Hier zie je hoe de meningen over de El Sótano verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Heeerlijk gegeten! De sfeer was top en ook de inrichting zag er gezellig uit door de mexicaanse tintjes. Het personeel is super vriendelijk en we werden snel en goed bediend. Een echte aanrader!

2. S. Osanto

Het was de eerste keer dat ik Mexicaans ging eten en het is zeker voor herhaling vatbaar. De spareribs waren heerlijk! Ook het dessert was top! Het bord was schitterend opgemaakt en de churro's smaakten in combinatie met de caramelsaus perfect.

Bedankt voor de fijne avond en tot snel!

3. Ewald de Jong

We hebben super lekker gegeten. Goede bediening, je voelt je er thuis.

4. Boudewijn Hermans

5. Dit was mijn eerste keer bij een mexicaans restaurant en wat voor een eerste keer! Het eten was buitengewoon lekker en er hing een gezellige sfeer. Alle ingrediënten voor een top avond!

6. Mick Krijgers

Ik heb hier afgelopen donderdag gegeten met mijn hele familie. Er was ontzettend veel keus. De borden zijn zeer goed gevuld en de prijzen van de drankjes zijn erg gunstig. Bediening was aardig en zo nu en dan kwam zelfs de chef even langs om te vragen of alles naar wens was. Super vriendelijk!
    Ik kom hier snel weer eten!

7. Roeland Evers

Ik vond het zeer sfeervol ingericht. Het eten was erg lekker en de bediening was zeer vriendelijk.
    Ik had nog nooit Mexicaans gegeten, het beviel erg goed!
    Het dessert was ook erg lekker.
    Wij komen zeker terug!

8. Een absolute top avond gehad bij El Sótano!

Als groot fan van de Mexicaanse keuken kon ik niet wachten om bij Maarten een hapje te gaan eten en na een heel aantal positieve geluiden waren de verwachtingen hooggespannen; zonder enige twijfel kan ik zeggen dat deze royaal werden ingelost...wow!

Hartelijk ontvangen, meteen in de sfeer door de leuke aankleding en snel voorzien van een ijskoud Mexicaans biertje; top!

Complimenten voor de kaart; een ruime en gevarieerde keuze! Voor zowel de kenner van de Mexicaanse keuken als diegene die al dit lekkers nog moet ontdekken, is er genoeg te kiezen.

Ik start met de maïssoep; een heerlijk pittig soepje met jalapeñopepers en een beetje kaas, een mooie combinatie. Aan de rest van de tafel zag ik ondertussen de borden met Buffalowings snel slinken; een goed teken lijkt me!

We waren in de luxe positie dat we een selectie van de hoofdgerechten voorgeschoteld kregen om samen te delen en te proeven. Enchiladas met heerlijk mals stoofvlees, rijkelijk gevulde burrito's, speciaal voor El Sótano gemarineerde spareribs en een fantastische spies van varkenshaas, kip en verse chorizo. Dit alles begeleid met huisgemaakte guacamole, salsa, Mexicaanse rijst, kidneybonen uit de oven en een frisse salade; helemaal af!

Door de royale porties was er bijna "geen ruimte" voor een dessert maar de nieuwsgierigheid won het toch...
    Vervolgens genoten van een heerlijke Mexicaanse chocolade mousse met een hint van peper; super!

De Tequila proeverij en Mexicaanse koffie maakte dit diner compleet.

Wat vooral opvalt aan de gerechten bij El Sótano is het oog voor detail, de liefde voor de Mexciaanse keuken en het gebruik van authentieke en verse ingrediënten. Waar de bekende Mexicaanse ketens vervallen in vlakke smaken, knalt de smaak hier van het bord af.

Grote complimenten voor Maarten, Judith en de rest van het team!
    Aan absolute aanrader!

Ik zou zeggen; tot snel :)!

9. Met de familie een gezellig etentje gehad. Alles was perfect en met zorg bereid!
    Sfeervolle inrichting. Gemoedelijk contact met de kok na afloop van ons etentje. Veel passie voor z'n pas geopende zaak.
    We wensen de hele crew veel succes en komen zeker nog een keer terug.

10. In de prachtig gewelfde kelder met een brandend haardvuur en goed gezelschap een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten; goed bereid, vers en mooi gepresenteerd. De bediening werkte keihard om alles keurig en op tijd geserveerd te krijgen en had desondanks nog ruimte voor een vriendelijk woordje en persoonlijke aandacht. Complimenten voor de kok en de hele crew! Wij komen zeker terug!

11. Ernst en Helene

Afgelopen zondag vanuit Veldhoven "afgereisd" naar Roermond. El Sotano heeft haar deuren geopend, dus..

We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Alles was rijkelijk en goed verzorgd. De chefkok kwam aan tafel even een praatje maken en informeren of alles naar wens was. Goede personal touch!!

Voor herhaling vatbaar!

12. We werden zeer hartelijk ontvangen (zeer vriendelijke gastheer). Heerlijke cocktails op de kaart om mee te beginnen. Het eten was werkelijk heerlijk, vlees super mals, lekker huisgemaakte sauzen. Het was een zeer geslaagde avond met lekker eten. Komen zeker terug, bedankt Maarten en Judith.

13. Heel erg lekker (de aguacate camarones, een 11 op een schaal van 1 op 10), goed gezelschap, vriendelijke service en prima prijs. Helemaal top.

14. Lekker naar de Mexicaan! Bij binnenkomst verrast door een leuk en kleurrijk aangekleed restaurant. Overal leuke, Mexicaanse accessoires die met stijl het restaurant aankleden. Authentieke Mexicaanse muziek op de achtergrond, hetgeen in ieder geval bijdraagt aan de warme en gezellige sfeer.

Eten was goed. Voorgerecht (kip) was goed gekruid en maakte voor mij de additionele saus overbodig. Het hoofdgerecht (Angus steak) was waanzinnig mals. Als echte vleesliefhebber durf ik te zeggen dat ik hem nergens beter heb gehad en dat wil wat zeggen! Salade was fris en de frites waren prima. Maïskolf en andere bijgerechten goed verzorgd. De hoeveelheden waren meer dan ruim voldoende. Aanrader: de rode huiswijn.

De bediening was door de nieuwigheid nog wat charmant onhandig, maar dat gaat wel helemaal goed komen want de basiswaarden vriendelijk en behulpzaam zijn er. Kortom: heerlijk gegeten, een aanwinst voor Roermond en we gaan zeker nog meerdere malen terug. Complimenten!

15. Yeah! Een Mexicaan in Roermond. Verheugd gingen we met 8 personen eten bij El Sotano. Wat hebben we heerlijk gegeten! Het was meer dan voldoende, kregen het niet allemaal op. Heel vriendelijke bediening! En ja, je merkte een beetje dat alles nieuw was, maar dat hinderde helemaal niet! Wij komen zeker terug!

16. Eindelijk een Mexicaan in de buurt. Het is een erg sfeervol restaurant, helemaal in Mexicaanse sfeer. De fajita's werden mooi geserveerd met drie losse sausjes/dips en wraps in een leuk doosje. Daarbij los geserveerd gekruide aardappeltjes, rijst en een salade. Wij konden het allemaal helaas niet op. Het toetje met de chocolade brownie was ook heerlijk. Alles werd mooi gedecoreerd, mijn tafelgenoten en ik hebben genoten. Een gezellig, sfeervol restaurant voor een goede prijs!

17. Eindelijk een Mexicaans restaurant in Roermond, maar wat viel het tegen. Enorm jammer! Het voorgerecht met diverse Mexicaanse hapjes was onherkenbaar: alles gepaneerd en vervolgens gefrituurd. Als hoofdgerecht een spies met taaie, smaakloze kip en varkenshaas. Voor mij de eerste en laatste keer El Sotano.

18. Hadden ons erg verheugd om bij El Sotano te eten; eindelijk eens een andere keuken in Roermond! Maar helaas viel het erg tegen. Van tevoren een cocktail genomen, mojito. Ik had er geen ijs in, was veeel te zoet en de munt was klein gesneden waardoor je steeds stukjes in je mond kreeg. Zonde, een mojito is niet zo lastig om te maken.
    Het gemixte voorgerecht genomen, maar alles was gefrituurd en leek kant en klaar uit een doosje te komen. Jammer!!
    Hoofdgerecht erg papperig en vlak van smaak wat je niet zou verwachten bij een Mexicaans restaurant. Salade had een overkill aan dressing. Rijst wederom weinig smaak.
    Koffie was wel lekker. De muntthee die mijn tafelgenote had genomen was ook met de kleingesneden munt gemaakt waardoor je weer allemaal kleine stukjes in je mond kreeg, onplezierig.
    Bediening leek moeite te hebben met de "drukte", maar dit is logisch wanneer je net een week open bent. Nieuwe gasten stonden lang met jas aan te wachten zonder dat er aandacht aan werd besteed.
    Voor ons geen aanrader, erg jammer, we hadden er veel van gehoopt.
    Locatie is wel leuk, al mag het licht iets minder fel.

2,7
  19. Sef en Tilla

Het was geweldig, eten heerlijk en een rode wijn gehad " lek vinger, lek doem", ofwel in gewoon ABN...fantastisch. Gastvrije en heel vriendelijke bediening. En een goede collectie tequila (zie foto). Schitterende locatie....wat wil je nog meer.

20. Goede sfeer en top kwaliteit eten. O.a. de kip was zo heerlijk mals, echt de beste die ik ooit gegeten heb en dat terwijl ik geen kipliefhebber ben. Qua locatie is het zeer bijzonder. Hieronder zie je een foto van de sfeervolle kelder.

Vorige pagina