Irodion laten bezorgen?

1392047382 83
1419827010 84
1540205398 79

1. C van Drunen

Met de variant vis en vlees, was het eten en de bediening goed! Zeer vriendelijke eigenaar.

2. Jaren gegeten bij Irodion, ook online besteld, mogelijk WEER een nieuwe eigenaar, eten niet meer wat het was helaas, frites waren lekker, souvlaki was blokjes vlees met vet, jammer ze waren zo goed.

3. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en een goeie sfeer.

4. Jammer… na heeeeel veel keren geweldig te hebben gegeten nu n afknapper juist toen we onze trouwdag vierde. In een hoekje weggestopt karig eten en na de vraag de rekening graag kregen we n drankje aangeboden we bestelde twee koffie maar die stonden n kwartier later wel op de rekening. We hebben alles betaald maar zijn er helemaal klaar mee het beste de groeten!

5. Jan Mennen

Voorheen met enige regelmaat naar tevredenheid gegeten. Nu, vandaag, was het ossenhaas menu een diepe onvoldoende. Het vlees was zeer droog, de champignonsaus was waterig en de portie frites meer dan karig. Bovendien was het bord geheel niet opgemaakt. Aldus conclusie onvoldoende en fantasieloos en dat a raison de 23,75 euro per persoon.

6. Lekkere tapas. Leuk concept.

7. Danny Hak

Net terug van avondje tapas op dinsdag. Voor de 1e keer.
    Volle bak, maar dat vindt ik niet gek…
    Super gegeten, eigenlijk meer dan super.
    Alles vers, vis vlees warm koud.
    Top geserveerd, ondanks drukte geen lange wachttijden.
    En GEZELLIG, geen haast en lekker.
    2,5 Uur tafelen voor 21euro p/p een KOOPJE.
    Echt een dikke 10 met 🌟

Eén vorige recensie
  8. Familie etenje

Het is merkbaar dat Christos en Sakis Irodion overgedragen hebben. Het personeel is vaktechnisch slecht. We worden door verschillende serveersters gevraagd om de bestelling op te nemen m.a.w. ze weten van elkaar niet wie wat doet. Het vertrouwen in de geleverde kwaliteit hebben zij ook niet er wordt ook nu weer door verschilde serveerster gevraag of alles goed is. De nieuwe eigenaar is niet erg geïnterneerd in zijn klanten en komt onverschillig over. We hebben het geluk dat de kok nog steeds voor ons kookt.
    HET IS NIET MEER ONS IRODION WAAR WIJ GRAAG KWAMEN!

9. Nettie Levels

Heerlijk gegeten, attente bediening. Er werd wel erg vaak gevraagd of we nog iets wilden drinken.

10. Els Stuyck

Het restaurant is heel gezellig en Grieks ingericht.
    De bediening was supergoed en heel vriendelijk. Eten was lekker maar, naar Griekse gewoonte, teveel...
    Het enige minpuntje is dat alles wel heel snel op mekaar volgde, dit gaf dat we de hoofdschotel niet hebben opgekregen.

11. anoniem, sorry

We hadden afgehaald, doen we wel meer.
    Nu dus echt niet meer, scampy kon je helemaal pellen, brak direct door midden, rijst was koud, lamscoteletje was nog net niet zwart, een lepel tzazikie, jammer jammer, dit kunnen jullie beter.

12. Gezellige sfeer met heerlijk eten. Aangename bediening en fijn om te kunnen communiceren in het Grieks, zeker ook voor de ober. Zeer vriendelijk. Ik begrijp niet goed waarom jullie Nederlanders massaal de grens oversteken om bv. In Eisden-Maasmechelen in onze Griekse frituren te komen eten terwijl het vele malen lekkerder is bij jullie in Nederland. Waar je je goed voelt en heerlijk hebt gegeten voor een al dan niet democratisch prijsje, daar moet je (blijven) naartoe gaan.

13. Heerlijk gegeten en goeie service.
    Gezelligheid.

14. Fidelis Hoeberichts

Het was lekker eten in een gezellge omgeving!
    Plus: een drankje van de zaak!

15. Het eten is lekker en de bediening super. er is een gezellige sfeer.

2 vorige recensies
  16. Super lekker eten voor een mooie prijs

17. Alexandra

Afgelopen zondag daar geweest het eten was heerlijk is een aan radar om daar eens te gaan eten.

18. Leuke aankleding. Snelle bediening.

19. Het was er gezellig, het eten was perfect, bediening was goed, we kregen nog een laatste rondje van de zaak.

20. Eten is zeer goed. Gezellig restaurant. Over de service heb ik wel een klacht. Wij meenden dat we een stukje vlees te weinig hadden gekregen op onze schotel en dat ging er bij 1 van de broers niet in die aangaf dat hij dat stukje vlees zelf had zien liggen tussen alle schotels die zijn personeel rondbracht. Terloops gaf hij aan dat het hem niet om dat stukje vlees ging. Uiteraard voelde wij ons erg opgelaten, zeker omdat wij er al jaren kwamen. Door dit vooral zie je ons daar dus nooit meer. Klaag daar niet want dan krijg je problemen. Wij gaan voortaan elders heen. Jammer... was niet nodig geweest.

21. M 200 punten

Prima en gezellig restaurant.
    Fijne verse gerechten.
    Prima sfeer, komen hier regelmatig!!

2 vorige recensies
  22. Saccardo d

Onze ervaring is gewoon SUPER daar, wij komen er sinds de opening gemiddeld eens in de 2 weken (meestal nog vaker) eten. Prima eten, sfeer prima en bediening super!! En de prijs?? Een lachertje!!

23. Teleurgesteld over het grote bord met weinig vlees en weinig tzatziki. Prijs kwaliteit is in mijn ogen ver te zoeken. 20 euro voor dit bord vind ik duur.

24. Zeer betaalbare prijzen, gezellige sfeer, super leuke meisjes werken aan de bediening! Kan niet beter

Eén vorige recensie
  25. Altijd erg lekker en zeer perfect geregeld allemaal.

26. Zaterdag 8 maart 2014 ben ik sinds jaren weer eens bij Irodion in Roermond geweest. Vroeger ging ik hier geregeld eten met mijn ex-vriendin die in de buurt van Roermond woonde. Nadat de relatie stuk liep ben ik hier zo'n 9 jaar niet meer geweest.

Aangezien ik in het verleden altijd zeer tevreden was over de kwaliteit en service van dit restaurant wilde ik nog eens terug met mijn huidige partner en zoontje. Dit hebben we dan ook op 8 maart j.l. gedaan.

Ik moet zeggen dat er de afgelopen jaren weinig is veranderd. Het eten is nog steeds van topkwaliteit en het personeel is uiterst aardig en behulpzaam. De Griekse sfeer die de zaak uitstraalt is fantastisch. Ook de eigenaar was erg aardig: op mijn verzoek stelde hij een Griekse schotel samen met mijn lievelingsgerechten.

Er valt dus niet veel af te dingen op deze Griek; echter een minpuntje was wel dat de porties tamelijk klein waren. Het stukje Moussaka op mijn bord was in twee happen op (ondanks het feit dat ik verteld had dat dit mijn favoriete gerecht is) en frieten hebben we nog moeten bijbestellen. Ook jammer dat we voor de mayonaise moesten betalen: in de meeste restaurants krijg je dit gratis.

Toch ga ik hier zeker nog eens terug als ik in de buurt van Roermond ben!

27. Schaefer schoonmaakbedrijf

Heerlijk gegeten op 1ste Kerstdag. Bediening was snel, goed. Eten was gewoon fantastisch. Prijs/kwaliteit een dikke 9. Goed restaurant, zeker een aanrader.

28. Kom hier al een aantal jaren en in al die tijd is het eten mij nog nooit tegengevallen: het eten is smakelijk, men geeft goede porties en een snelle uitlevering. De bediening is altijd vriendelijk en accuraat, klein puntje is dat je meestal 3 tot 4 verschillende mensen aan je tafeltje krijgt, dat zou misschien anders kunnen.

29. Kom hier al sinds de opening. Heerlijk, eerlijk, echt, sfeervol, betrouwbaar, constante kwaliteit, genieten...de beste! De muziek mag wat vaker in balans zijn, die staat wel eens zachtjes. Verder waan ik me een avondje op vakantie.

30. Altijd dezelfde goede kwaliteit, service en gezelligheid.

31. manou naus

Geweldig! Gezellig! Lekker eten vriendelijk personeel erg vriendelijke baas!
    Nou niks te klagen. Ben ook in andere restaurants geweest maar hou er niet van als ze constant aandringen om wat te bestellen of je buiten kijken als het wat drukker wordt! Dit is een top Grieks restaurant!

De nieuwste recensie
  32. Goed restaurant, leuke snelle bediening. Eten was lekker. Wat ik altijd zonde vind is dat er geen aandacht is voor een fatsoenlijk kopje thee. Krijgt een gewoon zakje, waar je normaal 10 liter mee zet. Het is toch een kleine moeite om wat verschillende thee smaakjes aan te schaffen. Voor de rest alles goed.

33. Maartje Janssen

Een goed restaurant! Het personeel is vriendelijk en het eten is iedere keer op nieuw weer héérlijk!
    Het is het favoriete restaurant van mijn man. We komen hier al gedurende 14 jaar met enige regelmaat.
    Het enigste wat naar ons idee is veranderd in de loop van de tijd is dat de porties en de stukken vlees íets kleiner zijn geworden...

34. Ik ging maar weer eens een gokje wagen na slechte ervaringen een jaar of tien geleden.

Kwam binnen en zag dat er enorm veel plaatsen erbij zijn gekomen en een betere indeling van tafels, echter was de bezetting nog geen 5% en het was toch al half zeven.
    Zonder op de menu te kijken bestelde ik een Mythos (Grieks bier) wat ik bij elke Griek bestel en mijn partner een redzina wijn (ook grieks).
    Toen kwamen ze alleen met de wijn en het nieuws dat de Mythos op is. (das knap terwijl de toko praktisch leeg is)
    Eten besteld en in nog geen tien min hadden we het eten. Das netjes dacht ik!
    Ik begin aan de koolsalade en na 2 hapjes had ik al genoeg van die zure azijn smaak.
    Toen begon ik aan een grote mix schotel

De gyros was flauw en niet krokant, de meest smakeloze gyros die ik ooit in een restaurant heb gegeten.

De souvlaki was wel lekker, dik en smaakvol.

De lamskotelet was klein maar smaakte redelijk.

De mini portie moussaka was echt simpel en weer flauw.

De varkenssteak was droog en taai.

Blijkbaar hebben de serveersters me horen klagen want we kregen opeens uit het niets een drankje van de zaak aangeboden.

Jammer Irodion maar dit was echt de laatste x, we hebben de serveerster gezegd dat ze de fooi in eigen zak moesten steken want alleen hun service was het waard.
    Helaas leek het erop dat het niet gebeurde.

2,1
  35. Komen er al jaren en is nog nooit tegengevallen. Mooie inrichting, personeel vriendelijk. Gisteren weer geweest en zullen er nog vaak komen.

36. JS,
    Leuke uitstraling binnen, sfeervol.
    Ben er voor de 1e keer geweest op 9 juni 2012.
    Bediening (personeel) was die dag voldoende aanwezig, geen negatieve noot (maar heel beleefd). Soep was helaas niet echt heet.
    Hoofdgerecht was ruim voldoende en bleef lang genoeg warm. Het nagerecht was verrukkelijk (toppertje IJs met amarena kersen).
    Dat is een échte aanrader!
    Prijs en kwaliteit van het eten is normaal, niet écht duur.

37. R&C 631 punten

Zondag 12 mei 2012 gegeten.
    Voor mij de eerste keer dat ik hier heb gegeten. Veel positieve dingen over gehoord, vandaar dat ik het hier eens wilde uitproberen.
    Het is mijn mening; maar ik was niet super blij met de muurtjes en zo dicht op elkaar zitten en redelijk dicht bij het toilet. (eerlijk is eerlijk, door de ligging van het pand kan men hier niets anders van maken) Wellicht als je fan/vaste klant bent is dat gewoon.
    Personeel was netjes en zeker vriendelijk.
    Het eten was lekker.

38. Kom hier al 15 jaar en heb vele grieken geprobeerd, dit is de beste! Kwaliteit is ook altijd constant, en de sfeer is mooi, je hebt ook wat privacy wat ik belangrijk vind, je gaat tenslotte met iemand uit eten en niet met de hele tent. De bediening is altijd alert. Ga zo door ik hoop nog vele jaren hier te genieten. Roland Smeets

39. Ben er vorige week samen met mijn vriendinnen geweest. Leuke tent. Lekker eten alleen de wijn beviel niet goed. Verder alles goed.

40. Ik was bij een klant in de buurt van Roermond, die mij tipte over dit restaurant. Het was al lang etenstijd en mijn maag meldde dit dan ook.....wat moet je dan doen!
    Een leuke tent met plezierige bediening, gezellige tafeltjes met een vakantiegevoel. Het eten was erg lekker, alles vers bereid met zorg en fijne smaak. Zelfs de tzaziki had een 'engeltje pist over je tong gevoel' .....het vlees heerlijk gegrild, lekker wijntje erbij. Kortom het eten was er lekker en goed klaargemaakt, prettige sfeer, dus als ik weer in Roermond ben ga ik er zeker nog eens langs.

41. We waren er vanavond wezen eten.

Het is fijn Grieks Restaurant waar de bediening zeer vriendelijk is.

Het eten is zeer goed en een aanrader.

Het eten kwam wel vlot na elkaar, het voorgerecht had niet echt de tijd om te zakken, maar dat doet niks aan de kwaliteit af van het eten en drinken.

42. Heel goed georganiseerd restaurant.

Bediening gaat mij een beetje te snel, maar geen probleem...beter dan andersom...

Je kan n.l. aangeven als je met het hoofdgerecht eventjes wilt wachten.

Dus uitstekend!

Beleefd personeel!

43. Lekker eten, leuke muziek, aardige bediening, we hoeften niet lang te wachten en heel leuk versierd! Ik vind het een super goed restaurant!

44. Ben er 10 /10/ 10 weer eens lekker gaan eten.

Op naar de volgende x.

45. Jens Janssen

Het eten was wel goed, alleen de salade viel wat tegen.

Zo'n schaal rauwkost vooraf mogen ze van mij weg laten.

Bedienning was wel oké

46. Wij komen er al sinds de opening ongev.10 x per jaar.

Het is super! Vriendelijk personeel en altijd zeer lekker eten.

47. Familie Driessen

48. Heerlijk.

Gezellige sfeer, het eten smaakt goed.

Personeel is beleefd tegen de klanten.

Kortom, de plaats voor een avondje uit.

49. Gezellig restaurant.

Lekker eten.

Het hoofdgerecht is wat te klein qua portie.

(Friet en rijst)

De drankbediening laat soms te wensen over.

50. Zeer goed eten, zeer goed personeel. De knoflooksaus is een echte aanrader.

51. Marcel en Miranda

Waanzinnig eten, ook authentiek Grieks (zoals de echte dikke inktvisringen, niet die sliertjes die je hier normaal krijgt). Voorgerechten zijn echt om te smullen, echt een aanrader !!

52. smaak is goed! ook de salade's zijn lekker vers!

53. je wordt goed geholpen, het eten smaakt heerlijk en je betaalt niet al te veel. je bent echt een avondje lekker weg.