Nieuwste foto's in Roermond

Laatste updates in Roermond

1. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Grandtaria Broekhin

Friet e.d.zijn prima.
    Alleen de baas is wel zon zure sjacherijn geworden....pppfffhhh
    Ga er niet graag naar binnen als ik die onvriendelijke smoel al zie.
    En vaak als het druk is gaat er heeeel veel fout daar.

2. Bas van der beek's profielfoto
    Bas van der beek heeft een recensie geschreven voor Goede Tijden

Bas van der beek

Samen met mijn vriendin vandaag deze lunchroom bezocht, om de verjaardagsbon te verzilveren die ik voor mijn verjaardag van hun heb gekregen. Suoer initiatief van deze zaak!
    Ondanks de drukte snel geholpen met een vriendelijke lach.
    De lunch was overheerlijk.
    Gaan snel terug!

3. Rinie's profielfoto
    Rinie heeft een recensie geschreven voor Goede Tijden

Gisteren geluncht bij deze geweldige lunchroom!
    Super vriendelijke bediening.
    De asperge salade was werkelijk fantastisch👍
    Voor herhaling vatbaar.

4. Leonardo Schatert's profielfoto
    Leonardo Schatert heeft een recensie geschreven voor Eethuis Palestina

Toch wel het beste eethuis hier in roermond.
    Ik ben een groot fan van hun kapsalon, je besteld een grote, en ze weten wat groot is.
    Top!!
    Ook de pizza wordt top belegd! Hier kunnen veel zaken iets van leren!!!!
    Ik kom hier een 2a3maal per week, en de waardering komt bij mij aan!!
    Hier weten ze hoe ze met hun klanten om moeten gaan!
    Chapeau!

5. F.Geelen's profielfoto
    F.Geelen heeft een recensie geschreven voor El Sótano
    Mexicaans Roermond

F.Geelen

Al meerdere malen bij El Sótano geweest eten. Iedere keer wat anders van de kaart gegeten en iedere keer weer overheerlijk. De porties zijn ook meer dan voldoende! Een echte aanrader voor eens lekker/gezellig Mexicaans te gaan eten bij El Sótano, is weer eens wat anders!
    De bediening is zeer vriendelijk en correct. Er wordt er "gelukkig" niet zo gejaagd, ze blijven rustig en kalm. Ook als het vol zit! En toch is de wacht tijd "niet" lang voor je je eten geserveerd wordt! Prijs / kwaliteit is prima, niet te duur!
    Gewoon gezellig lekker uit eten!

6. Maud Van Lier's profielfoto
    Maud Van Lier heeft een recensie geschreven voor Goede Tijden

Op vrijdag 13 april geluncht bij Goede tijden. We bestelde beide een soep met stokbrood en kruidenboter zoals buiten op het bord beschreven stond. De kruidenboter ontbrak, de asperges in de aspergesoep waren nog hard en leken wel ongekookt. Als ergste was nog dat ik met mijn glutenvrije dieët een euro extra moest betalen voor mijn brood. Wat er ten eerste niet uitzag en niet lekker was. 2x gestraft dus!! In plaats van Goede tijden was het slechte tijden!!

7. Schouterden Patrick's profielfoto
    Schouterden Patrick heeft een recensie geschreven voor Irodion

Gezellige sfeer met heerlijk eten. Aangename bediening en fijn om te kunnen communiceren in het Grieks, zeker ook voor de ober. Zeer vriendelijk. Ik begrijp niet goed waarom jullie Nederlanders massaal de grens oversteken om bv. In Eisden-Maasmechelen in onze Griekse frituren te komen eten terwijl het vele malen lekkerder is bij jullie in Nederland. Waar je je goed voelt en heerlijk hebt gegeten voor een al dan niet democratisch prijsje, daar moet je (blijven) naartoe gaan.

8. Gulay's profielfoto
    Gulay heeft een recensie geschreven voor Izumi

Heel lekker eten en snel service

9. Houcein Acharrat's profielfoto
    Houcein Acharrat heeft een recensie geschreven voor Luna Piena

Houcein Acharrat

Heerlijke eten, hele gastvriendelijke en aardige mensen. Prettige sfeer en een leuke inrichting. Het is een prima tent.

10. Brenda's profielfoto
    Brenda heeft een recensie geschreven voor Goede Tijden

Ik heb heerlijk gegeten bij Lunchroom Goede Tijden. Het broodje Vincent is zeker aan te raden. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Verder ook zeer vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker een keer terug!

11. Jim Dodge's profielfoto
    Jim Dodge heeft een recensie geschreven voor Goede Tijden

Jim Dodge

Lekker eten, werd vriendelijk welkomt en goed geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar.

12. Het Pakhuis heeft een nieuwe foto
  13. Het Pakhuis heeft een nieuwe foto
  14. Het Pakhuis heeft een nieuwe foto
  15. Leonardo Schatert's profielfoto
    Leonardo Schatert heeft een recensie geschreven voor Jeruzalem

Gisteren rond 3.45 Een grote kapsalon shoarma besteld.
    Ten 1e was deze maar voor de helft gevuld.
    Ten 2e was deze sorry voor mijn woorden maar niet te vreten.
    Een hele dikke laag kaas, wat ik normaal wel lekker vindt, smaakte totaal bedorven.
    Een enorme muffe smaak waarna ik na 2happen besloten heb deze weg te gooie.
    Vorig jaar ook al slecht behandeld met een pizza kip waar in totaal misschien 6reepjes op lagen.
    Dit is dan ook de druppel voor mij, en zal hier never meer bestellen.
    De duurste in heel roermond, en meteen de slechtste.
    Chapeau jongens.

16. Elizabet's profielfoto
    Elizabet heeft een recensie geschreven voor Istanbul Eethuis

Elizabet

Heerlijk gegeten, ideaal voor alle gelegenheden en het eten is TOP kwaliteit. uitstekend service.. zeker voor herhaling vatbaar. Mvg.

17. Henry en Magda's profielfoto
    Henry en Magda heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

Henry en Magda

De kwaliteit is vertrouwd, bediening gastvrij en vriendelijk. Een aanrader.

Maar ....
    Heimwee naar de Ridder is groot.
    Wat missen we de de intimiteit van de Ridder.
    Ondanks hetzelfde concept voelden wij ons daar meer in de watten gelegd en exclusiever uit eten.

De Heere geeft ons het gevoel van een behoorlijk grote all you can eat locatie.

Je leest het. Gevoel. De beleving is wennen. Kwestie van het oude in heerlijke herinnering houden en het nieuwe een kans geven.

18. Léonneke Lafeber-Hammes's profielfoto
    Léonneke Lafeber-Hammes heeft een recensie geschreven voor 't Munstercafé

Léonneke Lafeber-Hammes

De uitbreiding van het Munstercafé is met recht een grote aanwinst voor het Munsterplein. Ik denk dat vele klanten van het alom bekende adres dezelfde mening zijn toegedaan. Het was al altijd oergezellig om in dit restaurant te vertoeven maar het is er nu nog een stuk gezelliger door geworden. Er is ook goed nagedacht over de inrichting, de keuze van de materialen, de open-haardpartij in het nieuwe gedeelte, kortom het overtrof mijn stoutste verwachtingen. En dat in zo'n korte tijd gerealiseerd: chapeau! Het hele team heeft zich met hart en ziel ingezet om alles op tijd klaar te krijgen en - volgens mij - zijn er veel extra uren gemaakt maar het uiteindelijke resultaat is dan ook bijzonder fraai geworden. Gelukkig heeft de sfeer aan niets ingeboet en is de klantvriendelijkheid en de kwaliteit van de producten net zo goed als voorheen maar ik ben er van overtuigd dat nu nog meer mensen jullie weten te vinden.
    Ik wens jullie dan ook heel veel succes toe met deze uitbreiding.
    Ik hoop jullie zaak nog vaak te kunnen en mogen bezoeken en ik zal trouw mijn lege kopje binnen komen afgeven zodat het de bediening een extra "loopje" bespaart.
    Met vriendelijke groet en wat mij betreft, zeker tot ziens.
    Léonneke (jullie weten inmiddels wel wie Léonneke is, hi, hi).

19. jos smidt's profielfoto
    jos smidt heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

jos smidt

Ik vind het een goed idee om zogenaamde downies, ook volwaardige mensen volgens mij, in te zetten in een omgeving als deze. Maar ik heb ze niet gezien. Ik durf zelfs te zeggen dat die zogenaamde downies hier als een commercieel lokkertje zijn gebruikt. Ik vind dat een racistische instelling. Daarom walg ik van deze plek en kom ik hier nooit weer. Dat zal het ook aan mijn 'down-vrienden' laten weten, want die heb ik..

20. Jan en Jeanine van Gageldonk's profielfoto
    Jan en Jeanine van Gageldonk heeft een recensie geschreven voor TOFF
    Frans Roermond

Jan en Jeanine van Gageldonk

Aanrader om er naar terug te gaan. Wel eerst afspraak maken. Veel mensen werden teleurgesteld omdat er geen plaats meer was.

21. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Heere aan de Maas

We kwamen spontaan binnen lopen met heerlijk weer. Terras vol met mensen die voornamelijk een drankje nuttigden. Wat schetst mijn verbazing: we konden geen sandwich bestellen… het was schijnbaar te druk in de keuken. Een ijsje konden we krijgen. Heel apart gezien het feit dat buiten bijna niemamd aan het eten was. Om ons heen hoorden we mensen die ook verbaasd waren over de gang van zaken. De bediening deed wel hun best maar schijnbaar klopt de keuken bezetting nig niet helemaal.
    Jammer dat zo'n eerste bezoek een niet positieve indruk achterlaat. Voor ons geen volgende bezoek.

22. Nico's profielfoto
    Nico heeft gereageerd op een recensie van Antiochia
    Nico
    Van restaurant

Ik spreek de eigenaar (Fuat) nog af en toe. Helaas ligt de verbouwing sinds september vorig jaar stil wegens onvoorziene omstandigheden. Fuat weet niet of hij nog een doorstart maakt op de huidige locatie. De kans is echter zeer klein. Wij kunnen niet meer doen dan afwachten en hopen dat Antiochia ooit weer terug komt. Ik mis het heerlijke eten ook!

M.v.g.
    Nico Veld.

23. Esma's profielfoto
    Esma heeft een recensie geschreven voor Istanbul Eethuis

Wat een slechte service zeg totaal niet vriendelijk en de eten is nu zo slecht beter bespaar je je geld en koop je bij de appie een pizza smaakt nog beter.

24. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Wok Roermond
    Chinees-Indisch Roermond

Annette

Ondanks de recensies toch zelf willen ervaren. Wat een bagger tent. Bakken warm buffet leeg of een bodempje. Evenals de soep. Op mijn verzoek kreeg ik toch wat friet en een kommetje bami. Friet redelijk maar bami smaakte naar water. Toen ik meldde dat ik het jammer vond dat er weinig was kreeg ik als antwoord we gaan zo sluiten. We kwamen om half 8 en na 3 kwartier gingen we maar. Hoezo al sluiten al ik mag wokken tot 22.00 uur. Ze meldde tevens dat ze gingen stoppen met de wok. Goed besluit want mij zien ze nooit meer

25. S v Croonenburg's profielfoto
    S v Croonenburg heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht
    Nederlands Roermond

Een sfeervolle restaurant waar je heel goed kunt eten tegen een duidelijk prijs.

26. R. v. d. Enden's profielfoto
    R. v. d. Enden heeft een recensie geschreven voor 't Roerpotje

Personeel wat luistert naar de klant, en een verrassing bij het dessert, wat 't Roerpotje heeft geregeld.

27. P.H.'s profielfoto
    P.H. heeft een recensie geschreven voor Legato
    Vertaal van English naar Nederlands

Unbelievably terrible service. One of the worst we have ever experienced.

We came there on April 27th around 19.00. We sat outside and were not approached by anyone until we took the menu by ourselves from inside.

First, when we got our coffee we asked if they could make it a bit stronger as it tasted like milk only. The response was: “It is the machine that makes coffee, not us”. The waitress was unwilling to put any extra effort.

We wanted to pay for the coffee and go somewhere else where we could get a real one. We asked if we could still cancel the rest of the order we just recently placed. The response was “no because they make it there”. Not sure what the meaning was.

At the end, when we asked if we could get a bill the waitress responded with rolling eyes before pointing to the terminal located inside where I was supposed to go to pay. The other waitress I met while paying did not seem that friendly either.

The ice cream was ok...

28. Piero's profielfoto
    Piero heeft gereageerd op een recensie van Piero
    Piero
    Van restaurant

Ik wil hier op reageren wat ik normaal niet doe. Dit accepteer ik niet. Heb al meer dan 40 jaar dit goedlopend restaurant in Roermond. U reserveerde bij ons via Eet Nu. Maar u MOET goed lezen voor dat jij ons oplichters en onbeschoft noemt. Jij kijkt op een site via Google Da Piero in Leerdam op hun Website en die prijzen kloppen. WIJ HEBBEN GEEN WEBSITE. Jij kreeg de menukaart met onze prijzen en toen had je het aan ons kunnen vragen over het verschil v wat je op internet had gelezen en onze prijzen dan had je nog de zaak kunnen verlaten.... van jouw tafelgast kreeg ik bij het verlaten v het restaurant nog een compliment “ BUONISSIMO!!! Piero Roermond ( NIET Da Piero Leerdam )

29. Evi Rikers's profielfoto
    Evi Rikers heeft een recensie geschreven voor Piero

Evi Rikers

Zeer teleurgesteld.
    Aan de pizza lag het niet, daar zat een dikke laag kaas overheen wat ik persoonlijk wel lekker vond maar dat kon ook wat minder.
    Ook de bodem mocht van mij wat luchtiger.
    MAAR SLECHTSTE MINPUNT ALLERTIJDEN!
    DE PRIJZEN KLOPTEN HELEMAAL NIET!
    Als je naar de keurig verzorgd uitziende website gaat zie je pizza prijzen zoals €6, - €6,50 €7,50 tot max €15, -
    Ook de tiramisu kost zogenaamd €4, -
    Maar niets is minder waar.
    De margherita kost €11, - ipv €6, - en mijn vriendin had een salami die €14, - euro kost ipv €6, -
    Uiteindelijk waren wij incl drinken van €2,50 in totaal €37,50 kwijt.
    Dit had eigenlijk in totaal €21, - moeten kosten.
    Ik vind dit gewoon oplichterij.
    Je zoekt het menu op om te kijken wat de prijzen zijn, je denkt:'Ja, dit ziet er goed uit laat ik reserveren', en wanneer je aankomt en de menukaart krijgt word je belazerd met veel hogere prijzen.
    Ik vind dit onbeschoft.
    Gelukkig was het eten niet super slecht maar ik ga de volgende keer toch ergens anders eten!
    Nooit meer doen dit. Ik heb spijt dat we niet gewoon zijn weggelopen en naar Domino's zijn gegaan.

30. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Geweun Angers

Afgelopen zondag een high tea gehad hier. Wat een zware tegenvaller. Soep was zout, smaakte alleen naar de bouillon blokjes in plaats van naar courgette. Hartige gerechtjes waren twee smakeloze boterhammen en de zoete etagere kwam volledig uit de supermarkt. Thee water werd niet bijgevuld en als klap op de vuurpijl kregen we ‘gewone’ saaie theezakjes. Geen speciale thee, wat toch zeker bij een high tea hoort... Grote teleurstelling!