Nieuwste foto's in Roermond

Laatste updates in Roermond

1. Bruekers's profielfoto
    Bruekers heeft een recensie geschreven voor Het Gesprek

Altijd heerlijk, eerlijk eten. Perfect klaar gemaakt. Vriendelijke bediening.
    Gewoon een restaurant waar het altijd klopt. En waar je graag terug komt.

2. Bruekers's profielfoto
    Bruekers heeft een recensie geschreven voor Mr. Sammi
    Internationaal Roermond

Mooie locatie met warm weer. Vriendelijke bediening maar het eten smakeloos. Verbrande droge kip en gamba's die zwart waren van binnen en waar veel bruin vocht uit dreef. Weinig groenten zonder smaak in smakeloos sausje.

3. osmen27's profielfoto
    osmen27 heeft een recensie geschreven voor Lunchroom In de Kroon

Voor overheerlijke bosbessenvlaaitjes en aardbeienvlaaitjes moet je beslist bij Lunchroom/Brasserie In de Kroon zijn. Absoluut de lekkerste die wij ooit hebben gegeten!

4. osmen27's profielfoto
    osmen27 heeft een recensie geschreven voor Parkzicht
    Italiaans Roermond

Een uitstekend adres om te genieten van vele prima bereide gerechten met verse producten tegen een heel betaalbare prijs en met een super vriendelijke bediening.

5. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Po-Shan
    Chinees-Indisch Roermond

Superslechte kwaliteit. Afgehaald op vrijdag, familiemenu voor 4tot 5 personen. Kroepoek was taai en oud. Loempia’s waren net rubber, koud en taai. Foei yong hai smaakte nergens naar en lag niet in saus maar in soep, zo dun. Kipsate was gortdroog en koud. Maar 1 bakje bami en 1 bakje rijst dus veel te weinig. Kortom, nooit meer naar toe dus

6. Gerrie Hunnekens's profielfoto
    Gerrie Hunnekens heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Gerrie Hunnekens

We hebben gisteren met 4 personen bij jullie gegeten.
    Eerst lekker een wijntje buiten en daarna (het werd wat koeler) naar binnen.
    Een prachtige ambiance en een heerlijk avondje uit.
    Het enige minpuntje vond ik het parkeergeld. Het was maar €2, - maar ik vind het een principe kwestie.
    Geef een consumptie gratis of trek het van de rekening af. (Tip!)
    verder was het een uitstekende verzorgende avond.
    Bedankt!

7. toos's profielfoto
    toos heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Heel lekker gegeten, en gezellig buiten gezeten. Heel vriendelijke bediening. Super!

8. Huub Smeets's profielfoto
    Huub Smeets heeft een recensie geschreven voor Sabero

Huub Smeets

Na een zeer hartelijke ontvangst door Sonja Boreas, namen we plaats aan het bargedeelte. Goede stoelen, met een direct uitzicht op de keuken met Chef Nico Boreas… alleen jammer dat het tussenstuk van de bar, tussen keuken en gast, niet wat lager is. Dit zou het belevingsgevoel, als een soort Chefs Table, nog vergroten - echter een kniesoor die daarover valt.

De huiscocktail met vlierbes (met of zonder alcohol) is heerlijk verfrissend en past perfect bij de diverse amuses. Over het eten kan ik kort zijn, het was absoluut fantastisch.

Het ene gerecht nog verfijnder dan het andere, maar alles in de herkenbare stijl van Nico! Mijn persoonlijke favorieten waren de kreeft, de tarbot en de duif. De kaas, het is en blijft een passie van Sonja, ook helemaal top.

De kaart is klein met een vast menu, dat aldus Nico, zeer regelmatig wisselt en een beperkt aantal a la carte gerechten. Op de overzichtelijke wijnkaart, met een prima prijsstelling, tref je traditionele maar ook moderne wijnen aan. Zelf had ik gekozen voor het wijnarrangement bij het diner.

Het restaurant is modern en stijlvol ingericht en beschikt slechts over 24 zitplaatsen, alsmede de 2 zitplaatsen aan de bar. Er is duidelijk gekozen voor een wat minder formele setting en dit reflecteert zich ook het bedienend personeel. De keuken straalt een serene rust uit en functioneert als een geoliede machine.

Sabero is een absolute aanrader!
    Nu, uiteraard zo kort na de opening nog geen sterren, echter de presentatie van Michelin (in Nederland) is op 17 December 2018

PS Parkeren kan in de directe omgeving (slechts 3 Euro, maar je kunt alleen contact en vooraf betalen in de parkeergarage)

9. Henri Gulickx's profielfoto
    Henri Gulickx heeft een recensie geschreven voor Eethuis Rosario

Henri Gulickx

Altijd warm eten, leuke en vriendelijke bezorgers. Gaat er iets mis wordt het goed hersteld.

10. H. Meijer's profielfoto
    H. Meijer heeft een recensie geschreven voor Long Sing
    Chinees-Indisch Roermond

1 juli met 6 personen een verjaardagsdiner gehad. Van tevoren besproken wat op tafel kwam: nanking menu met zes gerechten. Erg lekker! Vlotte service. Redelijke prijs.

11. Jack's profielfoto
    Jack heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Eten weinig tot niets op aan te merken behalve een aantal vliegen bij of op het eten. Een oplossing zou kunnen zijn deuren gesloten te houden.
    Parkeren, slecht en te ver van het restaurant (moeilijk voor iemand die slecht ter been is) een gebrek aan airconditioning en een te rumoerige eetzaal waarbij de stoelen te dicht op elkaar stonden zorgen ervoor dat wij hier niet meer vaak zullen komen.

12. Mr. Sammi's profielfoto
    Mr. Sammi heeft gereageerd op een recensie van Mr. Sammi
    Mr. Sammi
    Van restaurant

Beste Veilig Neel,

Jammer te vernemen u het gevoel hebt gehad wij enkel ons restaurant runnen om in ons levensonderhoud te voldoen. En u ons als arrogant beoordeeld. Maar dit is in tegendeel wij runnen met al onze energie, passie en liefde die we hebben. Des te meer het ons raakt om zo'n dergelijke recensie te lezen. Natuurlijk kan het mogelijk zijn dat de bedieningsmedewerker deze avond niet zijn dag heeft gehad, al vind ik dat mogelijk voor te stellen. Maar het is uw ervaring en daar hebben wij respect voor. Wij hopen dat we de zin "Dit nooit meer", door onze reactie mogen vervangen voor "nog een kans" en wij u persoonlijk mogen verwelkomen om meer te vertellen over ons bedrijf en u kennis te laten maken met onze passie en liefde voor ons bedrijf. Wij zijn bereikbaar via bistro@mr-sammi.nl. Wij hopen oprecht van u te vernemen.

Groetjes, Mr.Sammi

13. Mr. Sammi's profielfoto
    Mr. Sammi heeft gereageerd op een recensie van Mr. Sammi
    Mr. Sammi
    Van restaurant

Beste Peter,

Heel jammer te vernemen wij niet aan uw verwachten hebben kunnen voldoen en het bij u rommelig en kil is overkomen. Dit is het laatste wat we willen uitstralen, wel zijn we blij dat u uw mening met ons deelt. Hierdoor kunnen wij het oppakken, het is natuurlijk niet de bedoeling u niet geniet en u van mening bent dat dit ons niet interesseert, want dat doet het wel degelijk. Wij hopen een tweede kans van u te krijgen en u een volgende keer andere gevoel mee te mogen geven.

Groetjes, Mr.Sammi

14. Peter den hertog's profielfoto
    Peter den hertog heeft een recensie geschreven voor Brasserie Dux

Peter den hertog

Enorm goed, ik had op eet.nu gekeken voor glutenvrij eten in Roermond. Na recensies te hebben bekeken naar Dux gegaan, personeel was enorm goed op de hoogte van glutenvrij eten. Werd ook goed door gegeven aan de keuken en ander personeel wat bij onze tafel kwam.

Leuke ambiance en goeie wijnen op de kaart. Het eten was ook van goeie kwalitiet

15. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Mr. Sammi
    Internationaal Roermond

Veel over gehoord van dit restaurant, maar dit is het toch niet. Kil, druk, gehorig, rommelig. Het eten is op zich prima, maar in deze Van der Valk setting is het niet te doen om met z'n tweetjes te eten. De bediening ziet dat je niet geniet, maar laat het gelaten en zakelijk gebeuren.

16. remo's profielfoto
    remo heeft een recensie geschreven voor Piero
    Italiaans Roermond

Gewoon de enige echte italiaan van Roermond en omstreken. Met name het persoonlijke karakter en het directe contact met de kok maken van dit restaurant een zo bijzondere plek.

17. Roos Vaessen's profielfoto
    Roos Vaessen heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Roos Vaessen

Vandaag samen met mijn man en twee vrienden heerlijk gegeten. Hartstikke veel keus. Bediening super. Complimenten voor de mooie locatie. Groetjes en tot gauw

18. J.h's profielfoto
    J.h heeft een recensie geschreven voor Geweun Angers

Van het weekend hier gaan eten had ik maar even de moeite genomen om de recensies eerst te lezen wat een rommel verkopen ze daar brood komt gewoon van de Lidl of iedergeval goedkoop cheap afbak brood dan heb ik het nog niet over de kruidenboter gehad die was volgens mij van het bieflapje van de mixgrill dat kuipje wat je er dan bij krijgt ze hadden nog wel moeite genomen om het uit de verpakking te halen verder was er geen gast daar op een zaterdag avond eigenlijk best vreemd dat moeten toch de drukste tijden zijn in het weekend mixgrill was ook lachertje klein bieflapje stukje droog spek en stukje karbonade nou heb veel mixgrill gezien maar dit was echt te triest toetje hebben we maar overgeslagen nooit meer voor ons kan je geld beter meteen weg pleuren…

19. Veilig Neel's profielfoto
    Veilig Neel heeft een recensie geschreven voor Mr. Sammi
    Internationaal Roermond

Als je het niet meer nodig hebt, stop dan met een restaurant runnen. Wat een arrogantie. Waardeloos!
    Van een restaurant met een dergelijke kaart verwacht je op zijn minst een ambiance en bediening die daarbij aansluit. Het is het complete pakket dat bepaalt of je een diner hebt gehad dat aan de verwachtingen voldoet. De ambiance en de bediening hebben echter het niveau van een wegrestaurant. De bediening heeft geen binding met
    de zaak en werkt alles plichtmatig af. Iedere andere interactie dan opnemen wat er gewenst wordt, wordt uit de weg gegaan, met aan het eind van de avond het gevoel dat je alleen maar gegeten hebt.
    Sommige mensen runnen een restaurant om in hun levensonderhoud te voorzien. Voortaan dus maar beter zoeken naar een restaurant waar mensen met passie rondlopen.
    Dit nooit meer.

20. mido van's profielfoto
    mido van heeft een recensie geschreven voor Broodjeszaak Doedels

Ruim veertien jaar kwam ik regelmatig bij de boordjeszaak doedels in Roermond. De hoeveelheid beleg op een broodje is enorm achteruit gegaan, waardoor ik het beleg nog nauwelijks proef. Erg jammer, broodje makreel at ik wel drie keer per week. Tijdens mijn laatste bestelling voelde ik gewoon een teleurstelling, vandaar mijn post.

21. Maris Grispen's profielfoto
    Maris Grispen heeft een recensie geschreven voor Wieck
    Steakhouse Roermond

Goed en lekker eten en betaallbaar.

22. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Brasserie Entrée

We zaten amper op het toch vrij volle terras of er stond al iemand naast ons. Heel attent. We bestelden 2 Leffe Triple, die deden Euro 3,50 per stuk, en dat is een zeer vriendelijke prijs. Vervolgens nog 10 borrelhapjes, (mini-frikandel, kipnugget en bitterbal), niet van de hoogste kwaliteit, maar daar was de prijs (Euro 4) ook naar. Prima plek.

23. Nancy's profielfoto
    Nancy heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

Heerlijk geluncht. Gezellig en vriendelijk personeel. Ga er zeker vaker naartoe

24. Frenskens's profielfoto
    Frenskens heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

Frenskens

Heerlijk eten. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel!

25. Jose's profielfoto
    Jose heeft een recensie geschreven voor NU Nautilus

Het restaurant zag er gezellig en uitnodigend uit bij binnenkomst maar voor ons was het de eerste en tevens laatste keer dat we hier gereserveerd hebben. De bediening was onvriendelijk en arrogant, we merkten alle 5 al snel op dat de bediening vooral oog had voor een bepaald aantal gasten (ons kent ons). We zaten buiten en ik had de ondergaande zon de hele tijd recht en fel in m’n ogen, bij navraag of er een kleine tafel bijgeschoven kon worden (zodat ik aan de zijkant van de tafel kon zitten en niet pal tegen de zon in) werd hier raar, kort en onvriendelijk op gereageerd en er werd niet naar een evt. Oplossing gezocht. We hadden iets te vieren en wilden starten met prosecco, een van de gasten mag momenteel geen alcohol drinken, we vroegen naar een gezellig alternatief, haar werd toen Spa blauw aangeraden, we hebben toen maar meteen de prosecco achterwege gelaten. Het eten was voldoende maar bij 2 gerechten kwam het vlees een hele tijd eerder dan de rest van het gerecht, na navraag kregen we een kort en onvriendelijk antwoord. Een van de 5 gerechten kwam nóg een tijd later. Toen we op het einde net onze koffie gekregen hadden en net begonnen te drinken, kwam ‘n serveerster met de vraag of we nog iets wensten te drinken, de reden was duidelijk, er stonden enkele groepjes nieuwe gasten te wachten of er misschien nog plek vrij was. Niet netjes om zó door te laten schemeren dat het voor ons tijd was om te gaan.

26. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Sabero

adriaan

We hebben er even op moeten wachten. Een bezoek aan de nieuwe zaak van familie Boreas. Slechts een keer per maand voor lunch geopend, wij zijn erg blij met deze mogelijkheid! Parkeren is iets minder handig dan voorheen in Heeze. De zaak is verrassend klein en hip ingericht. Langs de muren pluche banken, tafels (ovaal en vierkant) zijn van zwart staal met reliëf, de draaistoelen zitten comfortabel. Aan de bar hoge stoelen voor een chefs tafel beleving waarachter we Nico met aan zijn rechterhand de getalenteerde Maikel van Veen in actie zien.

Als aperitief de bekende Marlborough Sauvignon 2016 van Mahi die prima beviel. De eerste amuse werd keurig gepresenteerd op een porseleinen staander die leek op de achterzijde van een tonijn. Een cilinder van tonijn met krokant jasje afgewerkt met toefjes gel van passievrucht. Prima geproportioneerd, met mooie textuur, heerlijk.

Verder met oester in een buideltje van zoetzure rettich op een milde kruidencrème, afgewerkt met een toefje citroengel, wow.

De bekende makaron is inmiddels helemaal geperfectioneerd met een gelaagde smaakopbouw. Je startte met een toets van koffie die overging naar een delicate toets van ganzenlever die op de tong smolt, aan het eind zorgde de krokante anijszaadjes voor een verfijnde droptoets, indrukwekkend.

Verder met een verfijnde Noordzee krabsalade met groene aardbei, avocado en een vleugje kerrie, genieten!

De laatste amuse was een zoetzure tomaten melange met burrata en groenten mostarda, afgewerkt met een luchtige kroepoek van tapioca. Lekker sappig en mooi hoog in zijn zuren.

De eerste begeleider werd keurig door de jonge sommelier in opleiding gepresenteerd. Een witte Beaujolais van Dominique Piron gemaakt van Chardonnay, verfijnd met mooie mineraliteit. Op een mooi wit bord een sappige grietbotfilet met erop stukjes scheermes, dubbel gedopte erwten, stukjes pistache (voor aangename accenten) en ziltige Avruga, afgewerkt met een olie van lavas en een schuimige saus op basis van geitenboter. Top cuisson en een uitstekende smaakbalans, naadloos aansluitend bij de chardonnay die hiernaast nog lekkerder werd. (9,88)

Over naar een zuid Franse Serica Viognier van het huis Vedilhan, vol met tropisch fruit en een vleugje vanille. Op het bord flinke stukken van Jonge kreeft (schaar en staart) bedekt met schijfjes pompoen waarop een frisse gembergelei. Aan de ene zijde een heerlijke verfijnde kreeftenjus met kleine cantharellen en aan de andere zijde een lobbige saus van oranjebloesem. Hele mooie smaken met de kreeft in de hoofdrol, de verrassende gembertoets vond ik geweldig. De viognier was keurig in balans, groots! (9,95)

Een Heerlijke Oostenrijkse St. Laurent van Johanneshof Reinisch was geselecteerd voor bij het pièce, een specialiteit van de chef. Een prachtige presentatie zoals we die kennen van Nico. In de eigen jus gekruid met cacao een cilinder van de borst van Anjou duif met erop een halve cevenne ui, ernaast cilindertje stoof van de bout, schijfjes gelei van snijbiet, toefje crème cevenne ui, een niet zo zoete vijgenconfituur met pitjes en kogel ganzenlever aan een botje. Dit werd aan tafel afgewerkt met een heerlijke ganzenleversaus. Een geperfectioneerd gerecht met uitgekiende wijn-spijs, puur genot! (9,95)

Uit Australië een botrytis Semillon 2014 van Bimbadgen, geconcentreerd met tonen van abrikoos en honing en mooie zoetzuur balans. De presentatie was strak, een grote citroen in een laagje schuim. De citroen was gevuld met een mousse van witte chocolade, onder het schuim zat frisse gelei van citroen met basilicum saus en ganache van witte chocolade. Een mooie smakencombinatie die de wijn nog lekkerder maakte. (9,7)

Als afsluiter nog een heerlijke espresso met optocht aan friandises.

Bediening was onder leiding van Sonja wederom uitstekend verzorgd op informele wijze, verwennerij van start tot finish.

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend.

Met deze kleine brigade houd de perfectionistische Chef controle en door de bescheiden openingstijden en aantal couverts is het goed vol te houden. We zijn erg blij dat ze weer terug zijn, en hoe. Wat ons betreft horen ze weer bij de absolute top van Nederland, bedankt!

27. P.J.Beek's profielfoto
    P.J.Beek heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

P.J.Beek

Op zaterdag 26 mei j.l. met familie buffet gehad. Uitstekend en enorme keuze. Heb last van COPD en kan niet ver lopen. Een uwer heeren heeft de slagboom geopend waardoor ik tot aan het restaurant kon rijden. Hij heeft mijn auto ergens geparkeerd, (het was ontzettend druk) en mij de sleutels terug gegeven met de opmerking dat als ik naar huis zou gaan hij mijn auto zou ophalen. Deze sevice heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn hartelijke dank.Tot de volgende keer en veel succes met uw zaak..

28. Ria Heber's profielfoto
    Ria Heber heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Ria Heber

Lekker gegeten met nog 6 vrienden en famillie,
    Heerlijk buiten gezeten😀 Binnen was het erg warm!

Gr RH.

29. Danny's profielfoto
    Danny heeft een recensie geschreven voor Wok To Go

Hier sinds ze in t retailpark zitten al vaker gegeten.
    Altijd heerlijke noedel gerechten met lekkere bijgerechten.
    Tot de volgende keer!

30. Mandy Rodenhuis's profielfoto
    Mandy Rodenhuis heeft een recensie geschreven voor Wok Roermond
    Chinees-Indisch Roermond

Slecht, slecht slecht! Geen woorden voor, ze hadden onze reservering niet gehad, er was dus geen buffet? En daarbij waren we de enige gasten. Ze kon voor ons wel een 4 gangen diner maken… nou doe dat dan maar want we komen van ver en moeten toch eten! Het enige dat we mochten kiezen was de soep, de rest werd gewoon gemaakt! Dus eten wat de pot schaft… bami en nasi volgens mij niet vers… Nog nooit zo slecht gegeten! Mensen ga er niet heen!