Bella Sardegna in Roden

1207767522 89
1262032070 86
1350211961 84
1451957989 77

1. Serveerster had de opgeven maaltijden niet kunnen doorgeven aan de keuken. (?)
    tafel naast ons zat al een uur te wachten wij een half uur. Moesten beiden opnieuw bestellen.
    Ter compensatie kregen we gratis koffie of thee van het huis. Prima.
    Stond wel op de rekening en moest hun eraan herinneren. Geeft niet.
    Altijd perfecte tent geweest.
    Denk dat ze zo ten onder zullen gaan aan hun succes. Jammer.
    Advies: Betere leiding, die hier op toeziet!

Sanitair.
    Voor zo'n grote tent: 1 herentoilet, geen urinoirs en twee damestoiletten.
    Kan echt niet.

2. Wat een leuk en prima restaurant is Bella Sardegna. Kindvriendelijk door extra aandacht voor het eten van de kinderen. Bediening ontspannen en correct… eten heerlijk. Goede wijnen… kortom daar willen we nog wel eens eten!

3. Mariëlla

De pizza Calzone frutti di mare mag minder ui bevatten
    En de ham die door de quatre frommagi zit is te heet van smaak
    De gewone Calzone was prima

4. Het eten is lekker maar wel erg duur voor wat je krijgt (weinig). Over de pizza's kunnen we niet oordelen.

We bestelden Affettati e Formaggi, een combinatie van vleeswaren, kaas en olijven. We kregen echter de "Antipasti del giorno"... pas later ontdekten we dat het niet was wat we hadden besteld (gezien dit ook een combinatie was van vleeswaren en kaas...) dit voorgerecht was echter 2x zo duur. Jammer maar helaas.

Als hoofdgerecht kozen we voor pasta. Een pasta gerecht voor 14.50 euro, dan verwacht je ook een hoofdgerecht voor die prijs. Er zat echter zo weinig pasta op het bordje... het leek wel een voorafje. Als je in Italië een bord pasta bestelt dan weet je dat je er meestal nog een vis of vleesgerecht aan gaat volgen, maar daar is de prijs ook naar. Dit was echt veel te duur.

Prijs/hoeveelheid verhouding is niet zo goed.

5. Pizza beleg in verhouding met de prijs is slecht. Je betaald het meest van alle andere Italiaanse restaurants in de buurt maar krijgt er weinig voor terug. Pizza besteld met ei erop en kreeg er ook gelijk een eierschaal voor terug. Heel erg bah dus!

6. Monica Evenhuis

Geweldig restaurant en super lekker eten! Ook nog vuurwerk op mijn toetje gekregen voor mijn verjaardag!

7. Genieters

8. Ontzettend lekker gegeten. Italiaanse proeverij is een aanrader. Er wordt zoveel lekkers opgediend dat het eten koud neigt te worden voordat je er aan begint. Borden warmen is wel een vereiste. Huiswijn primitivo heerlijk. Bediening kan beter.

9. Fijn eten, vriendelijke bediening.

10. IJscoupe gehad op terras. Niets bijzonders wat betreft kwaliteit. 3 blanke bolletjes, dotje slagroom en likje choco (saus) en wat korreltjes. Prijs € 6. Vrij slordig opgediend, ijs liep gedeeltelijk over de rand van glas.

Jeugdige bediende had zijn slippers onder onze tafel laten liggen. Kan gebeuren. Even later zat personeel naast ons hun Italiaanse maaltijd te verorberen. Zie je niet in een klasse-zaak.

Al met al, het geheel is niets bijzonders daar bij Bella Sardegna

11. De bediening is niet goed. De meeste jongedames hebben geen idee van serviceverlening, vergeten van alles en staan te vaak gezamenlijk te kletsen achter de bar. Heel jammer. Naast het eten wil je ook ontvangen worden. Dat zit er niet in, in tegendeel.

13. Familie Leenen

Zeer aan te bevelen! Eerlijke, pure smaken bij alle gerechten. Antipasti voorgerecht (proeverij) is een aanrader, evenals de Italiaanse tomatensoep. Huiswijn, rood, stevig, absoluut top. Bediening uitstekend. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

14. C Hamming

Voor de tweede keer de proeverij gehad, vorige keer was het ons goed bevallen, maar ook toen hadden wij aangegeven dat het erg lang duurde (mede omdat we toen naar een voorstelling gingen, iets wat we van te voren aan hadden gegeven).

Wij hebben deze keer zo lang gewacht op het eten, dat onze trek voor het hoofdgerecht volledig was verdwenen. Na 2x vragen waar het eten blijft, werd ons verteld dat het er zo aan kwam. De lol en honger was ons allang vergaan. In eerste instantie hadden we het aan de serveerster gevraagd, zij moet dan gelijk de eigenaar inschakelen, maar helaas geen kundig opgeleid personeel.

Dit is echt een gemiste kans, wij komen nooit weer. Al had de eigenaar alleen maar even een praatje met ons gemaakt of een excuses gemaakt, dan waren wij al tevreden geweest. Dom dom dom, wij als echte "roners" met een groot netwerk zijn echt klaar met dit restaurant.

15. We gingen gezellig met het gezin eten. De verwachting na veel positieve verhalen lag hoog. De ambiance is mooi. Helaas was het toch een slechte ervaring.

Het personeel was zeer onprofessioneel en had het niet onder controle. We moesten lang wachten voordat er überhaupt een bestelling werd opgenomen. Bij de bestelling hebben wij vermeld dat er wegens allergie niets van peper op het eten kon. Dit was geen probleem, echter toen wij het eten kregen, zat er peper olie op de pizza's.

Na dit aangegeven te hebben, ging het meisje van de bediening verhaal halen in de keuken. Volgens de kok zat er niets op en ging het meisje vol in discussie met ons. Heel erg jammer. Er moest een andere kok aan te pas komen om toch te vertellen dat de keuken een fout had gemaakt.

De discussie had gewoon niet plaats mogen vinden en was ook echt onprettig. Wel hebben ze het product netjes van de rekening gehaald. Maar de ervaring was zeer onprettig en we zullen helaas niet weer komen.

16. Volgens mij nog zelden eerder zo'n lekkere pizza gegeten!

17. We hebbeb hier heerlijk gegeten, vrolijke en attente bediening.
    Koffie was ook heel apart met klein ijshoorntje erbij ipv koekje.
    Leuke inrichting en lekker druk.
    De moeite waard.

18. Mooi restaurant, alleen naar mijn smaak is het er te licht en dat in combinatie met blank hout is het net niet zo knus als het zou kunnen zijn, maar voor de rest is ziet het er allemaal goed en leuk uit. Iedereen van ons gezelschap had pizza en deze waren erg lekker (voor lekker dun), maar er had wat minder rucola op de pizza van sommige mensen gemogen. Dat was naar mijn smaak wel erg overdadig. De pizza's zijn niet duur voor de kwaliteit van de pizza (12 euro voor een echt goeie pizza en een biertje 2,25). Vandaar de hoge prijs/kwaliteit, maar of dat voor de rest van de kaart ook geld weet ik niet.

Alleen de bediening was niet altijd even prettig. Herhaaldelijk keihard het nummer van de pizza zeggen, terwijl niemand weet welk nummer hij/zij heeft i.p.v. behulpzaam even zeggen wat er dan op zit of dan stond er achter je een kelner die dan roept 'een cola'. Daarbij komt de bediening wat pretentieus over, mag wel wat relaxter, maar als je het dan toch chique probeert te doen (dames eerst helpen en rechts serveren) zorg dan ook dat je het logo van de brouwer naar de klant neer zet en glazen niet aangeeft.

Bediening mag wat beter, maar zeker leuke avond gehad en voor herhaling vatbaar!

Oh en bij kleine mensen schijnt de lamp boven de tafel in de ogen.

19. We hebben er vandaag heerlijk gegeten. Waren er nog nooit geweest maar het is een aanrader. Vriendelijk personeel, menukaart voor elk wat wils, leuke uitstraling. Komen zeer zeker weer eens terug.

20. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel! Echt een aanrader!

21. Vanavond gegeten in het Geheel Vernieuwde 'Bella Sardegna'.
    De inrichting is schitterend en lekker ruim opgezet, bediening is net als eerder, vriendelijk en netjes. Eten is goed van smaak, hoeveelheid en ook voor mij als Vegetarier is er keuze genoeg, ook een pluspunt.
    Wij komen zeker weer terug.

22. Vanavond heerlijk gegeten bij Bella Sardegna.
    Hele goede bediening. Zeer vriendelijk personeel.
    Ook de sfeer is erg goed! Ik persoonlijk vind het een echte aanrader. Mijn vriend en ik hebben hier heerlijk gegeten.
    De Calzone & Rib eye zijn goed bevallen.

23. Lidy Behrendt

Met recht een Italiaans restaurant te noemen. Goede sfeer, zeer mooie inrichting, prima personeel en niet te vergeten het heerlijke eten. Een aanwinst voor Roden e.o..

Fam. De vries.

24. We hebben hier de laatste paar maanden een aantal keren gegeten en het was steeds prima voor elkaar. Het eten was uitstekend. Het personeel is vriendelijk en attent. Enig puntje van kritiek is dat de wijnkaart niet bijzonder is te noemen en alleen Glen Talloch whisky op de drankenkaart is een complete misser.

25. Alijd goedgemutst personeel, fantasie van de kok blijft lekker, en ook de pasta's zijn heerlijk. Gemoedelijke sfeer, en met de uitbreidingsplannen in het vooruitzicht zijn ook wij heel benieuwd hoe alles er uit komt te zien. Wij komen zeker twee keer per maand, en nog nooit met een ontevreden gevoel naar huis gegaan. Wat wel vaak voorkomt is dat de menukaart eerst aan de man in een gezelschap wordt aangereikt, en niet als eerste aan de vrouw, en aan hem eerst gevraagd wordt wat hij drinken wil.. Niet elke bediende doet dit, maar het wisselt dus. En dat kom je helaas overal vaak tegen.. Voor de rest, is het onze favoriet in de omgeving om even lekker uit te zijn. Een aanrader.

26. Annette Vis

Wij hebben hier heerlijk en gezellig gegeten! De meiden waren heel erg vriendelijk en waren erg vrolijk en leuk aanwezig. Dit maakte de sfeer heel gezellig. De pizza's waren goed belegd en waren lekker. Wij komen zeker terug!

27. Kom hier al vele jaren.
    Lekker eten.
    Goede sfeer.
    Beetje sobere aanblik voorzijde restaurant, maar absoluut geen minpunt.

Aanrader: ja!

28. We hebben de proeverij geprobeerd en dat is een absolute aanrader! Wat een tafel vol heerlijke gerechten! Keuze te over en absoluut meer dan genoeg! Een mooie manier om de Italiaanse keuken eens écht te leren kennen! Verder een leuk restaurant om te zitten, goed personeel. Met mooi weer is een wijntje op het terras een goed voorafje.

29. Blijkbaar is het heel erg wisselvallig. Ook toen ik er enkele weken geleden was had het personeel er geen zin in ze kunnen inderdaad wel wat vrolijker doen. De meisjes en de jongen waren niet erg representatief. Pizza's waren prima maar de briefstuk gerechten die mn tafelgenoten hadden vielen erg tegen. Eerlijkheidshalve, we hebben hier eerder gegeten toen was het wel goed.

30. Heerlijk gegeten, de nieuwe kaart & kok zijn fantastisch! De sfeer is goed en de bediening vriendelijk. Absoluut een aanrader!

31. Wij eten hier al jaren goed! Prijs/kwaliteit dik in orde en vriendelijke mensen. Afgelopen weekend voor het eerst een proeverij gereserveerd met vrienden, ontzettend verrast door alle leuke creatieve gerechten! Aanrader.

32. B. de Vries

Gezellig sfeertje en lekker gegeten. Beslist niet duur. Echt waar voor je geld. We komen zeker terug.

Groetjes de 6 leden van familie de Vries.

33. Lekker eten.

Goed gevulde pizza's.

Serveersters kunnen wel wat vrolijker doen.

Verder is het lekker.

34. Jan 95 punten

Vanaf buiten ziet het er niet uitnodigend uit. Binnen een aangename verrassing. Gezellig ingericht, gezellige sfeer. Zeer uitgebreide kaart; veel mogelijkheden buiten de pizza's. Personeel wees ons er ongevraagd op dat 2 voorgerechten erg veel was en raadde ons aan 1 voorgerecht te delen; klasse!

35. Afgelopen zondag hebben we een buitengewoon plezierige avond gehad in dit gezellige familierestaurant. Buiten de bijzonder vriendelijke en professionele bediening gaan onze complimenten vooral uit naar de chef: de kwaliteit van de produkten en de bereiding hiervan waren van zowel de voorgerechten als hoofdgerechten uitstekend.

Een absolute aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!

36. Johan en Gerda

1e paasdag weer een heerlijke nr 95 gehad.
    Super zoals altijd!

37. Heerlijke pizza's, gezellige sfeer, soms een beetje lange wachtijd.. maar je kunt er zeker lekker en gezellig eten!

38. Wij komen hier geregeld,gezellig restaurant.De kok is altijd gewillig er wat fijns van te maken. Top !Bediening is vriendelijk, en goed gehumeurd! Verhogen van de cappuccino prijs was te veel in 1 keer, jammer! 0,40 euro-cent erbij in 1 keer. De pasta's zijn ook heerlijk!

39. Gezellig restaurant in het Groningse land waar de bediening goed is en heerlijke pizza worden geserveerd!

40. het lekkerste eten dat ik ooit heb gehad!!!!

41. Madeleine

Heel veel soorten pizza's. Zijn echt erg lekker. Normale wachttijd. Sfeer is goed, wij waren met 2 kinderen van 10 jaar. Bediening goed. Komen we zeker nog eens terug.

42. Jo Landa

Ze hebben hier echt hele lekkere pizza's... het duurt als het druk is wel wat lang... maar het is het wachten waard!