Bezorgrestaurants in de buurt van Long Sing

1375420656 92
1420118609 87
1453642074 81
1520689004 86

1. Eet als op een bord gegooid smaak heel slecht drinken te veel opgeschreven prijs vele te hoog zeer slecht

2,3
  2. Long Sing was 20 jaar geleden erg lekker, maar nu een Chinees rijsttafel afgehaald, en het vlees was droog, de satésaus smaakloos en erg dik, krijg je een kippenpoot erbij wat niet gaar is. Kwaliteit en smaak echt achteruit gegaan, en jammer dat de medewerkers amper een woord Nederlands spreken, ik woon om de hoek maar haal hier niks meer.

3. A.SCHREURS

Eten was niet verkeerd, ze konden duidelijk de drukte niet aan. 1 Uur en 25 min gewacht, toen kwam het eten… verkeerd… tot 3× toe! Eenmaal aan het eten, we waren met 7 man, 6 kregen eten, de laatste 10 min later… de helft! Andere helft kreeg ze toen ze de eerste helft al op had… slechte ervaring. Geen herhaling dus.

4,9
  4. cindy Hensen

Dit is de enige restaurant waar ik Chinees eten haal. Het is smaakvol klaargemaakt.
    Gisteravond zag ik dat ze 0,20 cent rekende voor de plastic bak. Buiten het feit dat het een idioot regel is, had ik geen plastic bak ik had een aluminium schaal. Het restaurant opgebeld waarom ik 20 cent moet betalen voor plastic wat ik niet heb. De dame vertelde dat het voor het stukje plastic folie was. Ik vind dit niet erg klantvriendelijk en bedenk mij de volgende keer.

5. Peter van der Werve

Zaterdag avond weer heelijk gegeten bij Long Sing. Altijd een feest hier te mogen komen. Je word meteen herkend, en onthouden wat je wensen zijn. Het eten is bijzonder lekker, zeker een reden om om te rijden wanneer je in de buurt bent. Ik kom hier zeker weer terug.

6. Ger Peters

Meerdere malen stonden we rond 12.15 Voor gesloten rolluiken, daarover niet enthousiast.

7. Ineke Lissone

Geweldige ambiance en lekker eten.

8. Weer heerlijk gegeten. Wij eten altijd zonder menukaart en laten de kok genoeg heerlijke Kantonese recepten neerzetten. Goede sfeer, super aardige bediening.

9. Henk van Breukelen

Kom er al 20 jaar regelmatig altijd kwaliteid en heel smakelijk!

10. paula perriens

Stress Etentje.
    Met 6 personen aan een klein tafeltje gepropt. Het eten was goed maar de sfeer in het restaurant ademt absoluut geen gezellig avondje uit. Personeel is erg gejaagd en rende constant door het veel te smalle gangpad, wat erg storend was. Ze nemen geen tijd om te luisteren naar hetgeen je besteld, dit resulteerde vervolgens dat we niet de gerechten kregen die we wilden eten. Je zit ook veel te dicht op de andere gasten hetgeen wij niet prettig vonden. Het lijkt erop dat dit restaurant alleen gebrand is om zoveel mogelijk plaatsen te verkopen en die ook zo snel mogelijk van "voer" te voorzien, totaal geen oog ervoor dat men ook nog om andere redenen uit eten gaat. Wij gaan nooit meer terug.

11. Conny Roermond

Afgehaald door mijn man. Hij had nr 95.
    Bij binnenkomst gevraagd of het klaar was.
    Nee was nog niet klaar.
    Half uur gewacht en nog maar eens gevraagd.
    Och ja… het stond al meer dan een half uur klaar. Asjeblieft.
    Mijn man heeft het meegenomen maar ik had het opnieuw laten klaarmaken. Het was koud!!
    En niet eens een excuus.

12. Alles perfect, alleen wil ik nooit meer een levende kreeft voorbij zien komen op een schaal die de tafel achter ons besteld heeft. Dat gaat mij echt te ver!

13. Bediening was prima. Het eten was super lekker maar het was weinig. Mijn gevoel was dat de porties in het verleden meer waren.

14. De vegatarische groentenschotel was een bak met tauge met hier en daar een wortel en een stukje kool. Te erg voor woorden. De Babi spek was niet wat babi spek moet zijn. De zwoerd was zacht. De nasi goreng was witte rijst met hier en daar een velletje ham en een blaadje prei met een koreltje ei.
    Long Sing is vergane glorie. Er zijn echt veel betere Chinees restaurants in de buurt. Alleen waren die nu gesloten vanwege Corona

15. M Janssen

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

16. Slecht slecht slecht. De Nasi is zout en bevat weinig ingrediënten. De saté is nog slechter dan de diepvries saté van 0,50 cent bij de supermarkt, droog en gedrenkt in satesaus, wat niet eens in de buurt komt van pinda saus. Vervolgens zijn de meeste gerechten extreem vet. Ik heb bijna alles weggegooid, ik bind het on voorstelbaar dat dit restaurant hoog scoort en het altijd druk heeft, maar deze kwaliteit kan je wel degelijk niet vergelijken met restaurant kwaliteit, laat staan specialiteit.

17. Goed eten fijne bediening en alles is bespreekbaar prijs / kwaliteit is goed hebben er nog nooit slecht gegeten dus een dikke duim omhoog voor dit restaurant.

18. Voor mijn verjaardag kwamen we bij Long Sing terecht. We hebben gekozen voor een aantal verschillende gerechten en mini loempia's vooraf.
    Leuke bediening die meedacht en zeer vriendelijk. We komen snel terug.
    Kreeg nog een fijne fles wijn voor mijn verjaardag.

19. Gezellige avond gehad met heerlijk eten.

20. Ik kom er al vanaf dat ze open zijn het eten is er altijd perfect altijd goed verzorgt en vriendelijk. Je vindt nergens in Roermond en omstreken een beter chinees Restaurant dan long Sing laat het jullie smaken MvG john Schuman.

21. 1 juli met 6 personen een verjaardagsdiner gehad. Van tevoren besproken wat op tafel kwam: nanking menu met zes gerechten. Erg lekker! Vlotte service. Redelijke prijs.

22. Fidelis Hoeberichts

Ondanks er maar twee mensen in de bediening liepen, zijn wij zeer correct en vriendelijk geholpen, al moesten wij wel lang wachten op het eten. Wij begrepen van de eigenaresse dat er personeel op vakantie was en zij verontschuldigde zich hiervoor.
    De toetjes zouden iets meer kunnen zijn.
    Alles smaakte verrukkelijk!

23. Had rijst met garnalen besteld. Dat viel tegen. Berg rijst was wel voor drie personen, doe dan wat garnalen erbij, garnalen moest ik zoeken.
    Bij betalen krijg je het benauwd zo eng.
    Had me meer van het eten voorgesteld.

2,9
  24. Vroeger heel vaak wezen eten, nu erg slecht! Gedeeltelijk geld terug gekregen, maar daar gaat het niet om!!! Geld terug gegeven als fooi! Wil gewoon lekker eten! Voor bijna 300 euro met drie personen mag ik op zijn minst tevreden van tafel gaan!!

25. Telefonisch besteld: over 10 min is het klaar.
    Vervolgens 50 minuten moeten wachten op afhaalmenu.
    Onaardige reactie hierop, stukje gastvrijheid maakt ook onderdeel uit van de waardering ! Vraagt om aandacht.

26. Jan van Cann

Het eten is geweldig. We waren met 6 personen en werd samen met hun een rijstafel samen gesteld, we hebben nu ook eens andere dingen gegeten. Mijn vrouw heeft ook in horeca gewerkt en we waren al eerder eens samen geweest eten daar en ze zei direct dat er verse producten gebruikt werden dat proefde ze. We blijven vaste klant nu maar alleen het interieur mogen ze wel eens vernieuwen. Stoelen zitten niet goed zijn gammel.

27. Oh Oh wat een geweldige chinees met zijn vele variaties en mogelijkheden: alles, maar dan ook werkelijk alles was meer dan perfect: creatieve kunstwerkjes, overheerlijke smaken en gerechten met vers bereide producten. Voeg daarbij de super vriendelijke bedienende medewerkers en u hebt een geweldige avond!!
    Chapeau en bedankt voor al het lekkers.

28. Robert-Frank Hulsmans

Superbediening, super food. Goede en gezellige sfeer. Niet duur voor geboden kwaliteit keuken.

29. Bovee Swalmen

We komen al jaren bij LS en altijd met plezier en het eten is opmerkelijk en lekker.

30. Personeel vriendelijk, maar het eten is drie keer niks. Wat een zooitje bij mekaar.

31. Zeer triest. Wij hadden een tafel gereserveerd voor 8 personen. I.v.m. het feit dat wij twee invalide personen bij ons hadden, hadden wij om een ronde tafel gevraag, zodat deze mensen wat meer ruimte hadden. Precies om 19:00 uur kwamen wij aan en er was geen tafel voor ons. Niet eens een langwerpige tafel. Zijn collega had een fout gemaakt met de tafelindeling en daar kon hij niets meer aan doen. Optie was om één uur te wachten in de afhaalchinees en daarna een langwerpige tafel te krijgen.

Wij zijn al heel vaak hier geweest maar dit was echt de laatste keer. Tevens zal ik een tip naar de inspectie van SZW sturen om hier eens te gaan kijken daar dit bedrijf totaal niet aan de brandveiligheid voldoet.

32. Heerlijk eten, altijd perfecte kwaliteit en een vriendelijke lach. Absoluut een enorme aanrader.
    Groet linda

33. Wij komen al jaren bij Long Sing. De beste Chinees die we hebben in de regio.

34. Wij hebben bij veel verschillende Chinese restaurants gegeten maar dit restaurant weet bijzondere smaken en bijzondere gerechten op tafel te zetten, om je vingers bij op te eten... top!

35. Het beste chinees Restaurant van Nederland. Mogen we beamen, super lekker eten goede service. Daar kunnen er maar weinig tegenop.
    Schaefer schoonmaakbedrijf

36. Heidy Amory

Geweldige sfeer, heerlijk eten en gastvrije en leuke bediening.

37. Zeer goed restaurant! Vriendelijke ontvangst in een gezellige ruimte. Het eten is voortreffelijk en verfijnd. Heerlijke menu's. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

38. Sylvia Hoekstra

39. Sylvia Hoekstra

Bediening zeer vriendelijk! Wisten precies wat glutenvrij was, waren echt heel goed op de hoogte van dieetwensen. Top restaurant. Als we in Limburg zijn komen wij zeker weer hier eten!!

40. Rick 627 punten

Afgelopen zondag voor de tweede keer wezen eten bij Long Sing. Blijft wat mij betreft het beste Chinese restaurant van Midden-Limburg. Restaurant zelf ziet er een beetje oudbollig en niet heel sfeervol uit (gaan ze verbouwen trouwens vingen we op), de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van het personeel compenseren dit echter geheel.
    Zelf hadden we gekozen voor een menu. De menu's zijn erg divers en bevatten niet de standaard gerechten die je bij een chinees verwacht. Erg apart, maar heel lekker. Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten en de prijs/kwaliteit verhouding is daarnaast ook nog eens goed.

41. Wij wilden zaterdagavond 25 januari een hapje gaan eten bij Long Sing. Het restaurant was goed bezet. Voor ons stond reeds een ander echtpaar te wachten. Helaas bleek niemand van het personeel bereid of in staat om hen of ons te verwelkomen, onze jassen aan te nemen of ons een tafel te wijzen. Daar stonden we dan, minuten lang! In het zicht van het personeel. Een misser van de eerste orde. En wat ons betreft in ieder geval voor geruime tijd 2 klanten minder.

42. Gisteren, nieuwjaarsdag bij dit waanzinnig goede restaurant gegeten en wat werd dit een superervaring! Op voorhand hadden we al het plan om het "verrassingsmenu" te nemen en daar heeft iedereen geen moment spijt van gehad. De vlotte, super aardige bediening, de ambiance en ondanks de enorme nieuwjaarsdrukte bij 'de afhaal' hoefden we niet lang te wachten op de culinaire hoogstandjes. Daarom ook van ons zeer hoge cijfers!!! Alleen al de leuke en behulpzame mailcorrespondentie vooraf zou al een gouden pluim verdienen.

43. Heerlijk gegeten en zeer klantvriendelijk en tot in de puntjes verzorgt.

44. 21 juni daar gegeten met een grote groep , was de eerste keer daar en was heerlijk, veel aparte gerechten met net dat extra en prachtig opgediend een echte aanrader.

45. Dit restaurant is tenminste nog een normaal restaurant waar aandacht wordt besteed aan de gerechten ipv zo'n propmaarvol wok restaurant. Hier alleen maar verfijnde gerechten. Verrassende gerechten echt top.
    Alles lekker en de bediening is goed en vriendelijk. Leuke verjaardag gevierd met 9 personen. Lekkere fles wijn kado en toetje met vuurwerk. Ze maakten een foto en die kregen we meteen mee echt leuk.Wij zijn vaste klanten dat is zeker.

46. Veruit het beste Chinese restaurant in midden Limburg, laat je verrassen door de kok en je gerechten door hem bepalen, vervolgens hoef je alleen nog maar te genieten!

47. Zeer recent nog een Chinese rijsttafel besteld voor 6 personen.
    Wij hebben het zelf afgehaald en dan maar hopen dat het lekker is.
    Lekker was het zeer zeker en het was ook veel eten en dat is altijd mooi.
    De smaken waren precies goed , de gerechten waren niet mierzoet ( wat bij veel Chinese tenten wel het geval is ) en het was gewoon degelijk , lekkere grote stukken vlees.
    De babi pangang was echt lekker knapperig , en dat vind ik best uniek, hier was die echt perfect.
    Deze tent is helemaal toppie

48. Kimberley

Voor het eerst hier gaan eten in plaats van af te halen. Lekker! We hadden gekozen om ons door de kok te laten verassen en dat is goed bevallen. Lekker pittige gerechten.

Super!

49. Hispanic

Heerlijk eten en zeker niet te duur. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Mijn compliment dat ze ook een menukaart in het Engels hebben, mede dankzij dit voelden mijn Amerikaanse gasten zich zeer gewaardeerd. Tevens zijn ze hier erg gastvrij!

50. Ik heb hier altijd goed gegeten en service is altijd zeer goed.

51. Ine Bexkens- vervuurt

We zijn al jarenlang klant!! Goed restaurant, goed eten, fijne mensen, prima bediening!

52. Bert Janssen

Op zaterdag 21 januari met een zeer gemêleerd gezelschap van negen personen heerlijk gegeten bij Long Sing. Onze vragen werden zeer naar tevredenheid beantwoord en een van de gasten met een allergie werd zeer duidelijk te woord gestaan met prima adviezen. Onze keuze viel op een Cantonese rijsttafel voor negen personen. Het smaakte geweldig, elk gerecht had zijn eigen typische smaak. De bediening had zeker voldoende tijd voor ons en deed uitstekend en op zeer prettige wijze hun best.
    Van ons allen was dit een zeer prettige eetbeleving en we gaan er zeker nog eens terug. Dit was overigens niet de eerste keer dat we er waren. Niet te vergeten; Chapeau voor de kok!

53. Yukita de Palm

54. Betreft gewoon een geweldig restaurant waar je super lekker kunt eten. Zeer vriendelijke bediening.

55. Altijd trouwe klant geweest maar de laatste tijd loopt de kwaliteit inderdaad terug en zijn de gerechten niet meer wat het was.

Het wordt een beetje afgeraffeld de laatste tijd.

56. Christie de neef

Wat een verrassing is dit restaurant. Wij hebben in tijden niet zo lekker gegeten, we hadden een menu voor twee personen en alle gerechten waren voortreffelijk van smaak, elk gerecht had duidelijk een eigen smaak. Er wordt met verse produkten gewerkt en dat is duidelijk te proeven. En het verhaal dat een Chinees-restaurant geen lekkere nagerechten kan maken wordt hier te niet gedaan. We hebben een extra lekker nagerecht geserveerd gekregen dat de smaakpapillen streelde. Maar boven al moet ik mijn complimenten geven aan het personeel. Zeer vriendelijk, attent, beleefd en gewoon heel aardig. Wij hadden een leuke avond.

57. We waren altijd fan van Long Sin, weliswaar met bedenkingen over sommige 'standaard' gerechten, maar doorgaans toch wel een dikke voldoende. Vorige maand weer eens een Indische rijsttafel voor twee personen afgehaald. Verschrikkelijk slecht, veel te zoete vleesgerechten, slecht vlees, veel te veel bindmiddel, niets smaakte, zelfs de pisang goreng leek oud en opgewarmd. De gevraagde nasi goreng zonder vlees bestond uit witte rijst met wat ei en prei, niet gebakken! Van ergernis gebeld, klachten werden telefonisch in ontvangst genomen en vergoeding (vervangende maaltijd) toegezegd. Gisteren hiervan gebruik gemaakt. Eigenaar wilde niet ingaan op de klachten, terwijl die toch best omvangrijk en heel serieus waren. Bestelde lams saté als altijd zeer goed en lekker. De mihoen met kip en groente, zo flauw als wat, waterig en eerder niveau kant en klaar maaltijd AH, dan een chinees restaurant waardig. De nasi goreng net als de vorige keer, witte rijst met wat toevoeging, weer niet gebakken. Nu maar even geen Long Sing meer. Cijfer voor gisteren, dankzij de lams saté, een 6-, maar dat is natuurlijk onvoldoende voor een restaurant met de reputatie van Long Sing.

58. R&C 631 punten

25-12-2010

Speciaal Kerstmenu gereserveerd. En tja, zoals gewend door de vele vele jaren heen. Altijd goed!

Super lekker, vlotte bediening. Oprecht in hun chaotische manier die niet storend is, sterker nog het past bij de zaak. Of ik daar ga afhalen of gewoon eten, nog nooit klachten gehad.

Zo ook met Kerst. Lekker, goed en hoop dat ze het nog jaren zo kunnen blijven doen.

Kort maar krachtig! Goed!

59. C. Mommers

Dit is dineren zoals het hoort. Voortreffelijk eten, klasse bediening. Super! De speciaalkaart is aan te bevelen en dan als nagerecht de gebakken ijsbol met sinaasappelsaus...

60. jw geerdink

61. Zeer goede Chinees. Leuk restaurant om eens gezellig met familie / vrienden te gaan eten. Prijzen zijn redelijk en de mensen vriendelijk. Afhaal kwaliteit is ook altijd goed.

Mijn aanraders: Po Law Kai of Chun Seu Ab.

62. Schaefer schoonmaakbedrijf

Zeer goed restaurant, klantvriendelijk en super eten.

63. Ook wij komen hier al meer dan 20 jaar.

En het is nog steeds van dezelfde familie, wat op zich al bijzonder is voor een Chinees - Kantonees restaurant.

Het eten is nog steeds subliem, de bediening zeer vriendelijk.

De garnering met gesneden rettich, wortel of andere groenten is steeds weer zeer creatief, maar ook afwisselend.

Zeer zeker een aanrader voor de liefhebber van Chinees / Kantonees, maar ook als je het eens wil proberen.

Vertel waar je van houdt, en je krijgt een prima advies.

Ook als je eens wat anders wil eten als standaard.

Niet de goedkoopste, maar daar denk je na het eten niet meer aan!

64. Komen hier al jaren, en vaak. Niets is te vergelijken hiermee. Je proeft meteen als je ergens anders chinees gaat eten. Heerlijk. De Eend, vis (tong) en zeker het lamsvlees is verrassend lekker. Op verzoek worden er gerechten samengesteld. Je krijgt goed advies. Ik durf te zeggen: De beste in omgeving van Roermond!

65. annelou

66. Voor mij en mijn vrouw is er geen ander Chinees restaurant in Roermond. Mijn vrouw proeft gelijk het verschil. Dus hoef echt niet thuis te komen met Babi Pangang van een andere.

Altijd vriendelijk en goedlachs.

67. Al van kinds af aan wordt er gegeten bij meneer Long.....Wij kunnen ons geen enkel Chinees restaurant bedenken waar wij zo ontzettend heerlijk kunnen eten. Mijn complimenten gaan uit naar als eerste natuurlijk het fantastische eten, daarnaast is de bediening zeer vriendelijk.

Prijs/kwaliteit is goed.

Wij zijn zeer tevreden over dit restaurant en willen dan ook via deze weg laten weten dat we er ons altijd weer op verheugen om lekker te gaan uiteten. En mocht dat eens niet mogelijk zijn we graag komen afhalen.

Ga zo door!

68. We zijn tot op heden nog nooit wezen eten in het restaurant maar we hebben al vaak eten afgehaald. Ik vind het één van de betere Chinezen van Limburg. De Kantonese rijsttafel is uitstekend en het gerecht met lamshaas is superieur.

69. Komen al jaren bij Long Sing. Bediening is altijd vriendelijk en het eten is voortreffelijk.

Aanrader.

70. Waanzinnig goed! De beste ''Chinees" waar ik ooit gegeten heb.

In de regio kan hier geen enkel restaurant aan tippen!

De gebakken gemarineerde lamshaas smelt bijna op je tong!

De bediening is goed en men is er altijd even vriendelijk.

71. De beste chinees van Roermond en omstreek. Alleen niet zo vaak de prijzen verhogen.

Verder super kwaliteit eten en lekker.

72. In één woord GEWELDIG!

73. Prima restaurant goede prijs/kwalitiet en goede nagerechten.

74. mieke coumans

Hét adres voor heerlijk tafelen en lekker verwend worden.

75. Wat een kunstenaar in de keuken. Geweldige keuken.