ma 08:30 - 20:00

• Biologisch

3. Betalen pin Visa Master Card American Express

ma 08:30 - 20:00
di 08:30 - 20:00

1. Deze La Place zit in het outletcentrum van Roermond. In de kerstvakantie kan je hier over de koppen lopen, dus het restaurant zit ook bomvol. Hier ga je niet naar toe voor de gezelligheid of de sfeer, maar omdat je moet plassen, koffie of bier nodig hebt, of gewoon zin in iets lekkers. Het is bijna vechten om een plaatsje, maar als je je dan eindelijk ergens tussen hebt gewurmd zit je plotseling tussen kindjes uit alle Europese windstreken. Schattig! Het uitzicht beslaat de logistieke activiteiten van 1 van de neringdoenden, dus aan het raam hoef je niet te zitten. Het personeel doet zijn best die hordes hongerige dagjesmensen te verwerken. Met het eten is weinig mis. We zien goeduitziende pizza's voorbijkomen. Onze koffie is te slap, de bierkeuze voor mij onvoldoende, maar het broodje tonijnsalade heel goed! Hier naar binnen stappen is en blijft een verzoeking, maar die zoek je wel zelf op.

2. Onlangs tijdens het winkelen in het DOC op een gegeven moment koffie gedronken met iets lekkers erbij. Onvriendelijke medewerkers en lange rijen wachtenden voor de twee kassa's maakten het geheel tot een echte tegenvaller!