Camping Resort Marina Oolderhuuske beschikt over een ruime hoeveelheid parkeerplaatsen. Deze zijn te bereiken wanneer u na de eerste slagbomen rechts gaat. U dient 2 euro in de meter te werpen om de slagboom te openen. Aan deze keuze van het park kunnen wij niets veranderen.

Diner Tastou Het welbekende Diner Tastou zal in dezelfde stijl worden gepresenteerd als u van ons gewend bent. Een parade van heerlijke voorgerechten, tal van vlees- en vis hoofdgerechten met bij passende garnituren, en natuurlijk de overheerlijke desserts. We passen een kleine wijziging toe in de tijden: waar we u voorheen een arrangement van drie uur aanboden, presenteren wij nu de voor- en hoofdgerechten tot +/- 22.30 uur, en worden de desserts tot 23.00 uur verzorgd. Het 3-uurs arrangement vervalt. Komt u dus wat later op de avond binnen voor een snellere hap, dan bent u van harte welkom. De prijs voor het Diner Tastou is € 29,95 ongeacht het tijdstip waarop u binnenkomt. Naast het Diner Tastou presenteren we vanaf 12.00 uur een lunchkaart en een borrelkaart, en vanaf 17.00 uur een à la carte kaart. Dranken, parkeren, cadeaubonnen Helaas is het voor ons op deze nieuwe locatie niet mogelijk het dranken-arrangement te blijven serveren op de manier zoals u van ons gewend bent. We kunnen ons voorstellen dat dit voor gasten een gemis is. Graag leggen we u deze keuze persoonlijk aan u uit. Kerstdiner 2017 Het klinkt misschien nog ver weg, maar tegen de tijd dat ons nieuwe restaurant zijn deuren opent, zijn de feestdagen alweer in zicht. Met liefde nemen wij een van de meest stressvolle bezigheden van deze maand van u over: het kerstdiner. Bij de Heere bent u van harte welkom om samen met familie of vrienden te komen genieten. Wat gaan we voor u bereiden? Bij de Heere serveren we ook deze dagen een culinaire proeverij van kleine, luxe gerechtjes. Om te beginnen bieden we keuze uit drie soepen en onze huisgemaakte ragout. Vervolgens kunt u genieten van twaalf koude voorgerechtjes en een diversiteit aan hoofdgerechten; zowel vlees als vis met bijpassende aardappel- en groentegarnituren. Als afsluiter een heerlijk dessert met verschillende specialiteiten, diverse mousse, hangop en overheerlijk ijs. Ook tijdens kerst loopt u bij binnenkomst in ons restaurant regelrecht onze keuken binnen waar wij het diner voor u gepresenteerd hebben. U bepaalt zelf welke gerechten u neemt en hoe vaak u hier van gaat proeven. Onze keukenbrigade zorgt ervoor dat alle gerechten telkens opnieuw vers voor u bereid worden. Ondertussen ziet de bediening erop toe dat u niets tekortkomt als het gaat om een drankje en een nette tafel. Op zowel eerste als tweede kerstdag serveren wij: Brunch van 11.00 uur tot 14.00 uur. € 29.95 p.p. (koffie en thee inbegrepen) Diner van 15.00 uur tot 18.00 uur. € 47.50 (excl. drank) Diner van 19.00 uur tot 22.00 uur. € 47.50 (excl. drank) Volgt u een speciaal dieet of bent u ergens allergisch voor? Geef het van tevoren even aan, dan houden wij er rekening mee. Tijdens de feestdagen nemen wij geen actiekaarten in.

• Buffet: € 32,95

1520028378 93
1548205324 87
1555620310 85
1571933279 86

1. Mooie ligging aan de maas met een uitzicht over de jachthaven en de maas. Heerlijke gerechtjes, mooie inrichting en leuk spontaan personeel.

2. Het eten was matig en de tafels bij de raam waren erg koud.

3. Sorry heel afgezaagd maar was weer zoals van ouds perfect.
    Komen beslist terug en leuk dat we met een bootje opgehaald en terug gebracht werden dat noem ik nog een service.

4. Heerlijk. Voor de eerste keer hier afgelopen weekend geweest en genoten van het heerlijke eten. Kwalitatief zeer goed en in combinatie met leuke vlotte bediening maakte het een zeer geslaagde avond voor ons.

5. Het eten ziet er leuk uit. Maar is geen kwaliteit en van erg goedkoop spul met weinig smaak. Lijkt wel klaar gemaakt door leerlingen. En parkeren moet je ook nog betalen.

6. Heerlijk gegeten hier met ruime keuze uit voor, hoofd en nagerechten. Teveel om allemaal te proeven. Vriendelijke bediening en mooie sfeer. Schitterend uitzicht over de maas en jachthaven.

7. Helaas hebben wij weinig positiefs te melden. Het begint al bij binnenkomst met een slechte afzuiging. Er hangt een enorme etenslucht. De voorgerechten zijn redelijk maar de hoofdgerechten zijn bijna allemaal lauw, heel erg jammer. De toetjes zijn prima.
    De saladebar is echt onder de maat. Voor een prijs van €32,50 kan dit toch echt niet. We hebben dit gemeld en het antwoord was "we horen deze klacht vaker en werken eraan " Tja… helaas daar hadden wij op dat moment natuurlijk niets aan.

8. River Plaza

9. Joyce Smeets

Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
    TOP!!!!

10. Heerlijk gegeten bij Heere aan de Maas. Keuze uit veel aparte voorgerechten(heerlijke soepen)hoofdgerechten en desserts. Toplocatie(aan de Maas), een echte aanrader!
    Zouden alleen nog wat vegetarische gerechten kunnen worsen toegevoegd. Maar op aanvraag worden deze ook bereid.

11. Verseveld

12. Super restaurant.
    Echt lekker gegeten, veel keus en goed bereid.
    Sommige obers komen geregeld vragen of je weer wat wilt drinken, terwijl je dit kunt aangeven om een witte lamp om te draaien dat als deze rood wordt komt er een ober. Dus waarom ze geregeld even goed kwamen vragen... weet ik niet. (zou niet hoeven) Maar alles wat ze aanbieden ziet er goed uit, en smaakt voortreffelijk. (het is en blijft persoonlijk, maar iets minder pittig zou wel mogen bij bepaalde gerechten)
    Verder een prima ober.

13. Miranda

Gisteren, op zondag 30 graden, weer heerlijk gegeten bij de Heere aan de Maas. We hebben lekker op het riante buiten terras lekker in de schaduw gezeten. (Met 8 personen)
    binnen is de aankleding echt super gedaan, waar je lekker op je gemak voelt.
    Als je bij het buffet aankomt heb je de keuze uit lekkere soepen en een heerlijke ragout.
    Daarnaast kan je ook nog kieze uit de verschillende tapas voorgerechtjes. Tis allemaal zo lekker dat je bijna niet toekomt aan de diverse hoofdgerechten. Daar heb je weer veel keuze uit vlees of vis.
    Tja en dan nog de nagerechten. Zoveel keus uit ijs of mouse (div soorten) of crème brulee of heerlijke hangop. Maar ik kom er bijna niet aan toe omdat de voorgerechtjes zo lekker zijn.

14. Gerrie Hunnekens

We hebben gisteren met 4 personen bij jullie gegeten.
    Eerst lekker een wijntje buiten en daarna (het werd wat koeler) naar binnen.
    Een prachtige ambiance en een heerlijk avondje uit.
    Het enige minpuntje vond ik het parkeergeld. Het was maar €2, - maar ik vind het een principe kwestie.
    Geef een consumptie gratis of trek het van de rekening af. (Tip!)
    verder was het een uitstekende verzorgende avond.
    Bedankt!

15. Heel lekker gegeten, en gezellig buiten gezeten. Heel vriendelijke bediening. Super!

16. Eten weinig tot niets op aan te merken behalve een aantal vliegen bij of op het eten. Een oplossing zou kunnen zijn deuren gesloten te houden.
    Parkeren, slecht en te ver van het restaurant (moeilijk voor iemand die slecht ter been is) een gebrek aan airconditioning en een te rumoerige eetzaal waarbij de stoelen te dicht op elkaar stonden zorgen ervoor dat wij hier niet meer vaak zullen komen.

17. Roos Vaessen

Vandaag samen met mijn man en twee vrienden heerlijk gegeten. Hartstikke veel keus. Bediening super. Complimenten voor de mooie locatie. Groetjes en tot gauw

18. P.J.Beek

Op zaterdag 26 mei j.l. met familie buffet gehad. Uitstekend en enorme keuze. Heb last van COPD en kan niet ver lopen. Een uwer heeren heeft de slagboom geopend waardoor ik tot aan het restaurant kon rijden. Hij heeft mijn auto ergens geparkeerd, (het was ontzettend druk) en mij de sleutels terug gegeven met de opmerking dat als ik naar huis zou gaan hij mijn auto zou ophalen. Deze sevice heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn hartelijke dank.Tot de volgende keer en veel succes met uw zaak..

19. Ria Heber

Lekker gegeten met nog 6 vrienden en famillie,
    Heerlijk buiten gezeten😀 Binnen was het erg warm!

Gr RH.

20. Henry en Magda

De kwaliteit is vertrouwd, bediening gastvrij en vriendelijk. Een aanrader.

Maar ....
    Heimwee naar de Ridder is groot.
    Wat missen we de de intimiteit van de Ridder.
    Ondanks hetzelfde concept voelden wij ons daar meer in de watten gelegd en exclusiever uit eten.

De Heere geeft ons het gevoel van een behoorlijk grote all you can eat locatie.

Je leest het. Gevoel. De beleving is wennen. Kwestie van het oude in heerlijke herinnering houden en het nieuwe een kans geven.

21. We kwamen spontaan binnen lopen met heerlijk weer. Terras vol met mensen die voornamelijk een drankje nuttigden. Wat schetst mijn verbazing: we konden geen sandwich bestellen… het was schijnbaar te druk in de keuken. Een ijsje konden we krijgen. Heel apart gezien het feit dat buiten bijna niemamd aan het eten was. Om ons heen hoorden we mensen die ook verbaasd waren over de gang van zaken. De bediening deed wel hun best maar schijnbaar klopt de keuken bezetting nig niet helemaal.
    Jammer dat zo'n eerste bezoek een niet positieve indruk achterlaat. Voor ons geen volgende bezoek.

22. Gipsy

23. Kristel

Super eet gelegenheid met geweldige gastheren!

24. Annet en fred

Was weer erg lekker, alleen jammer dat er minder gevogelte te eten was?
    Maar de toetjes een dikke 10.
    Gr annnet fred.

25. Lekker gegeten en genoten!

26. Vanavond gegeten met 2 personen. We hadden gereserveerd om half 7 en het was goed vol. Ondanks de drukte hebben wij nergens hoeven wachtten. Er stond een kleine rij voor de hoofdgerechten maar bij de soep en de voorgerechtjes was niemand. Toen wij van dat alles geproefd hadden was de rij bij de hoofdgerechten ook weg, alles was voldoende aanwezig, op temperatuur en heerlijk! We kwamen eerst vaker bij De Ridder van Asenrode, en elke keer hoop ik dat de champignon cremesoep weer op het menu staat, daar kun je me voor wakker maken. Net als de rest btw, De Ridder toen en De Heere nu, is elke keer weer een feest. Vriendelijke gastheren en bediening. Jullie zijn toppers en we komen zeker nog eens. Enige kleine puntje van kritiek, de heenreis. Het was niet echt goed duidelijk of we op de goede weg zaten. Maar dit is misschien ook anders als het buiten nog licht is.

27. Perfect gegeten en perfecte gastheren. Een vette tien voor dit heerlijke geweldige restaurant.

28. 4 Januari gereserveerd voor familiefeest. Vanwege hoogwater was het restaurant per auto niet bereikbaar. Vanuit het restaurant werden wij daags tevoren gebeld, dat wij per boot naar het restaurant konden komen. Opstapplaats en vertrektijd waren goed geregeld!
    Het eten is erg goed en enorm veel keuze, ook voor de kinderen. Compliment voor het vriendelijke en behulpzame personeel!
    Wij komen zeker nog eens terug.

29. Kerstbrunch hier gehad, verukkelijk eten, mooi restaurant en goed personeel.

30. Eerste keer op de nieuwe locatie. Even wennen aan de andere sfeer. Jammer dat het drankarregement vervangen is door een wijnproeverij… Brood op tafel met smeerseltjes is wel weer superleuk gedaan. Verder is het eten echt heel goed. Soep verrukkeijk, salades en vlees heerlijk! Ook keuze voor kinderen en de moeilijkere eters. Nog een puntje:2 euro parkeergeld vind ik raar… parkeren zou gratis moeten zijn. Maar al met alzeker wel voor herhaling vatbaar!

31. Het eten was heerlijk, ruim voldoende keus. Lekker warm en heerlijk vers bereid. Een pluim voor de vriendelijkheid van t personeel.
    Echt een aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar.

32. Heerlijk genoten van het perfecte eten en de vriendelijke mensen in de bediening. Mooie zaak een waardevolle aanwinst. Een klein minpuntje… 2 euro betalen om te mogen parkeren… vlakbij het restaurant.

33. Fan van de Heere

Prachtige locatie, sfeervolle gelenheid.
    Heerlijk eten, ruimvoldoende keuze.
    Vriendelijk personeel, correcte bediening.
    Bij binnenkomst hing er een vreemde geur in de hal maar hier was binnen gelukkig niks meer van te ruiken.

34. Jan Smeets

Top! Echt aanbevelingswaardig.