Jaffa laten bezorgen?

1448351914 63
1497232009 66
1511197751 67

1. Ger en Marleen

Heerlijk gegeten. Leuke bediening.

2. Erg lang moeten wachten op de pizza's. Werd ons niet verteld hoelang het nog ging duren toen we er al een half uur zaten. Verder leek de knoflooksaus niet erg vers te zijn. Na drie kwartier dan eindelijk de pizza's te hebben, zat er enorm veel kaas op en was hij erg kwakkerig. En 7 euro voor een pizza margaritha, vind je vrijwel nergens anders in Roermond, deze zijn overal 6 euro.

3. De knoflook saus lijkt niet zo vers en op de pita broodjes zit schimmel. Verder ligt de redelijk verse salade er wel netjes bij.

4. Pri-ma! Met name de knoflooksaus. Huisgemaakt en werkelijk nergens is hij lekkerder en authentieker. De 2 dagen na een paar goede porties knoflooksaus zijn voor je medemens iets minder. Je zweet het zelfs door je poriën eruit en mensen lopen met een boog om je heen. De vraag: is deze saus het allemaal waard? ZEER ZEKER, anytime!

De rest is ook allemaal lekker by the way.

5. Broodje kip besteld vandaag, armoedig gewoon. Sla moest ik zoeken. Voor de rest ook niks van groenten op de kip, was flauw. Kruiden vergeten. Toen begreep ik ook de 2 bakjes saus. En het broodje was nat en klef, echt een teleurstelling, al toen ik in de zak keek. Heb het door frustratie en ergernis ook niet kunnen opeten. Nooit meer laat ik van hun bezorgen! Service was wel goed en als ik in het restaurant eet ook.

6. Hier laatst weer eens gegeten met een vriend. Het eten (dürüm döner) was lekker, zag er prima uit en was zeker voldoende voor de prijs.

De sfeer was prima, maar het restaurant kan naar mijn inzien wel een wat modernere uitstraling gebruiken. Je kan er prima zitten, en je zit niet te dicht op elkaar, maar echt "anders" is de zaak verder niet. Jaffa is min of meer een begrip in Roermond, dat zou terug mogen komen in de sfeer.

De service is ruim voldoende, de dames zijn vriendelijk en werken zeker snel genoeg. Wellicht mag het contact nog wat spontaner, en ietsjes uitgebreider, maar dat is natuurlijk niet verplicht en zou ik ook niet direct verwachten in deze zaak. Toch zou ook dat een manier zijn om de zaak wat meer uitstraling te geven.

Mijn conclusie is evenals voorgaande keren positief, hier kan je goed eten in een prettige sfeer en met prima personeel. Deze zaak kan vooral verbeteren met een nieuw uiterlijk en wat uitgebreidere service. Ik kom hoe dan ook graag weer eens terug!

7. Eric 11 punten

Een tijdje niet besteld maar vanavond wel broodjes shoarma. Jaffa stond altijd bekend om hun goede shoarma maar wat wij nu kregen ongelooflijk vette vieze hap. Het vet droop overal en het broodje viel gewoon uit elkaar van het vet.

Gebeld naar Jaffa en kreeg te horen dat ze bij de volgende bestelling iets extra's zouden doen. Wat volgende bestelling? Ik bestel hier nooit meer en ook de service is ver te zoeken. Kortom: niets bestellen.

8. Tony was eens de beste van Roermond, dat is allang niet meer.
    Eten gaat achteruit sfeer is niet goed, en wat zijn zaak kapot maakt is steeds ander personeel.

Echt heel jammer, als Tony zelf niet in de zaak is, is het eten 50% slechter, jongen doe er wat aan, voor je zaak naar de knoppen gaat. Daar heb je jaren voor geknokt.

9. Lekker gegeten, veel verschillende sauzen ook. Vriendelijke bediening en mooi interieur voor een shoarmazaak.

10. Al twee keer geweest deze week. In 1 woord: Geweldig! Kom zelf uit Breda en daar komt er niet 1 bij in de buurt.
    Kleine shaslick schotel besteld. Ondanks dat de zaak helemaal vol zat en er diverse mensen kwamen afhalen was het eten er in een mooie tijd. Van te voren werd er netjes een dienblad met 5 roestvrijstalen bakjes met heerlijke sauzen weggezet.
    Heerlijke friet, niet vet. Heerlijk vlees van de plaat. En knapperige salade erbij. Prijs/kwaliteit is heel goed. Had m'n iphone per ongeluk op tafel laten liggen. Kwam er na een half uurtje pas achter. Terug gegaan en toen ik binnenkwam pakte de eigenaar de telefoon al achter de balie vandaan. Die is van jou zei hij.
    In 1 woord geweldige zaak!

11. Kom al jaren bij tony, hij is een zeer goede zaken man en goud eelijk.
    Het eten bij Tony is goed, en zeker als hij zelf in de zaak aanwezig is.
    Hij heeft de beste shaslik van heel limburg en lekkerste sauzen.
    Het mindere waar hij zelf voor moet waken, is zijn personeel zijn vaak ongemotiveerd
    met hun werk bezig of met andere dingen, dat is een minpunt.
    Geef hem toch een dikke 8 voor het eten.

12. Nico

Chris

13. De ervaring die ik met Jaffa heb is ronduit goed! Meestal bestel ik en de wachttijd valt reuze mee, rond de 20 minuten (in Roermond)
    Het eten is heerlijk, grote porties en goed op temperatuur door de warmhoud-bakken. Voor mij blijft Toni nummer EEN!!!

14. Tom 1167 punten

Onlangs met een vriendin hier een hapje wezen eten. Het was er redelijk rustig, maar dat zal ook te maken hebben gehad met het tijdstip waarop we kwamen. We hebben zelf een leuk plaatsje uitgekozen om te gaan zitten, en al snel kwam de bediening de drankjes opnemen. Enige tijd later gaven we onze bestelling door en na een minuut of 15 á 20 hadden we het bestelde eten op tafel staan.

De porties waren ruim voldoende (voor de prijs zelfs groot te noemen), en waren goed van smaak. Prima Döner Kebab schotel genuttigd, met lekkere frietjes en een (erg) eenvoudige salade. Wat ook heel fijn was, was de ruime keuze aan sausjes die op tafel werden gezet. Maar liefst 6 verschillende soorten! Dit is wel even wat anders dan de gemiddelde kebab/shoarma/pizza-tent, waar doorgaans alleen knoflooksaus en eventueel cocktailsaus geserveerd worden.
    De service was in principe ook prima, niets bijzonders maar dat hoeft ook niet bij dit soort eetgelegenheden.
    De sfeer was verder ook in orde, vooral de bankjes waar men plaats kan nemen zijn ruim en zitten comfortabel.
    Prijs / Kwaliteit is ook in orde als je al het bovenstaande in acht neemt. Grote porties, lekker eten, normale/goede bediening, leuk (maar redelijk standaard) sfeertje. Voor een euro of 7 eet je je buikje hier mooi rond.

Aanrader!

15. Erg lange wachttijden af en toe op zaterdagavond. De bezorging, tafels in de zaak serveren en afhalers bedienen lijkt moeilijk te combineren. Hectiek alom en klagende mensen in de zaak die een uur op hun bestelling wachten.
    Niet bezonder vriendelijke service en het eten was matig. Weinig vlees en groente op je broodje.

16. Goed en goedkoop. Ik kom hier al jaren; constante kwaliteit.
    De sausjes zijn super, en als er een op is krijg je gelijk een nieuwe. Is er altijd druk waardoor het even kan duren.

17. snijders

1 punt
  18. Ik heb vandaag voor het eerst besteld bij Jaffa gewoon een shoarma schotel met sla.
    Maar de frietjes waren net teer zo taai en het vlees was verbrand en het was beslist niet warm dus de prijs van 8,75 incl. brengen vond ik echt niet waard dus bestel nooit meer bij jaffa

1,1
  19. Tja, het is een begrip in Roermond. Eten is niet verkeerd maar zeker meer (of minder) dan de gemiddelde shoarmatent.
    Bediening is idd niet echt snel. Als men de bediening heeft opgenomen en afgeleverd zie je ze niet meer. Je moet ze nalopen om iets te drinken te bestellen. Daarbij duurt het soms heel lang voordat het eten op tafel staat. Routine zaak en weinig aandacht voor de klant. Eten is wel lekker en voldoende. Er zijn slechtere zaken maar ook betere. Nogmaals een begrip in Roermond en daar draait men op.

20. Vaker bij Jaffa shoarma (broodjes en schotels) gegeten. Altijd wel aardig, echter verre van een topper. Wisselende bediening die niet altijd even adequaat is. Afgelopen week voor het eerst twee pizza's mee naar huis genomen. Beide gewoon niet lekker en ronduit slecht (droog, te weinig tomatensaus, te dikke bodem etc.). Kleine pizza op een stukje na geheel weggegooid en de grote grotendeels. Gebeld en afgesproken dat we het geld zouden terugkrijgen. Wie schetst onze verbazing dat een dag later de 'baas' ons eerst begon te verwijten dat we al eerder waren komen klagen en geld terug wilden (niet dus!) en ten tweede wilde hij de toezegging van de avond ervoor niet gestand doen. We moesten de pizza's maar aan hem tonen. We hebben hem uitgenodigd die uit de afvalbak te vissen en mee naar zijn zaak te nemen. Dat deed hij niet. Absoluut geen aanrader dus!

21. Pim Franssen

22. Om 18:35 online besteld, om 19:30 was de bestelling aan de deur. Kort na bestellen werd er telefonisch bevestigd of de bestelling correct was en welke sauzen erbij moesten. Het zou wel zo fijn zijn geweest als ook meteen de uiteindelijke prijs (inc. sauzen) werd medegedeeld.

De prijzen zijn gestegen tot het punt waar ik persoonlijk vind dat het te duur begint te worden. Het eten was te doen, maar lauwwarm en aardig geprijst voor wat ervoor geleverd was.

23. vlodroppertje!

Ik kom er al van kleins af aan. Mijn ouders gingen er al eten voor ik geboren was en we kunnen het goed vinden met de eigenaar van dit restaurant.

Het eten is er echt heerlijk!

Het is niet het goedkoopste, maar wat je er voor krijgt is het zeker waard!

Het is er gezellig en de mensen die er werken zijn ook erg beleefd!

24. Eten perfect, heerlijk en bestellen binnen uur in Reuver.
    Dank je wel, Tony.

25. Cynthia

26. Tony heeft goede spullen, en is zelf klantvriendelijk en eerlijk,

Wel ben ik van mening dat als er steeds gewisseld wordt van personeel, het met de service en kwaliteit van het eten te maken heeft.

En je dan ook minder krijgt voor je geld.

27. Zeer constante tent met kwalitiet.

Salade oogt mooi maar de ingridienten doen me niks!

o.a. Radijs en wortelschijven....

Mix schotels zijn zeer goed!

28. Altijd lekker gegeten. Prijs, kwaliteit en kwantiteit zijn in verhouding.

Uiteraard moet je wachten tot de kok het eten bereid heeft.

Het is tenslotte geen Mac Donalds. Toch!

29. Vaker gegeten bij Jaffa, vooral de shoarma schotels. Kwaliteit was meestal goed, op een enkele keer na dan. Nogal een nadeel zijn de prijzen, die behoorlijk pittig zijn geworden de laatste jaren.

30. Altijd goed gegeten. Hoop keus qua gerechten ook.

31. sil

32. Ik bestel vaak bij Jaffa.

Soms heb ik ook de verkeerde bestelling, maar dan bel ik en dan wordt het netjes opnieuw geleverd.

Heb wel eens slecht gegeten maar dat is meestal in de vakantie periode als er andere achter het vuur staan, dan merk je het meteen.

33. Wat jammer dat deze zaak zo achteruit gegaan is. Jaren met veel plezier eten besteld maar de laatste tijd is het waardeloos. Eten vaak lauw of al koud. De laatste keer dat ik 3 stokbroodjes gezond bestelde werd de bestelling pas na twee uur bezorgd. Dit is echt te gek voor woorden!

Wij bestellen niet meer bij Jaffa.

34. Wij hebben deze week eten besteld. Na 45 minuten kwam het eten eindelijk. Het eten was koud, verbrand en smakeloos, de extra uien, champignons en paprika zijn ze denk ik vergeten te bakken. Ik heb opgebeld en geklaagd dat het eten vies was. Tony heeft het eten opnieuw gestuurd, weer 45 min wachten. Ook toen was het eten smakeloos maar wel warm. Jammer, want zo slecht heb ik nog nooit gegeten bij Jaffa. Het valt me wel op dat Tony niet veel meer daar is. Ik hoop dat de kwaliteit van een paar jaar geleden weer terugkomt.

35. Altijd op en top bediening. Pizza's, dikke plus.

36. Toni has the best Pizza in town.
    I visited from the US and ate at the restaurantn many times, not just Pizza, other items are very good and not expensive either. H.

37. S van der Post

Ik ben hier 2 x gaan uit eten en 2 x perfect gegeten.
    Personeel is goed en ook is het binnen lekker cool.
    Het eten ziet er lekker uit en smaakt goed. Hier wil ik zeker wel eens vaker gaan eten.
    Een hele dikke 10 voor deze tent.

38. De beste pizza's van Roermond!

39. Karel Peters

Hellaas vind ik het eten niet meer zoals het was.
    Ook de temparatuur is vaak veel te laag als het eten thuis word afgelevert, kan en moet beter.

Behoort ca 68 graden te zijn en dat was het bij langen niet.
    Als Tony hier niks aan gaat doen om de kwaliteit en de temperatuur weer op orde te krijgen zal hij dit nog meer aan zijn omzet gaan merken.

Ik hoop dat aan de vermelde punten aandacht word besteed en dat we weer met een gerust hard kunnen bestelen zoals het vroeger was.

40. fam fermont

Waar is de traditie gebleven? Pas afgehaald voor bijna 60 euro, hebben we thuis weggegooid. Sausjes die konden wel aan de diarree zijn zo dun en de shoarma VERSCHRIKKELIJK aangebrand en smaakloos. FOEI, niet gewend van jullie. Denk eens over na over jullie personeel.

41. Alijd lekker altijd goed zeker na een paar pilsjes

42. Tony is altijd de beste in Roermond geweest, vind dat de laatste tijd achteruit aan gaan is??? mede door wisselen van personeel, en wordt steeds minder in een bestelling gedaan. vindt ik erg jammer.

43. Fam. Vanderlaken

Bijna elk weekend na t stappen nog ff lekker n heerlijke pizza peperonata bij Jaffa. Lekker snel klaar en t smaakt altijd zoals de keer ervoor,lekkerrrr!!!

44. heb vandaag eten besteld, was binnen 20 minuten thuis en heerlijk warm. heb genoten!

45. Al jaren de beste in Roermond, verzekerd van succes.

46. te duur altijd te laat en moeilijk te verstaan.

47. eten is niet slecht op een paar uitzonderingen wel te duur 5 van de 10 krijg je iets wat je niet besteld 9 van de 10 keer als je laat bezorgen

48. super lekker eten of t nu pizza is of lekker n breutje shoarma en maar liefst 5 soorten saus uit eigen keuken.gewoon heerlijk

49. Ben er niet over te spreken kwaliteit kon beter preis te duur naar gelang grote van portie

50. Nog steeds goed maar gaat langzaam achteruit

51. Uitstekend eten absoluut waar voor je geld.