Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roden verdeeld zijn.

1. Heerlijk eten, vriendelijke bediening, gezellig restaurant. Een aanrader.

2. Esther

3. Inmiddels geen klant meer

Waar heeft de eigenaar van deze zaak last van?!

Het is onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die voor deze tiran willen werken. Ik heb respect voor het personeel, want hoe zij gekleineerd en gecommandeerd worden door deze vent is echt afschuwelijk.

Afgelopen week was ik voor de tweede keer getuige van het abnormale gedrag van de eigenaar. Zelfs zijn partner keek geschrokken om het hoekje, maar greep helaas niet in. De zaak stond vol met klanten en de eigenaar stond te schreeuwen tegen een medewerker.

Ik haal vanaf nu de patat en snacks elders in het dorp.

4. Tijdens de kerstdagen wederom gekozen voor Cuisinerie Mensinge.
    Heerlijk hoofdgerecht (Tournedos) en voornamelijk het nagerecht de velvet cassis was een aanrader, frisse tinten.

Tot binnenkort!

5. Mark en Anneke Ottens

Vandaag gebeld voor een High Tea en super dat wij nog mochten komen ondanks de drukte. De High Tea was heerlijk. Naast thee ook verse jus orange, 2 warme gerechten en allemaal lekkere zoete en hartige gerechtjes. De locatie is ook erg leuk. Tot een volgende keer.

6. Feikje Oldenburger

Met 12 personen uit eten geweest gisteravond, ieder had een ander menu.
    We vonden het allemaal heerlijk, bediening heel vriendelijk.
    Echt een aanrader.
    Wij komen graag een keer terug.

7. Een heerlijke high tea.

8. Mrs. Clemencia

Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk personeel. Kortom een aanrader!

9. Nederlands Roden

Top eten, heerlijk diner mogelijk tot 19 00 u dus goed te doen.

10. Eten was prima maar net als meer mensen hier schrijven het zijn dames porties. Echt te weinig voor wat grotere eters. Doe daar wat aan aub. Luister naar kritiek en doe er wat mee.

4,5
  11. Karla van der Zwaan

Top restaurant. Super malse surf & turf (biefstuk en gamba’s) gehad. Leuke sfeer en goede bediening. Aanrader!!

12. Nederlands Roden

Knusse, gezellige sfeer, heerlijk betaalbaar eten.

13. A. M. Goudemond

Heerlijk gegeten!
    Attent personeel. Hele fijne sfeer!

14. Piet en Leni

Vlotte bediening en heerlijk gegeten.

15. Nederlands Roden

Janet Talens

Zeer relaxe en zeker geen opdringerige bediening. Broodjes zijn een aanrader. Het enige wat jammer is is dat er verkeersoverlast is, maar hier kun je niets aan veranderen.

16. Nederlands Roden

Nettie Feenstra

Op het gezellige terras hebben wij met collega’s afscheid van het schooljaar genomen.
    Het was gezellig en lekker.

17. Boogerd

Gisteren langs geweest. Geheel bezet / gereserveerd door een club TERRA.
    Op het terras was nog vrije ruimte. Geen toegang voor een drankje. Verwezen naar het ongezellige gedeelte van het cafetaria. Daar niet kunnen bestellen wat wij wilden. Daar fiets je dan naar toe voor de gezelligheid. Bijzonder klantonvriendelijk.
    Geen goed woord voor over.

1,5
  18. Nederlands Roden

Honcoop

We hebben heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk personeel, reservering was ook goed.

19. Wat een tegenvaller. Lunch altijd prima. Vanmiddag wafel met aarbeien en slagroom gehad. Wat een slechte kwaliteit de aardbeien waren nog net niet verrot. Wel zacht en beurs. Na hier een opmerking over te hebben gemaakt was het antwoord Het spijt me wij hebben ze vanmorgen al gesneden misschien niet zo handig. Maar van enige vorm van compensatie was geen sprake. Maar zeker op zijn plaats geweest. Wat een slechte service.

20. Internationaal Roden

Dat een restaurant als dit nog bestaat. Ik zie hier onder recensies uit 2009 en er is nog niets veranderd. Een schotel met droge oude sla, kip doner waar volgens mij een kilo zout op zit. Drinken zonder prik. Zelfs mijn zoontje zei pappa ik vind het niet lekker. Bediening is zeer slecht. Terwijl wij zater te eten kwam er een stel binnen. Na bijna een half uur waren ze nog niet geholpen waarop ze wouden vertrekken. Dit werd ze niet in dank afgenomen gevolgd door een discussie. Iedereen verdient een kans om zich te bewijzen. Maar als je na 10 jaar nog niets geleerd heb vind ik dat ronduit egoïstisch. Mij zie je hier nooit weer.

1,4
  21. Zondag 9 juni hier heerlijk gegeten met mijn man!
    Elk gerecht was weer een verrassing. Bediening zoals altijd zeer vriendelijk.

Wij komen zeker weer.

22. Teleurstellende ervaring.
    Eten fantasieloos.
    Bediening onder de maat; alle glazen ook van aperitief bleven tot het eind op tafel.

3,5
  23. Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten (3 gangen menu)

24. Hier vaak langsgereden en nu toch eens naar binnen gegaan om wat te eten, aangezien deze cafetaria / eetgelegenheid ooit een paar maal is benoemd tot 'beste cafetaria' van Nederland. De verwachting was dus hoog; nu nog zien of men dit zou waarmaken. Om kort te zijn: Nee!!
    Met de vriendelijkheid van de eigenaren was niets mis. Aardige mensen, maar daarvoor ga je niet primair naar een cafetaria. In eerste instantie wil je lekker eten en in dit geval nét wat beter dan gemiddeld, zo niet heel lekker eten. Als dit ooit de beste cafetaria van NL is geweest dan zijn ze inmiddels hard achteruit gehold met de kwaliteit, want ik heb vaak smakelijkere patat gegeten dan hier. Het waren een soort half gebakken flauwe pureestaafjes. Volgens mij niet voorgebakken en te kort gefrituurd of teveel tegelijk c.q. te koud in de frituurolie gegooid, dus dan zuigt de friet olie op, met maagzuur als gevolg. De saus die je erbij kunt bestellen zit in een heel klein bakje. Dan nog over de inrichting zelf. Dit was in het begin waarschijnlijk een moderne leuke cafetaria die net even anders was dan alle andere, maar nu lag de vloer vol met kruimels en naar binnen gelopen zand. Op de wand waren duidelijk vette (kinder)handafdrukken te zien, waardoor het totaalbeeld nogal smoezelig overkwam en dat gevoel wil je niet als je aan het eten bent. Met meer aandacht voor de bereidingswijze van de patat en wat vaker schoonmaken zou de totaalbeoordeling wat hoger kunnen scoren.

4,5
  25. Nederlands Roden

Johannes

Afgelopen zaterdag even geluncht bij brink 15.

Het zag er altijd gezellig uit maar nog nooit zelf geweest.

Het was lekker weer dus mooi buiten gezeten. Gezellig druk. Eerst drankje besteld, verse juice, dit werd in een klein drink glas geserveerd wat met 2 slokken wel op was. Prijs/kwaliteit viel wat tegen dus.

Vervolgens van de kaart kipsate met brood besteld. Wit brood en een losse kroket want tja kroketje is altijd prima. Tot mijn verbazing kwam se serveerster terug... wij kunnen niet 1 kroket serveren. Aardig verbaast want op de kaart stond wel 2 krokketen met brood. Je zou toch denken dat 1 kroket wel kon.. iets van prijs van 2 delen door 1.

Na 40-50 min kregen we onze lunch. Aardig lange wachttijd voor kipsate met plak brood en schep sla.
    Kipsate smaakte prima het brood was droog en geen idee waar mijn korstjes waren maar zo vulde het in elk geval niet.

Al met al redelijk eten. Gezellig terras. Prijs kwaliteit valt tegen en de service viel nogal tegen.

26. Nederlands Roden

Wilma

27. Nederlands Roden

Wilma

Drukke zaterdagmiddag, geluncht bij Brink 15. Verse jus d’orange, smaakte goed, maar de hoeveelheid viel tegen. Glas maar net voor de helft gevuld. Tosti was lekker, goed brood, alleen erg truttig dat je voor de saus erbij apart moet betalen. Doe dan de prijs van die tosti ietsje hoger. Bovendien was de hoeveelheid ketchup die ik kreeg erg gering, in een klein papier bakje. Heb ik een beetje bij besteld, moet ik 2 x voor de saus betalen. Een beetje een “kruideniersmentaliteit” in plaats van gastvrije ontvangst. Verkeerde insteek voor goede horeca.

5,5
  28. Internationaal Roden

Zjark van Elp

29. H. Jippes

Gastvrijheid en manieren op z'n janboerenfluitjes!
    Onlangs had ik hier gereserveerd voor 4 personen i.h.k. Van de AH-zegelactie. Telefonisch, en op hun verzoek ook via de site. Komen we op de afgesproken tijd, wordt me meegedeeld dat de reservering onvindbaar is, dat er voldoende tafels vrij zijn, we er wel mogen eten, maar niet met de AH-korting. We waren stomverbaasd, vooral over de bejegening. Werden toegesproken als schoolkinderen, of nog beter: oplichters: jaja, komen eten maar geen reservering gemaakt, wat dachten we wel niet, daar trapte de blaag die ons ontving mooi niet in! Ook een verzoek onzerzijds, om dit even apart uit te praten kwam niet aan. Niet alleen onze gasten, ook andere gasten die al zaten te eten keken met vragende blik onze richting uit: wat zouden die misdaan hebben?
    Om onze gasten niet teleur te stellen hebben we gegeten, van de kaart, voor de volle mep. Maar de avond was natuurlijk volledig bedorven. Van goede manieren, laat staan gastvrijheid hebben ze hier nog nooit gehoord.
    Wie zichzelf respecteert gaat deze treurige tent met een grote boog voorbij.

3,6