Brasserie Buitengewoon in Roermond

1. Waanzinnig lekker gegeten. Goede bediening en goed eten, als je in Roermond bent zeker naar toe gaan. Groetjes aan de gastheer.

2. Op aanraden van vrienden naar toe gegaan, ben hier in het verleden geweest toen was het Brasserie Marni, maar het is niet voor 100 procent maar voor 200 procent verbeterd.

Op zaterdag is het moeilijk een plekje te vinden. Maar het is de moeite waard even rond te lopen en terug te komen om plaats te nemen in deze zaak. Het eten is heerlijk en de manier hoe een en ander opgediend werd is heel goed over nagedacht. Je kunt zien dat de leiding van deze zaak in handen is van iemand die op alles gelet heeft. Hij slaat van achter het buffet alles gade. En seveert een heerlijk kopje koffie, c.q. Cappuccino. Ook de bediening is perfect. Er kwam een groepje van 5 pers. binnen en men schoof direct 2 losje tafeltje bij elkaar zodat men aan een tafel zat. zeer allert.

Wij hadden plaast genomen aan de deur, maar door het open en dicht gaan, was het fris. Toen er een tafel vrij kwam, bood de eigenaar ons direct een andere tafel aan midden in de zaak(wij vonden dit zeer attent) Nogmaals Chappeau.