Nieuwste foto's in Roermond

Laatste updates in Roermond

1. Kim Simons's profielfoto
    Kim Simons heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Kim Simons

Altijd goede service en vriendelijk personeel. Het eten is elke keer weer prima! Een echte aanrader.

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Broodjeszaak Doedels

Ik heb altijd goede broodjes gehad maar nu de laatste, schaam jullie! 2 Plakjes om het broodje te bedekken! Kan echt niet.

3. Milan's profielfoto
    Milan heeft een recensie geschreven voor Goede Tijden

Top bediening, top sfeer en super eten!

4. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Jill Murphy′s
    West-Europees Roermond

Ik vond het eten ver onder de maat. Prijs-kwaliteit staat zeker niet in verhouding. Bij aanvang vroeg men of wij alvast wat brood wilden hebben voor te dippen en dat leek ons wel lekker.. Twee van ons hadden een voorgerecht besteld. Bij het opdienen hiervan kregen we weer een nieuw stuk brood en dipsaus. Aardig maar niet leuk als je het later op de rekening terugziet, 1x in rekening gebracht. Ik had kabeljauw met pasta besteld. De pasta was erg droog (magnetron?) en de kabeljauw erg vet, waar ik vervolgens de hele avond/nacht last van heb gehad. Daarbij een klein kommetje kant en klare farmersalade met een plakje tomaat en komkommer. Ik vond het meer een veredelde friteszaak, sorry.
    Verder kwam de bediening te vaak vragen of we nog iets te drinken wilde bestellen, wat op een gegeven moment erg irritant begon te worden.

5. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor Aruna Cuisine

Goed bereikbaar mooi pand, parkeren op enkele minuten lopen. Ontvangst hartelijk en gastvrij. Werkelijk heerlijk gegeten! Verrassende smaak combinaties bij het door ons gekozen 5 gangen menu, goede wijnkeuze bij de verschillende gerechten. Bediening zoals het (in onze ogen) hoort: de nodige aandacht zonder dat het vervelend wordt. Top chef! Goed voor elkaar allemaal. We gaan zeker terug!

6. Mart Dominikus's profielfoto
    Mart Dominikus heeft een recensie geschreven voor Hinata
    Japans Roermond

Mart Dominikus

Lekker gegeten en een uitstekende snelle service.

7. Judith's profielfoto
    Judith heeft gereageerd op een recensie van El Sótano
    Judith
    Van restaurant

Beste Anna, wat vervelend dat werkelijk alles is tegengevallen. Dat vinden we niet fijn om te horen. Jammer dat u in de zaak niet heeft aangegeven wat er zoal niet naar wens was; we hadden dan nog een en ander op kunnen lossen. We willen niets liever dan dat gasten tevreden én met een goed gevoel naar huis gaan. Helaas heeft u ons die kans niet gegeven.
    Kapstokken hebben we trouwens wel hoor.....
    Met vriendelijke groet, Team El Sótano

8. Judith's profielfoto
    Judith heeft gereageerd op een recensie van El Sótano
    Judith
    Van restaurant

Beste Paul, wat een mooie review.
    Daar worden we blij van. Het doet goed te lezen dat alles naar wens was.
    Graag tot ziens bij El Sótano!

9. Lars's profielfoto
    Lars heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Kip hartstikke rauw en niet goed gaar.
    Telaat gezien, we kregen een nieuw bord. Deze was ook niet gaar en ook half roze van binnen. Na het aangeven van de 2e keer eiste we een tegemoetkoming, maar dat zat er niet in en werden afgeblaft. De kip zou gaar zijn en niks mis mee zijn.
    Na lang discussiëren toch iets van de rekening afgekregen.

WAT EEN ELLENDE!

10. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor El Sótano
    Mexicaans Roermond

Viel héél erg tegen! Geen kapstok, dus dikke winterjassen aan de stoel. Krappe zitplaatsen waardoor de ober steeds tegen me opbotste. Dikke laag stof op de bar. Lang op de kaart en drankjes moeten wachten. Calamaris was flauw, de zalm aangebrand en bijgerechten waren niet warm.

11. J van geloven's profielfoto
    J van geloven heeft een recensie geschreven voor Gusto
    Italiaans Roermond

J van geloven

Lekker eten, goede bediening, vriendelijk, en houden in de gaten dat je bord leeg is en dat je weer kunt bestellen.

12. Wil's profielfoto
    Wil heeft een recensie geschreven voor Staccato
    Italiaans Roermond

Wilde hier gaan eten maar bij de deur staat wachten tot u naar uw tafel wordt gebracht.
    Vervolgens gaf niemand ons enige vorm van aandacht waardoor wij zelf maar een tafel opzochten. De tafel was nog vies en de serveerster begon daar zeer vervelend over te doen waarom wij niet hadden gewacht!!! Na wat woorden over en weer voelden wij ons niet welkom meer dus zijn we maar gegaan.

13. Nora's profielfoto
    Nora heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Roermond

Gezellige avond gehad met heerlijk eten.

14. Kelly's profielfoto
    Kelly heeft een recensie geschreven voor Baristas
    Internationaal Roermond

Vandaag bij Baristas gaan eten, we werden vriendelijk ontvangen uiteindelijk toen we besteld hadden hebben we 50 minuten moeten wachten op ons eten. Een clubsandwich met kip en een truffelburger. De clubsandwich was armzalig belegd met 1 stukje kip en de smaken kwamen niet tot elkaar omdat er meer brood was dan iets anders. Over de hamburger maar niet te spreken, de eerste hap van de hamburger en hij was rosé, aan de bediening gevraagd is het rund of varkens gehakt. Ze ging het navragen in het langs lopen zei ze is rundergehakt en liep door. Naar mijn inziens was deze hamburger bij lange na niet gaar maar er werd dan ook niks mee gedaan, behalve ik geef het door aan de keuken. Maar een terugkoppeling kwam niet. Erg jammer naar mijn mening, als je deze dingen oppakt kun je veel meer uit je zaak halen. Wij gaan in ieder geval niet meer terug

15. Cas's profielfoto
    Cas heeft een recensie geschreven voor Ratelband Automatiek
  16. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Pizzamax
    Pizzeria Roermond

Heel onvriendelijk ik belde en werd meteen uitgescholden. Ook dreigde hij met de politie. Ik wou alleen maar iets bestellen

17. C D's profielfoto
    C D heeft een recensie geschreven voor Wieck
    Steakhouse Roermond

Zeer goede en fijne zaak, leuke gezellige sfeer, fantastisch lekker eten voor een mooie prijs.
    Zeker een aanrader, vraag mezelf eigelijk wel af waarom ik niet meer zo vaak kom :/

18. C D's profielfoto
    C D heeft een recensie geschreven voor McDonald's
    Hamburger Roermond

Kom er zeer regelmatig, meestal voor de trek die tussendoor verschijnt.
    Krijg sinds de nieuwe kassa en afhaal counter dinges er is heb ik altijd warm eten.
    Medewerkers vaak erg vriendelijk op 2 na, lijkt of ze elke dag chagarijnig zijn of hun bed niet goed functioneert s' nachts.
    Verder dikke prima!

19. C D's profielfoto
    C D heeft een recensie geschreven voor Friture Wilma

Kwam er als kind zijnde altijd ( Zal tussen 2005/2008 zijn geweest )
    Ze hadden altijd super lekkere friet en snacks, tot de dag van vandaag mis ik de friture wel, zeker als ik er langs kom.

20. C D's profielfoto
    C D heeft gereageerd op een recensie van Ratelband Automatiek

Lijkt mij een sterk verhaal, ik kom hier al sins kinderjaren. Dat de vloer vies is, tja das vaker bij winkels/eetgelegenheden waar het dagelijks druk is.
    Van uit de muur kan ik enigsins begrijpen maar vraag de medewerker om een verse snack en hij/zij maakt die met liefde.
    Sfeer kan ik begrijpen, maar ze moeten ergens op bezuinigen, en naar mijn mening doen ze dat gelukkig niet met het voedsel wat hun verkopen.

21. C D's profielfoto
    C D heeft een recensie geschreven voor Ratelband Automatiek

Bij Ratelband valt eigelijk niks te klagen, de geweldige mayonaise die er ook zonder friet in gaat.
    De overheerlijke snacks gaan er altijd in, prijs en kwaliteit zijn precies goed, alleen jammer dat er niet veel zitplek is, maar je moet ergens op bezuinigen, en dat gebeurt gelukkig niet op het eten :)

22. C D's profielfoto
    C D heeft een recensie geschreven voor Eigen Haard

Klantvriendelijkheid zit er zeker bij hun in, ben er 3× gaan eten, eerste keer is al lang geleden dat ik het me niet kan heugen, tweede keer had ik super lekkere friet speciaal met een kroketje. Niks over te klagen, derde keer na verhuizen en flink honger te hebben langs gegaan met een vriend, de friet was erg hard en de saté was lekker, maar naar mijn idee te droog. Ik had 2 blikken drinken nodig om het te laten doorstromen.

23. C D's profielfoto
    C D heeft een recensie geschreven voor Friture de Bredeweg

Fijn maar kleine friture, lekkere friet, zeker de boerenfriet van Aviko die hun verkopen.

24. C D's profielfoto
    C D heeft een recensie geschreven voor Paul's Eethoekje

Altijd aardig en vriendelijk richting de klant, opzicht ruime keuze.
    Lekkere friet en snacks, en dan heb ik het nog niet over hun zelf gemaakte tomatenketchup gehad, wat zeker een aanrader is!

25. Familie etenje's profielfoto
    Familie etenje heeft een recensie geschreven voor Irodion

Familie etenje

Het is merkbaar dat Christos en Sakis Irodion overgedragen hebben. Het personeel is vaktechnisch slecht. We worden door verschillende serveersters gevraagd om de bestelling op te nemen m.a.w. ze weten van elkaar niet wie wat doet. Het vertrouwen in de geleverde kwaliteit hebben zij ook niet er wordt ook nu weer door verschilde serveerster gevraag of alles goed is. De nieuwe eigenaar is niet erg geïnterneerd in zijn klanten en komt onverschillig over. We hebben het geluk dat de kok nog steeds voor ons kookt.
    HET IS NIET MEER ONS IRODION WAAR WIJ GRAAG KWAMEN!

26. Nettie Levels's profielfoto
    Nettie Levels heeft een recensie geschreven voor Irodion

Nettie Levels

Heerlijk gegeten, attente bediening. Er werd wel erg vaak gevraagd of we nog iets wilden drinken.

27. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft gereageerd op een recensie van Het Pakhuis

Dan had U uw wisselgeld nog snel ik heb na 3 keer vragen moeten smeken om de rekening en aan andere tafels werd eten geweigerd omdat t te druk zou zijn de zaak zat amper half vol ook wij komen hier nooit meer !!!

28. Verseveld's profielfoto
    Verseveld heeft een recensie geschreven voor Het Pakhuis

Schandalig! De hamburger was rauw heb 3 keer om de rekening moeten vragen maar wat ik schandalig vind t ouder echtpaar aan t tafeltje achter ons kon koffie krijgen maar geen broodje! Nog 3 tafels kregen dit te horen twee vertrokken meteen! Ze groeien dat vrouwtje ook nog toen de serveerster weg was en ik heb zo n honger. De zaak zat maar goed half vol. Ik vind dit horeca onwaardig n schande is deze zaak voor de horeca en voor Roermond. Eigenaar en personeel en vooral de serveerster die er op vrijdagmiddag 28 december liep SCHAAM jullie! Rauw eten en onverschillig en klantonvriendelijk zijn is nog daar aan toe mensen eten weigeren kan niet! Mij zie je er nooit meer en ik zal t overal vertellen!

29. Noordijk's profielfoto
    Noordijk heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Een heerlijke kerstavond gehad. Vriendelijk personeel ondanks de drukte met kerst.
    Het eten en de sfeer kon niet beter!
    Een echte aanrader om gezellig te gaan eten!

30. Van Keulen.'s profielfoto
    Van Keulen. heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Van Keulen.

Erg lang wachten en erg zout. De kinderen hadden koud eten. Gedeelte van de bestelling niet gebracht ongeorganiseerde bediening. Wij waren met een groep van 17 mensen. De helft had het eten al op moest de andere helft nog beginnen. Zeker niet geschikt voor grote groepen.