Brink 15 in Roden

Grote parkeerplaats op 20 meter afstand.

1. Personeel

1311921188 73
1319758916 84
1343272098 79
1601917107 87

1. Normaal lekker eten en vriendelijk personeel. Dit keer zeer onvriendelijk naar elkaar en naar ons toe. Er werd drinken omgegooid waarop de eigenaar een rare grap maakte en wat keukenpapier onze kant op zwaaide. Er was een gerecht vergeten waarop we de opmerking kregen: 'jullie zijn op dieet, scheelt weer in de kosten he' door de eigenaar zelf. Er ging meer mis en het eten was niet lekker, jammer van ons geld. Meerdere keren aangegeven dat we niet tevreden waren maar daar reageerden ze niet op. Na betalen kwamen we erachter dat we te veel betaald hadden, dat geld terug gehad maar wel met de wenkbrauwen omhoog van het personeel. Ik kom zeker niet weer helaas...

2. Klein, gezellig en gastvrij. Het eten was prima en de bediening vriendelijk.

3. Met 6 personen geluncht. Alles was prima in orde. Vooral de uitstekende service viel op.

4. Zorgzame bediening, dier erg attent bleek toen wij iets hadden laten liggen.
    Heerlijk gegeten! Top!

5. Leuke vriendelijke mensen, kleine maar uitstekende kaart.

6. Als je houdt van 'normale' gerechten kun je hier prima terecht. De kaart voor het diner is misschien niet al te uitgebreid, maar toch is de keuze ruim voldoende. De bediening is zeer vriendelijk en gemoedelijk. Je voelt je eigenlijk gelijk thuis. Het eten smaakt voortreffelijk en is, als je een voor- en/of een nagerecht bestelt, precies voldoende voor één persoon. Wij komen hier zeker nog eens terug.

7. Kuneman Marja

Wij waren niet helemaal positief. Er waren bepaalde bieren waarom gevraagd werd niet op voorraad. Een van onze tafelgenoten kreeg een flesje bier over de datum. 2 mensen wilde graag biefstuk eten maar dat was er niet. We zullen niet snel meer terug komen.

8. R. Robbertsen

Het was net zoals voor de coronatijd weer heerlijk vertoeven, Top!

Eén vorige recensie
  9. Heerlijk gegeten met een bijzonder vriendelijke bediening. Erg behulpzaam.

10. Jasmijn Bakker

Lekker eten en goed personeel!

11. Sharon Delies

Alles goed geregeld. Netjes en personeel is erg vriendelijk. Eten was echt heerlijk. Mogen misschien wel wat meer kruiden op/meer smaak. Goede service en prijs/kwaliteit verhouding. Voor de sfeer mag er misschien buiten op het terras nog een gezellig muziekje bij. Kom graag weer eens terug!

12. Alet horst

We hebben heerlijk gegeten, ik een vega-salade en mijn vriend een warme bagel met geitekaas. Jammer dat jullie door de Corona nu eerst weer een poosje dicht moeten, maar we komen zeker weer terug zodra de zaak weer open gaat!

13. Ik heb heerlijk relaxed met een vriendin geluncht. We hadden allebei een heel lekker broodje, ik de vegetarische clubsandwich. Een aanrader! Nette bediening en een prachtige locatie.

14. Heerlijk gegeten/gedronken na een mooie wandeling.
    Goede sfeer, muziek mocht wat zachter.
    Vriendelijk personeel.

15. Pepijn van der Mark

Eten altijd lekker. Bediening erg vriendelijk. Tot de volgende keer ! 😃

16. Gewoon goed. Eten is goed, service is goed. Hond is welkom. Ze krijgt zelf een eigen schaaltje met wat lekkers erop.

17. Vriendelijke snelle bediening! Lekker eten voor een eerlijke prijs!

18. Altijd heerlijk lunchen en goede service. Mijn favoriete lunchroom in Roden

19. Uitstekend verzorgde opgevolgde corona maatregelen!
    Vriendelijke bediening. Zelfs mailtje als herinnering en hoe laat te vertrekken om op tijd te komen.
    Komen graag terug.

20. C. Komduur

Het eten, drinken en bediening was perfect.

21. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Heel goede prijs/kwaliteit. Aanrader!

22. Henriette

In deze Corona tijd was dit voor ons een welkom-uitstapje. Had meer gasten verwacht, was nu erg rustig.
    Het diner was prima, wellicht kleine opmerking: volgende keer graag wat meer groenten.

23. Margriet Sanneman

Super lekker en altijd een hele fijne sfeer!

24. Begin januari na afloop van een wandeling in het Mensingebos, met een groep van 11 personen en een stuk of 11 teckels, geluncht bij Brink 15 in Roden. Er was voor ons een grote tafel gereserveerd waar we prima konden zitten. De bediening was vriendelijk en het eten heeft ons goed gesmaakt. Een gastvrije ontvangst van mens en dier. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

25. Helemaal Top👍
    Heerlijke kipsate.
    Vriendelijke bediening.

26. Fenna Zwart

Voor de 2de keer hier geweest met een grote groep met onze kooiker honden. We hadden gereserveerd voor 14 personen maar toen het er 16 bleken te zijn was dat geen probleem, er werd direct met tafels en stoelen geschoven. Het eten was heerlijk, en vooral ook bijna tegelijkertijd aan iedereen uitgeserveerd, petje af. Achteraf bleken de dames van de bediening niet eens te weten dat er honden mee kwamen, dat was niet door de baas doorgegeven ofzo, maar ze deden totaal niet moeilijk.

27. Top eten, heerlijk diner mogelijk tot 19 00 u dus goed te doen.

28. Knusse, gezellige sfeer, heerlijk betaalbaar eten.

29. Janet Talens

Zeer relaxe en zeker geen opdringerige bediening. Broodjes zijn een aanrader. Het enige wat jammer is is dat er verkeersoverlast is, maar hier kun je niets aan veranderen.

30. Nettie Feenstra

Op het gezellige terras hebben wij met collega’s afscheid van het schooljaar genomen.
    Het was gezellig en lekker.

31. Honcoop

We hebben heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk personeel, reservering was ook goed.

32. Johannes

Afgelopen zaterdag even geluncht bij brink 15.

Het zag er altijd gezellig uit maar nog nooit zelf geweest.

Het was lekker weer dus mooi buiten gezeten. Gezellig druk. Eerst drankje besteld, verse juice, dit werd in een klein drink glas geserveerd wat met 2 slokken wel op was. Prijs/kwaliteit viel wat tegen dus.

Vervolgens van de kaart kipsate met brood besteld. Wit brood en een losse kroket want tja kroketje is altijd prima. Tot mijn verbazing kwam se serveerster terug... wij kunnen niet 1 kroket serveren. Aardig verbaast want op de kaart stond wel 2 krokketen met brood. Je zou toch denken dat 1 kroket wel kon.. iets van prijs van 2 delen door 1.

Na 40-50 min kregen we onze lunch. Aardig lange wachttijd voor kipsate met plak brood en schep sla.
    Kipsate smaakte prima het brood was droog en geen idee waar mijn korstjes waren maar zo vulde het in elk geval niet.

Al met al redelijk eten. Gezellig terras. Prijs kwaliteit valt tegen en de service viel nogal tegen.

33. Wilma 124 punten

Drukke zaterdagmiddag, geluncht bij Brink 15. Verse jus d’orange, smaakte goed, maar de hoeveelheid viel tegen. Glas maar net voor de helft gevuld. Tosti was lekker, goed brood, alleen erg truttig dat je voor de saus erbij apart moet betalen. Doe dan de prijs van die tosti ietsje hoger. Bovendien was de hoeveelheid ketchup die ik kreeg erg gering, in een klein papier bakje. Heb ik een beetje bij besteld, moet ik 2 x voor de saus betalen. Een beetje een “kruideniersmentaliteit” in plaats van gastvrije ontvangst. Verkeerde insteek voor goede horeca.

34. Het was druk. Er werd erg pinnig gereageerd op de vraag waar onze bestelling bleef. Verbrande pannenkoek na 40 minuten wachten. Slechte service. Wel leuk restaurant om te zien.

35. Heerlijk gegeten voor een prima prijs in een sfeervolle ambiance.

36. Altijd vriendelijk personeel en heerlijk eten!

37. Vertaal van English naar Nederlands

Attent en gastvrij, schoon en ruim, lekker en niet duur, voor elk wat wils, warm en koud eten en drinken.

38. Geerttruida

39. Prima eten maar wat mij betreft niet bijzonder. Ben er wel vaker geweest en de ene keer is het eten en bediening beter als de andere keer. De inrichting, en dan met name de her en der verspreide prullaria, kan wel een opknapbeurtje gebruiken.

40. Super gegeten, erg klantvriendelijk, leuk van de hondenbrokjes. Heerlijke eigen gemaakte kruidenboter gehad.

Als we weer een keer in de buurt zijn komen we zeker terug.

41. Frans en Berty Panhuijzen

Wij hebben een heerlijk weekend uit in Groningen gehad. Op internet vonden wij Brink 15. Voor ons de eerste keer dat wij daar aten. Zeker voor herhaling vatbaar. Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk evenals de prijs. Kortom een bezoek aan Brink 15 in Roden is de moeite waard.

42. jantina boonstra

We kwamen na een wandeling onverwacht met ongeveer 18 mensen en 10 honden binnen. We zijn gastvrij onthaald en de honden kregen schaaltje hondenkoekjes. Supersnel bediend. Topje. Bedankt voor jullie gastvrije onthaal.

43. Heerlijke broodjes met verse ingrediënten, je proeft het verschil! De sfeer is goed en probeer als het even kan ook de smoothie(s), die zijn heerlijk!

44. Wij wilden op onze eerste vakantiedag weer eens een poging wagen om een basic gerechtje voor niet al te veel geld te eten. Dat was onlangs in Zeeland gigantisch mislukt maar hier werd het een feest. Het was rondom dik in orde. We gingen met een goed gevoel en een tevreden buikje weer weg.

De ontvangst en de bediening waren zeer correct en vriendelijk. Dat versterkt het vakantiegevoel enorm. We aten beiden een schnitzel en dat was een van de beste ooit.

We zaten op het terras en dat beviel ons prima.

Houd vol en tot de volgende keer!

45. Heerlijk gegeten. Kinderen waren weg van de pannenkoeken en de patatjes in een zakje! Gezellig en prijs was erg prettig!

46. De aankleding was erg gezellig.. eigen stijl! Broodje was smaakvol.. goed vertolkd met prijs. Jammer dat Roden te ver van Gelderland vandaan is, om vaker te lunchen. Aanrader!!

47. Prettige sfeer. Waren met een grote groep en konden prima worden geholpen.

48. Jan van der Velde

Zit er vaak een kopje koffie te drinken, koffie is altijd vers, lekker en heet. Ook voor een lekker broodje kun je er goed terecht, personeel is altijd vriendelijk.

49. Leuke zaak met prima eten. De prijzen zijn behoorlijk aan de hoge kant.

50. Anja 101 punten

Goed ingerichte lunchroom. Vriendelijke en vlotte bediening.

Een aantal keren geweest.

De tafel aan de kant van het kruispunt bij de vaatwasser is wel erg koud in de winter, het tocht er.

Voorheen waren de poffertjes erg lekker, vol van smaak en groot. Tegenwoordig smaken ze nergens naar en zijn ze klein. Grote tegenvaller!!

De keus voor broodjes mag wat meer zijn. Wel goed belegd en ziet er niet standaard uit. Wordt aandacht aan besteed.

Wat betreft de aankleding van het interieur zou het wat minder rommelig mogen. Hou het rustig.

51. Nathalie

We hebben vrijdagavond met z'n vijfjes lekker gedineerd vlees/vis. Jammer dat we zover weg wonen ... als we weer in de buurt zijn, komen we zeker weer eten :-)

52. Pannenkoeken stond er op de gevel, dus hadden we bedacht om daar een dag later naar toe te gaan. Het was even een tegenvaller dat het geen pannenkoekenrestaurant bleek te zijn, maar een lunchroom waar ook pannenkoeken worden geserveerd. Tja kan je dan ook een echt goede pannenkoek verwachten.....????
    Je stelt je eigen pannenkoek samen, dus geen hoog culinaire standjes, maar het viel ons niet tegen, sterker nog we hebben lekker zitten smikkelen.
    Twee pannenkoeken + 1 portie poffertjes + 4 drankjes + fooi = 35 euro. De aankleding was ook leuk, ouderwetse knusheid.

53. Cornelis Achterwijk

Brink 15, een puur genot voor jong en oud.

Bediening zeer vriendelijk, vooral de gekrulde jongeman!

Het eten netjes geserveerd, en zeer smakelijk..

Kortom. Geniet@Brink15