Eigen Haard in Roermond

1204156265 67
1218204072 71
1281419206 70
1513208032 59

1. Net hier met mijn gezin frietjes gehaald.
    Het was echt heerlijk.
    Gehaktbal speciaal is echt een aanrader super veel uien er bij echt heerlijk.
    Eigen tomatenketchup ook top.
    Ga hier zeker vaker komen .

Ga zo door

2. mevr.otten

Hoe kan het dat jullie al een maand lang niet telefonisch te bereiken zijn telefoon gaat wel gewoon over maar er word niet opgepakt kan zo geen bestelling doorgeven om thuis te laten bezorgen wat ik regelmatig deed hopelijk word dit nu eindelijk eens opgelost.

3. Bestel je frietjes wordt er gezegd hooguit 3 kwartier. Enfin, een uur later nog niks en een kwartier daarna maar eens gebeld waar het bleef. Geen excuses... Alleen de uitleg dat de chauffeur ziek naar huis is gegaan en de mededeling "dat zij er helaas niks aan kunnen doen". Geen compensatie, niks. Oké dat was die keer.
    Nu weer een nieuwe kans willen geven... Tijdens hun eigen aangegeven openingstijden aan het bellen... geen gehoor, geen voicemail, niks... Dat ze een telefoontje mislopen kan gebeuren, maar als je al meer dan een uur aan het proberen bent om iemand te pakken te krijgen... misschien een idee om voicemail erop te gooien of een extra medewerker die uitsluitend de telefoontjes beantwoordt.

En een goede tip! Mocht een bestelling onverwachts langer gaan duren dan dat er beloofd is, zorg dan dat er een kleine compensatie tegenover staat. Want anders gaan jullie helaas klanten mislopen hierdoor!

4. Fred Clerx

Vandaag voor de eerste keer hier gaan eten, friet met door hun zelfgemaakte saté en een gehaktbal was echt lekker. Service was ook top, eten was snel gereed en werd netjes aan tafel gebracht. Zeer vriendelijke eigenaar die er alles aan doet om het naar je zin te maken. Voor herhaling vatbaar. Top!

5. Agnes ouwendijk

Voor eerste keer besteld, een friet ,met fritesaus,plus frikandel,moest gebracht worden ,was er echt snel,nog geen kwartier,alles was top.niets aan te merken.

6. Zeer goed eten en klantvriendelijk en de prijs, daar kun je het zelf niet voor maken. En goede hygiënische zaak, daar kun je bij wijze van spreken van de grond eten. Dus voor ons een dikke 10. Familie Lutgens, ga zo door.
    Afzender Maurice en Bianca schuman.

7. Erg jammer dat de nieuwe eigenaren de saté van de plaat (varkenssate) hebben gewijzigd. De friet is ook anders. Van heel veel mensen gehoord dat ze het vooral jammer vinden van de saté. De nieuwe saté is eigenlijk niet te eten. Hiermee onderscheiden ze zich niet meer dan elke andere frituur. Hopelijk doen ze er nog wat aan

8. Jan Willem

20 minuten te laat en de patat was erg klef. Niet voor herhaling vatbaar.

9. schreurs

heb op 3 april friet met snack gehaald en ben zeer tevreden over de geleverde producten .

10. Inderdaad heel erg jammer dat 't nu andere friet en mayo is. Hiervoor kwamen we special en vond 't de lekkerste van Roermond en omstreken! Waarom veranderen als 't goed was?!

11. Jammer dat ze na al die jaren nu de friet anders bakken en andere mayonaise verkopen. Ikzelf maar ook velen anderen hadden het ervoor over om vanuit een andere dorp speciaal naar eigen haard te rijden om daar de friet te halen, gewoon omdat ze heerlijk friet hadden! Dit was nog de enige friture met echte lekkere friet en mayonaise... De nieuwe exploitanten zijn heel aardig en vriendelijk... Alleen zo jammer dat ze na al die jaren de friet en mayo gaan veranderen :-(

12. Eigen Haard is echt aan te raden. Zonder twijfel, de beste patat en snacks haal je bij de Eigen Haard. De sfeer is gezellig en gemoedelijk. Het eten is goed bereid, smaakt goed en is nooit te koud. Heerlijk gegeten, goede bediening, snelle service en een mooie schone zaak. Eigenaresse is heel vriendelijke mevrouw. Fijn dat jullie ook op zondag open zijn. Prima snackbar, om te zitten, maar ook om af te halen. Prijs/kwaliteit is super! Hier ga ik vaker komen. Ga zo door van ons een dikke tien!!

13. Jessica Selder

14. Hele lekkere friet, je kunt merken dat het zelf gemaakt is. Zeker voor herhaling vatbaar! Goede sfeer en heel vriendelijk personeel.

15. Je doet een bestelling. Je vraagt "Hoe lang duurt het?" Ze zeggen "45 minuten." Vervolgens komen ze na anderhalf uur. De helft van de bestelling niet compleet. Voor de zoveelste weer niet compleet. Bel je, zeggen ze "Moet het nageleverd worden? Er zijn nog een paar bestellingen voor u." Hoe triest kan het gaan. Wacht je weer 40 minuten. Dit is de laaste keer.

16. Slechte friet, slap, vol vet. Kroket ontploft, vlammetjes ontploft. De helft had ik niet eens besteld en de andere helft zat er niet bij. Hiervoor gebeld, zou worden nabezorgd. 35 min later bel je weer, krijg je een grote mond van roermond tot sittard. "We hebben nooit klachten gehad". Nou ik bijt in mijn nabezorgde knakworst, zelfs de hond liet het liggen. Dus heb al het eten ingepakt en terug naar Eigen Haard gebracht en erop gestaan om mijn geld terug te krijgen.

17. Telefonisch besteld, vriendelijke man.. Snelle bezorging (15 min).. Snacks oké, friet gaar maar snel koud!! Verder weinig klachten voor zaterdagavond om half elf.

18. Zeer slechte service!! Afgelopen keer was voor de 5de keer de bestelling niet compleet. Daarna gebeld en werd er verteld dat ze het zouden komen nabrengen... niet dus!

19. Omdat we in dezelfde straat wonen zouden we het handig vinden om bij deze friettent onze friet te halen. In de loop van 5 jaar hebben deze friettent regelmatig een kans gegeven en met de nieuwe eigenaar leek het erop dat de friet wel redelijk gebakken kon worden maar helaas was het nu weer mis. Koude vette slappe oneetbare friet. Helaas nu dus voortaan iets verder fietsen voor goede friet .

20. Wat een slechte service hier. Eten wordt veel te laat bezorgd (1,5 uur). Geen terugkoppeling. Als je belt om te vragen waar iets blijft ... reken dan vooral niet op begrip of excuses.

Het eten zelf is al niet veel beter. Zal best dat het zelfgemaakte friet is, maar het is slap en lauw. Geen aanrader dit.

21. Vorige week eens een keer gegeten, schijnbaar zit er een nieuwe eigenaar in. Wat een nare frituur.
    Eigenaresse is erg onvriendelijk en verstaat geen woord Nederlands, haar vriend of man ook al niet. Die kijkt al kwaad als hij iets moet doen.
    Kroket had te lang het vet gezien en was helemaal hol. en friet te koud. Dit gemeld en er werd onverschillig gereageerd en ze draaiden nota bene hun rug naar mij om.
    Daarbij is het een erg ongezellige zaak en ronduit smerig. Spijt dat ik er geld heb achtergelaten. Mij zien ze er nooit meer.

22. Iris suilen

Het zijn lekkere friet als ie tenminste nog beetje warm bezorgd worden! Hebben nu keer of 6 besteld daar waarvan 2x geen problemen, andere keren lang wachten en eten niet altijd even warm nog. Na vandaag meteen laatste keer! Na uur en kwartier wachten (op n dinsdag na 19u dus niet topdruk) maar s gebeld waar t bleef..ja t was onderweg zeiden ze...na nog n kwartier wachten kwamen ze...maaaarrr....verkeerde bestelling. Bezorger zei kom zo terug met goede, maar dat hoefde van ons niet meer. Gebeld naar de friture en dat gemeld. Geen excuus of niets en echt vriendelijk was ze ook niet. Dus NOOIT meer!!! Jammer hoor want eten als t warm is is lekker.

23. Niemand aan te raden. Niet te eten; friet niet gaar, kroket was van binnen leeg, sate saus vergeten. Slechte organisatie en vieze tafels.

24. Duurt veel te lang voor er bezorgd wordt. Geen terugkoppeling dat het langer duurt. Bij late bezorging eten lauw.

25. Heerlijke zelfgemaakte friet. Ik vind dit een van de beste friettenten die er zijn in Roermond. Vriendelijke service, niet te duur en wanneer je in de frituur zelf gaat eten kun je er fijn zitten. Al met al een super friettent, complimenten!

26. Nieuwe eigenaren moeten eens leren om eerlijk zaken te doen. Openingsaanbieding:"friet-frikandel of kroket, 1 euro".
    Dus wij denken voor 2 euro en nog wat voor de mayonaise lekker frites met een kroketje te nemen om deze zaak even uit te proberen. Rekenen ze vervolgens 5,30! Frites en de kroket laten ze je allemaal apart betalen in tegenstelling tot de aanbieding. Mayo kost per portie 65 cent! Lekker openingsaanbieding, zo trek je wel klanten. Wij hebben ons geld terug gevraagd en verteld dat dit oplichterij is. Verder kale, ongezellige zaak met slecht zittende stoeltjes. Deze ondernemer moet nog heel veel leren en dat in Roermond met de hoogste dichtheid aan cafetaria's en friettenten in heel Nederland. Dat ze maar snel weer mogen vertrekken, deze "nieuwe eigenaren".

27. Afgelopen zaterdag frites besteld om daar op te eten.
    Simpele bestelling dus.
    Na mij nog drie andere gasten met uitgebreidere bestellingen en deze gingen toch voor mij weg met hun bestelling.
    Daarna werd mijn bestelling ingepakt en weer uitgepakt.
    De fricandel speciaal was lauw en heb ik halverwege in de prullenbak gedeponeerd.
    Mevrouw loopt bij iedere klant vanuit de andere ruimte naar voren om de bestelling aan te nemen en af te rekenen en ziet totaal niet hoe bestellingen eruit gaan.
    Jammer ! maar kom hier niet meer terug.

28. Francien

Vriendelijk personeel, frieten zelf gesneden aardappels. Dit maakt deze snackbar anders dan andere snackbars.

29. Helaas niet meer wat het was met de nieuwe eigenares.
    2 weken geleden er eten gehaald nadat ze een kleine maand dicht waren. Dit was duidelijk een eenmalige ervaring.
    Friet erg vet/slap, snacks waren niet de oude die we gewend waren, ze waren ook nog eens niet goed gebakken.
    2 klanten waren voor mij en heb evengoed iets meer dan een half uur gewacht, wat een chaos achter die pannen.
    Ook de sfeer in de zaak was kil, de gezelligheid van vroeger is ver te zoeken.

30. Geen aanrader! De frites waren dik, zeer slap en het vet droop er gewoon vanaf! Aangezien ik daar geen vaste klant ben weet ik niet hoe het normaal is maar dit is echt niet goed! Ook met slechts 4 aanwezige klanten was er zichtbaar stress bij het personeel en vlogen de zakjes snacks op het laatste moment nog van de ene in de andere draagtas om foute leveringen te voorkomen. Dit kan echt niet, zeker als je na 5 minuten rijden ook nog eens erachter komt dat de zaak ernstig afgekoeld is. Jammer maar nooit weer.....

31. Het eten is doorgaans goed. heerlijke friet. De bezorging is echter bar en bar slecht. Meer dan anderhalf uur wachten op je bestelling.

32. Meestal heerlijke friet (soms slap/hard). Top sauzen (tip; eigen-haard-saus). Jammer van het grote verloop in het personeelsbestand. Veel nieuwkomers met hun nieuwkomersfouten (tip; check je bestelling voor je weg rijdt). Smakelijk!

33. Goeie friet, zuurvlees toppie.
    Gezellig vlot vrouwtje achter de toog, het was best druk en het ging snel.

ik zou zeggen tot weer eens.

34. Ik vind het een geweldige frietkraam! Heerlijke zelfgemaakte friet, snelle en goede service!

35. Personeel kan echt geen frites bakken! Jammer!

Paar keer al KEIharde friet gehad!

Ons zien ze hier niet meer terug! We eten wel in de stad!

36. Ze hebben lekkere frieten en sauzen, jammer van het vaak wisselend personeel waaronder soms volslagen ''groentjes'', desalniettemin is de vrouw des huizes altijd in de buurt en zijn de ''waren'' goed...

37. Ik ben in Frankrijk en als ik op vakantie naar Nederland kom moet ik ff daar voor bij gaan om eens weer lekker één goed groot frietje te eten.

38. Maurice

Het eten is op zich goed.

Maar de bezorging is barslecht!

Ik bel om 4u om te bestellen, zodat dat om 5u bezorgd kon worden. En dit ging.

Om half 6 heb ik ze opgebeld, en toen waren er nog steeds 2 mensen voor me!

39. Kan maar een ding zeggen... het is gewoon super eten!

De frieten zijn overheerlijk en de rest ook niets op aan te merken, de spareribs en de sateh zijn helemaal toppie.

Elke week is het feest bij ons thuis als we weer bij eigen haard bestellen. De bezorging is ook altijd keurig op tijd en nooit lange wachttijd.

40. Ik sta er vlakbij op de camping.

En ik rij er graag een stukje voor om, omdat het zo lekkáh is en vriendelijke mensen die je snel helpen...nee zo heb je er niet veel van die nette friet tenten..petje af hoor.

Bij eigen haard is het je geld waard.. :-)

41. Wij eten 1x per week friet van Eigen Haard. Of je het nu besteld of in de frituur zelf gaat halen de bestelling klopt altijd. Herken dan ook niets van de negatieve reacties.

De frieten zijn heerlijk, om je vingers bij af te likken. Ook de pindasaus is heerlijk en vergeet de spareribs niet.

42. Kom er al jaren, maar de laatste tijd is het personeel erg de weg kwijt, d.w.z. krijg nog maar de helft van de friet, de rekening klopt niet of men is dingen vergeten. Vandaag alweer, 4e keer op een rij. Verpakken is ook niet de sterkste kant want de "frik" spcs liggen altijd ondersteboven in de zak en is het een bende met uitpakken. Friet is wel lekker, maar bovenstaande heeft mij doen besluiten om maar even mijn spullen elders te halen.

43. 9 van de 10 als ik thuis kom klopt de bestelling niet. Altijd wel iets vergeten. Weinig frietjes voor je geld. Personeel is onvriendelijk en niet met frietjes bakken maar met hun uiterlijk bezig.

Maaaaaaaar de frietjes zijn er heeeeerlijk!

44. Voordat je aan de beurt bent ben je een half uur verder, niet omdat het er te druk is maar gewoonweg traaaag..
    En als je dan je bestelling hebt, controleer het gerust, want er mist 9 van de 10 keer wel iets. Het is omdat de frieten er lekker zijn anders kwam ik er nooit meer.

45. Eigen Haard is de beste friture van Roermond. Ik kom er al jaren en ik ben en blijf zeer tevreden.
    Groetjes Peter.

46. andres van ratingen

Goeie zaak, zeer vriendelijk aan de telefoon maar ik vind alleen af en toe de friet te hard. Verder top.

47. niekje 423 punten

Goede frituur. In Roermond de frituur met de lekkerste snacks. Ik weet uit betrouwbare bron dat de eigenaar de duurste snacks koopt en zijn vet vaak vernieuwd, dus dat de snacks niet smaken verwijs ik naar het land der fabelen! Soms lang wachten en je krijgt best weinig voor het geld. Personeel is niet aardig maar ja het gaat om de friet;)

48. Friet was aardig, maar de rest is niet aan te raden. En de bediening kan ook wel eens een cursusje 'vriendelijkheid' gebruiken!

49. sil

50. Ik heb ruim een uur gewacht op mijn bestelling (bezorgen). De frietjes waren lekker, de snacks; amper smaak.

De vrouw die de telefoon opnam was erg onvriendelijk.

51. Altijd goed en nog lekker als je het laat bezorgen (komen ook nog op tijd!), veel keus uit eigen keuken. Friet wordt volgens mij nog door de patatten boer zelf gesneden.
    Misschien wel tijd voor een eigen site waardoor het uitgebreid assortiment aangeboden kan worden.

52. Deze tent is top, en met de bediening is niks mis, ze willen alleen als mensen behandeld worden. Ga er zelf maar eens staan. Soms moet je lang wachten op je bestelling, maar dat komt omdat het er gewoon heel druk is. En dat is ook een goed teken.

Heerlijke patat (ze snijden zelf) en de snacks zijn ook zeer goed vooral sinds de nieuwe eigenaar die er sinds juli 2007 inzit.

Naar mijn mening de lekkerste frituur van Roermond, en meer dan het wachten waard als het er druk is.

53. De bediening is slecht! Als ze je niet mogen kan je het bezorgen ook nog eens vergeten... zo werkt dat toch niet? Hoe verdien je dan je geld? Klantvriendelijkheid staat toch voorop? Hier in ieder geval niet.

54. Randy is gewoon top daarom is de tent ook top;) GR D-Dogg

55. Friet is lekker mits doorbakken. Snacks zijn geen knip voor de neus waard. Bediening is lomp met uitzondering van de iets ouder mevrouw.

56. Het eten is er voortreffelijk.Als je het druk hebt kan je niet altijd even klantvriendelijk zijn! Ga zo door! Heerlijk!!!

57. Bart Joosten

lekkere friet ... goede saus! ruim assortiment..
    beste van roermond e.o

58. opzich kan je er goed eten, maar die figuren die achter die toonbank staan zijn compleet achterlijk en daarom duurt het vaak ook lang voor je geholpen word of voor je je eten hebt

59. Friet is er nog te eten zelfgemaakte friet maar overige snacks is gewoonweg waardeloos