Nieuwste foto's in Roermond

Laatste updates in Roermond

1. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor Jaffa
    Shoarma Roermond

De kwaliteit gaat ver achteruit , de smaak van de pizza en sauzen was in het verleden beter. Vorige week de verkeerde pizza gekregen, deze week een mannenhaar op de pizza jammer.

2. Douwe Visser's profielfoto
    Douwe Visser heeft een recensie geschreven voor El Sótano
    Mexicaans Roermond

Douwe Visser

Dit is een aanrader als je Roermond wilt gaan eten. Wij kwamen hier toevallig terecht en wat een geluk. We hebben heerlijk gegeten en wat een vriendelijke bediening. Heel attent met oprechte belangstelling voor de gasten. Dat zorgt voor een warm welkom en verblijf. Wij komen zeker terug als we weer in het zuiden zijn.

3. Joyce Smeets's profielfoto
    Joyce Smeets heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Joyce Smeets

Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
    TOP!!!!

4. Eduard Leeuwendaal's profielfoto
    Eduard Leeuwendaal heeft een recensie geschreven voor Sabero
    Internationaal Roermond

Zaterdag 2-9-2018 gelunched bij Sabero, chef Nico Boreas zwaait de scepter en tovert gerechten van topniveau uit zijn keuken, wat een smaken en beleving!
    Gastvrouw Sonja Boreas zorgt dat iedere klant de aandacht krijgt en
    Sandra Vianen stuurt op professionele manier de zwarte brigade aan, werkelijk top! Dit restaurant is binnen enkele maanden uitgegroeid tot de hit van 2018 in culinair Nederland!
    Toen restaurant Boreas dicht ging waren wij in rep en roer maar ze zijn terug, en hoe!

Liefs Petra & Ed

5. Hanneke cox's profielfoto
    Hanneke cox heeft een recensie geschreven voor Hinata

Hanneke cox

Was weer een hele gezellige avond bij Hinata 👍

6. Eric Beunk's profielfoto
    Eric Beunk heeft een recensie geschreven voor Piero
    Italiaans Roermond

Geweldige smaken en vlees van bijzonder goede kwaliteit!

7. kooijman's profielfoto
    kooijman heeft een recensie geschreven voor Aruna Cuisine

Wij hebben hier gegeten na aanleiding van de goede recensies die we op het internet gelezen hebben.

Het eten is er heerlijk! De smaken passen goed bij elkaar en je proeft dat ze verse producten gebruiken. De borden zijn ook nog eens mooi opgemaakt. (Leuk extraatje)

het is een restaurant waar niet vaak gezinnen komen maar ondanks dat werden wij met ons zoontje van 1.5 Jaar leuk ontvangen en voelde wij ons erg welkom in het restaurant.

Het persooneel is kundig en erg vriendelijk, daarbij gingen ze ook erg leuk met ons zoontje om.

Wij hebben een heerlijke avond gehad daar, kortom een absolute aanrader om hier te gaan eten!

Wij komen zeker nog een keer terug als we weer eens in de buurt zijn!

8. Geurts's profielfoto
    Geurts heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Heerlijk gegeten bij Heere aan de Maas. Keuze uit veel aparte voorgerechten(heerlijke soepen)hoofdgerechten en desserts. Toplocatie(aan de Maas), een echte aanrader!
    Zouden alleen nog wat vegetarische gerechten kunnen worsen toegevoegd. Maar op aanvraag worden deze ook bereid.

9. van Berlo's profielfoto
    van Berlo heeft een recensie geschreven voor Eethuis Palestina

Erg slecht! De frietjes waren taai en lauw voor 4 euro voor een frietje verwacht ik wel wat beters, daarbij heb ik mijn hamburger niet opgegeten omdat het niet gaar (nog helemaal rood van binnen) was en het er simpelweg niet smakelijk uit zag. Ik bestel hier nooit meer, Bah!

10. Roberto Cuypers's profielfoto
    Roberto Cuypers heeft een recensie geschreven voor 't Olijfje

Roberto Cuypers

Heerlijk gegeten: verse mosselen uit Yerseke van een uitstekende kwaliteit en prima op smaak. Ook de groenteburger van mijn tafelgenoot voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. En wat kunnen zelfgemaakte frieten toch lekker zijn! Een bijzonder compliment voor de sfeer in dit eetcafé en de werkelijk bijzonder attente en vriendelijke bediening. Een aanrader!

11. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Wok Roermond
    Chinees-Indisch Roermond

Ik ben hier gaan eten en heb lekker gegeten voor weinig geld en de bediening was goed.

12. Frans en Jacqueline's profielfoto
    Frans en Jacqueline heeft een recensie geschreven voor TOFF
    Frans Roermond

Frans en Jacqueline

Toff, toffe sfeer aan een bijna Frans pleintje. Eten is heerlijk! Goede, vriendelijke bediening! We komen zeker terug.

13. Maurice 's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor Zinc
    Frans Roermond

Ik heb gisterenavond mijn verjaardag gevierd en heerlijk gegeten.
    Maar wat ik zeer storend en niet op z'n plaats vond is dat ik voor 2 kleine karafjes kraanwater € 6, - moest betalen. Indien iemand niets drinkt dan kun je dat in rekening brengen, maar ik had voor €94, - wijn en port.
    En mijn verjaardag zijn ze helemaal vergeten.
    Jammer en slim.
    Maurice Hendrix.

14. Hub's profielfoto
    Hub heeft een recensie geschreven voor Jill Murphy′s
    West-Europees Roermond

Heerlijk gegeten van de nieuwe menukaart alles klopt een fijne ervaring ze zijn er nog dit is een heel goed eetcafe.

15. Dennis Wessels's profielfoto
    Dennis Wessels heeft een foto toegevoegd van Ume
  16. Dennis Wessels's profielfoto
    Dennis Wessels heeft een foto toegevoegd van Ume
  17. Mr. Sammi's profielfoto

Beste Orwina,

Fijn te lezen dat u heerlijk gegeten hebt op ons mooie terras.

Jammer dat u een opgejaagd gevoel hebt gehad de tafels worden namelijk nooit 2x besproken, juist om ervoor te zorgen dat de gasten lekker kunnen genieten. Jammer dat u dit niet zo ervaren hebt. Hopelijk mogen wij u nog een volgende keer ontvangen en u voorzien van een ontspannen avond.

Groetjes, Mr.Sammi

18. Mr. Sammi's profielfoto

Beste Ron,

Super bedankt voor de mooie woorden, hier doen we het voor.

Groetjes, Mr.Sammi

19. Orwina Krijn's profielfoto
    Orwina Krijn heeft een recensie geschreven voor Mr. Sammi

Orwina Krijn

Mooie locatie aan het water, terras top, eten heerlijk, alleen jammer dat de bediening super snel is met eten brengen en afruimen.
    Gaf een opgejaagd gevoel, net of je niet welkom was en de tafel nog een keer besproken was voor dezelfde avond.

20. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Mr. Sammi
    Internationaal Roermond

Wat een toffe zaak! Gastvrij ontvangen. Gezeten op het prachtige terras langs het water.
    Leuke kaart met voor elk wat wils.
    We hebben genoten van het voortreffelijk eten en de enthousiaste bediening.
    We komen graag terug!

21. Cassandra Evers-Thiesen's profielfoto
    Cassandra Evers-Thiesen heeft een recensie geschreven voor Grand Cafe Xity

Cassandra Evers-Thiesen

Dachten we lekker te gaan eten en drinken bij Xity voor de film. Nou niet dus… half uur op het terras gezeten, geen bediening aan de tafel gehad, niemand die keek zodat ik kon wenken. Vriendin zat er al, heeft ook een half uur geduurd voordat zij haar thee (2× achter elkaar) in een vies glas had gekregen. Bij afrekenen liep de bediening al weg terwijl ze nog bezig was. Echt schandalig!

22. Liesbeth Stienen's profielfoto
    Liesbeth Stienen heeft een recensie geschreven voor Hinata

Liesbeth Stienen

Leuk concept, heerlijk gegeten.

23. Jip's profielfoto
    Jip heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Super restaurant.
    Echt lekker gegeten, veel keus en goed bereid.
    Sommige obers komen geregeld vragen of je weer wat wilt drinken, terwijl je dit kunt aangeven om een witte lamp om te draaien dat als deze rood wordt komt er een ober. Dus waarom ze geregeld even goed kwamen vragen... weet ik niet. (zou niet hoeven) Maar alles wat ze aanbieden ziet er goed uit, en smaakt voortreffelijk. (het is en blijft persoonlijk, maar iets minder pittig zou wel mogen bij bepaalde gerechten)
    Verder een prima ober.

24. John Schuman's profielfoto
    John Schuman heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Roermond

Ik kom er al vanaf dat ze open zijn het eten is er altijd perfect altijd goed verzorgt en vriendelijk. Je vindt nergens in Roermond en omstreken een beter chinees Restaurant dan long Sing laat het jullie smaken MvG john Schuman.

25. Sem Qwuirts's profielfoto
    Sem Qwuirts heeft een recensie geschreven voor Brasserie Dux

Sem Qwuirts

Wij zijn hier op aanraden van een bekende gaan eten. En zeker valt dit restaurant aan te raden.
    Bediening was top, zeer netjes en namen zich ruim de tijd om vragen betreft de kaart te antwoorden en desnoods na te vragen in de keuken. Sfeer in het restaurant was zeer gemoedelijk ondanks de drukte en de achtergrondmuziek was goed uitgekozen. Het eten en de wijnen waren heel lekker en voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Als u eens in de buurt komt van Roermond moet u hier zeker eens een hapje gaan eten.

26. Kurvers's profielfoto
    Kurvers heeft een recensie geschreven voor Wagamama
    Aziatisch Roermond

Raamen gegeten met kip.
    Redelijk gevuld maar weinig smaak.
    Miste het gekookte ei en weinig variatie in groenten prijs verhouding te duur voor deze raamen.

27. Jj97's profielfoto
    Jj97 heeft een recensie geschreven voor Wok To Go

Erg goede maaltijd met erg vriendelijke medewerkers die ondanks de hitte hard aan het werk waren.

28. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Da Mauro
    Italiaans Roermond

Ons is de deur gewezen, omdat we in het sfeervolle gedeelte wilden zitten, maar dat mocht niet. Vroeger vaak daar geweest, nu kom ik nooit meer, nadat we konden opsodemieteren.

29. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Miranda

Gisteren, op zondag 30 graden, weer heerlijk gegeten bij de Heere aan de Maas. We hebben lekker op het riante buiten terras lekker in de schaduw gezeten. (Met 8 personen)
    binnen is de aankleding echt super gedaan, waar je lekker op je gemak voelt.
    Als je bij het buffet aankomt heb je de keuze uit lekkere soepen en een heerlijke ragout.
    Daarnaast kan je ook nog kieze uit de verschillende tapas voorgerechtjes. Tis allemaal zo lekker dat je bijna niet toekomt aan de diverse hoofdgerechten. Daar heb je weer veel keuze uit vlees of vis.
    Tja en dan nog de nagerechten. Zoveel keus uit ijs of mouse (div soorten) of crème brulee of heerlijke hangop. Maar ik kom er bijna niet aan toe omdat de voorgerechtjes zo lekker zijn.

30. Mr. Sammi's profielfoto
    Mr. Sammi
    Van restaurant

Beste Bruekers,

Fijn te vernemen dat u Mr.Sammi beoordeeld als een mooie locatie met vriendelijk personeel. Jammer te vernemen dat het eten tegengevallen is. Hopelijk hebt u er de avond zelf een melding van gemaakt en is uw klacht volgens onze procedure opgelost. Mag dit niet het geval zijn hopen wij natuurlijk nog een kans te krijgen en u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Mr.Sammi