Nieuwste foto's in Roden

3. Cuisinerie Mensinge heeft een nieuwe foto
  4. B. Nieborg's profielfoto
    B. Nieborg heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

B. Nieborg

Met z'n tweeën heerlijk gegeten in een erg prettige ambiance. Verrassende gerechten en een fijne service!

5. wim van dellen's profielfoto
    wim van dellen heeft gereageerd op een recensie van Alida's Smulpaleis

Hallo Willem,
    Jammer dat je dit niet kenbaar hebt gemaakt aan ons toe je bij ons was en dat het via deze weg je teleurstellende ervaring gedeeld moet worden, op de kaart staat duidelijk omschreven wat je mag verwachten en daar staat geen spek op.
    Graag willen wij het goed maken met u en kunt u geld terug krijgen van ons, kom morgen maar langs.
    Vriendelijke Groet, Jan Willems

6. Roelf Venhuizen's profielfoto
    Roelf Venhuizen heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Roelf Venhuizen

Een heel plezierige ervaring. We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu dat de kok uitstekend aanpaste aan onze individuele (we waren met z'n vieren) no-go wensen. De ingrediënten waren smakelijk bereid en mooi opgediend. Heerlijke zalm/kabeljauw mix, lang gegaard rund met truffel ravioli en stevige eendenborst. De Rioja was heerlijk. Voordeel is ook dat er 2 comfortabele kamers zijn als je wilt blijven slapen.

7. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Alida's Smulpaleis

Wat een afgang, Boerenpatat besteld. Geserveerd in een pastabord! Half warme rauwe champignons, veel rauwe paprika, een sausje waarvan ik niet weet wat het was. Geen spekkies of gebakken ui. Bediening gewoon te dom voor woorden. Mijn mening is dat dat dit "smul paradijs" bestaat bij de gratie van de vrijbuiter. In Roden zijn meerder patat zaken. Ga daar naar toe!
    Dit bedijf krijgt van mij een hele dikke NUL.

8. Theo Goyens's profielfoto
    Theo Goyens heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Theo Goyens

Mijn vrouw en ik hebben zeer lekker gegeten bij het restaurant Cuisinerie Mensinge in Roden.
    Vermits het weer goed was, hebben we buiten gegeten. Deze entourage was heel aangenaam, te meer door de aanwezigheid van enkele ooievaars op de schouwen van de aanpalende woning.
    Enige opmerking: we bestelden een 5-gangenmenu, waarvan 2 desserts...!? Het vierde gerecht was enkel een mousse, niet 'gerechtwaardig'.

9. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Heerlijk gegeten in een mooie natuurlijke omgeving. Bediening was vriendelijk en enthousiast. Zeker een aanrader! Wij komen snel nogmaals langs.

10. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Teleurstellend!
    Via de site gereserveerd. Site is verder under construction. Foto's zagen er veelbelovend uit. Toen we gearriveerd waren, werd ons door de gastvrouw verteld dat we alleen gebruik konden maken van de gangen verrassingsmenu's. We kozen voor een hoofd- en nagerecht. We kregen het hoofdgerecht geserveerd als een streepje op het bord met welgeteld 3 peultjes, 3 schijfjes aardappel, 3 mini witlofblaadjes en 5 vingertipjes zoete aardappelcrème met wat rijst. Prijs-kwaliteitverhouding ver beneden peil. We beseften meteen dat dit een duur grapje zou worden waarbij we met een vrijwel lege maag huiswaarts zouden keren. We gaven het aan bij de gastvrouw dat dit wel erg minim was. Ze vroeg ons of we het op prijs stelden als we een salade erbij zouden nemen. Later bleek dat ze het hiermee wilde compenseren. Dat wisten wij op dat moment niet. Daarmee was wat voor ons een gezellig avondje uit eten had moeten worden al voorbij. Met het toetje was het niet meer te redden. We benadrukten dit gedurende de eindafrekening. De kok (nieuwe eigenaar) stond ons te woord en beaamde onze klacht/frustratie en excuseerde zich met de mededeling dat er vnl. Oudere gasten kwamen die niet zoveel meer eten. Hij probeerde zijn excuses af te doen met een kopje koffie. We gaven hem aan dat we hieraan geen behoefte hadden. Wel stelden we het op prijs als hij iets met de prijs zou doen. Eerlijke prijs-kwaliteit. Hierin wilde hij ons echter niet tegemoet komen.
    De dame achter de kassa wil ik graag bedanken voor haar inzet en haar poging bij de eigenaar om iets voor ons met de prijs te doen.
    Dat een eigenaar de klant teleurgesteld naar huis laat gaan is geen reclame voor dit restaurant. Hier valt nog een hoop te leren. Zeker als het om klanten, prijs-kwaliteit gaat. Mij zien ze hier niet meer en zal het vrienden en kennissen zeker afraden. Dat dit even duidelijk aangegeven staat.

11. Mevr. M. Janssen's profielfoto
    Mevr. M. Janssen heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Mevr. M. Janssen

Enorm teleurgesteld!
    Prachtlocatie die niet optimaal wordt benut waarvoor het bedoeld is. Zeker als men de heerlijke verwennerij van de vorige eigenaar gewend was.
    De huidige prijs-kwaliteitverhouding ligt mijlen ver uit elkaar. Her personeel probeert te redden wat te redden valt.
    De nieuwe eigenaar probeert de klachten af te doen met een zoetmakertjes als een gratis kopje koffie met een bonbonnetje.
    Ook hier laat de eigenaar weer zien niet serieus met de klachten van zijn klanten om te gaan.
    Echt jammer, ik kom hier zoals het nu is niet meer terug met vrienden en familie om hier gezellig een lekker hapje te eten en te drinken.

12. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Vanwege een eerdere, perfecte, lunchervaring kwamen we terug. Het eten was van hetzelfde topniveau: de salade met gegrilde, verse, tonijn was perfect. De service bleef hierbij achter: gehaast, onpersoonlijk, vreemde volgordes en geen glimlach. Perfect eten vereist ook een perfecte service.

13. Vanessa Dijkman's profielfoto
    Vanessa Dijkman heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Vanessa Dijkman

Ontzettend lekker gegeten in een hele mooie omgeving. Geholpen door een vriendelijke vrouw en die zeer efficiënt haar werk deed. Top!

14. Hans Dales's profielfoto
    Hans Dales heeft een recensie geschreven voor De Pompstee
    Nederlands Roden

Hans Dales

Gisterenavond, 29 juli 2018 bij de Pompstee met 4 personen gegeten. Door het mooie weer op het drukke terras. Prima bediening. Leuk en zeer behulpzaam. Steeds aanwezig en goed oplettend. De voorgerechten kwamen, zeker gezien de drukte, redelijk snel. Het hoofdgerecht duurde wat langer, zo'n 30 minuten. Gezien de drukte redelijk. Het eten was goed. Echt smakelijk en het zag er goed uit. Goede wijn/bier adviezen. In een plaats als Roden een aanrader!

15. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Bella Sardegna

Ruud

Jammer maar helaas, na 2 jaar dit restaurant te hebben gemeden vanwege vervelende ervaringen nu toch maar weer geprobeerd, iedereen verdient een nieuwe kans toch?
    Het was er erg druk en er werd ons verteld dat alles vanwege de drukte wel evemn kon duren, opzich prima. Toen het eten werd opgediend, voor mij een risotto en vor mijn echtgenote een pizza.
    De risotto hoort nat te zijn maar dit was erg eel van het goede, de aanwezige garnalen hadden nog net geen snorkel nodig… heel erg jammer.
    De pizza had en heerlijke geur van een pizzaoven alleen was de bodum hel erg slap en klef… ok zo jammer.
    Het personeel rende door de zaak om zoveel mogelijk mensen die wilden afrekenen te helpen (het liep tegen sluitingstijd) maar nam geen enkele moeite om te kijken of alles naar wens was anders hadden we daar zeker melding van gedaan.
    Na ongeveer de helft van de risotto te hebben gegeten en er nog geen kwart van de pizza besloten wij dat het genoeg was, na de kassa gegaan om af te rekenen en zelfs daar werd niet de moeite genomen om te vragen of het na wens was geweest, omdat de volgende klant ook alweer stond te wachten om af te rekenen hebben we het maar zo gelaten.
    Jammer het zag er veel belovend uit, maar uiteindelijk toch niet wat wij ervan er hadden verwacht. Misschien omdat het druk was(wat voor ons vaak een indicatie is dat het prima vertoeven is) of doordat de keuken nog maar 1 ur open zou zijn is dit helaas uitgelopen op een teleurstelling. Jammer.

16. Pont's profielfoto
    Pont heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Veel minpunten, helaas. Op deze voet doorgaand, voorspel ik faillissement binnen een jaar.
    Gereserveerd via de site en geopteerd voor het ‘evenbijkletsen-diner bleek dit -ter plekke- niet te gelden voor het avondprogramma. Dat is nergens op de site te lezen. Tegenvaller dus.
    N.B. Diner is verkeerde benaming, dat vindt plaats in de avond.
    Wachttijd op voorgerecht erg lang.
    In plaats van beloofde visgerecht kwam er een entrecote. Dit werd zonder toelichting op onze tafel geplaatst. De reactie dat dit niet klopte moest van onze kant komen: dat was pas de echte misser.
    Gastvrouwschap kan ook veel beter. Een cursus daarvoor zou op zijn plaats zijn. Gasten komen niet alleen eten, maar willen ook het gevoel van een fijn avondje uit krijgen. Gastvrouw was deze avond meer bezig met de logistiek van het eten dan met de gasten.
    Meer gepaste kleding voor dit soort etablissementen is aan te bevelen. Tatoeages bedekken, graag.

17. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Na een fietstocht hier op het fijne terras kunnen eten. We zijn beide vegetariër en de kok had er in drie gangen iets lekkers van gemaakt en met een mooie presentatie op het bord.
    Daarna nog kleine rondleiding gekregen in het oude koetshuis dat nu stijlvol als restraurant is ingericht.

18. Familie Van Wijnen's profielfoto
    Familie Van Wijnen heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Familie Van Wijnen

We hebben heerlijk gegeten. Verrassende smaken en mooi opgemaakte borden. Prettige sfeer en echte gastvrijheid.

19. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor Alida's Smulpaleis

Het is lekker eten met name de drentse friet alleen als je vraagt om kruiden zit het er soms niet op…

En de service is soms nog te rommelig.
    Maar leuke snackbar.

20. M.Dijksterhuis's profielfoto
    M.Dijksterhuis heeft een recensie geschreven voor Good Fortune
    Chinees-Indisch Roden

M.Dijksterhuis

Het eten en drinken was prima, de sfeer was gezellig, de bediening was uiterst vriendelijk en plezierig en de prijs was goed in verhouding met de kwaliteit, de gedekte tafel zag er zeer verzorgd en aantrekkelijk uit.
    Een aanrader voor een gezellig, smaakvol, verrassend betaalbaar etentje. Als ik een cijfer zou moeten geven krijgt Good Fortune in Roden een 9,5.

21. Gerard Rompelberg's profielfoto
    Gerard Rompelberg heeft gereageerd op een recensie van Cuisinerie Mensinge

Inmiddels deze recensent persoonlijk en via een medewerker van eet.nu 4 keer gevraagd om contact met ons op te nemen. Helaas reageert deze recensent niet. De Cuisinerie Mensinge neemt deze recensie dan ook niet serieus. Jammer van het slechte cijfer wat ons goede cijfer onterecht naar beneden drukt.

22. Rinze's profielfoto
    Rinze heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

We hebben een heerlijk 4 gangen diner gehad een verrassings menu van de kok. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Marc & Madelon's profielfoto
    Marc & Madelon heeft een recensie geschreven voor Cuisinerie Mensinge

Marc & Madelon

Heerlijk vegetarisch gegeten. Het was super gezellig, mede dankzij Richard en de chef-kok. Helemaal top!