Nieuwste foto's in Roermond

Laatste updates in Roermond

1. Hilde Hoogendoorn-Hilgers's profielfoto
    Hilde Hoogendoorn-Hilgers heeft een recensie geschreven voor Momoya

Super restaurant om te eten. Gezellige sfeer en heel erg vriendelijk personeel. De sushi is zooo lekker en al het eten is echt een topper. Ga verder zo. Super job.

2. Henk Heijman's profielfoto
    Henk Heijman heeft een recensie geschreven voor Lunchroom In de Kroon

Henk Heijman

Familiebedrijf, dat uitstekende kwaliteit levert, zowel wat betreft eten en drinken als wat betreft service! Goede verhouding prijs en kwaliteit!

3. Odile de Ras's profielfoto
    Odile de Ras heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht
    Nederlands Roermond

Zeer persoonlijke ontvangst en verzorging. Enorm gastvrij en hartelijk. Met alle dieetwensen werd rekening gehouden. Uitstekend gegeten. Een aanrader!

4. M Evens's profielfoto
    M Evens heeft een recensie geschreven voor Vice Versa
    Internationaal Roermond

Heel lekker gegeten zoals wel vaker.
    Dat is de reden dat we er geregeld gaan eten.
    Mooie menukaart met fijne gerechten.

5. Meinen's profielfoto
    Meinen heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Roermond

Vroeger heel vaak wezen eten, nu erg slecht! Gedeeltelijk geld terug gekregen, maar daar gaat het niet om!!! Geld terug gegeven als fooi! Wil gewoon lekker eten! Voor bijna 300 euro met drie personen mag ik op zijn minst tevreden van tafel gaan!!

6. Frits van Vooren's profielfoto
    Frits van Vooren heeft een recensie geschreven voor Wok Roermond

Frits van Vooren

Voor de 3e keer hier gegeten, maar ook voor de laatste keer. Het is steeds slechter geworden.
    Het warm buffet was nauwelijks warm te noemen, een bak oude half warme bami en nasi, de rest van het 'warm' buffet was op en werd om half 7 al niet meer bij gevuld. Op de saté saus zat een korst, érg smerig.

Volgens beschrijving zou er ook Japanse sushi zijn, de bakken waar dit echter in hoorde te liggen waren leeg, waarschijnlijk niet eens gevuld geweest.

De sfeer was erg ongezellig en kil, we voelden ons hier niet echt op ons gemak.
    Het personeel was echter wel vriendelijk, maar lege borden bleven lang staan en werden pas laat opgehaald.

Een aantal bakken met wok gerechten waren leeg en werden ook niet bijgevuld, wat resulteerde in een zeer beperkte keuze van gerechten.
    Echter, de kwaliteit van het eten was goed, de gewokte gerechten en gerechten van de plaat smaakte goed en werden goed bereid, maar aangezien de keuze hier door het niet bijvullen zo beperkt was, toch de slechte score.
    Prijs/kwaliteit gezien is het net onder de maat, voor 9.95 Kun je niet veel verwachten, hetgeen we konden wokken / laten bakken smaakte prima maar het warm buffet zwaar onder de maat, zelfs voor deze prijs!

We kwamen weliswaar laat binnen (half 7) en een uur later zaten we compleet alleen, evengoed geen reden het warm buffet en wok gerechten niet bij te vullen, aangekoekte nasi laten staan en saté met een korst erop niet te vervangen.

Al met al een flinke onvoldoende dus, en de laatste keer dat ik heb gegeten.

7. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Geweun Angers

Van te voren gebeld en gereserveerd voor diner. Bij aankomst moest nog alles klaar gezet worden. Na heel lang wachten kregen we na 1,5 uur ons eten. De serveerster had het heel druk met haar telefoon, waardoor we niks te drinken konden bestellen. Na lang gewacht te hebben en ons eten op tafel stond konden we toen weer wachten op de bijlages. Al met al jammer genoeg voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

8. Karolien's profielfoto
    Karolien heeft een recensie geschreven voor Vice Versa
    Internationaal Roermond

Wij waren voor de tweede keer daar eten. Was weer geweldig. Eten was super. Klantgericht. Vriendelijk, Gastvrij. We zullen zeker nog een keertje terug gaan.

9. Fan van de Heere's profielfoto
    Fan van de Heere heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Fan van de Heere

Prachtige locatie, sfeervolle gelenheid.
    Heerlijk eten, ruimvoldoende keuze.
    Vriendelijk personeel, correcte bediening.
    Bij binnenkomst hing er een vreemde geur in de hal maar hier was binnen gelukkig niks meer van te ruiken.

10. Eric van Hegelsom's profielfoto
    Eric van Hegelsom heeft een recensie geschreven voor Piero
    Italiaans Roermond

Eric van Hegelsom

We hadden gereserveerd bij Piero met een bepaalde verwachting naar aanleiding van de beoordeling op eet.nu. Bij binnenkomst hadden we al twijfels, tafels met damastpapier en goedkope papieren servetten, totaal geen Italiaanse aankleding of muziek. En na de menu kaart gezien te hebben besloten niet te eten. Bij een 3 gangen menu minimaal € 50,00 p.p. Exclusief drank, veel geld voor deze entourage. Ons heil ergens anders gezocht voor €50,00 p.p. 4 gangen incl. drank en wel sfeervol ingericht

11. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Geweun Angers

Zeer slechte zaak. Oudere werkneemster zeer onvriendelijk.
    Moesten plaats nemen tegenover de wc.
    Mevrouw ging tijdens ons eten de wc poetsen. Zonder handen te wassen ging zij tussendoor nog enkele keren eten uitserveren.
    Lunch en soep waren niet lekker.
    Zullen we nooit meer komen.

12. Gladys Cools's profielfoto
    Gladys Cools heeft een recensie geschreven voor Geweun Angers

We hadden via VakantieVeilingen een high tea geboekt. Deze was zowel kwalitatief als kwantitatief ver onder de maat. Producten waren niet vers en proefden alsof ze uit de supermarkt kwamen. Daarnaast lagen er kleine marsjes, kokosmakronen en goedkope koekjes op de etagère die oud smaakten. Ook het kwart chocolade cakeje smaakte naar karton. Toen ik iets daarvan zei, n.a.v. de vraag of alles naar eens was, en aangaf dat het niet vers was gaf men aan dat dit toevallig niet zelf gemaakt was doch de rest wel. Wat moesten we dan verwachten voor €12, - via VakantieVeilingen? Aldus de gastvrouw. Zij boden dat immers.
    Niet zelf aan. Hierover was ons vooraf niets bekend. Zeker geen goede reclame! Toen men ons ook nog beschuldigde ervan dat we onze mening ongevraagd aan onze buren verkondigde was de maat vol. Onze tafelburen vroegen ons nl. Hoe het was. Kortom: waardeloos!

13. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Istanbul Eethuis

Heerlijk gegeten en grote porties! Weinig keuze betreffende voorgerechten en er is slechts 1 nagerecht. Maar wat hoofdgerechten betreft echt prima! Verder gezellig ingericht en een vriendelijke bediening. Een aanrader als je de Turkse keuken in de regio Roermond wilt proeven.

14. Denise's profielfoto
    Denise heeft een recensie geschreven voor Geweun Angers

High tea was ver onder de maat, niet vers, oude koekjes uit pak e.d. Zeker géén aanrader!

1,3
  15. Paolo's profielfoto
    Paolo heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Eten is al vanouds: gewoon goed. Indrukwekkend hoe de heren hun restaurant in korte tijd sfeervol hebben ingericht. Klein puntje is het begeleiden van de gasten naar tafel, het is dan zeer gastvrij om ook iets te drinken direct aan te bieden en even uit te leggen hoe het concept is. We moesten nl. Best even wachten op de ober voor het eerste drankje maar… het was ook zeer druk en het restaurant was net weer open en dan zijn dit de puntjes op de beroemde "i". Al met al komen wij zeker terug!

16. Ricardo's profielfoto
    Ricardo heeft een recensie geschreven voor Eethuis La Casa

Lekkerste bodem die er is in Roermond. Kritisch kijken na de kaas op de pizza teveel is heel erg vies en als het niet doorgebakken is. Wees niet te gierig met de groente.. service een lach op je gezicht toveren niet soms maar altijd.

17. meuwissen's profielfoto
    meuwissen heeft een recensie geschreven voor Friture de Bredeweg

Altijd heerlijk eten en het personeel is erg vriendelijk.

18. J. Wilms's profielfoto
    J. Wilms heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Roermond

Telefonisch besteld: over 10 min is het klaar.
    Vervolgens 50 minuten moeten wachten op afhaalmenu.
    Onaardige reactie hierop, stukje gastvrijheid maakt ook onderdeel uit van de waardering ! Vraagt om aandacht.

19. Yv's profielfoto
    Yv heeft een recensie geschreven voor NU Nautilus

Goed, gezellig, hele fijne sfeer!

Jan Smeets

Top! Echt aanbevelingswaardig.

21. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft gereageerd op een recensie van Wok Roermond

Beste Jolanda (naamgenoot)

Dat hebben jullie nog eens goed gedaan! je geld terug vragen idd en vertrekken is nog beter.
    SD moet eens wakker worden betreft dit restaurant en niet meer verkopen aan de klant.
    Ik zou als ik u was ook nog eens even chatten met een medewerker van SD.

Mvg Jolanda

22. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft een recensie geschreven voor Wok Roermond
    Chinees-Indisch Roermond

VWA wordt eens wakker zou ik zeggen! (wij zijn echt wel wat gewent maar dit NOOIT meer!)

Ook via SD hier terecht gekomen, dan nog is de prijs teveel zelfs zo ranzig.
    Mensen die dit prima vinden zijn nmi nog nooit elders geweest, en jah voor E9,95 varwacht ik geen kaviaar of 40 gerechten.

Dit is de zoveelste recensie zoals hieronder, alles klopt wat de mensen schrijven.

Idd bij aankomst en binnenkomst krijg je al de kriebels zo griezelig, het personeel geeft ronduit toe dat er verschillende keren een ongedierte plaag is geweest.
    En het personeel is erg aardig (op de eigenaresse na), maar weet zich geen houding te geven.
    Dat ongedierte was te merken toen een van onze kinderen een soort kakkerlak tegen kwam in de vieze wc's.
    Het buffet kun je bovenop je naam schrijven in het stof (glas), tevens liggen er her en der wat dode insecten bij buffet en raamkozijnen.

Wij hebben de VWA hier al over gebelt, maar als iedereen dat nu eens zou doen zou het misschien werken.
    Ik zie vanaf 2009 al duidelijk dat er wordt gewerkt op een manier, wat dus echt niet kan bij een goede horeca ondernemer en ook nog wat winst maken.

Iedereen wordt gelokt met mooie plaatjes via SD of WOW Deal, en er klopt helaas niks van.
    Ik heb hierover ook al contact gehad met SD en ze zouden het onderzoeken, maar blijkbaar dus niet.

Het hoeft voor ons niet veel keuze te zijn, maar wel schoon en vriendelijk.
    Als men deze review weer niet plaatst ga ik deze week WEER contact opnemen om de zaak een grondig door te spitten, dit kan zo niet verder (voordat er misschien nog zieke of erger gebeurt).

Mijn advies ga er NIET heen.

23. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Mr. Sammi
    Internationaal Roermond

Redelijk gegeten, 5 verschillende dames aan de tafel gehad.
    Weinig keuzes en de kaart was klein en slecht te lezen.

24. Hilde's profielfoto
    Hilde heeft een recensie geschreven voor Eat to Go
    Kleine eetwaren Roermond

Een echte aanrader. Super vriendelijke bediening en eten waar je na langer tijd nog heerlijk kan van nagenieten. Ook een super aanrader voor bedrijfsfeesten. Ik zal er zeker weer naar to gaan.

25. Jan Smeets's profielfoto
    Jan Smeets heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Jan Smeets

Top! Echt aanbevelingswaardig.

26. YMT's profielfoto
    YMT heeft een recensie geschreven voor Royal Eethuis

Heel lang moeten wachten op een bestelling. Andere gasten waren aan het klagen dat ze al een uur stonden te wachten. Toen we eindelijk na 3 kwartier thuis waren met de pizzas, had een niet eens alle ingrediënten er op, en de andere was gewoon onsmakelijk.

Misschien ook een goed idee om op een oktober avond de duren niet de hele tijd open te hebben.

27. Tiny's profielfoto
    Tiny heeft een recensie geschreven voor Royal Eethuis

Slecht eten
    Je bestelt spareribs en je krijgt 6 heel kleine stukjes vlees geen salade er naast