Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roden verdeeld zijn.

We hebben heerlijk gegeten! Alles was goed. Eten, wijn, bediening, sfeer

Geweldige zaak!! Je kan hier terecht voor lunch, ijs, koffie, allerlei lekkernijen en borrel. Heerlijk eten en mooi gepresenteerd. Ze maken hier alles zelf en dat proef je. Als je binnen komt ruik je de taarten of vers gebakken koekjes gelijk... Echt lekker! De bediening is attent en gezellig. De inrichting sfeervol en ruim opgezet. Echt een aanrader!!!

Martine

Als vegetarische groentenliefhebber vond ik de hoeveelheid groenten veeeeeeeeeeeel te weinig! Er waren wel wat aardige smaaksensaties, maar toch niet echt heel verrassend of heel extreem lekker. Helaas.

Dirk van den Heuvel

De bediening was heel vriendelijk en zorgzaam. Het maakt het avondje uit compleet!

W.P. Bouter

Wij hebben heerlijk gegeten. Prma bediening, vriendelijk en atttent.

Nooit je eten meenemen. Keer op keer op keer slappe vieze te zoute troep.

8. Nederlands Roden

Wederom heerlijk gegeten. Heerlijk bereid en favoriet ook bij onze iets oudere kinderen (12-22), juist ook om de combinatie van goed eten binnen een gezellige, sfeervolle ambiance.
    Toch speelt ook de bediening een rol. Loopt daar een echte topper rond, gisteren helaas niet in de bediening (wel aanwezig), maar die weet het verschil echt te maken. Super vriendelijk, attent en groot opmerkzaam vermogen.
    Tot de volgende keer maar weer.

Marijke Plaat

Dat de ambiance voor elkaar is wisten al en het eten was opnieuw prima. Leuk concept: het verrassingsmenu. Iets meer groente of rauwkost zou de sore nog wat opkrikken.

10. Nederlands Roden

ANNET NIES

Het eten was heerlijk. Gezellig restaurant en vriendelijke bediening. Zeker het proberen waard.

De opgemaakte borden zijn ware kunstwerkjes. Erg leuk dat er veelal biologische groentes worden gebruikt waaronder groentes die niet zo bekend zijn zoals truffelaardappel en aardpeer.
    De porties zijn aan de kleine kant. Je mist een voedzame basis. Een schaaltje frites of gebakken aardappels zou wat ons betreft niet misstaan.
    We hebben vegetarisch gegeten. Dit was echt klasse. Hier hebben ze duidelijk ervaring in. De ambiance is prettig. Lekkere stoelen, mooie ruimte en prachtige stemmige muziek op de achtergrond. Akoestiek ook erg prettig.

Serveerster had de opgeven maaltijden niet kunnen doorgeven aan de keuken. (?)
    tafel naast ons zat al een uur te wachten wij een half uur. Moesten beiden opnieuw bestellen.
    Ter compensatie kregen we gratis koffie of thee van het huis. Prima.
    Stond wel op de rekening en moest hun eraan herinneren. Geeft niet.
    Altijd perfecte tent geweest.
    Denk dat ze zo ten onder zullen gaan aan hun succes. Jammer.
    Advies: Betere leiding, die hier op toeziet!

Sanitair.
    Voor zo'n grote tent: 1 herentoilet, geen urinoirs en twee damestoiletten.
    Kan echt niet.

Mooi huis en erg lekker gedineerd. Alles was zeer goed bereid en mooi gepresenteerd. Porties mogen wat groter wat mij betreft.

Erna Elzes

We kwamen aan het eind van de middag aan bij Cuisinerie Mensinge. Een lekker biertje op onze kamer genuttigd waarbij we gratis nootjes en olijven erbij kregen, zo bleek bij de afrekening. Waar krijg je dat nog? Zeer attent!

We hebben genoten van alles wat er bij het dineren werd gepresenteerd! Het wijnarrangement die tijdens onze gangen werd gepresenteerd was erg goed, zeer zorgvuldig gekozen. De uitleg was prima. De sfeer gemoedelijk, warm en vriendelijk.

Overnachting was niets op aan te merken. Prima geslapen.

We komen graag terug, ook voor de omgeving! Zeker een aanrader ook voor wandelaars een prima plek!

Wij hebben begrepen dat de huidige uitbaters naar een nieuwe uitdaging zoeken, helaas straalde ze dat ook uit we hebben niet veel vriendelijkheid van haar gezien.
    De andere bediening was uitermate vriendelijk!
    We hebben uitstekend gegeten maar een sucadelapje met veel vet is dit restaurant niet waardig, kan u beter niet weer doen.

Wat een leuk en prima restaurant is Bella Sardegna. Kindvriendelijk door extra aandacht voor het eten van de kinderen. Bediening ontspannen en correct… eten heerlijk. Goede wijnen… kortom daar willen we nog wel eens eten!

17. Nederlands Roden

Heel slecht, eten niet gaar en de bediening heel onbeschoft.

Fantastische lunch high tea gereserveerd. Zonder te weten wat ons te wachten stond kregen we zeer veel huisgemaakte lekkernijen! Ook vegetarische hapjes voor iemand in ons gezelschap waren geen probleem. We hebben genoten!!

19. Nederlands Roden

Het was druk. Er werd erg pinnig gereageerd op de vraag waar onze bestelling bleef. Verbrande pannenkoek na 40 minuten wachten. Slechte service. Wel leuk restaurant om te zien.

rijwielzaak bathoorn

Ik bestel hier altijd met koopavond en wordt keurig netjes bezorgd in de winkel! Vriendelijk personeel, kwalitatief goed eten en ook de eigenaar en eigenares zijn zeer vriendelijk!

Eten was redelijk; bij de voorgerechten (garnalencocktail en forel) erg veel salade en niet echt bij het gerecht passende en erg veel zure uitjes augurken. Hoofgerechten waren redelijk/goed.
    Bediening wel vriendelijk maar niet correct, geen bestek bij hoofgerecht omdat die van het voorgerecht meegenomen was; vork wordt vastgepakt bij de tanden en dan neergelegd; geen reactie meer op de vraag of er een dessertwijn is. Dit ook vermeld bij he afrekenen.

Jonkman Garantiemakelaars

Erg prettig, in een rustige sfeer heerlijk gegeten.

Het eten en de wijnen waren weer heerlijk. De natuurlijke smaak van de gerechten is bewaard gebleven terwijl de presentatie en samenstelling van de gerechten bijzonder zijn. De uitstraling van de locatie is prachtig, de bediening persoonlijk en erg vriendelijk. De bij het hoofdgerecht geserveerde wijn paste prima. Een cuisinerie die mag blijven!

We hebben heerlijk gegeten, het zag er prachtig uit, goed verzorgd, erg vriendelijk en persoonlijke benadering. We komen zeker terug.

A.H. Rozema-Velde

Gezellige sfeer. Leuke bediening. Goede uitleg van het geserveerde. Heerlijk gegeten.

A.J. Hoogland

Opnieuw heerlijk gegeten bij Cuisinerie Mensinge! Het 5-gangen menu was voortreffelijk. Heerlijke wijnen. De ambiance is uiterste plezierig. De bediening is vriendelijk. Kortom, een aanrader!

Geert en Gonda Wolters

We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Blijf toch maar in Roden.

Brigitte Roumen

We zijn bijzonder verwend. Het 5 gangen lunch menu was prachtig en heerlijk. Echt een aanrader

29. Nederlands Roden

Heerlijk uiteten geweest gisteren bij Kom maar binnen! Zeker de moeite waard om er iets te gaan eten. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is goed! Het eten heeft ons prima gesmaakt, de bediening was vlot en erg vriendelijk.
    Al met al een aanrader!

Het eten was alweer mooi verzorgd en heel lekker. De bediening was alweer heel prettig.