Cuisinerie Mensinge in Roden

1502037442 84
1648193736 78

1. Chris

2. Alieke Bos

Erg lekker geluncht, na een wandeling in het bos.

3. Wilma Vermeulen

Fantastisch gegeten, rust.
    Fantastische bediening 👌

4. Afgelopen zaterdag gekozen voor een 5 verrassingsmenu. Een verrassing was het zeker! Heerlijk gegeten, we komen zeker snel weer terug. Bediening was vriendelijk. Tot snel!

5. Wat een mooie avond had moeten worden is uitgedraaid op een grote deceptie. Ze pretenderen een haute cuisine restaurant te zijn, maar zowel de smaken als de service liet te wensen over op alle fronten. Bespaar je zelf deze teleurstelling en ga hier niet heen.

6. Op alle vlakken hebben wij een negatieve ervaring gehad (zowel eten, service als overnachting). Op een uitgebreide mail die ik daarna heb gestuurd is geen reactie gekomen. Ik zou Cuisinerie Mensinghe ten zeerste afraden.

1,9
  7. Beatrijs

Wat hebben wij een goede avond gehad! Lekker gegeten en een fijne gastheer! Zeker een plek om aan te bevelen en vaker terug te komen!

8. Vrijdag 13/8 hier gegeten tot volle trevenheid v.w.b. het eten. De verrassing kwam bij de rekening. Een glas bijpassende wijn bij het hoofdgerecht bleek €14,50 per glas te zijn. Het zou klantvriendelijk geweest zijn als dit vooraf gemeld was. Ook de broodjes die men serveert worden apart in rekening gebracht, wat nogal sneu overkomt.
    Overigens wordt bij de keuze of men een 4-, 5- of 6-gangen menu wil ook geen prijzen vermeld. Jammer.

9. Henny Schelling

Valentijnsdag een High Tea afgehaald, erg goed van kwaliteit en smaak en goed verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Tijdens de kerstdagen wederom gekozen voor Cuisinerie Mensinge.
    Heerlijk hoofdgerecht (Tournedos) en voornamelijk het nagerecht de velvet cassis was een aanrader, frisse tinten.

Tot binnenkort!

11. Mark en Anneke Ottens

Vandaag gebeld voor een High Tea en super dat wij nog mochten komen ondanks de drukte. De High Tea was heerlijk. Naast thee ook verse jus orange, 2 warme gerechten en allemaal lekkere zoete en hartige gerechtjes. De locatie is ook erg leuk. Tot een volgende keer.

12. Zondag 9 juni hier heerlijk gegeten met mijn man!
    Elk gerecht was weer een verrassing. Bediening zoals altijd zeer vriendelijk.

Wij komen zeker weer.

13. Teleurstellende ervaring.
    Eten fantasieloos.
    Bediening onder de maat; alle glazen ook van aperitief bleven tot het eind op tafel.

3,5
  14. Rieuwert de Vries

Bijna niets gegeten voor heel veel geld. Kouwe kak. Slechte plaats. Alleen verrassingsmenuutjes, dus geen vrije keus. We komen er niet weer!

3,2
  15. Afgelopen zaterdag een high (lunch) tea gehad bij cuisinerie Mensinge.
    Dit is echter heel slecht bevallen.
    Wat we geserveerd kregen klopte niet met wat op de site wordt vermeld.
    Heb geen scones gezien, geen sandwiches, geen muffins......
    Alleen wat keiharde broodjes met kaas, ham en tonijn (zonder enige smaak).
    Al met al zal ik de Cuisinerie niet aanraden bij vrienden en familie en was het voor mij ook de eerste en laatste keer.

16. Teleurstellend!! Samen met vriendinnen een luncharrangement geboekt. Dat leek ons wel wat!! We zouden soep, broodjes, gebak koffie, thee en sinaasappelsap krijgen en een wandelroute.

In verband met het slechte weer zagen wij af van de wandelroute (die kregen wij overigens later nog wél mee bij vertrek).

Na een poos kregen wij een kom witte soep. Gevraagd wat voor soep het was? Het was bloemkoolsoep. Een gebonden, gekruide soep, die meer op bouillon leek dan op soep en werkelijk héél erg zout was! Dat hebben wij ook allemaal aangegeven, dat die zo zout was. Daarna een glaasje versgeperste sinaasappelsap. Die was verrukkelijk. En daarna op een klein plateautje 3 kleine bolletjes, met vervolgens zalm, kipfilet en kaas met mayonaise. Ook hier was weer teveel gebruik gemaakt van... zout!! Ook waren de broodjes niet lekker. Zo taai dat ik mes en vork (wat er bij lag gelukkig) wel moest gebruiken. Tot slot kregen we koffie of thee. Cappuccino konden we alleen krijgen door bij te betalen. Dat vonden we geen probleem maar wel beetje raar. En tot slot het... gebak. Nou ja gebak.. ik versta daar toch iets anders onder en geen kleffe vette cake. Het was alsof ik een pakje roomboter aan wegwerken was. Iedereen liet de helft ook staan. Teleurstellend nogmaals.

Nu ik de recensies lees hier, snap ik het wat beter. Een andere eigenaar dit jaar. Terwijl het zo'n leuke locatie is!!! Jammer! Wat ook jammer was, geen kerstsfeer binnen. Alleen buiten wat kerstverlichting. Terwijl de meeste restaurants allang voorzien zijn. Dan sla je de plank wel mis hoor.

Ik wil nog wel even opmerken dat we vriendelijk zijn geholpen. We waren de enigen, dus druk is het niet.

Ik denk niet dat ik weer terug ga. Vond het zonde van mijn geld, iets moeten eten wat niet lekker was. Zo slecht heb ik zelden gegeten.

P.S. bij thuiskomst zeker 5 koppen thee gedronken i.v.m. het veel te zoute eten!!!!

17. de Boer

18. B. Nieborg

Met z'n tweeën heerlijk gegeten in een erg prettige ambiance. Verrassende gerechten en een fijne service!

19. Roelf Venhuizen

Een heel plezierige ervaring. We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu dat de kok uitstekend aanpaste aan onze individuele (we waren met z'n vieren) no-go wensen. De ingrediënten waren smakelijk bereid en mooi opgediend. Heerlijke zalm/kabeljauw mix, lang gegaard rund met truffel ravioli en stevige eendenborst. De Rioja was heerlijk. Voordeel is ook dat er 2 comfortabele kamers zijn als je wilt blijven slapen.

20. Theo Goyens

Mijn vrouw en ik hebben zeer lekker gegeten bij het restaurant Cuisinerie Mensinge in Roden.
    Vermits het weer goed was, hebben we buiten gegeten. Deze entourage was heel aangenaam, te meer door de aanwezigheid van enkele ooievaars op de schouwen van de aanpalende woning.
    Enige opmerking: we bestelden een 5-gangenmenu, waarvan 2 desserts...!? Het vierde gerecht was enkel een mousse, niet 'gerechtwaardig'.

21. Teleurstellend!
    Via de site gereserveerd. Site is verder under construction. Foto's zagen er veelbelovend uit. Toen we gearriveerd waren, werd ons door de gastvrouw verteld dat we alleen gebruik konden maken van de gangen verrassingsmenu's. We kozen voor een hoofd- en nagerecht. We kregen het hoofdgerecht geserveerd als een streepje op het bord met welgeteld 3 peultjes, 3 schijfjes aardappel, 3 mini witlofblaadjes en 5 vingertipjes zoete aardappelcrème met wat rijst. Prijs-kwaliteitverhouding ver beneden peil. We beseften meteen dat dit een duur grapje zou worden waarbij we met een vrijwel lege maag huiswaarts zouden keren. We gaven het aan bij de gastvrouw dat dit wel erg minim was. Ze vroeg ons of we het op prijs stelden als we een salade erbij zouden nemen. Later bleek dat ze het hiermee wilde compenseren. Dat wisten wij op dat moment niet. Daarmee was wat voor ons een gezellig avondje uit eten had moeten worden al voorbij. Met het toetje was het niet meer te redden. We benadrukten dit gedurende de eindafrekening. De kok (nieuwe eigenaar) stond ons te woord en beaamde onze klacht/frustratie en excuseerde zich met de mededeling dat er vnl. Oudere gasten kwamen die niet zoveel meer eten. Hij probeerde zijn excuses af te doen met een kopje koffie. We gaven hem aan dat we hieraan geen behoefte hadden. Wel stelden we het op prijs als hij iets met de prijs zou doen. Eerlijke prijs-kwaliteit. Hierin wilde hij ons echter niet tegemoet komen.
    De dame achter de kassa wil ik graag bedanken voor haar inzet en haar poging bij de eigenaar om iets voor ons met de prijs te doen.
    Dat een eigenaar de klant teleurgesteld naar huis laat gaan is geen reclame voor dit restaurant. Hier valt nog een hoop te leren. Zeker als het om klanten, prijs-kwaliteit gaat. Mij zien ze hier niet meer en zal het vrienden en kennissen zeker afraden. Dat dit even duidelijk aangegeven staat.

1 positieve stem1 negatieve stem
  22. Mevr. M. Janssen

Enorm teleurgesteld!
    Prachtlocatie die niet optimaal wordt benut waarvoor het bedoeld is. Zeker als men de heerlijke verwennerij van de vorige eigenaar gewend was.
    De huidige prijs-kwaliteitverhouding ligt mijlen ver uit elkaar. Her personeel probeert te redden wat te redden valt.
    De nieuwe eigenaar probeert de klachten af te doen met een zoetmakertjes als een gratis kopje koffie met een bonbonnetje.
    Ook hier laat de eigenaar weer zien niet serieus met de klachten van zijn klanten om te gaan.
    Echt jammer, ik kom hier zoals het nu is niet meer terug met vrienden en familie om hier gezellig een lekker hapje te eten en te drinken.

2,8
  23. Vanwege een eerdere, perfecte, lunchervaring kwamen we terug. Het eten was van hetzelfde topniveau: de salade met gegrilde, verse, tonijn was perfect. De service bleef hierbij achter: gehaast, onpersoonlijk, vreemde volgordes en geen glimlach. Perfect eten vereist ook een perfecte service.

24. Vanessa Dijkman

Ontzettend lekker gegeten in een hele mooie omgeving. Geholpen door een vriendelijke vrouw en die zeer efficiënt haar werk deed. Top!

25. Veel minpunten, helaas. Op deze voet doorgaand, voorspel ik faillissement binnen een jaar.
    Gereserveerd via de site en geopteerd voor het ‘evenbijkletsen-diner bleek dit -ter plekke- niet te gelden voor het avondprogramma. Dat is nergens op de site te lezen. Tegenvaller dus.
    N.B. Diner is verkeerde benaming, dat vindt plaats in de avond.
    Wachttijd op voorgerecht erg lang.
    In plaats van beloofde visgerecht kwam er een entrecote. Dit werd zonder toelichting op onze tafel geplaatst. De reactie dat dit niet klopte moest van onze kant komen: dat was pas de echte misser.
    Gastvrouwschap kan ook veel beter. Een cursus daarvoor zou op zijn plaats zijn. Gasten komen niet alleen eten, maar willen ook het gevoel van een fijn avondje uit krijgen. Gastvrouw was deze avond meer bezig met de logistiek van het eten dan met de gasten.
    Meer gepaste kleding voor dit soort etablissementen is aan te bevelen. Tatoeages bedekken, graag.

6,1
  26. Na een fietstocht hier op het fijne terras kunnen eten. We zijn beide vegetariër en de kok had er in drie gangen iets lekkers van gemaakt en met een mooie presentatie op het bord.
    Daarna nog kleine rondleiding gekregen in het oude koetshuis dat nu stijlvol als restraurant is ingericht.

27. Familie Van Wijnen

We hebben heerlijk gegeten. Verrassende smaken en mooi opgemaakte borden. Prettige sfeer en echte gastvrijheid.

28. We hebben een heerlijk 4 gangen diner gehad een verrassings menu van de kok. Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Marc & Madelon

Heerlijk vegetarisch gegeten. Het was super gezellig, mede dankzij Richard en de chef-kok. Helemaal top!

30. E.H. Vossema

Waren met 9 personen lunchen. Broodjes of salade.
    Broodkorsten taaiig, niet lekker knapperig.
    Broodjes tonijn; te gare tonijn en vlak van smaak.
    Salades vlak van smaak.
    Aardige bediening.

5,5
  31. Restaurant sinds twee maanden van nieuwe eigenaar. Kwaliteit erg achter uit gegaan. Wel hun best gedaan om visueel aantrekkelijk te presenteren.
    Voorgerecht met buikspek, zoet ijs en diverse kleine ingrediënten was matig van kwaliteit en bovendien paste het niet bij elkaar. We kregen er licht zoetige broodjes bij met een boter mousse met citroen. Niet lekker en de smaken vlogen alle kanten op. Zoete aardappel bouillon idem. Rand van hartig gebakken aardappel overheerste waardoor bouillon wegviel en niet lekker smaakte. Hoofdgerecht op zich okay.
    Dessert van chocolade was ook echt niet goed. Gelei achting en eenvoudig weg niet verfijnd van smaak. Ik ben chocolade fan maar heb hier totaal niet van genoten.
    Jammer. We kwamen hier regelmatig eten maar als de keuken niet grondig verbeterd was dit de laatste keer.

32. Prachtige omgeving, heerlijk verrassend biologisch eten, goede prijs/kwaliteit verhouding.

33. Jet Prommenschenckel

Geweldige service, heel correct en gastvrij. We voelden ons als speciale gasten. Het verrassingsmenu met zes gerechten was zeer origineel en gevarieerd en maakte de avond speels en heerlijk. Wat een ontspannen gezelligheid in een prachtige omgeving!

34. Fam. Goutier-Zwiers

Wij hebben gegeten, zoals ik het zelf niet bereid. Allemaal culinaire hapjes, veel gepureerd, daar ben ik zelf te lui voor. Een mooie ambiance, met prima service! Top!

35. Henriette

Leuke sfeer. Bediening voornamelijk goed, maar meisje dat gerechten moest uitleggen wist er niet veel van en leek niet geinteresseerd. Jammer voor een restaurant van dit type. Er waren broodbordjes maar kennelijk is het bij een viergangenmenu teveel gevraagd om brood bij te serveren.
    De kwaliteit van het eten is goed, maar niet spectaculair.

6,7
  36. Gezellig restaurantje.
    Goede sfeer.
    Heerlijk eten.
    Goede en vriendelijke bediening.

37. Gezellig gezeten en lekker gegeten. Bediening vergat drinken 2e keer aan te bieden, dat was het minpuntje. Dat er deze zondagmiddag zeer veel honden op het terras waren, gaf bijzonder genoeg geen enkele overlast.

38. Hangt geen sfeer, lijkt wel een klooster.
    Weinig smaak verschillen, alles er vlak. Opmaak amateuristisch. Alleen de wijn was top.
    Bediening mag wrl bijgeschoold worden.
    Hadden ons er op verheugd, maar helaas was een domper.

39. Erg lekker eten! Puur natuur! Alles zelf gemaakt! Heerlijk!
    Met allergieën werd uitstekend rekening gehouden, dus daar was ik erg blij mee. Daardoor zat ik helemaal op mijn gemak!
    Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.

40. Greveli Greveling

Het was erg rustig maar de eigenaresse deed haar best om het ons naar de zin te maken. Dat is gelukt. Het eten was goed. Het dessert was een verrassing. Een combinatie van heerlijke smaakjes. Top.

41. Heerlijk gegeten; vis, echt puur zonder al te veel verschillende smaken van sausjes of andere zaken die eraan worden toegevoegd.
    De sfeer was ongedwongen, belangstellend.
    Ik ga hier zeker weer naar toe.

42. We hebben heerlijk gegeten! Alles was goed. Eten, wijn, bediening, sfeer

43. Als vegetarische groentenliefhebber vond ik de hoeveelheid groenten veeeeeeeeeeeel te weinig! Er waren wel wat aardige smaaksensaties, maar toch niet echt heel verrassend of heel extreem lekker. Helaas.

3,6
  44. Dirk van den Heuvel

De bediening was heel vriendelijk en zorgzaam. Het maakt het avondje uit compleet!

45. W.P. Bouter

Wij hebben heerlijk gegeten. Prma bediening, vriendelijk en atttent.

46. Marijke Plaat

Dat de ambiance voor elkaar is wisten al en het eten was opnieuw prima. Leuk concept: het verrassingsmenu. Iets meer groente of rauwkost zou de sore nog wat opkrikken.

47. De opgemaakte borden zijn ware kunstwerkjes. Erg leuk dat er veelal biologische groentes worden gebruikt waaronder groentes die niet zo bekend zijn zoals truffelaardappel en aardpeer.
    De porties zijn aan de kleine kant. Je mist een voedzame basis. Een schaaltje frites of gebakken aardappels zou wat ons betreft niet misstaan.
    We hebben vegetarisch gegeten. Dit was echt klasse. Hier hebben ze duidelijk ervaring in. De ambiance is prettig. Lekkere stoelen, mooie ruimte en prachtige stemmige muziek op de achtergrond. Akoestiek ook erg prettig.

48. Mooi huis en erg lekker gedineerd. Alles was zeer goed bereid en mooi gepresenteerd. Porties mogen wat groter wat mij betreft.

49. Erna Elzes

We kwamen aan het eind van de middag aan bij Cuisinerie Mensinge. Een lekker biertje op onze kamer genuttigd waarbij we gratis nootjes en olijven erbij kregen, zo bleek bij de afrekening. Waar krijg je dat nog? Zeer attent!

We hebben genoten van alles wat er bij het dineren werd gepresenteerd! Het wijnarrangement die tijdens onze gangen werd gepresenteerd was erg goed, zeer zorgvuldig gekozen. De uitleg was prima. De sfeer gemoedelijk, warm en vriendelijk.

Overnachting was niets op aan te merken. Prima geslapen.

We komen graag terug, ook voor de omgeving! Zeker een aanrader ook voor wandelaars een prima plek!

50. Wij hebben begrepen dat de huidige uitbaters naar een nieuwe uitdaging zoeken, helaas straalde ze dat ook uit we hebben niet veel vriendelijkheid van haar gezien.
    De andere bediening was uitermate vriendelijk!
    We hebben uitstekend gegeten maar een sucadelapje met veel vet is dit restaurant niet waardig, kan u beter niet weer doen.

51. Fantastische lunch high tea gereserveerd. Zonder te weten wat ons te wachten stond kregen we zeer veel huisgemaakte lekkernijen! Ook vegetarische hapjes voor iemand in ons gezelschap waren geen probleem. We hebben genoten!!

52. Jonkman Garantiemakelaars

Erg prettig, in een rustige sfeer heerlijk gegeten.

53. Het eten en de wijnen waren weer heerlijk. De natuurlijke smaak van de gerechten is bewaard gebleven terwijl de presentatie en samenstelling van de gerechten bijzonder zijn. De uitstraling van de locatie is prachtig, de bediening persoonlijk en erg vriendelijk. De bij het hoofdgerecht geserveerde wijn paste prima. Een cuisinerie die mag blijven!

54. We hebben heerlijk gegeten, het zag er prachtig uit, goed verzorgd, erg vriendelijk en persoonlijke benadering. We komen zeker terug.

55. A.H. Rozema-Velde

Gezellige sfeer. Leuke bediening. Goede uitleg van het geserveerde. Heerlijk gegeten.

56. A.J. Hoogland

Opnieuw heerlijk gegeten bij Cuisinerie Mensinge! Het 5-gangen menu was voortreffelijk. Heerlijke wijnen. De ambiance is uiterste plezierig. De bediening is vriendelijk. Kortom, een aanrader!

57. Geert en Gonda Wolters

We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Blijf toch maar in Roden.

58. Brigitte Roumen

We zijn bijzonder verwend. Het 5 gangen lunch menu was prachtig en heerlijk. Echt een aanrader

59. Ied van Oorschot

Het eten was alweer mooi verzorgd en heel lekker. De bediening was alweer heel prettig.

60. Zaten in het kleinere deel van het restaurant. Ook prima. Vriendelijke individuele aandacht. Heerlijk gegeten Lekkere wijnen. En zachte klassieke muziek, heerlijk.

61. R VAN DER MEIJDEN

Prime ambiance. Zeer goede vriendelijke bediening. Zeer goede chef.
    Kortom een aanrader.

62. Heerlijk gegeten! Zowel vegetarisch als vis als vlees, alle menu's fantasievol en perfect bereid.

63. Pauline

Gastvrij ontvangen op een prachtige locatie. Het eten en de inrichting vielen ons wat tegen.

64. Het verrassingsmenu voor ieder van ons vieren op maat gemaakt was heerlijk, leuk opgemaakt, goed op temperatuur in een sfeervolle ambiance. Hulde! Het was jammer dat het bedienend personeel nier altijd even vriendelijk was. Zeker een verbeterpunt.

65. Eddy en Anita de Vries

Was een hele fijne ervaring met heerlijke verse diverse producten .
    De puurheid en het verse kon je proeven . De bediening was kundig vriendelijk en heel rustig . Wij hebben relaxed daar gegeten en genoten

66. S. van der Woude-Groothuis

Zondag 2 Juli hebben wij genoten van een high tea in cuisinerie Mensinge. Alles was uitstekend verzorgd en van prima kwaliteit. Bediening was zeer vriendelijk en heeft zelfs nog een aantal schotels met lekkernijen op tafel gezet toen onze schalen al wel erg snel leeg raakten. Dit restaurant op die mooie locatie is zeer aan te bevelen.

67. Een grote verassing dit restaurant.vanaf binnnenkomst heb je het gevoel heel Welkom te Zijn super gastvrij,etenwas perfect,de gerechten waren gewoon schilderijtjes zo mooi opgemaakt!hebben er 1 nacht geslapen en dat was net zo perfect,heerlijke bedden en grote badkamer,kortom een echte aanrader om hier een Keer Naar toe te Gaan.

68. Gerben Kozijn

Erg fijn restaurant, heerlijk geluncht, persoonlijke uitleg van de kok, plezierige attente bediening. Aanrader!

69. Luca Monti

Tutto veramente ottimo!! Esperienza fantastica!! Mia moglie ed io siamo stati ospiti di questa struttura ed abbiamo anche cenato nel ristorante. Dire che tutto ci è piaciuto tantissimo è poco....!! L’ospitalità e professionalità dei proprietari è allineata alla location fantastica.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Alles was boven verwachting goed!! Fantastische ervaring!! Mijn vrouw en ik waren gasten van dit hotel en we hadden een diner in het restaurant. We vonden alles geweldig...!! De gastvrijheid en professionaliteit van de eigenaren liggen in lijn met de fantastische locatie.

70. Rustige ontspannen sfeer, goed eten, goede wijn.

71. We hebben er heerlijk gezeten en genoten van een high tea. Er was meer dan voldoende, zeker in vergelijking met andere high teas die ik heb gehad. Ook was de kwaliteit goed. Een aanrader dus.

72. Rustig gedineerd, juiste tempo, heerlijke gerechten (4 gangen), kortom uitstekend!

73. Heerlijk gegeten: originele gerechten, leuke amuses en mooi opgemaakt. Echt top! De sfeer was gezellig en de bediening vriendelijk en attent.

74. Heerlijk gegeten!

75. Rene Veth

Prima ambiance, gezellig druk, zeer voorkomende bediening, geen wachttijden. Voedsel prima bereid, keuze gangen menu, wij vonden 4 gangen prima. Bijpassende wijnen waren van hoog niveau. Voor ons: heerlijk veel groente in de diverse gangen. Aanrader

76. Zeer sfeervolle ambiance, prachtige kleuren en oude materialen, in huiselijke en gezellige sfeer. Heerlijke huisgemaakte frieten en mayonaise. Het broodje gerookte zalm met avocado vonden we niet echt speciaal. Het was wel ruim belegd met zalm en wat sla, maar er was maar 'n heel klein flintertje avocado te vinden en jammer dat er geen aandacht voor onze lege glazen was. Dankzij de grote karaf met water op tafel is onze dorst wel gelest.

77. Karin Siesling

We hadden een gevarieerde groep van jong tot oud maar allemaal heerlijk gegeten!

78. Voor mijn 70e verjaardag hebben wij gezocht naar een exclusief restaurant.
    En gevonden in roden bij cuisinerie mensinghe
    het verrassingsmenu was geweldig en de daarbij geschonken zuid-afrikaanse wijn erg lekker, een gastvrije spontane bediening en tussen de gangen voldoende tijd, wij hebben gekozen voor een vier gangen menu.

79. Gezellig, ruime opzet en bijzonder sfeervol en bediening zoals je zou wensen. Enthousiast en vrolijk. Het is een verrassingsdiner maar je kunt op detailniveau aangeven wat je niet wilt en hoe je iets wel zou willen. Daarom voor mij de ultieme menuvorm. Maken gebruik van seizoenspecialiteiten. Deze keer asperges. Opmaak/presentatie Op hoog niveau. Goed voor zeker een volgende keer!

80. Ingetogen omgeving, voor lekker rustig dineren en met elkaar praten....zonder muziek (of heeel zacht). Ruimtelijke indeling, aardige, informele bediening, wijnarrangement met halve glaasjes, en mooi opgemaakte bordjes. 4 gangen is prima. Echt avondje uit.

81. alles was erg goed maar de sfeer was was stijfjes/geen humor te bekennen. mag allemaal wel wat losser. moet wel zeggen dat het eten en de ambiance dit ruimschoots compenseerde.

82. Agnes Delfgaauw

Het eten was geweldig alleen wat zeer teleurstellend was dat we niet in het mooie restaurant konden zitten en daar was het mij eigenlijk om te doen. Er waren 2 grote groepen van de Lions Club wat ook voor veel overlast zorgde

Ze hadden dit bij de reservering die ik al 2 maanden daarvoor had gedaan wel even mogen zeggen. We werden nu een beetje weggeduwd in een kleine ruimte meer de hal of zo. Verder waren er ook geen eters

Dit was een verrassing voor mijn man zijn verjaardag dus dat viel aardig in duigen

Het eten was goed. We hadden de amuse proeverij

83. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.

84. Heerlijk eten, attente bediening, sfeervol restaurant.

85. Janet Bezuijen

Het eten was voortreffelijk, verrassend en goed. Zeker als je eens iets anders wilt proeven, is dit de manier. Zeker een aanrader.

86. L en G en E en T

Heerlijk gegeten en een goede sfeer en zeker een prima bediening

87. Ik vierde 12 januari mijn verjaardag samen met mijn echtgenoot bij Cuisinerie Mensinge. Wij waren de enige gasten, maar dat hadden we kunnen verwachten. Wellicht waren mijn verwachtingen iets te hoog gespannen. De tijd van het jaar en de donderdag was misschien ook niet goed gekozen. Maar toch...

Amuse: het soepje was lekker
    Voorgerecht: variatie op makreel... niet lekker
    Hoofdgerecht: Ree, te doorbakken
    Koffie met bonbons: heel leuk gedaan.

5,9
  88. Hele fijne avond gehad met heerlijk eten en uitstekende bediening. Leuk dat de kok regelmatig zelf kwam vertellen wat we aten.

89. Heerlijk gegeten onder het genot van super wijnen!
    Wij hadden een 5 gangen menu met een bijpassend wijn arrangement! Geweldig!
    Een prachtige omgeving en een super bediening!
    Het is elke keer weer een feestje om aan te schuiven!
    Zeer de moeite waard

Groetjes

90. Gerard Willenborg

Culinair fijnzinnig in een mooie ambiance met prettige bediening. Kortom: erg goed!

91. Geweldige ervaring bij jullie in de Mensinge. Een aanrader voor iedereen die van sfeer en kwaliteit houd.

92. Heerlijk gegeten, geen standaard menu maar afwachten wat de kok heeft gemaakt. Alles was lekker! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

93. Met jaardag partner hier gegeten. Mooi verassingsmenu met bijpassende wijnen. Mooie keuzes wijn, alles perfect bereid en mooi opgemaakt. Vanwege partij niet in de restaurantzaal, maar in lobby, iets minder gezellig. Mooie enkele amuse vooraf. Vriendelijke bediening. Gegeten op 2 april.

95. Anita bruin

Heerlijk gegeten! Een aanrader is het verrassingsmenu, dat bestond uit met zorg bereide producten waarbij voor afwisseling was gezorgd. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. En dan nog Bach op de achtergrond: helemaal goed.

96. Riepko

97. Heerlijke verrassingsmenu's met genoeg afwisseling. Aantal gangen zijn zelf te bepalen evenals voorkeur voor vlees, vis of vegetarisch. Vriendelijke, vlotte bediening. Voor een mooie avond uit zeker een aanrader.

98. Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Vooral de Waddenproeverij was een feest. Heb ik op de Waddeneilanden nog niet gehad. Hapje, ogen dicht en hop: daar ligt Terschelling (of een ander eiland)!

99. Annemiek Piscaer

Met 20 personen 's middags de 90ste verjaardag van mijn moeder gevierd met 6 gangen amuse proeverij en bijpassend slokjes wijnarrangement.
    Op alle fronten uitmuntend: eten werkelijk heerlijk en bovendien ook nog zeer smaakvol opgediend. Daarnaast werd er met echt alle eet- & dieetwensen rekening gehouden, niets was teveel: zelden zoveel klantvriendelijkheid meegemaakt!!
    Daarnaast is het ook nog in een prachtige etablissement van binnen en buiten en is het ook nog uitzonderlijk mooi gelegen. Zomers bovendien heerlijk met prachtig terras met uitzicht op de State en het Koetshuis met galerie erin. Ook op dat vlak voor iedereen wat wils dus.
    Alle gasten waren laaiend enthousiast en wij komen zeker terug! Ga vooral kijken en proeven: het is absoluut zeer de moeite waard!!

Volgende pagina