Akropolis in Roermond

Bezorgrestaurants in de buurt van Akropolis

1202211920 88
1208562070 74
1272063572 89
1341915225 87
1507019131 76

1. Heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en attent.

2. Gezellig ingericht restaurant, typisch Grieks. Zeer vriendelijk personeel. We werden leuk ontvangen, en met een glaasje ouzo erbij. Het eten is erg lekker. Ik kan de banofi iedereen aanbevelen!!
    Ons zul je hier zeker nog vaker terug zien.

3. Wij zijn afgelopen weekend hier gaan eten. Het was erg druk, dus goed dat we van tevoren gereserveerd hadden. We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was goed en we hebben er heerlijk gegeten. We zullen hier zeker vaker terug komen.

4. Gezellige sfeer gecombineerd met lekker eten en een aangename bediening. Kortom een topavond! Doe zo verder!

5. Waarschuwing voor iedereen die van plan is hier heen te gaan op een drukke zondagavond: het is niet nodig te reserveren. Dat heeft namelijk toch geen zin. Wij hadden een reservering gemaakt voor 2 personen om 6 uur. Wij kwamen netjes op tijd binnen, waar we vervolgens moesten aansluiten in een rij van minstens 10 mensen, zo niet meer. Iedereen bleek voor 6 uur gereserveerd te hebben. Er werd door de restaurant eigenaar geen uitleg gegeven, en we werden behandeld met een snauw. Nadat we een half uur hebben staan wachten, waarbij we ons erg opgelaten voelden omdat we al die tijd naast tafeltjes met etende mensen stonden, kregen we eindelijk een zitplaats. Er is ons geen enkel moment gevraagd naar onze naam, dus wanneer je zegt 'ik heb gereserveerd', is het verder geen probleem.
    Vervolgens geen ouzo voor ons. Erg jammer, want dat verwacht je wel in een Grieks restaurant. De hele avond hebben we het moeten doen met één klein glas frisdrank, want er werd ons niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Steeds moesten we erg lang wachten op een volgend gerecht, en zelfs het wachten op de rekening duurde ontzettend lang. Jammer, want het eten smaakte verder prima. Bij mij is nu vooral een negatief gevoel blijven hangen.
    Ik heb er alle begrip voor dat als het wat drukker is, dat het dan wat langer kan duren. Maar laat mensen die gereserveerd hebben geen half uur staan wachten, en bied vooral op enig moment je excuses aan. Mij zien ze bij Akropolis in ieder geval niet terug!

6. We hadden een reservering voor 6 uur gemaakt, toen we echter bij het restaurant aankwamen stond er een rij van plus minus 10 mensen, die allemaal een reserving om 6 uur hadden en nog geen plek hadden gekregen. Rond half 7 hadden we eindelijk een plek. Zeer slecht was de communicatie vanuit de bediening. Toen we in de rij stonden te wachten werd ons totaal niets verteld, er werd niet eens excuses aangeboden. We moesten zelf de bediening aanspreken en vragen hoe lang t nog zou duren. Heel jammer dat dit zo slecht geregeld was, want het is voor de rest een leuk restaurant. Het eten smaakte heel lekker en de bediening was (toen we eenmaal een plek hadden) verder wel gewoon prima en vriendelijk!

7. We komen er al jaren, maar het wordt steeds minder. In het verleden werd iedereen vriendelijk ontvangen, tegenwoordig nog geen glimlach. Maar het eten was altijd goed, dus toch maar naar Akropolis. Dat was tot nu toe. Vandaag was de ontvangst naar verwachting (slecht), maar het eten net zo slecht als de ontvangst. Dit was de laatste keer.

8. Hawinkel Celus

Wij hebben hier allen genoten, het eten was heel lekker!! Goede bediening!!
    Was wel heel erg druk!!

9. Was niet zoals gewend. De bediening liet soms iets te wensen over. Geen bestek voor alle personen. Een gerecht terug gegeven maar werd wel prima opgelost.

10. Lekker eten! Vriendelijke mensen. Wel van te voren reserveren het is hier altijd druk

11. Zondag 11-09-2016 AH actie 2 personen. 18:15 u binnen. 18:20 Ouzo als binnenkomertje. Bestelling wordt opgenomen. Wijnkaart gevraagd en besteld, fles wijn wordt pas na 20 minuten gebracht met de opmerking "laat u de fles nog even in de koeler want de wijn is niet gekoeld". Na 55 minuten gevraagd waar het voorgerecht blijft, dan blijkt dat onze opgenomen bestelling niet is doorgegeven. Reden om maar direct op te stappen.

Dus geen service, geen eten en aldus kan ik niet beoordelen over prijs/kwaliteit. Warmste zondag sinds... 29 graden. Wijn moet nog koelen.

12. Rob van Vugt

Het meest authentieke Griekse restaurant van Roermond. Verrassende presentatie van gerechten, uitmundende nagerechten. Zeer gezellige plaatsen. Griekse sfeer. Leuk!

13. Met vaderdag gaan eten. We zaten in het achterste gedeelte van het restaurant bij de wc's. Daar is de ambiance 0,0. Geen sfeerlicht, oud en ongezellig. Ander gedeelte van het restaurant is wel gezellig.
    Het eten smaakt lekker. De prijs van het drinken is absurd hoog.
    2,5 euro voor een mini glas van 125 ml. Volgens de ober gangbare longdrinkglazen. Niet dus!
    Een halve liter cola 5 euro........400 cc cola de rest is ijs.
    Mayonaise uit een zakje? Dat kan echt niet!

14. Wij gingen oudjaarsavond eten bij Akropolis. Van te voren hadden we gevraagd tot hoe lang ze open waren. Dit zou 24.00 uur zijn. Nou, wij hadden voor 20.00 uur gereserveerd. Zij gaven wel aan dat de keuken om 22.00 uur dicht zou gaan. Om 21.30 waren ze alles al aan 't opruimen. Met de gft bak door 't restaurant. Echt schandalig. We vroegen nog om een cappuccino, maar ze hadden het koffieapparaat al schoon gemaakt.
    Kortom zeer slechte service. Hadden beter gewoon dicht kunnen houden. Ze waren je de deur echt aan 't uitwerken. Voor ons geen Akropolis Roermond meer.

15. Heerlijk goed gegeten! Zelfs onze kinderen hebben genoten!

16. De 27 april met 5 personen daar geweest. Mijn zoon en ik de schotel met vis nr 34 besteld. Wat schetst onze verbazing: alle vis was gefrituurd. De rijst er bij kwam veel later moesten er nog om vragen.

De kelner vroeg ons hoe het eten was. Wij hebben gezegd dat de vis gefrituurd was. Hij zei alleen dat de zalm niet was gefrituurd.

Dus voor ons niet meer. Zeker geen vis.

17. megan en marco

Zelfs op een willekeurige dinsdagavond zit de zaak bijna helemaal vol en wij begrijpen waarom: lekker eten met een zeer vriendelijke en snelle bediening! Veel keus en een fijne sfeer. Wij zijn zeker tevreden!

18. Mijn favoriete Griek in Roermond!! Heerlijk eten en goede bediening!! Ik kom er graag!!

19. Op 2e kerstdag er menu 141 gegeten. In een woord: heerlijk. Ondanks de drukte vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik ga hier zeker naar terug. Komplimenten aan de kok.

20. Ondanks drukte prima service. Eten is goed en bediening gezellig.

21. Vriendelijke bediening , heerlijk gegeten en een gezellige inrichting

22. We hebben gisteren zeer lekker gegeten...dit is voor herhaling zeker vatbaar...een aanrader !!

23. Wij hebben hier heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening en goed eten.

24. Kerstavond weer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

25. Kimberley

Na een lange tijd weer gaan eten bij Akropolis. Het restaurant dat vroeger bekend stond om de goede kwaliteit/prijsverhouding en gastvrijheid. Niets is minder waar. Minder eten en meer betalen. Ook voor een portie tzaziki € 5,50 als ik mij niet vergis, ik vind het absurd. Voordat ons wat drinken werd aangeboden, zaten we er alweer 20 minuten.

Personeel dat tot drie keer toe langs je tafel loopt, ziet dat je glas leeg is en gewoon niet vragen of je wat wilt drinken. Ook personeel dat gerechten zonder stokbrood serveert waar stokbrood bijhoort en dat je zelf moet gaan vragen of er niet ook stokbrood bijhoort. Sorry, voor het personeel dat er wel al jaren werkt en wel weet wat er op de kaart staat. En het hoofdgerecht, magertjes, we hadden welgeteld 10 frietjes op ons bord liggen. We wilden een portie bijbestellen, maar omdat het personeel steeds niet te zien was doordat we achterdoor zaten, hebben we dit niet gedaan. Voordat de frietjes er zouden zijn, hadden we ons hoofdgerecht toch al opgehad.

Qua sfeer is het helaas ook niet echt gezellig. Zoals ik hier eerder in een recensie las, zijn de leukste plaatsjes in de nisjes/banken maar achterin, echt sfeerloos.

Nee, sorry Akropolis. Ik kom hier nooit meer.

26. Kom al jaren in dit restaurant, moet er 25 km voor omrijden maar het is het waard. Vriendelijke bediening en eigenaren, constante kwaliteit, altijd goed! Ga zo door.

27. Ik ben dol op grieks eten! Afgelopen week ernaar toe geweest, we werden goed ontvangen. Leuke bediening, lekker snel en zeker goed te eten. Ik ga hier zeker vaker naartoe!

28. Afgelopen woensdag gegeten met 5 personen, niemand had iets te klagen, eten en drinken was buiten gewoon goed geregeld. Tot de volgende keer.

29. Ben donderdag 2 februari met mijn nichje bij Akropolis gaan eten het was er super lekker. De bediening van Vango was ook heel goed en het eten van Dimitri de kok, was ook heel lekker. Het was er ook heel gezellig, we kregen vuurwerk bij het eten omdat ik jarig was. Ik kom snel weer bij jullie eten!!

30. Wij komen al jaren in dit restaurant en toch gaat het jammer genoeg langzaam achteruit. Het vlees is altijd lekker maar je krijgt er steeds minder bij. De boerensalade was vroeger veel lekkerder, de drankjes worden steeds kleiner en de bijgerechten zijn belachelijk duur.
    Er gaat ook altijd wel iets mis. De leukste plaatsen zijn rechts in de nisjes, maar achterin zit je inderdaad niet leuk. Ook jammer is dat de kaart eentonig is en dat er overal gyros bij zit.
    Als het nog verder achteruit gaat gaan we op zoek naar een andere Griek.

31. Héérlijk eten, echte aanrader (vooral de kip)!

De bediening is ook prima! Vergeet de bediening iets? Wordt het gewoon van de rekening gehaald!

Verder niet te duur en snelle service!

32. Als groep word je ergens achterin gedumpt, ook al is er niemand. En dan maar zelf gaan vragen voor drank of voedsel. Het eten was wel erg lekker.

33. rob vriezen

Al jaren komen we in dit restaurant.

Vandaag, vaderdag, leek het ons leuk en gezellig om weer een bezoekje te brengen aan dit restaurant...

We hadden gereserveerd om 18.30u.

Daar aangekomen stond er een rij met klagende mensen in het gangpad...tussen de bezette tafeltjes met etende mensen (al niet zo fijn voor die gasten)

Ondanks dat we op tijd gereserveerd hadden, was er voor ons en al die andere mensen die hetzelfde gedaan hadden geen tafeltje vrij gehouden.

Schijnbaar staat in dit restaurant geld ver boven service.

Als vaste klant zijn ze ons nu verloren.

Er werd zelfs geen excuus aangeboden, ze hadden het te druk!

34. Zoals altijd gezellig, vriendelijke baas en bediening en heerlijk gegeten.

Echt een aanrader, het gezelligste en lekkerste Griekse restaurant dat ik ken.

35. De eerste keer eten bij deze Griek en tevens de laatste keer. Ik was zeer ontevreden over dit restaurant. Het eten smaakte goed maar daar is ook alles meegezegd. De service vond ik bijzonder slecht. Zoiets als bij dit restaurant heb ik nog nooit meegemaakt. Het begon al bij binnenkomst, ze hadden geen plaats voor ons ondanks dat we gereserveerd hadden. Het liefst was ik op dat moment als weggegaan maar de rest van de groep wilde toch blijven. Vervolgens kregen we pas na 1,5 uur ons eten. Ook iets simpels als een rondje drinken hebben we 10 minuten op moeten wachten.

Ik weet niet of dit de normale gang van zaken is maar naar mijn inziens kost dit het restaurant klanten als dit vaker gebeurt.

36. R&C 604 punten

Jaren en jaren fan van….

Kom hier al jaren voor het lekkere eten en heerlijke sfeer. Niets mis mee. Een understatement…

Buiten het feit dat ik hier smoorverliefd ben geworden (en nog ben…) is het door de jaren heen lekker! In het zuiden des lands heeft men het over DE beste Griek van het land…. Ergens in Meersen (ik ben de naam vergeten van die zaak) maar nee, deze en vele andere kunnen niet tippen aan “onze Griek”. Klinkt net zo chauvinistisch, ik weet het. Maar…. Ik heb in diverse plekken in Nederland, Giekenland en Cyprus ook een vorkje mogen prikken. Tja, Akropolis is nu éénmaal ‘het!’

Vers en lekker, bijna altijd vol. Het belangrijkste…… het blijft onveranderd en vertrouwd.

Houden zo!

37. De allerbeste Griek in Roermond en omstreken! Vriendelijk personeel, snelle bediening!

Een aanrader!

38. Joey W

39. Altijd gezellig en lekker Grieks eten bij Akropolis.

Alleen vind ik het jammer dat je er geen Mezze kunt eten, maar wie weet in de toekomst?

40. Prijs kwaliteit verhouding is top!

Mooie vrouwen in de bediening.

Aardige baas, leuke sfeer.

41. Sita 7 punten

Gisteravond voor de eerste keer geweest en voor ons nergens anders meer! Geweldig eten echt Grieks, vriendelijke bediening en veel veel eten voor je geld. Wij kregen het gewoon niet allemaal op.

Ik wil dit Griekse restaurant daarom bij iedereen aanbevelen.

42. a meulendijks

Wij komen speciaal uit helmond om hier te kunnen eten.

Alles even goed.

43. 14 maart- zondagavond.

Vele tientallen gasten tussen 18 en 19 uur, geliefd bij de plaatselijke bevolking(?)
    Geen paniek, zeer vlotte en plezierige bediening, eten en drinken goed verzorgd, maar nog geen sterren kwaliteit.

44. Dit is een toprestaurant.

Als het druk is, kan het zijn dat je wat langer moet wachten.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

45. Het is echt gezellig daar en ook romantisch!

Super bediening, altijd even vriendelijk!

En natuurlijk super eten!

46. Ben er pas geleden geweest om een bestelling af te halen.

Personeel heel erg vriendelijk, eten was erg lekker en ook best veel, prijs voor wat je krijgt is lekker goedkoop!

47. Vincent

48. Heerlijk en gezellig eten daar, bediening is erg vriendelijk.

49. Super restaurant! Snelle en vriendelijke bediening.

Eten is veel maar erg lekker. Een echte aanrader voor jong en oud.

50. Yvonne Keulen

Ik ga er vaker eten. Het is gezellig druk, altijd heerlijk eten en normale prijzen, een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt....

51. Heel lekker eten en gezellige sfeer....

52. Lekker, maar eigenlijk teveel.

53. Leuk restaurant, snelle bediening!

54. ok

55. Lekker eten in een familiare sfeer