Nieuwste foto's in Roermond

Laatste updates in Roermond

1. Jozefien's profielfoto
    Jozefien heeft een recensie geschreven voor Biekeuke
    Lunchroom Roermond

Gezellige ambiance, maar er wordt veel te weinig rekening gehouden met vegetariërs helaas… dan is de boerenlunch toch wel prijzig.

2. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Wieck
    Steakhouse Roermond

Top zaak; heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer en niet te vergeten de beste hamburgers van Roermond!

3. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor El Sótano
    Mexicaans Roermond

Kwaliteit blijft onverminderd goed. Voor een vriendelijke prijs kun je hier echt Mexicaans eten, geen fabrieksvoer maar alles zelf bereid en dat proef je.

4. Jenny Meijer Wllens's profielfoto
    Jenny Meijer Wllens heeft een recensie geschreven voor TOFF

Jenny Meijer Wllens

Voor de eerste keer bij Toffe gaan eten.
    Gezellige sfeer.
    Leuke en vriendelijke bediening.
    Het eten was heerlijk. Prijs / kwaliteit verhouding was prima.

5. Sari's profielfoto
    Sari heeft een recensie geschreven voor 't Roerpotje
    Nederlands Roermond

19 en 20 oktober 2018.
    Een aanrader. Heerlijk eten. Veel keus. Vriendelijke personeel.

6. Edward's profielfoto
    Edward heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Slechte service. Duur pita broodje, als het super is geen probleem, maar was niets bijzonders. Spreek slecht / geen Nederlands nooit zo slecht gegeten. Echt een teleurstelling.

7. Boy's profielfoto
    Boy heeft een recensie geschreven voor Geweun Angers

Vanmiddag om 12.00 Uur een brunch gehad via een gift for you bon dit was echt slecht, de bon had een waarde van € 25- maar wat je kreeg had een waarde van nog geen €10-

2 koppen koffie 2 jus de Orange beetje brood beetje ei en wat beleg, zo slecht hebben we het nog nooit gehad.

8. Frank Aben's profielfoto
    Frank Aben heeft een recensie geschreven voor Grandtaria Broekhin

Regelmatig heb ik hier gegeten en het valt mij gewoon op dat de bediening gewoon erg slecht zit. Zeker als je achter in het restaurant zit. Dan moet je vaker gaan melden dat je er zit. Zeker als het niet druk vol zit.
    Vannavond dus ook weer gaan we omdat op de meer gemakkelijke banken voor geen plaats is achter zitten. Er zitten nog meer mensen dus...
    Ik ga naast een tafel zitten waar net de bestelling wordt opgenomen. Dus de persoon ziet mij gewoon plaats nemen.
    Vlak na ons vertrekt een stel en komt vervolgens een serveerster afruimen. Maar geen enkele reactie van haar uit terwijl ze toch mensen ziet zitten aan een ongedekte tafel met ook de menu kaart voor zich...
    Vervolgens wordt er aan de tafel naast ons uitgeserveerd maar weer geen enkele reactie en de persoon loopt gewoon weg...

Ben assertief genoeg maar voor de zoveelste keer weer deze desinteresse voor klanten houdt het op.
    En zijn we ook zo weer bewust langs de balie naar buiten gelopen...ook nu weer totaal geen reactie.

Voor ons een reden om een andere lokatie te gaan zoeken om als we geen zin hebben om te koken en we hebben geen behoefte aan echt uitgebreid eten hebben.

9. Disire's profielfoto
    Disire heeft een recensie geschreven voor Kasteel Hattem

Een prachtige ambiance, heel sfeervol, leuke mensen die het bestieren en plezierig personeel maar helaas dineren is toch echt onder de maat. Het bedrag staat niet in verhouding tot hetgeen er geboden wordt. Borden zijn zeer karig opgemaakt en de kwaliteit is niets hoogstaands en dat is toch echt jammer gezien het totaal plaatje.

10. Judith's profielfoto
    Judith heeft gereageerd op een recensie van El Sótano
    Judith
    Van restaurant

Beste F. Geelen, wat een mooie review. Daar worden we heel blij van.
    Goed te lezen dat alles naar wens was. Graag tot ziens bij El Sótano!

11. Judith's profielfoto
    Judith heeft gereageerd op een recensie van El Sótano
    Judith
    Van restaurant

Beste Douwe, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om zo'n mooie review te schrijven. We zijn hier heel blij mee. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, team El Sótano

12. Mr. Sammi's profielfoto
    Mr. Sammi heeft gereageerd op een recensie van Mr. Sammi
    Mr. Sammi

Beste M,

Jammer te vernemen u bij ontvangst niet het gevoel hebt gehad gezien te worden. Er staat zelfs elke avond een van onze collega's op de taak ontvangst ingepland. We trachten doormiddel van het spreiden van de reservering aanname, de drukte bij ontvangst te verdelen over de gehele avond. Enkel kan het wel eens voorkomen dat diegene die verantwoordelijk is voor ontvangst langer met het plaatsen van de gasten bezig is dan gepland. Dit kan voor een wachttijd bij de deur zorgen, heel vervelend maar wij proberen iedereen die binnenkomt met dezelfde rust aan tafel te begeleiden.

We kiezen er in ons concept bewust voor de gasten op hun gemak een aperitief te laten uitzoeken om aansluitend de menukaart te brengen. Op vraag en naar wens kunnen we natuurlijk de menukaart ook sneller brengen.

Fijn te vernemen er zeker ook lekkere gerechten zijn geserveerd, maar natuurlijk teleurstellend er ook gerechten niet naar wens zijn geserveerd. De Ossenhaas in deze was inderdaad verkeerd aangeslagen M/R, maar naar onze info ook snel weer een nieuwe doorbakken geserveerd. Natuurlijk had het in een keer goed moeten gaan. Verder zijn uw opmerkingen omtrent de te zoute en lauwe gerechten doorgespeeld aan de keuken en we zijn blij kennis te nemen van deze opmerkingen zodat we in het vervolg hierop kunnen letten.

Natuurlijk hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en u het tegendeel van Mr.Sammi te mogen bewijzen. Bedankt voor uw review en graag tot een volgende keer.

Groetjes, Mr.Sammi

13. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Mr. Sammi
    Internationaal Roermond

Het begint er al mee dat je bij binnenkomst zeker 10 minuten staat te wachten bij een wachtbordje voor je gezien wordt. Blijkbaar heeft niemand de taak om daarop te letten. Vervolgens wacht je een half uur op de menukaart. Dat is m.i. een bewuste keuze om de druk op de avond te verdelen en dat voelt niet fijn. Wel krijg je intussen de cocktail- en wijnkaart maar we kwamen toch echt om te eten. Alles wordt zonder aandacht afgehandeld, zonder aanprijzen van gerechten of specialiteiten. Iemand die doorgebakken ossenhaas bestelt krijgt dit medium/rare en meerdere gerechten aan onze tafel waren niet meer dan lauw. Verder akelig zoute risotto, echt niet te eten, alsof er per persoon een heel zoutpotje in omgevallen was. Er waren zeker ook lekkere gerechten bij maar de totaalbeleving was zeer onder de maat.

14. Douwe Visser's profielfoto
    Douwe Visser heeft een recensie geschreven voor El Sótano
    Mexicaans Roermond

Douwe Visser

Dit is een aanrader als je Roermond wilt gaan eten. Wij kwamen hier toevallig terecht en wat een geluk. We hebben heerlijk gegeten en wat een vriendelijke bediening. Heel attent met oprechte belangstelling voor de gasten. Dat zorgt voor een warm welkom en verblijf. Wij komen zeker terug als we weer in het zuiden zijn.

15. Joyce Smeets's profielfoto
    Joyce Smeets heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Joyce Smeets

Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
    TOP!!!!

16. Eduard Leeuwendaal's profielfoto
    Eduard Leeuwendaal heeft een recensie geschreven voor Sabero
    Internationaal Roermond

Zaterdag 2-9-2018 gelunched bij Sabero, chef Nico Boreas zwaait de scepter en tovert gerechten van topniveau uit zijn keuken, wat een smaken en beleving!
    Gastvrouw Sonja Boreas zorgt dat iedere klant de aandacht krijgt en
    Sandra Vianen stuurt op professionele manier de zwarte brigade aan, werkelijk top! Dit restaurant is binnen enkele maanden uitgegroeid tot de hit van 2018 in culinair Nederland!
    Toen restaurant Boreas dicht ging waren wij in rep en roer maar ze zijn terug, en hoe!

Liefs Petra & Ed

17. Hanneke cox's profielfoto
    Hanneke cox heeft een recensie geschreven voor Hinata

Hanneke cox

Was weer een hele gezellige avond bij Hinata 👍

18. Eric Beunk's profielfoto
    Eric Beunk heeft een recensie geschreven voor Piero
    Italiaans Roermond

Geweldige smaken en vlees van bijzonder goede kwaliteit!

19. kooijman's profielfoto
    kooijman heeft een recensie geschreven voor Aruna Cuisine

Wij hebben hier gegeten na aanleiding van de goede recensies die we op het internet gelezen hebben.

Het eten is er heerlijk! De smaken passen goed bij elkaar en je proeft dat ze verse producten gebruiken. De borden zijn ook nog eens mooi opgemaakt. (Leuk extraatje)

het is een restaurant waar niet vaak gezinnen komen maar ondanks dat werden wij met ons zoontje van 1.5 Jaar leuk ontvangen en voelde wij ons erg welkom in het restaurant.

Het persooneel is kundig en erg vriendelijk, daarbij gingen ze ook erg leuk met ons zoontje om.

Wij hebben een heerlijke avond gehad daar, kortom een absolute aanrader om hier te gaan eten!

Wij komen zeker nog een keer terug als we weer eens in de buurt zijn!

20. Geurts's profielfoto
    Geurts heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Heerlijk gegeten bij Heere aan de Maas. Keuze uit veel aparte voorgerechten(heerlijke soepen)hoofdgerechten en desserts. Toplocatie(aan de Maas), een echte aanrader!
    Zouden alleen nog wat vegetarische gerechten kunnen worsen toegevoegd. Maar op aanvraag worden deze ook bereid.

21. van Berlo's profielfoto
    van Berlo heeft een recensie geschreven voor Eethuis Palestina

Erg slecht! De frietjes waren taai en lauw voor 4 euro voor een frietje verwacht ik wel wat beters, daarbij heb ik mijn hamburger niet opgegeten omdat het niet gaar (nog helemaal rood van binnen) was en het er simpelweg niet smakelijk uit zag. Ik bestel hier nooit meer, Bah!

22. Roberto Cuypers's profielfoto
    Roberto Cuypers heeft een recensie geschreven voor 't Olijfje

Roberto Cuypers

Heerlijk gegeten: verse mosselen uit Yerseke van een uitstekende kwaliteit en prima op smaak. Ook de groenteburger van mijn tafelgenoot voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. En wat kunnen zelfgemaakte frieten toch lekker zijn! Een bijzonder compliment voor de sfeer in dit eetcafé en de werkelijk bijzonder attente en vriendelijke bediening. Een aanrader!

23. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Wok Roermond
    Chinees-Indisch Roermond

Ik ben hier gaan eten en heb lekker gegeten voor weinig geld en de bediening was goed.

24. Frans en Jacqueline's profielfoto
    Frans en Jacqueline heeft een recensie geschreven voor TOFF

Frans en Jacqueline

Toff, toffe sfeer aan een bijna Frans pleintje. Eten is heerlijk! Goede, vriendelijke bediening! We komen zeker terug.

25. Maurice 's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor Zinc
    Frans Roermond

Ik heb gisterenavond mijn verjaardag gevierd en heerlijk gegeten.
    Maar wat ik zeer storend en niet op z'n plaats vond is dat ik voor 2 kleine karafjes kraanwater € 6, - moest betalen. Indien iemand niets drinkt dan kun je dat in rekening brengen, maar ik had voor €94, - wijn en port.
    En mijn verjaardag zijn ze helemaal vergeten.
    Jammer en slim.
    Maurice Hendrix.

26. Hub's profielfoto
    Hub heeft een recensie geschreven voor Jill Murphy′s
    West-Europees Roermond

Heerlijk gegeten van de nieuwe menukaart alles klopt een fijne ervaring ze zijn er nog dit is een heel goed eetcafe.

27. Dennis Wessels's profielfoto
    Dennis Wessels heeft een foto toegevoegd van Ume
  28. Dennis Wessels's profielfoto
    Dennis Wessels heeft een foto toegevoegd van Ume
  29. Mr. Sammi's profielfoto
    Mr. Sammi heeft gereageerd op een recensie van Mr. Sammi

Beste Orwina,

Fijn te lezen dat u heerlijk gegeten hebt op ons mooie terras.

Jammer dat u een opgejaagd gevoel hebt gehad de tafels worden namelijk nooit 2x besproken, juist om ervoor te zorgen dat de gasten lekker kunnen genieten. Jammer dat u dit niet zo ervaren hebt. Hopelijk mogen wij u nog een volgende keer ontvangen en u voorzien van een ontspannen avond.

Groetjes, Mr.Sammi