukjes zijn erg groot. De kaart had iets uitgebreider gemogen. Personeel zeer vriendelijk. Sfeer iets minder omdat het gewoon een klein restaurantje is. Qua sfeer en inrichting niks speciaals. Toetjes kaart had uitgebreider gemogen.

19. Jack Reiffers

20. Maria 305 punten

Heerlijk gegeten en goede service. Wij waren hier voor de eerste keer, maar komen zeker nog eens terug.

21. san en karel

We hebben heerlijk gegeten bij momoya.. alles was voortreffelijk. Sushi wordt vers gemaakt, je kunt er bij staan kijken. Personeel erg professioneel en super vriendelijk. Momoya is wat ons betreft het beste Japanse restaurant in roermond... daar kunnen de anderen nog veel van leren.

22. Al verschillende keren hier geweest en altijd lekker. Bij drukte zit je wel een beetje op elkaar maar das ook het enige minpintje. Aardige gastvrouw

23. Daar omliggende sushi restaurants ons de laatste tijd teleurstelde in kwaliteit en versheid op zoek gegaan naar een voor ons nog onbekend sushi restaurant. De ruime keuze bij momoya sprak ons erg aan. Aangekomen werden wij zeer vriendelijk ontvangen. De sushi wordt Vers bereid en de kwaliteit van de vis is duidelijk hoog. De vulling van de sushi is royaal, je hoeft niet te zoeken naar de stukje zalm of tonijn!
    De rijst heeft een aromatische smaak maar wordt niet meer dan nog in de sushi verwerkt waardoor je niet al te snel vol raakt. Jammer dat ze een "gewone" kaas gebruiken voor de zalm en cheese sushi, een roomkaas spreekt mij meer aan omdat deze een minder uitgesproken smaak heeft. De warme gerechten zijn lekker. Op de vlees gerechten gebruiken ze naar mijn idee de chinese 5 kruiden mix. Daar deze kruiden heel overheersend zijn gaat soms de smaak van het vlees verloren en smaakt alles een beetje hetzelfde. De pekingeend was erg lekker, het velletje was heel krokant en er zat minimaal vet op het vlees, een aanrader. Wij hebben ons nieuwe sushi restaurant gevonden!

24. We komen hier regelmatig eten en het is elke keer super lekker. Eten en bediening is prima en de sushi wordt vers gemaakt. Binnenkort komt er een nieuwe menukaart met nog meer gerechten. Ben benieuwd maar zal wederom lekker zijn.

25. Super gezellig japans restaurant met een goede gastvrouw.
    Uitstekende kok. Uitgebreid en zeer gevarieerd menu tegen een zeer acceptabele prijs.
    Absolute aanrader.

26. ClaudeHooperB

Met Social Deal gegeten voor gereduceerde prijs, prima, eten was zeer smaakvol. De zaak was wat rommelig en vol, een keertje goed opruimen, stekkerdozen wegwerken. De bediening was erg vriendelijk, sushi lekker, rijst ook erg lekker (nassi), all you can eat mogelijk wat schijnt goed te werken. Wij hadden nu een menu, was voldoende en gevarieerd. Japans, een leuke afwisseling voor Roermondse horeca!

27. R&C 630 punten

Een 7.

Erg druk en dicht op elkaar, plakkerige menu kaarten. Je moet bij de tafel naast je (je zit zowat op elkaar) vragen naar de soja saus.

Ik merkte wel dat een tafel met een bekende van de eigenaar niets te klagen had, werd zeer vlot en vriendelijk behandeld. Werd door personeel vaker dan de rest van ons gevraagd of alles goed was. Kaart had hij net ingevuld, of deze werd gelijk opgehaald (in mijn ogen kun je dat niet maken, maar goed)

Al met al voldoende gegeten. Minder is het bij de toiletten, daar mogen de dames en heren 1 was kraan delen. Zeker met plakkerige handen, niet prettig.

28. Jan en Saskia

Leuke sfeer en goeie bediening. De warme gerechten waren lekker maar de sushi's niet, ze waren koud. Toen we hier naar vroegen bleken ze niet vers te zijn gemaakt; ze werden van te voren door de kok van een ander sushi restaurant voorbereid en later afgemaakt. Desondanks een leuke avond gehad maar als verbeterpunt geef ik mee de sushi's gewoon vers te bereiden.

29. Geert Tras

Prima eten, vriendelijke bediening ook met kinderen. Lekkere koffie.

30. Net open en waanzinnig goed. Hele vriendelijke bediening die goede uitleg geven over de gerechten.

31. Vers, lekker, ruim voldoende! Goede service! Kom zeker terug!!

32. Echt vers eten, je ziet dat je bestelling vers wordt gemaakt, je ziet de sushichef de sushi klaarmaken bij de sushibar. Echte aanrader!

33. Heerlijk eten, goede service en een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook de keuzes in vegetarische gerechten zijn er volop.

34. We hebben hier met kinderen gegeten. Erg leuk, relaxte sfeer. Het eten was erg lekker. OK het is geen top chique restaurant, maar de prijs kwaliteits verhouding is erg goed. Gewoon erg lekker uiteten met veel keuze.

35. Jenny 15 punten

lekker gegeten, wel wat rommelig en het duurde lang. heerlijke sushi en niet te groot per portie.

36. Wilbert

Heel erg lekker (ook voor de die-hard Japans restaurant bezoeker), goede prijzen en vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer? En ja, op alles valt wat op te merken, maar misschien gaat het om een totaal ervaring. Neem dus gezellig wat interessante of gezellige mensen mee, drink een wijntje, bestel wat lekkers te eten en enjoy! Misschien is dit wel een recensie waar je iets mee kan.

37. Momoya is een echte aanvulling op de restaurants in Roermond; eindelijk een Japans restaurant. Het concept All you can Eat is prima; voor niet te veel geld kun je er goed eten. Natuurlijk is dit geen top restaurant maar dat mag je voor deze prijs ook niet verwachten. De bediening is erg vriendelijk en persoonlijk.

38. Als doorgewinterde sushifans wilden wij natuurlijk graag Roermonds eerste sushirestaurant uitproberen, helaas viel het eten ons toch tegen. Vooral de sushirolls waren niet speciaal (standaard maki's en rolls) en niet echt lekker, zo zit er in de crispyroll alleen tempuracrisp, verder niets. Rijst leek te lang doorgekookt waardoor deze te zacht was. De vleesgerechten waren niet verkeerd, maar allemaal standaard. In de Japanse keuken is balans tussen de verschillende ingrediënten heel belangrijk. Die balans is er hier niet helaas.
    Eindconclusie: ga je voor het eerst sushi eten, dan zul je het best lekker vinden (zeker als je in het verleden de sushi van menig wokrestaurant heb geprobeerd) Maar ben je geen onbekende met de Japanse keuken, dan zal dit restaurant je tegenvallen.
    Tip: kijk eens in de keuken van een Japans restaurant in Antwerpen (wegens reclame naam niet genoemd) gelegen op de oude koornmarkt.

39. Ik heb wat sushi bij Momoya afgehaald, ik vind het lekkere en verse sushi, en aardige mensen, ik kreeg zelfs gratis drink voor de wacht. Ik kom hier wel graag terug.

40. Ik ben erg blij met Momoya , erg lekker. Eindelijk een goeie Shushi zaak in Roermond. Zeker de moeite waard

41. Leuk dat er een sushi tent geopend is in Roermond. Jammer genoeg vond ik de sushi niet bijzonder vers en waren de gerechten standaard.

42. Wij zijn afgelopen zaterdag voor het eerst gaan eten bij Momoya.
    Was heerlijk, morgen weer!!

43. Gisteren wezen eten bij Momoya. Was voor mij de eerste keer dat ik sushi at. Ik kan jullie dit allemaal erg aanraden. Wat was dit lekker zeg! Kortom: Lekker eten, leuke sfeer, goede bediening. Komen zeker nog eens terug. Ook afhalen is een mogelijkheid wat we zeker gaan benutten.

44. JRS 335 punten

Afgelopen zaterdag voor het eerst geweest bij Momoya in Roermond. Het was eten was zeer goed en erg lekker. Je kan voor 25 euro hier prima eten. Je krijgt 5 gangen en per gang mag je 5 gerechtjes kiezen. We komen hier zeker terug.