Goede Tijden in Roermond

1213102028 100
1219583719 100
1251992172 90
1420516127 78

1. Er was een fijn plekje voor ons gereserveerd waar de kinderwagen niet in de weg stond voor andere gasten. Het eten was heerlijk. Omdat het op dat moment nog niet zo heel druk was werd ook een extra wens gehonoreerd. De bediening was heel vriendelijk en bood ook direct excuses aan omdat de bestelde cappuccino vergeten was. We hebben er fijn van onze lunch kunnen genieten en ook nog daarna een consumptie kunnen bestellen. Goede Tijden blijft voor ons een gezellige eetgelegenheid.

2. Je kunt er goed eten, de klantgerichtheid van de medewerkers is prima! De klantvriendelijkheid van de eigenaresse kan stukken beter.

3. Zeer goed bevallen goede bediening en eten

4. Vanmiddag hier een broodje gegeten. Het was echt super lekker. Zelden zo'n mooi opgemaakte borden gezien. Bediening super aardig en attent!!

Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Vorige week genoten bij lunchroom Goede Tijden. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was prima!
    Bediening is zeer vriendelijk en goed. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

6. Overrated lunchroom. Mooie zaak met goede ontvangst. Maar dan, het duurt en duurt. Eerst 10 minuten om drinken op te vragen, daarna 10 minuten wachten voor eten op te vragen. Zit je lekker te wachten, vervolgens wordt er een kop thee voor de neus van een baby van 11 maanden geschoven, niet een keer maar twee keer! Niemand vraagt of alles naar wens is, iedereen holt voorbij en ziet je niet zitten. Bediening is zeer slecht, op zich wel vriendelijk maar hebben geen idee wat serveren of klantvriendelijk is!

Na ruim drie kwartier eindelijk je eten. Baguette "unforgetable" inderdaad onvergetelijk. Kon in eerste instantie geen broodje vinden, alleen een portie biefstukjes in champignons en geritualiseerde saus. Kreeg nadien een los broodje, hoezo baguette? Prijs 13.50 euro, prijs kwaliteit klopt totaal niet. Alle broodjes veel te prijzig, is niet meer waard als 8-9 euro max. Oftewel geen aanrader, mij zien ze in elk geval nooit meer terug.

7. Onlangs een heerlijke Baguette “De wereld draait door”, met malse gemarineerde varkenshaas medaillons, mosterd-dille roomsaus en gefrituurde uienringen gegeten tegen een vriendelijke prijs en met prima koffie. Omgeving was gezellig druk en de bediening was in orde!

8. Voor een goede lunch met heerlijke soep en verse broodjes moet je hier eens naar toe gaan. Gezellige inrichting en goede bediening!

9. Bij deze een nieuwe recensie n.a.v. een recent geplaatste recensie. Gelukkig heeft deze eigenaar netjes contact met me opgenomen hierover om de situatie recht te zetten.

De situatie was niet zo zoals de reactie van de eigenaar is op mijn recensie, maar we zijn na een gesprek er samen uitgekomen. Wederzijds begrip is in deze kwestie aan de orde en dit wordt ruimschoots goed gemaakt naar de betrokken personen in kwestie.

Uiteindelijk allemaal keurig afgehandeld en dat er hart voor de zaak en klanten ligt, is duidelijk! We zullen er weer op goede voet binnen komen.

10. Ik bezoek deze lunchroom zeer regelmatig. Je kunt er namelijk broodjes krijgen die je nergens anders krijgt!!
    Kwaliteit is super en ze zijn er heel vriendelijk.

11. Ik vind goede tijden altijd een leuk tentje om te lunchen. De bediening is altijd vriendelijk en je ziet vaak dezelfde gezichten. Het enige minpunt vind ik de prijs van de broodjes voor wat je ervoor krijgt. Broodjes zijn niet zo bijzonder lekker of bijzonder.

12. Niet meedenkend en bereid tot meewerken. Afgelopen zaterdag op het terras gaan zitten met 7 personen, aangezien 2 personen niet gewoon kunnen eten vroegen we bij de bestelling of het mogelijk was om 2 keer een ragout te malen. Gelijk kregen we de boodschap dat ze hieraan niet konden meewerken of wilden meewerken. Helaas is hun locatie zo goed dat ze zich deze houding kunnen permitteren maar dat maakt het er niet leuker op. Wij gaan hier nooit meer naartoe!! Zeer slechte houding/service.

13. janny cox

Vanmorgen een heerlijk ontbijt gehad bij de goede tijden... het was geweldig. Zoveel keus, het was teveel om op te noemen... een echte aanrader. Ze krijgen van ons een dikke 10. We komen snel terug. Dank jullie wel.

14. Bij Lunchroom Goede Tijden in Roermond wordt kwaliteit en gastvrijheid aan elkaar gekoppeld. De kok gebruikt dagelijks vers vlees, vis en groenten om zijn gasten met eerlijke producten te verwennen. De prijzen van de dranken zijn normaal en het assortiment is uitstekend. De inrichting is sfeervol en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom, hier komt men terug!

15. Op 22 juli een broodje unforgettable gegeten. Dit zou biefstukreeptje met champions zijn. Helaas, dit waren runderbrokken met veel champions en smaakloze saus.
    Een jaar geleden was dit vele malen beter, ik zal niemand adviseren om hier dit te eten.

16. Voor ons helaas nooit meer. Gisteren een broodje unforgettable gegeten, dat was echt een broodje om niet te vergeten, dit broodje met enkel champions en 5 stukjes bief. Tevens duurt het vrij lang voordat je geholpen word maar het grootste minpunt is toch de prijs/kwaliteit verhouding. 5 euro voor een tosti en 12 euro voor een wit broodje met 5 stukjes bief. Je krijgt wel hele mooie borden voor dit geld. Nee je kunt beter elders in de stad zoeken voor een betere ervaring, de sfeer is wel goed en de bediening vriendelijk. Ben hier nu in totaal een keer of 10 geweest maar ga er niet meer terug. Er zijn betere lunchrooms qua prijs/kwaliteit in Roermond.

17. annie kanders

Heerlijk eten en drinken. Klantvriendelijk en supergezellig. Een aanrader.

18. Huub Luijten

We komen geregeld, en het smaakt er altijd perfect, een hele leuke stemming met super vriendelijk personeel!!!!

19. Frans 16 punten

Echt goede tijden bij Goede tijden. Een gezellige plek, volop keuze en lekker eten. Prijs-kwaliteit perfect.
    Wat ik super vind, is de vriendelijke bediening, iedereen is aardig ( niet fake ) en maakt tijd voor een praatje. Gezellig met z'n tweetjes maar ook toen ik er was met een hele klas ( ben docent ) liep alles op rolletjes en werd iedereen op z'n wenken bediend . En dat nagenoeg gelijk ....28 personen !!
    Super !

20. Ontbijt gedaan met mijn vriend.
    Dat is echt geen tegenvaller qua hoeveelheid voor wat je ervoor betaalt. Wij zijn allebei goede eters maar zelfs dit ontbijtje voor 2 was veel te veel. Kort om wij waren zeer tevreden.
    Wat de bediening betreft, verder niks op aan te merken vanwege mijn eigen horeca ervaring en weet hoe het is als bedieningsmedewerker.

21. We werden gelijk naar een tafel gewezen en konden gaan zitten, het was erg druk dus we moesten bij de deur gaan zitten dat was niet echt ideaal, nonstop de deur open en dicht en de hele tijd in de trek zitten. Een afscherming hebben ze niet.
    Na het eerste drankje vroegen we nog voor wat te drinken en toen kregen we te horen; ik kom dadelijk bij u. Na 10 keer langs te zijn gelopen kwam ze nog geen drankje opnemen.
    Onder het eten werd ons niet gevraagd of het smaakte want waarschijnlijk was de medewerkster geïrriteerd omdat ik vroeg of een broodje zonder prei kon, dat was niet mogelijk omdat als het druk is er een regel is dat je niks weg kan laten bij een broodje. Toen vroeg ik aan de medewerkster en wat nu als ik allergisch ben voor prei?! Daar kon ze geen fatsoenlijk antwoord op geven want dan moest ik maar een ander broodje bestellen.
    Vreemde aanpak om zo met gasten om te gaan.
    Voor mij de laatste keer geweest want non stop genegeerd worden omdat ik een gewone vraag stelde vind ik belachelijk!

22. Een zeer leuke middag gehad bij lunchroom Goede Tijden. Heerlijk gegeten (de kip-salon is super!). De bediening was zeer vriendelijk. De prijs wat ik heb betaald voor de kip-salon was het zeker waard.

23. Bediening was vriendelijk en correct. Sfeer in de zaak druk maar gezellig. Probleem is het eten. Droge zalm zonder een druppel saus een hoopje. veel te gare bonen en 2 aardappel driehoekjes geserveerd op een ijskoud bord waar je 18 euro voor betaald.

24. jess 7 punten

Brunchen met mijn zus, een te gekke ervaring. Perfecte bediening en een verrassing op je bord. Verassende smaken perfect gecombineerd, en een prima leuk aangeklede omgeving. Binnen gaan, en je laten verwennen. Dank jullie, een goede start voor een tegek leuke dag. Jess

25. In de herfstvakantie geweest met vriendinnen, erg druk maar niet lang hoeven wachten ! Heel lekker gegeten (broodje Ludo, zeg maar brood zo veel was het).
    Een super mooie zaak waar we zeker vaker komen !!

26. marja van limpt

2 dagen Roermond "gedaan", en neergestreken op het terras van Goede Tijden,wat er heel gezellig uitzag (binnen ook helemaal top!) en daar de meest verrukkelijke tomatensoep gegeten die ook nog eens prachtig werd geserveerd.
    Onthouden deze zaak!!!

27. Leukste lunchroom in Roermond. Altijd druk.

Lekker eten en goede prijs.

28. Zeer goede, gezellige lunchroom. Eten is van uitstekende kwaliteit, altijd vers. Mooi opgediend echt waar voor je geld. Vriendelijke, snelle bediening.

29. Ook gisteren hier weer voortreffelijk gegeten. Elke keer als we naar Roermond gaan komen we hier een hapje eten. Het personeel is vriendelijk en je gaat zeker niet met honger van tafel.
    Het enige minpunt is dat het best krap zitten is wanneer achter jouw stoel ook iemand zit. Je ruggen raken dan bijna elkaar. Ook is het restaurant moeilijk toegankelijk voor rolstoelen en kinderwagens.
    Hoe dan ook, we zullen bij een volgend bezoek aan Roermond zeker weer een hapje eten bij Goede Tijden.
    Als er tenminste plaats is.....!

30. Het was geen heerlijke sfeer buiten maar bij goede tijden was het erg gezellig! We werden er snel en goed geholpen, en het eten was er heerlijk... Hier komen we zeker nog eens terug!

31. felore15 248 punten

Op zich geen slechte plek om te lunchen, maar ik vind het betrekkelijk duur voor hetgene dat je krijgt wanneer ik het vergelijk met de lunchroom in Roermond waar we altijd komen.

Volgens mij heb ik ooit 7,50 betaald voor een broodje op een bordje waar alleen een beetje dressing in een leuk figuurtje naast lag. En dan vond ik de smaak van de salade die erop zat ook nog eens tegenvallen.

Zijn er ook ooit geweest en er is nooit een serveerster gekomen terwijl we er toch zeker wel 20 min. hebben zitten wachten.

32. Super sfeer, vriendelijk personeel, maar het eten ziet er beter uit dan dat het smaakt.

33. Donderdag 19 augustus met vriendin gaan eten bij Goede tijden. Haar salade Nicoise was smaakloos en een aantal ingredienten was oud en overrijp. Dit gemeld, maar de enige reactie na navraag bij de keuken was dat zompige en overrijpe stukjes kappertjes, komkommer en tomaat door de marinade werden veroorzaakt. Mijn salade Boer zoekt vrouw was beter, maar er was helaas geen frambozendressing te bespeuren omdat het bakvet van de champignons en spekjes rijkelijk op het bord meegeserveerd was. Jammer jammer jammer, met name het ontkennen van de klacht.

34. Wij hebben gisteren een poging gedaan om bij jullie te komen eten.
    Om half zeven kwamen wij binnen en mochten plaats nemen aan tafel. Jullie medewerkster zou de tafel komen afnemen (stond nog vol met borden ed. van vorige klanten).
    Na tien minuten was nog niemand geweest, maar de klanten die achter ons zijn gaan zitten werden netjes geholpen.
    Ook hun tafel stond vol met gebruikt servies. "Wat willen jullie drinken en hier is de kaart".
    Na nog eens 10 minuten wachten en proberen contact te krijgen met een medewerker, zijn wij opgestaan en vertrokken.

35. John Atkinson

Lekker lunch - kip sate is super. Achterin kan je gezellig zitten. Leuke tent!

36. Inge Bouten

heerlijk eten en super bediening en gezellig zitten.