1317120776 73
1412045520 81
1420675042 82
1433619325 82
1455193131 77

1. Super eten, mooi concept en geweldige bediening.

2. Stefaan boerjan

Lekker gegeten. Topgerechtjes en veel keuze. Een echte aanrader. Vriendelijke bediening.

3. Mia Geene

Al vaker bij Gusto gegeten, wederom heerlijk gegeten!
    Super bediening!
    Komen zeker nog eens terug!

4. C, Gijsen

voor de tweede keer bij gusto akoestiek was minder zeker beneden in de kelder
    maar al met al een leuke avond met de hele familie
    Gaan het zeker nog een keer overdoen

5. Erg langzaam na 3,5 uur maar 6 gerechten kunnen bestellen. Dit is erg jammer en dat noemen ze dan geniet zonder limiet!

6. Evelyn Coonie

Was niet de eerste keer bij Gusto. Wederom voor herhaling vatbaar.

7. Het was een mooie avond met uitstekende keuzemogelijkheid voor iedereen wat mij betreft. Kleine gerechten aangevuld met pasta, frites en salade is wat mij betreft een prima concept. Bediening was prima en we voelden ons zeker op ons gemak. Gusto straalt een gezellige en sfeervolle ambiance uit.

Enige minpuntjes waren akoestiek en de houten stoelen. Een gesprek voeren met z'n 4-en was vrij lastig. Als je langer tafelt zoals bedoeld is volgens mij in dit concept, dan zijn de houten zittingen op de lange duur wel vervelend.

Een aanrader om Gusto te bezoeken.

8. L.Schoutissen

Op aanraden van de kinderen die al vaker bij Gusto hadden gegeten en een diner bon die wij van hun hadden gekregen zijn wij na gereserveerd te hebben naar Gusto in Roermond gegaan.
    Wat een leuk idee allemaal die lekkere kleine gerechtjes die je kon bestellen en die je gebracht werden door een zeer vriendelijke jonge dame! Ook kon je tussendoor even pauzeren wanneer je dat wou. We hebben genoten van een hele gezellige - lekkere avond en zijn tevreden en voldaan huiswaarts gekeerd!
    Dit zullen we zeker vaker doen!

9. Vanmiddag geweest lunchen. Echt een leuk concept! Met verschillende kleine gerechtjes kun je je lunch samenstellen. Ontzettend gastvrij en vriendelijk ontvangen door een leuke jongedame. Zij heeft ons alles goed uit kunnen leggen. Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Het eten is opzich prima maar voor de prijs die je betaald is het niet goed genoeg naar mijn mening. Ook is het erg zout waardoor je wel veel moet drinken...

11. Bestel niet meer dan 5 gerechten per persoon voor het onbeperkt eten voor 29,95 euro p.p. exclusief drinken, want dan duurt de wachttijd daarna erg lang voor het volgende gerecht en je wordt steeds minder vriendelijk benaderd. Nadat mijn glas rode wijn met karaf was verwijderd tijdens mijn toilet bezoek, werd mij niet meer gevraagd of ik nog wat wilde drinken. Toen ik de bediening probeerde te bereiken door aan te kijken en mijn hand op te steken werd ik niet gezien. Ik was al opgestaan, het is dat mijn partner niet wilde dat ik er naar toe liep en geduld te hebben.

Kortom het was fantastisch het begin, maar ik heb gerechten besteld zonder de koolhydraten, pasta, frites en aardappel puree en dan duurt het even voordat je verzadigd bent van de groente en vlees of vis. Wel twee maal een schaaltje salade bij besteld. Er word rijkelijk met olie over salades besprenkeld en rijkelijk met aardappelpuree en pasta als onderdeel van de gerechtjes geserveerd.
    Let op de porties zijn klein bij vlees en vis. 4 scampi's , 4 calamarisringen per gerecht, 25 gram biefstuk of kip per gerecht. Lijkt op gourmet porties zonder de pasta en aardappel.

12. Het was heerlijk en een super bediening!!

13. Ernes zelen

Slechte bediening, niet gemotiveerd personeel, 1 drankje gekregen binnen een uur. Voor mij... nooit meer!

14. Johan Wijler

's avonds met z'n tweeën gegeten, reserveren was noodzakelijk en dat is vaak een goed teken. Heel leuk concept wat Gusto heeft. De gerechten waren erg lekker klaargemaakt en in ruime porties geserveerd. Ook was het restaurant gezellig ingericht en werden we bediend door zeer gastvrij en vriendelijk personeel.
    Kortom een heerlijke en gezellige avond, echt een aanrader.

15. Voor de 2e maal hier wezen eten met een gezelschap van 6 personen. De eerste keer was al een zeer positieve ervaring dus het werd tijd om nogmaals een tafeltje te boeken en we hebben er wederom geen enkele spijt van gehad.

De gastvrijheid en algehele vriendelijkheid staat hier duidelijk hoog in het vaandel. De zaak is smaakvol ingericht en er zijn met meerdere kleinere niveauverschillen. Hierdoor is de toegang voor rolstoelers wellicht wat moeilijker maar ik weet zeker dat als je dit bij de reservering aangeeft, men een oplossing voor je zoekt.

Via je eigen gastvrouw kun je al je wensen kenbaar maken. Het concept wordt voor nieuwkomers helder uitgelegd. Let op dat bij een tafel met meer dan 4 personen er onderling een consensus over de gerechten moet worden gemaakt. In ons geval moesten we maximaal 4 verschillende gerechten uitkiezen. Dat lijkt misschien klantonvriendelijk maar het valt in de praktijk echt reuze mee. Reden van deze 'limiet' zal wel een beperkte keukencapaciteit zijn. In ieder geval komen hierdoor wel constant de gerechten in redelijk snel tempo op tafel.

Nu zijn wij zelf zeer gemakkelijke eters, maar alle geproefde gerechten zijn volgens ons van goede kwaliteit, worden zeer mooi opgediend en smaken voortreffelijk. De gerechten worden overigens tegelijkertijd opgediend.

"Officieel" is dit een Italiaans restaurant maar laat je daar niet door (mis-)leiden. Uiteraard staan er typisch herkenbare Italiaanse gerechten op, maar ik denk dat er voor iedereen voldoende lekkers tussen zit. Er kan worden gekozen uit 12 voorgerechten en 12 hoofdgerechten. Er is daarnaast een onbeperkte mogelijkheid om frites, spaghetti of een gemengde salade te bestellen. Er zijn drie soorten nagerechten. De voor- en hoofdgerechten zijn uiteraard onderling steeds te bestellen. Na een gerecht blijft het bestek overigens liggen voor de volgende gang.

Het kan toeval zijn maar na elke eetronde wordt er gevraagd of er nog iets te wensen was mbt drinken.

Samengevat:
    Opnieuw een heerlijk avondje uit in een leuke ambiance met attent personeel. De prijs/kwaliteit is zeer zeker prima dus scoort Gusto met hun concept bij mij op alle vlakken hoge punten.

16. Het meest opvallende was het bijzonder vriendelijk personeel. Allemaal zeer attent en behulpzaam. Zeker onze gastvrouw Irene verdient alle lof. De gerechten kwamen super snel zodat we niet lang hoefden te wachten. Leuke sfeer en prima eten. Veel variatie bij de gerechten. De porties waren meer dan ruim voldoende. Prijs kwaliteit verhouding was goed. Zeker een aanrader.

17. Eten zeer matig. 1 van de 4 hoofdgerechten kwam ongeveer 10 minuten later.

18. Een geweldig goed gezellig sfeervol en vriendelijk restaurant. Heerlijk gegeten, we hadden een persoonlijke tafeldame "Irene" genaamd, ze was erg hartelijk en vriendelijk!
    Heerlijk al die verschillende gerechtjes, heel smaakvol en wow geen kleine porties. Carpaccio een bord vol, mmm, zeker de moeite waard. Alles was goed! Buiten een overdekt terras met warmtebronnen, dus voor degenen die roken, je zit lekker warm en droog.
    Als wij weer naar Roermond gaan, komen wij zeker weer! Succes en bedankt!

19. We hebben met z'n 11en heerlijk gegeten en een leuke avond gehad! Het eten is smakelijk en de porties zijn prima. Ook is de bediening aardig en flexibel. Zeker voor herhaling vatbaar!

20. Renate en Marc

Ik kan niets anders zeggen dan dat het voortreffelijk was! Het concept is super, je kunt van alles proeven zonder tijdsdruk. Personeel was erg vriendelijk met in het bijzonder onze gastvrouw Irene, die ons een plezierige en gezellige avond heeft bezorgd.
    Wij gaan zeker snel terug!!

21. paul matthey

Zaterdag avond bij gusto gegeten. Het eten was niet verkeert maar de hele avond kou geleden en de bediening (onze gastvrouw) was niet erg attent.

22. William Huppertz

Geweldig! Als Italiaanse keuken fan, die al 10 jaar lang ieder jaar minimaal 1 keer per jaar 2 weken in Italië vertoeft, kan ik gerust zeggen dit is heel goed! De kwaliteit van het eten is super. De sfeer in het restaurant is gezellig en ongedwongen te noemen. Het personeel is zeer enthousiast, spontaan en behulpzaam. Voor de prijs kun je nergens anders zo uitgebreid en lekker genieten! Gusto en het Gusto Team, ga zo door dit is een mooi culinair concept, voor iedereen die de Italiaanse keuken waardeert of wil leren kennen.

23. men. 10135 punten

Met enkele collega's zijn we bij Gusto wezen eten. Prima tent en best gezellig.
    Het betalen was geen enkel probleem als je maar niet allemaal apart gaat betalen de ene pin de ander contant. Nee, daar zou ik ook van gaan flippen.

Het personeel is behulpzaam, het zal d'r wel aan liggen hoe dat je je opsteld.
    We weten dat de kok om 21.30 uur ermee stopt,dan heeft hij zijn uren erop zitten, dus niet voor sluitings tijd nog effe royaal bestellen.
    De kok is ook maar een mens.
    De prijzen zijn normaal.
    Wij allen hebben genoten van het eten en het gezellige volk .
    Tot weer eens.

24. Alleen nog geluncht bij gusto en dat was gewoon heerlijk.

25. Vanmiddag dachten we een heerlijk ijs te gaan eten met koffie na, bij Gusto. Helaas hebben wij na 15 minuten de zaak verlaten.

De bediening zag ons zitten, maar negeerde ons compleet. Bovendien werden gasten die na ons kwamen, wel geholpen. We zijn toen ergens anders op een van de vele terrasjes in Roermond gaan zitten.

26. Met een groep heerlijk gegeten in een prettige omgeving en volgens hert bekende recept. Grote minpunt deze keer: tegen half tien kregen wij te horen dat de kok spoedig weg zou gaan, de keuken zou gesloten worden! M.a.w. ....? Dat is niet gastvrij. Bovendien leverde het afrekenen problemen: of allemaal met pin of allemaal contant. Ook erg vreemd en niet prettig.
    Dat mag niet meer gebeuren.
    Desalniettemin toch een adres om terug te komen.

27. Het eten was weer heerlijk en de bediening was ook perfect.

28. Gisteravond hebben wij een heerlijke avond op het terras van Gusto gehad! Prettige bediening, heerlijke gerechtjes en een gezellige sfeer. We hebben ons aangenaam laten verrassen door het concept, zeker voor herhaling vatbaar!

29. Patrick

1 punt
  30. Heel leuk restaurant om eens lekker te proeven van verschillende (kleine) gerechten. Zeer lieve en goede bediening. Zeker die ene dame (volgens mij heet ze Kelly) was zeer spontaan en vriendelijk! Zeker de moeite waard om nog een terug te gaan.

31. Heerlijke avond gehad zaterdag. Heel gezellige gastvrouw (bedankt K), vakkundig maar met humor. Goed concept, lekkere gerechtjes, goede porties.Wij komen zeker terug.

32. Dela Jöris

1 punt
  33. We hebben gisteren een fantastische avond bij Gusto gehad. Goed concept, heerlijke gerechtjes en uitermate attente bediening (complimenten aan onze gastvrouw Kelly in het bijzonder). Tot snel weer!

34. Net terug van Gusto, heerlijk gegeten. Ze hadden een nieuwe kaart. Jammer dat we na 4 gerechtjes al voldaan waren. Leuke en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

35. Gisteren hebben wij met een veertiental personen heerlijk gegeten. Na een uiterst vriendelijke ontvangst werden wij naar twee tafels begeleid. Vervolgens konden wij wat te drinken bestellen en kregen de kaart. Nadat wij onze keuzes gemaakt hadden werd er heerlijk vers afgebakken brood geserveerd met pesto en kruidenboter. Na een tijdje in een bijzonder gezellige ambiance kwamen de eerste gerechten uit de keuken en het kan gezegd worden: alles was smakelijk, warm en creatief opgediend: carpaccio, soep, pasta's, vissoorten en nagerechten. De bedienings medewerkers waren attent en handelden zeer professioneel. Het concept dat men hier hanteert is dik in orde, met dien verstande dat er bij een aantal gerechten bijbetaald moet worden waardoor de totaalprijs enigszins aan de hoge kant eindigt. Maar goed, al met al een geslaagde en vooral gezellige avond in een drukke en sfeervolle gelegenheid!

36. Christianne

Met 8 personen heerlijk gegeten, prima formule en prettige, persoonlijke bediening.
    Is zeker een aanrader als je een avondje heerlijk, afwisselend wilt eten.

37. Ger

38. Esther

39. Complimenten aan keuken én bediening. Eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk en,
    ondanks de drukte, hebben we geen enkele keer lang hoeven wachten.
    Concept van meerdere kleine gerechten bestellen is heel leuk. Je moet wel zorgen dat je nog wat
    honger over houdt voor het heerlijke ijs!!
    Wij hebben een hele leuke avond gehad met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en komen
    dus zeker nog eens terug.

40. C. Evers

41. Stef 11 punten

Heerlijk gegeten. Bediening was heel vriendelijk en heeft goed uitgelegd hoe het "geniet zonder limiet" concept werkt. De gerechtjes waren klein maar heel lekker, na zes gerechtjes hebben we nog een dessert genomen en dit was precies voldoende. De ijsvitrine zag er geweldig uit!!! Lijkt me fijn om hier op een zomeravond op het terras te zitten en te genieten van een overheerlijke ijscoupe. Tot snel!!!

42. Woensdag voor de 2e keer met het concept Geniet zonder Limiet gaan eten. Voorheen al met 3 vriendinnen maar nu met mijn partner. Heerlijk gegeten weer. Sinds de vorige keer inmiddels een nieuwe kaart met weer zo veel lekkere dingen erop..... Heerlijk allemaal....gezellig op ons gemak getafeld. Viel me op dat het zo druk was, je waande je op een vrije avond in het weekend, terwijl het gewoon een woensdagavond was. De toetjes waren ook overheerlijk, een heerlijke tiramisu en een ijscoupe....Ook dat kon alweer. De ijsvitrine zag er erg uitnodigend uit. De keuze is dus voor de volgende keer gauw gemaakt....een gezellige vrije avond? Dan reserveer ik bij Gusto!

43. Lekker met de dames gaan eten bij Gusto en een heerlijke avond gehad..
    Om te beginnen, wat een leuk, gezellig restaurant zeg! Werden hartelijk ontvangen. Drinken en eten stond iedere keer in "no time" op tafel. Wat een leuk concept! Je kunt uit 24 gerechtjes kiezen en zoveel gerechtjes bestellen als je op kunt. Voor ons ideaal! Kan nooit kiezen wat ik wil.. en hier hoeft dat niet ;-)
    Om onze avond heerlijk af te sluiten.. we konden kiezen uit een lekker nagerechtje of een ijscoupe. Wij dames zijn voor het ijs gegaan. Lekker...
    Team Gusto, bedankt voor een heerlijke avond! Komen zeker terug!

44. Samantha Bakker

Ik heb met de eerste paasdag hier heerlijk gegeten.
    Ondanks dat het helemaal vol zat ging alles super snel en was alles even lekker!
    De bediening is heel vriendelijk, kortom zeker voor herhaling vatbaar!!

45. Een paar dagen geleden heerlijk gegeten volgens het speciale concept, dat je zelf kon bepalen wat je wenste te eten en hoeveel! Het moet gezegd, het was in een woord prima en zeker voor herhaling vatbaar.

46. Samen met 2 vriendinnen hier gaan eten. Om 6 uur gereserveerd en om 10 uur liepen we vrolijk naar buiten. Heerlijk gekletst en genoten van het eten.
    We zaten erg gezellig en het personeel was zeer vriendelijk.
    Gerechtjes waren lekker. Had alleen het idee dat de rode sambucasaus bij verschillende gerechten werd gebruikt (over kipfilet, bij de pasta met gehaktballetjes en bij de garnalen). Dit vind ik dan wel erg jammer.
    Maar desondanks zeker een aanrader.

47. We hebben met z'n elven gegeten. Iedereen vond het lekker. Iets wat ik niet snel van deze personen hoor. Bediening was goed. Wij waren niet de meest makkelijke gasten.. Het eten was door het concept allemaal te proeven en dat zorgde er voor dat ook de "minder bekende" gerechten gegeten werden. Wij waren tevreden.. We komen zeker nog eens terug met onze vrouwen.. Dan zullen we ons moeten gedragen. Gelukkig zaten we laatst op een plekje waar niemand last van ons had.. Met uitzicht op straat.. Leuk mensen kijken.

48. Eerste kerstdag 2012 een tafeltje geresrveerd bij Gusto,bij binnenkomst werden we feestelijk ontvangen door het personeel met een glas prosecco.....hoe attent en feestelijk.
    Het speciale concept was verrassend,voor een goede vaste prijs mocht je zo vaak je wilde een voor of hoofdgerechtje bestellen.
    De lekkere mooi opgemaakte gerechten die heerlijk smaakte ( te ) vaak besteld.
    Het grand dessert was een lust voor het oog maar ook voor je mond!
    Daarbij het vriendelijke hulpvaardige personeel heeft gemaakt dat wij vol en voldaan naar alle tevredenheid naar huis zijn gegaan,een leuke fooi daar gelaten die was voor alle welverdiend!

Adrie en Jos

49. Al diverse keren uitstekend geluncht. Fijn terras. Vitello tonnato was uitstekend..
    Nu op een dinsdagavond een keer "Geniet zonder limiet voor € 23,50". Niet hoogstaand maar wel lekker.
    Let wel op dat voor een aantal gerechten bijbetaald (€ 1,50- € 3,50) moet worden.

50. Gistavond hier gegeten met collega's. Zelf heb ik 4 voorgerechten gehad. Heerlijk, vooral de sardientjes en de scampi's met zwarte pasta. Iedereen was tevreden. De zaak was helemaal vol. De inrichting heel knus. Wij komen absoluut nog eens terug.

51. In een woord een grote aanfluiting, lomp personeel die totaal geen uitstraling hebben. Absoluut geen aanrader, prijs kwaliteit zwaar onder niveau!

52. Tijdje terug met een enjoydeal de high wine gekocht bij Gusto.
    Heerlijke wijnen (vooral de rode, vind ik persoonlijk), superlekkere en veel verschillende hapjes en meer dan voldoende van alles.
    Deze deal gisteren weer besteld voor 2x.
    Middagje high wine bij Gusto is echt een aanrader!
    Personeel elke keer weer ontzettend vriendelijk.
    Morgen lekker 4 gangendineetje daar eten (ook via enjoydeals.nl)

53. Ik ben afgelopen week gaan eten bij Gusto. Dit was de eerste keer dat ik bij dit leuke restaurant ben gaan eten. Ik heb met mijn man een leuke avond gehad. Het vriendelijke personeel stelde ons zeer op ons gemak. En een compliment voor de kok. Perfect!!
    Wij komen zeker terug..

Truus en Ben

54. Ik had goede verhalen gehoord voordat ik Gusto ging bezoeken. Dit viel bij mijn bezoek echter tegen. Ik had, als ik me niet vergis, spaghetti met scampi's in sambucasaus of zo iets, maar het is mij niet goed bevallen. De smaak overheerste helaas te erg.

Wellicht dat je hier beter kunt lunchen of een ijsje kunt eten. Voor het diner kom ik zelf in ieder geval niet meer terug.

55. Vriendelijke bediening en snel ondanks Koninginnedagdrukte (Cityrun door de straat).

Lekkere focaccia en erg smakelijke lasagne in ruime porties.
    Grote en lekkere ijscoupe.

Aanrader dus!

56. Gisteravond hier gegeten met een njoydeal.
    Hebben werkelijk voortreffelijk gegeten hier.
    De gamba's waren in ontzettend lekkere olie klaargemaakt! Niet van die standaard olie die je vaak krijgt in restaurants.
    De spaghetti was gewoonweg HEERLIJK!
    Lekkere wijn.
    Leuke sfeer.
    Niet te duur en vriendelijk personeel.
    Hier komen wij zeker vaker terug!

57. We zochten een leuk stekje om te eten en liepen voorbij Gusto en gingen naar binnen, werden gelijk vriendelijk ontvangen en naar een tafeltje geleid. We kregen wat te drinken en de kaart en we besloten om allebei een soep vooraf te nemen en daarna een pasta. Na een paar minuten kregen we wat brood (Heerlijk Vers BoerenBruin Brood) met kruidenboter en pesto. Heerlijk!!! Na wat gewacht te hebben kwam de soep, 1 lekkere vissoep en 1 lekkere uiensoep, gewoon lekker dus. Toen dus de pasta, ik de Carbonara en mijn man pasta met garnalen, veel knoflook en rode pepers (Verrukkelijk!!!!!helemaal opgegeten). De Carbonara was ook erg lekker. Al met al een uitstekende bediening en voortreffelijk eten. Wij komen uit Rotterdam maar als we weer in Roermond komen, komen we zeker hier terug.

58. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit van 3-gangen menu was zeer fair.
    Het eten was van voorgerecht tot dessert zeer lekker. Wij komen hier zeker terug als we nog eens in Roermond zijn.
    Enkel jammer dat er geen drankkaart is maar dat is in meerdere zaken hier hebben we ondervonden.

59. Op de fietsknooppuntreizen door Belgie en Duitsland en het midden van Limburg kom je vanzelf langs en door Roermond en zoek je een leuke trattoria uit. Het is rond sluitingtijd van de winkels en dus erg vroeg. Geen bezwaar. Kom binnen bij Trattoria Gusto. We bestellen Rigatte Polo met gebakken kip, paddestoelen, spinazie en walnoten in een roomsausje en Lasagna Cannelloni met Bolognesegehakt in de oven gebakken met Parmezaanse kaas en mozarella. Halverwege delen we om een eerlijk oordeel te geven . Voor wie vers en gezond wil eten is deze trattoria echt aan te bevelen. Het toetje, een overheerlijk Italiaans ijsje met drie bolletjes namen we op de hand mee. Drie bolletjes en vier sterretjes voor deze eetgelegenheid.

60. We bestelden de gegrilde gamba's met spaghetti. We hadden geen zin in een voorgerecht dus alleen een hoofdgerecht.. Echter was de spaghetti zo weinig dat we nog steeds honger hadden na het hoofdgerecht! Na dit te hebben aangegeven kregen we een koffie van het huis.

61. We dachten eens lekker te gaan eten, maar dat viel tegen.
    Ik bestelde een kabeljauwschotel met aardappeltjes.
    Toen het kwam vroeg ik of de aardappels nog kwamen. Ze bleken verscholen onder de vis. Het waren een stuk of 6 kleine heel vette aardappeltjes.
    Verder kreeg ik nog 10 ongare sperzieboontjes en enkele ongare peultjes. Schijnt zo te horen??
    De vis smaakte echt nergens naar.
    Kortom zeer teleurstellend. Er stond ook geen olie en azijn op de tafel.
    Daar ga ik nooit meer naar toe.
    Jammer.

62. Mooie en sfeervolle zaak, heerlijk authentiek italiaans eten en wat een overdaad aan overheerlijke desserts! Grote porties, waar voor je geld! Leuke bediening ook. Ga hier zeker nog eens terug!

63. Voor ons de eerste keer: een prettige verrassing.

Klassieke Italiaanse kaart, zonder poespas.

Aten een goede pasta, maar let op de pepertjes!

Prettige, attente en charmante bediening.

Verder een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Dus een aanrader.

64. Met Pinksteren een heerlijk ijsje gegeten.

Net als in Italië, vriendelijk personeel.

65. rob en til vogelzang

Door rob en til uit roermond.

Hemelsvaartdag ijsje en koffie genuttigd was voor mij de eeste keer maar zeker niet de laatste keer.

Binnenkort komt zeker een reservering bij jullie binnen.

ga zo door!

66. felore15

67. felore15 248 punten

Hier een tijdje geleden met een gezelschap van 8 man gegeten; erg lekker en vriendelijke bediening!

Als voorgerecht een keur van verschillende 'tapas' gehad waarbij scampi's, kaas, parmaham, olijven en gemarineerde tomaatjes (Aperitivo Gusto) - zeker een aanrader!

Vervolgens heerlijke pasta gegeten met scampi's en een heerlijke roomsaus, en als nagerecht een heerlijke ijscoupe!

Samengevat - een topavond gehad en heerlijk gegeten!

68. Thom 44 punten

Zaterdag voor de eerste keer bij Gusto's gegeten.

Vooraf vissoep en mijn echtgenote tomatensoep. Vissoep was redelijk. Daarna hebben wij beiden pasta gegeten. Wij vonden het allebei zeer teleurstellend. Beide gerechten waren smaakloos. De hoeveelheid was meer dan voldoende.

De bediening was hierover zeer verbaasd. De reden was dat de chefkok naar huis was, en dat er nu alleen leerlingkoks in de keuken waren?

Uiteindelijk hebben wij maar de helft hoeven te betalen.

Wij gaan geregeld met ongeveer 14 vrienden eten en het was de bedoeling om dit ook een keer hier te reserveren. Na vandaag weten wij dit niet zo zeker meer.

69. Gister gegeten bij Gusto.

Kwam meteen een vriendelijke meid naar ons toe en vroeg waar we wilden zitten. Leuk plekje aan het raam!

Hebben heerlijk gegeten en ijs is zeker een aanrader! Bediening goed.

Wij komen terug!

70. Ik ben gister voor de eerste keer naar Gusto gegaan, erg leuk en gezellig restaurantje + ijssalon, maar daar is ook alles mee gezegd.

We bestelde 5 ijscoupes + 1 latte.

De latte stond na 3 seconden op de tafel, kortom super!

Maar na 1 uur hadden wij nog geen ijscoupes gezien, we hebben de latte betaald en zijn weggegaan.

71. Ik zit nu een half uur op het terras van gusto. Wij hebben 4 ijscoupes besteld maar nog niks gezien! Deze ijscoupe moet wel heel lekker smaken om dat half uur wachten te compenseren.

72. Gezellig restaurant - goede sfeer - goede en leuke bediening - lekker eten.

Kortom een aanrader.

73. Op aanraden van de buurvrouw hiernaartoe geweest. Vriendelijke bediening, lekker eten, leuk opgediend. Een absolute aanrader. 1 tip, het kan tochten als je beneden zit, dus kijk voor een plekje aan het raam of boven.