Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roermond verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Y.Wingenbach

Heerlijk gegeten. Er wordt gekookt met biologische produkten wat ik een groot pluspunt vind. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!

2. Via restaurantweek bij dit restaurant terecht gekomen. Gevestigd in het voormalige vvv-kantoor; een prachtig historisch pand. We hadden speciale dieetwensen en daar werd zeer goed op ingespeeld. Verrassend is dat hier veel ingrediënten biologisch zijn. Het wordt niet vermeld op de site of de kaart maar je proeft het wel. We hebben er heerlijk gegeten en het personeel is erg vriendelijk.
    Als de prijs iets naar beneden zou kunnen (zonder de kwaliteit aan te tasten) heb je volgens ons een toptent in Roermond die het verdient om elke dag vol te zitten. Hoe dan ook, nu is dit restaurant ook zeer de moeite waard. We komen snel weer een hapje eten

3. Rosa Willemse

Ondanks de goede recensies, viel het eten toch tegen. Als hoofdgerecht hadden we eend en ossenhaas en bij beide gerechten was de smaak niet echt uitgesproken. De sauzen proefden nogal waterig, en bij de eend zaten papperige aardappelen en aubergine. Niet een super smaakvolle combinatie. Het vlees van het voorgerecht - carpaccio - was van goede kwaliteit en ook de bediening deed zijn best. De ober wist niet veel van wijnen, maar de kwaliteit was niet slecht. Uiteindelijk betaalden we met zijn tweeen toch bijna 100 euro en dat is behoorlijk prijzig voor de geboden kwaliteit.

5,7
  4. Wij hebben heerlijk gegeten bij aruna chef kok. Allemaal verse producten en dat proef je! Wij hebben een 3 gangen verrassingsmenu gehad en dat was voortreffelijk. Wij hadden alles graag halal gehad en dat kregen wij ook van onze chef kok. Dus iedereen kan terecht bij onze chef kok Aruna.

5. Maarten de Wit

We hadden gelezen over de kwaliteit van de keuken en hadden via eet.nu geboekt. Ondanks dat we 3 kleine hondjes bij ons hadden, waren we welkom. We bestelden het 4 gangen verrassingsmenu met (1x) het bijpassende wijnarrangement. Het was heerlijk! De recenties kloppen. De ogenschijnlijk Indische kok weet werkelijk de meest heerlijke (Franse) gerechten op tafel te zetten. Ook de gekozen wijnen passen perfect. De geschonken rose bij de parelhoen (tussengerecht) was er volgens mij speciaal voor gebrouwen.
    Het restaurant is prima gelegen in het centrum van Roermond, in een voormalig kantoorpand. Alleen die scheidingsmuur midden in het pand moeten ze afbreken. Erg vriendelijk en bekwaam personeel. Misschien iets wat verlegen. Hou je van lekker eten en ben je in Roermond, mag je dit restaurant niet overslaan!

6. Wij hebben heerlijk gegeten bij aruna cuisine. Allemaal verse producten en dat proef je! Wij hebben een 4 gangen verrassingsmenu gehad en dat was voortreffelijk. Erg vriendelijke bediening en goede uitleg bij elk gerecht gehad. Ook de chef kwam een aantal keer aan tafel. Erg leuk! Zeker een aanrader in een prachtig pand in roermond!

7. 17-7-2013 gegeten bij Arunacuisine. Via via gehoord van dit restaurant en de goede reacties betreft het eten. Zoals ik hier op de site lees, zijn er veel mensen het eens met de reacties die ik had gehoord. Nu zelf ook ondervonden. Gekozen voor een viergangen-menu met bijpassend wijnarrangement. De gerechten en de wijnen passen goed bij elkaar. De presentatie van de gerechten verdient een pluim en de smaak al helemaal! Je kunt proeven dat hetgeen je voorgezet wordt vers gemaakt is. De eendenborstfilet was overweldigend. En het toetje wil je niet missen! Al met al een heerlijke avond gehad en genoten van al het lekkers! Ik raad dit restaurant dan ook graag aan!!

8. Vers, vers, vers echt fantastisch. Zeer warme ontvangst, je komt er thuis. De passie zie je, voel je en eet je. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, eigenlijk te goedkoop voor de geleverde verse kwaliteit. We komen zeker terug, ook zakelijk een echte aanrader om klanten te laten genieten. Tot snel!

9. Gisteravond na het shoppen neergestreken op het terras van Aruna. Het was ons eerste bezoek aan dit restaurant. De kaart is Frans, maar je kunt ook kiezen voor “iets anders”.
    Wij hebben gekozen voor het Sri Lankese verrassingsmenu. Daar hebben we geen spijt van gehad. We kregen 3 mooie gerechten. Heerlijk op smaak. Uitstekende bijpassende wijnen. De bediening is zeer vriendelijk en oprecht. Goede uitleg bij de gerechten en de wijnen. De sfeer is relaxed. Ook binnen gaan kijken en een praatje gemaakt met de chef. Mooie, warme inrichting. Prima restaurant. Aanrader. Wij gaan zeker terug.

10. Fabienne & Stefan

Heel lekker gegeten, goed gevarieerd. Aan tafel word uitgebreid vertelt wat je eet, en er is een supervriendelijke bediening. Prima geschikt voor vegetariërs en niet vegetariërs!

11. Fam. Harmsen

Vrijdag 28 juni met heel de familie gegeten bij Aruna. Gezellige ambiance en een zeer vriendelijke bediening. prijs/kwaliteit verhouding is goed. Erg leuk dat de eigenaar nog aan onze tafel kwam vragen hoe we het eten vonden en dat onze jongste zoon een kijkje mocht nemen in de keuken. We hebben een erg gezellige avond gehad en lekker gegeten. Kan iedereen Aruna aanraden om te gaan eten en een leuke locatie in het centrum van Roermond

Fam. Harmsen

12. e.cuijpers

Vanavond Aruna als restaurant ontdekt. We kozen voor het verrassingsmenu. De verse oesters werden moeiteloos omgeruild voor het voorgerecht. De gerechten smaakten voortreffelijk, eerlijke gerechten die perfect worden gepresenteerd. Mooie smaken. Vriendelijke bediening en belangstelling voor de klanten zowel van de bediening als de chef zelf.
    Een aanrader voor een ieder.
    Annemie en Eugène

13. Erik & Jeannine Brouns

Vanavond (27-06-2013) heerlijk gegeten bij Aruna. Wij hebben een 4 gangen verassingsmenu met bijpassend wijnarrangement gehad. Bij iedere gang werd duidelijk uitgelegd wat het gerecht inhield, wat wij als zeer prettig ervaarden. Heeeeeeerlijk gegeten met goeie wijnkeuze erbij. (Goeie stevige wijnen, precies onze smaak) Komen zeker weer terug!

14. evey

Heerlijk gegeten, iedereen is ontzettend vriendelijk en flexibel. Geweldige wijn gedronken! Ben er nu een paar keer geweest en de kwaliteit is altijd goed, ik zal hier zeker vaker komen. Echte aanrader in Roermond!

15. Evert van der Kuip

Zaterdagavond met zijn 2en gaan eten bij Aruna. Wij hebben ons laten verrassen door het 4 gangen verrassingsmenu, en een bijpassend wijnarrangement. we hebben gevraagd of er Sri-Lankaans eten kon worden verwerkt in het menu, dit was geen probleem. 4 gangen Sri-Lankaans gekregen. helemaal top!! goed op smaak, en de wijnen erbij maakte het helemaal compleet. bij elke gang duidelijke uitleg gekregen over het eten door de chef zelf, dit heb ik als zeer prettig ervaren. porties waren prima, en de tijd tussen de gerechten ook. vriendelijke bediening, zeer gastvrij. bij deze ons vast restaurant in Roermond.

16. Wij hebben dit restaurant gevonden via eet.nu Wijzelf komen niet uit de buurt van Roermond en waren op zoek naar een plek waar we lekker kunnen eten, en dat is gelukt!

Een uiterst vriendelijke bediening zowel door de gastheer als de chef. Het eten was bijzonder aangenaam. Alle smaken in balans, in combinatie met de juiste wijn en een prachtige opmaak van het bord. We hebben een leuk gesprek gehad met de chef en hij heeft ons verteld dat hij in de "sterren wereld" heeft gewerkt maar nu zijn eigen restaurant is begonnen, met zijn eigen concept. En dat is wat ons betreft een absolute aanrader!

17. Om 18.00 uur op zaterdagavond besloten een hapje te gaan eten. "Natuurlijk was er nog plek om 20.00 uur." Bij binnenkomst werden we uiterst vriendelijk begroet, werden onze jassen aangenomen, kregen we een mandje brood met heerlijk zelfgemaakte tapenade en werd ons gevraagd of we een glaasje prosecco met crème de cassis wilden. Vooraf carpaccio en parelhoen besteld, de lekkerste carpaccio die we in tijden hebben gegeten. Als tussengerecht coquilles besteld. Wat een smaaksensatie. Als hoofdgerecht de ossenhaas en als dessert heb ik voor het monchou taartje gekozen. Alle gangen werden geserveerd met heerlijk bijpassende (biologische) wijnen. De chef kwam heel vriendelijk vragen of het smaakte en was zeer klantvriendelijk. Al met al een heerlijke smaakexplosie waar we het hele weekend van hebben nagenoten.

18. Marjolein de Witt

Gisteravond voor de eerste keer naar Aruna Cuisine gegaan en dat zal zeker niet de laatste keer zijn! Heerlijke Indiase Curry gegeten - ja, want die kun je daar ook krijgen - lekker pittig gemaakt door de kok - jazeker, met verse kruiden....en mijn tafelgenoot had echt goed klaargemaakte vis en de friet was echt geweldig. Niet vet, druipend van de olie, maar gewoon fris, mooi geserveerd. De ontvangst was zeer vriendelijk en hartelijk, men nam de tijd voor een gesprekje met de gasten.

Niet lang gewacht op 't eten, snel klaar en tja: volgende keer zeker weer.

19. Wij zijn heerlijk verwend geworden!! Het is zeer verrassend wat er aangeboden wordt. Dit verwacht je aan de buitenkant zeker niet. Ik kan het een ieder aan bevelen om er eens een lekker hapje te gaan eten. Alles kan, van een klein gerecht tot grote dinners. Er wordt met grote passie gekookt. Super.
    Gaby

20. Zoals vele mensen al zeggen is Aruna zeker een aanwinst voor Roermond! Hier staat een staf die niet alleen weten wat ze doen maar ook nog eens luisteren! Tot nu toe elke keer dat ik er geweest worden we in de watten gelegd. Ster waarig!

21. Gisteren, secretaressdag, gegeten met collegae bij restaurant Aruna. Het was een goede keus! Mooi restaurant, goede sfeer en een zeer vriendelijke bediening en goede service, maar vooral heerlijk eten.
    Zelfs het telefonisch reserveren was al een topper omdat je zo vriendelijk te woord wordt gestaan.
    Heel lekker gegeten, de porties zijn groot genoeg, want je gaat met een zeer voldaan gevoel naar huis.
    Heerlijke wijnen en goede adviezen. Verder staat gastvrijheid echt bovenaan hun lijstje, je voelt je als gast zeer welkom, meneer Aruna komt gezellig aan tafel een praatje maken, je jas wordt aangereikt.... Aruna heeft net dat beetje extra! Echt een aanrader.

22. Eerste paasdag zijn wij naar dit restaurant geweest. We hebben ons laten verrassen wat het menu betrof, dit was o zo goed, een dikke pluim voor de Heer Aruna. Daarbij een wijn arrangement genomen, dit was biologisch wat ook overheerlijk was. Tweede paasdag het curry menu genomen van lam en rijst dit was ook zeer goed. We komen zeer zeker terug.

23. Dhr en Mevr. Kokke

We verbleven voor Valentijn een weekendje in Roermond en hadden dit restaurant online gereserveerd voor de eerste avond. Het is ons zo goed bevallen dat we onmiddellijk voor de tweede avond gereserveerd hebben. De eerste avond hebben we zelf het menu samengesteld en de tweede maal hebben we ons laten verrassen door de chef. Het eten is gewoon top en de optie bijpassende wijnen bleek de juiste keuze want ieder kreeg bij elk gerecht dé perfect matchende wijn; de dessertwijnen waren gewoon subliem. De bediening is vriendelijk, heel bescheiden, bijna hoffelijk. De chef maakt er een punt van dat zijn gasten tevreden zijn en hij verrast maar al te graag als ze hiervoor kiezen. Voor ons is dit een toprestaurant, als het in België lag waren we vaste klanten, nu zal het ons vast adres in Roermond worden.

24. jacq vullers

Ongedwongen en informele sfeer.
    Ongecompliceerde maar toch bijzonder smaakvolle gerechten met onverwachte combinaties van smaken en ingrediënten.
    Bij ieder gerecht een passende en betaalbare wijn (in wijnarrangement)

25. We hebben gisteren gegeten bij Aruna. De entree is prachtig, maar de sfeer binnen wat minder. De kwaliteit van het eten was goed, maar de porties waren wel erg klein. Dat maakt dat de prijs-kwaliteit verhouding naar mijn mening in het geheel niet voldoet. Voor ons dus een tegenvaller na alle lovende woorden.

26. Vanavond met collega`s heerlijk gegeten bij Aruna. We werden gastvrij ontvangen in een sfeervolle ambience. We hebben een 4 gangendiner genuttigd. Heerlijk! Prachtig opgemaakte borden, eenprettige en persoonlijke bediening. Top. De meningen qua grootte van de porties liepen wel wat uiteen. Sommigen vonden het net iets te weinig. We weten niet of dit kwam doordat we een Wowdeal hadden of dat dit gebruikelijk is. Over de kwaliteit waren we unaniem: die was uitstekend.
    Ik persoonlijk zal hier zeker terugkomen.

27. astridgubbels

Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten bij Aruna Cuisine. Het eten werd per gang besproken. Het zag er mooi en smakelijk uit zoals het op de borden geserveerd werd.
    Het restaurant heeft een gezellige uitstraling en een groot pluspunt vonden wij dat er niet teveel tafels staan zodat de gasten kunnen genieten van rust en privacy. Daarnaast is de bediening zeer gastvrij. Er wordt tijd gemaakt voor een praatje. Jullie mogen met recht trots zijn op dit restaurant.

28. Genieten!

Naar Aruna ga je niet om te eten maar om te genieten van de oogstrelende en heerlijke gerechten in je op te nemen die deze bedreven kok je voorschotelt.
    De gezellige sfeer in combinatie met de aangename bediening maakt het totaal plaatje compleet en de garantie voor een geslaagde avond genieten van al het lekkers wat er op tafel getoverd wordt.
    In combinatie met selecte wijnen een aanrader voor iedereen die kan waarderen wat verse en eerlijke gerechten zijn.
    Ons verzoek een kan plat water voor bij de wijn was geen probleem en stond ook niet op de rekening.

Aruna bedankt!

John & Clim

29. Op 9 maart een 4 gangen verrassingsmenu gegeten met bijpassende wijnen. Een prima prijskwaliteit verhouding. Een heerlijk hoofdgerecht (kabeljauw) met knolpuree. Bij elke gang werd een passende wijn geserveerd. Vooral de dessert wijn was van zeer goede kwaliteit. Een tip voor iedereen die in Roermond wil eten.

30. susanne

Vertaal van English naar Nederlands

Absolutely fantastic food and service. The food is exquisite and tasteful...with an extra touch of care and refinement. An absolute recommendation. Just go there and try it out yourself. You will not be dissapointed.

31. Aruna, in het kort heerlijk..

Echt een aanrader voor heerlijk eten en gezelligheid.
    De bediening is echt super te noemen.. Ze weten waar ze het over hebben.
    En het eten wordt geweldig klaargemaakt door de chef en koks.
    Ze komen soms zelf hun klaargemaakte gerechten serveren.
    Wat ik persoonlijk als prettig ervaar..

Dus voor een heerlijke lunch of diner reserveer bij Aruna..

32. Vanavond met m'n vriendin wezen eten hier, fijn dat dit restaurant open was ondanks carnaval.

We hebben hier erg genoten van de heerlijk verse gerechten, de correcte bediening en van de chef kok/patron die z'n gerechten zelf serveerde in het restaurant. Een hele leuke ervaring, en zeker aan te raden. Het restaurant is verder mooi en sfeervol ingericht. De prijs/kwaliteit is hier zeer goed, en als wij nog een keer in de buurt zijn, komen we zeker weer eten. Of misschien rijden we speciaal er een keer voor heen en weer.. vanuit zeeland.. dus dat zegt genoeg!

33. Jacqueline

Ik heb heerlijk gegeten bij Aruna Cuisine. Alleen al hoe het eten werd opgediend was een feest. Het zag er mooi en verzorgd uit.
    Het restaurant heeft een gezellige uitstraling en de bediening is zeer gastvrij. Ik vind de prijs kwalitiet verhouding ook goed. Je kunt hier luxe en goed eten voor een redelijke prijs.

34. Vorige week met een vriendin hier gegeten. Eten was aardig, maar zeker niet bovengemiddeld. Aruna gaf zelf uitleg bij de gerechten, het was niet druk en de eigenlijke bediening was naar huis. Hij wil graag gerekend worden tot het topsegment van Roermondse restaurants. Mijns inziens moet daarvoor nog heel wat gebeuren, hoewel de prijzen wel in overeenstemming zijn met de toprestaurants!
    Nadat we één keer hadden aangegeven dat het niet erg was als er werd ingebroken in ons gesprek, werd er vervolgens doodleuk nog een keer of zes ingebroken, o.a. om wijnen aan te prijzen...
    Eten was goed, ambiance matig, overwegend donkerbruin meubilair vonden wij niet bepaald sfeervol. Aan sfeer mag nog wel gewerkt worden! Voor ons geen restaurant om nog eens te proberen.

35. Bij Aruna Culinaire kun je voortreffelijk eten voor een mooie prijs.

Mijn vrouw en ik hebben hier ons huwelijk diner gehouden.

Het was echt heel erg gezellig, goede sfeer en vriendelijk personeel.

Gewoon een top restaurant.

Aruna, hartelijk dank voor de mooie avond.

Rob en Connie

36. Geerten en Monique van Eldik

Liefde en passie voor tongstrelende gerechten, komen hier samen op een prachtige locatie.

Wat een aanwinst voor Roermond, Aruna Culinaire! Gelegen aan de Kraanpoort (nabij de Markt) in het voormalige VVV-kantoor.
    We spreken de wens uit dat velen dit mooie restaurant met het vriendelijke personeel gaan bezoeken om - net als wij - te gaan genieten van de topkwaliteit, de vriendelijkheid van dit restaurant. We hebben al vele restaurants bezocht, maar dit restaurant springt er echt uit. Kwaliteit is hier een begrip dat gekoesterd wordt. Zowel in de gerechten, als in de wijn (ook biologische wijnen!).

Onze avond werd bijzonder afgesloten doordat we persoonlijk door Aruna op één van zijn heerlijke wijnen werden getracteerd. Een geanimeerd gesprek volgde. Wat een bevlogenheid, wat een gastvrijheid!
    Aruna geeft tekst en uitleg, staat open voor op-en aanmerkingen.

We hebben een heerlijke avond gehad, en hopen er nog velen te mogen meemaken bij Aruna. Met recht mag Aruna een topkok worden genoemd. Een topkok, die werkt met topproducten. In dat licht bezien, zijn de prijzen zeer reëel.

37. jolanda bakx

Ik was er gisteravond gaan eten met een vriendin.
    We werden zeer vriendelijk verwelkomt, en de jassen werden gelijk aangenomen.
    De chef kok vroeg wat onze voorkeur was, en vroeg of hij ons mocht verassen met een drie gangen menu. Dit was uitermate goed, echt top! De borden waren ook mooi en zeer fijntjes geserveerd.
    Ook de wijn was verrukkelijk, mooi op elkaar afgestemd.
    We komen zeer zeker terug, want dit is een aanrader!

38. wij hebben met z'n 6 bij Aruna gegeten, 6 gangen menu met wijn arrangement , was geweldig
    Wij gaan vaker bij Aruna eten. Hij is een tovenaar!!!
    Ga zo door.. Dit restaurant is een goede aanwinst voor Roermond .

39. Deze kok weet wat hij doet. Zeer goede kwaliteit eten. Daarnaast komt de chef zelf aan tafel e.e.a. uitleggen wat wel zo attent is. Enige puntje van verbetering is de grootte van de portie welke voor deze prijzen wel wat mag worden geupgrade.

40. Hebben daar op 30 dec. j.l. gegeten.
    In één woord GEWELDIG. Ook de rode huiswijn is een aanrader. Komen zeker terug.
    M.S./ J.V.

41. met Kerst heerlijk gegeten. Ook voor dieet van mijn moeder was goed rekening gehouden. Ze kreeg zelfs glutenvrij brood bij het eten. Het was super. Ook de uitleg bij iedere gang is goed.

42. We zijn al een paar keer wezen eten ook met de kerst. Het was weer zo als belooft super goed, alles was perfect klaar gemaakt het smaakte geweldig onze kerst kon niet meer stuk.We hadden een wijn argument genomen deze wijnen waren zeer goed. Aruna kwam alles zelf uit leggen. De sfeer alles was zeer aangenaam. Ga zo door Aruna.

43. 1e Kerstdag wezen eten. Het was in één woord af, alles klopte. Het wijnarrangement paste uitstekend bij de gerechten. De bediening attent en vriendelijk. Het was alles kwaliteit wat de klok sloeg.
    Dit restaurant is een aanwinst voor Roermond. Ga zo door!

44. Kerstavond heerlijk gegeten.
    Prachtige gerechten met zorg bereid, uitstekende kwaliteit.
    Een echte aanrader!

45. valentina

Mijn vriend en ik zijn wezen uiteten op dinsdag 27 november.
    Toen ik kwam aanlopen vond ik dat het restaurant al een hele warme uitstraling heeft.
    Kwamen binnen en hier werden wij vriendelijk ontvangen door de chef en de gastheer, namen onze jassen aan en werden naar onze tafel begeleid.
    Als voorgerecht hadden mijn vriend en ik beide de coquilles. Borden waren erg mooi opgemaakt, zoals ik hier al eerder las; echte kunstenaars zijn het! Wat een smaak beleving!!
    Als tussengerecht hadden wij beide de kwartel. En als hoofdgerecht had mijn vriend de eendenborst en ik de tongschaar! Wat 'n heerlijke gerechten! En wat een prachtig plaatje!
    Als kers op de slagroomtaart had mijn vriend crepe Suzette en had ik de chocolade terrine!
    Wat ik erg verrassend vond was de lavendel granite! Erg aparte maar lekkere smaakbeleving!
    Mijn vriend had nog een wijnarrangement erbij genomen! Deze waren precies op de gerechten afgestemd. Hij was vooral erg onder de indruk van Pass the cookies wijn die hij bij het dessert geserveerd kreeg! Verder wil ik nog erbij zeggen dat de sfeer erg romantisch was. Het licht en de inrichting van het interieur zorgen voor een zeer ontspannen mood. Wat ik ook nog erg waardeerde was dat de chef uitleg kwam geven bij de gerechten, zo wist je precies hoe het was bereid en wat er eigenlijk op je bord lag. Top restaurant. Echt een aanrader!! Hebben hier ook nog een mooie fles pedro ximenez gekocht! Heerlijk!

46. Erik en mariette

Lopend door Roermond kwamen we langs Aruna en zijn er binnengestapt. Op het eerste oog een prima restaurant, Franse kaart.
    Ontvangst redelijk goed, moesten even wachten voordat er iemand aanwezig was die onze tafel aanwees, jassen zelf opgehangen.
    Kaart zag er fantastisch uit, kozen voor een drie gangen menu, meestal is dat met wat dingetjes erbij meer dan genoeg. We kozen voor een eendenborst en kalfslende als hoofdgerecht.
    Eten werd keurig geserveerd, goed van smaak, porties met een bakje extra friet en wat salade erbij genoeg. Hebben wel tussendoor nog om wat brood gevraagd om de ruimte tussen de gangen wat te dichten. Flesje Italiaans rood en wat water erbij, prima combinatie.
    Fijne eetervaring dus in redelijk goede ambiance.

Totdat de rekening kwam.... €135,-.
    Wij vonden dat daarmee het etentje toch in wat ander daglicht kwam te staan. We hadden natuurlijk prima gegeten, maar het bleek dat extra brood, een bakje frietjes en een bakje sla allemaal apart moest worden afgerekend (€8,-) en dat bij prijzen van hoofdgerechten variërend van €20,- tot €27,50.
    Over de top voor hetgeen we hadden gegeten. Ook de wijn voor €27,- bleek bij nader proeven dit bedrag niet waard.
    Goed eten weliswaar dus, maar de prijs-kwaliteitverhouding is zoek. Voor een dergelijk bedrag eet je ook bij een ster restaurant, en dat is Aruna niet.
    Jammer, want voor de rest was het een prima avond.

47. Marjan en Henk Kossse

Een culinaire aanwinst voor Roermond waar we trots op kunnen zijn. Een chefkok en staf die houden van mensen verwennen en dan op een zeer hoog niveau. Wat een geweldige verrassingen van smaken, verfijnd en mooi geserveerd. Met alle zorg en vriendelijkheid, je voelt je er echt verwend. Een heerlijk avondje uit.
    Hoop dat we nog lang van Aruna mogen genieten. Chapeau.

48. Will Willemsen

We zijn er nu 2 keer geweest en worden telkens weer verrast over het menu, perfect. De kok geeft uitleg over het menu en dat vinden wij prettig. De ambiance is zeer prettig en warm ingericht. Ook de bediening vinden wij vriendelijk.

49. Wat een kunstenaar staat hier in de keuken! Hier wordt met liefde gekookt en dat proef je. De tongstrelende en originele gerechten zorgen ervoor dat wij zeker nog eens terug komen!

50. Op een mooie vrijdag in november kwamen we thuis van een prachtige tocht over de landelijke routes van Brabant en midden Limburg weer in ons vertrouwde Roermond.
    Wat is dan leuker dan je eens lekker culinair laten verwennen.
    Aruna Cuisine net geopend, in de schaduw van de kathedraal leek ons daarvoor goed geëigend, dus op naar de Kraanpoort.
    We werden zeer hoffelijk verwelkomd, en kregen - hoewel we niet gereserveerd hadden - een heel mooie plaats aangewezen.

Tijdens het aperatief werd de kaart goed bestudeerd. De besismenu's kon je uiteraard veranderen, door een ander gerecht te nemen, waar terecht een meerprijsje aan zat.

We kozen een voorgerecht, een hoodgerecht een kaasplankje en een koffie met een drankje na. Ook kozen we voor het driegangen wijnpakket, heerlijke dranken van uitstekende kwaliteit, een Oostenijkse witte , een Spaanse rode en bij de kaas een fantastische Portugeese port.

Met de kok/eigenaar was ondanks de redelijke drukte nog een heel leuk gesprek mogelijk.
    Hij bereidde ons Michelinster waardige gerechten voor, met een prijs die daar ver vanaf lagen (lager dus!).

Gastvrijheid, sfeer en kwaliteit zorgen er voor dat we zeker vaker zullen gaan genieten van de gerechten.

Aruna je doet je naam eer aan, blijf hopenlijk lang in onze stad ons verwennen, samen met je hele staf.

51. In een woord: geweldig! Super lekker gegeten, pefecte wijn erbij. Leuke, gastvrije en kundige bediening. Mooie en schone zaak. Aanwinst voor Roermond! Zeker de moeite waard.

52. Karel - Mea Boonen

Prachtige locatie, vriendelijke ongedwongen atmosfeer en een smaakkunstenaar als kok.
    Dat was genieten. Alle gerechten waren heerlijk van smaak en mooi om te zien.
    Hier komen wij zeker terug

53. We hebben gisteravond 20 oktober 2012 voor de eerste keer gegeten in jullie restaurant.
    Het was zeer zeker de moeite waard, leuke sfeer, romantisch plekje en het dessert met lavendel erg apart, heerlijk!!!
    De bediening, persoonlijke contact met kok erg leuk.
    Je proeft zijn liefde en passie voor koken in zijn gerechten terug.

Prijs/kwaliteitsverhouding prima wat betreft eten, alleen schrokken we toch wel van de prijs van een glas wijn 6 euro per glas. Het was uiteindelijk 36 euro aan wijn.
    Van zeer goeie kwaliteit smaak ook de dessertwijn super, maar wij vinden dit erg prijzig!!

54. Heerlijk gegeten, gerechten mooi opgediend en van goede kwaliteit. Fijne ontspannen bediening, prettige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

55. Ten eerste een fantastische ambiance, schitterende gevel en heerlijke sfeer. ik heb genoten van een vier gangen menu met als voorgerecht een terrine van poule noire en gans, tusseng ''coquille op een bedje van spinazie en een schuim van parmezaan, als hoofdg ossenhaas met eenden lever en als kers op de taart een chocolade terrine.
    kortom een geweldige avond.

Vorige pagina