Salsa Beach Club in Rockanje

di 09:00 - 20:00

1473204186 23
1574402084 37
1681924851 43

1. Leuk en erg gezellig familie bedrijf. Spontaan en vriendelijk personeel. Een ongedwongen en relaxte sfeer. Wij voelen ons hier erg welkom en rijden graag vanuit Brabant in de vroege ochtend aan om hier een heerlijk groot lounge bed te huren met fijne kussens. Middags of Avonds een lekkere maaltijd in het restaurant/beach club en een drankje in de bar. Het is een Spaans sfeertje en dat in eigen land.

2. Ten eerste zeer onvriendelijk personeel.
    Ten tweede geen kaart met prijzen alleen bord met wat menu's erop.
    Uiteindelijk kregen we met veel moeite toch een kaart!
    Frisdrank zonder flesje. Dus wat krijg je te drinken, misschien wel het allergoedkoopste frisdrank🤔
    Maar wel de volle prijs betalen.

3. Bediening zeer onvriendelijk en ronduit onbeschoft! Wij, 2 vrouwen, wilden om 15.30 uur 2 ligbedden huren. Staat er een groot bord “ligbedden huren melden bij de havenmeester”. Welke haven denken wij? En waar of wie is de havenmeester? Nergens iemand te zien. Een man kijkt ons aan, ik denk: is die het? Hij draait zich weer om. Die zal het dus niet zijn…Wij nemen plaats op de ligbedden in de verwachting dat de “haven”meester wel vanzelf zal komen, zoals je in het buitenland meer ziet. Uiteindelijk komt hij, dus tóch de man die ons aankeek. Ik vraag of ik kan betalen, ja hoor dat kan, 30 euro! En contant! Dat heb ik niet zeg ik. Volgende keer contant zegt hij, maar loop maar mee om te pinnen. Ik vraag nog of er geen middagtarief is. Nee zegt hij, dagtarief.
    Een uur later komt een man en vraagt om 5 ligbedden, de havenmeester zegt: als je mij een tientje geeft is het goed! Huh? Meten met 2 maten? Ik wou er iets van zeggen maar voelde aan dat ik dan ruzie zou krijgen. Bij aankomst waren we van plan daar te eten maar we zijn weggegaan en komen noooooit meer terug!
    Er hoort ook gewoon een bord te staan met prijzen van ligbedden zodat je vantevoren weet wat de prijs is. Nu maakt hij er bij iedereen een andere prijs van.
    En maar joviaal lopen doen met z’n 70+ vrinden op het terras. Na ons avondeten bij een andere zaak met supervriendelijke bediening, liepen we er weer langs om 20.30 uur bij een verlaten strand en toen schreeuwde de havenmeester naar 2 nette jonge mensen dat ze van het ligbed af moesten. Ze zaten er gewoon rustig te praten.

4. Leuke locatie, supervriendelijke bediening, heerlijk eten… dus wij komen graag terug!

5. In 1 woord.
    Niet allemaal maar er loopt wat arrogant bagger personeel die je het gevoel geeft dat je blij mag zijn dat je bij hun mag bestellen. Jij komt voor hun zij zijn er niet voor jou.

In meerdere jaren ervaringen opgedaan. Vandaag echt laatste keer geweest dat wij het geprobeerd hebben. Op de kaart staat ontbijt maar de keuken ging pas half twaalf open.

Een personeelslid die een collega op een vol terras helemaal de tering schold. (2 jaar geleden)

Je moet geen dorst hebben op het terras want duurt eeuwen voordat ze met arrogante houding zuchtend je bestelling opnemen, als je al durft te bestellen.

En effe serieus die man die de kapotte, ingezakte en vieze vogelkak bedjes waarschijnlijk gekocht in 1995 veel te duur verhuurt (hoe durf je € 15 per stuk te vragen. De tent er naast zijn de bedjes de helft) moet toch echt iets anders gaan zoeken of gewoon stoppen, want dat kan echt niet meer. Geen normaal gesprek mee aan te gaan. Bedjes kan je alleen contant betalen. Geen idee waarom maar ik heb zo mijn idee daarover.

Ik heb nog in de rondte gekeken of er camera's van candid camera stonden opgesteld maar dat was niet zo. Zou een kijkcijferkanon op sbs6 zijn als realitysoap. Veel plezier daar maar ik ga daar echt niet meer.

Ik begon met in 1 woord maar dat is mij niet gelukt.

Voor de rest:
    Wel Toplocatie en redelijk goed eten als ze je bestelling komen opnemen. Ligt wat mij betreft echt aan bepaalde personeelsleden.

6. Erg slecht. Heb een uur zitten wachten op personeel. Ben maar ergens anders heen gegaan.

1,5
  7. Wat een arrogante bediening daar zeg.
    Eerst een kwartier zitten wachten voor de bestelling voor 2 cappuccino werd opgenomen. Na weer een kwartier ben ik zelf naar de bar gelopen omdat we nog steeds niks hadden gekregen. Daarna werden we totaal genegeerd en kwam er niemand meer vragen of alles naar wens was of dat we wilde afrekenen. Dus zelf maar weer naar de bar gelopen om af te rekenen en werden we opnieuw afgebekt dat we de volgende keer maar ergens anders moesten gaan. De gene die ons afbekte moet maar met pensioen gaan wat die is gewoon weg te oud voor dat werk, en die andere loop bezweet en vies vet haar te bedienen.
    NOOIT MEER VOOR ONS

8. gast Salsa Beach Club

We hebben een reservering gemaakt, 's morgens nog een reminder gekregen dat we 's avonds om 19.00 uur verwacht werden.
    Allemaal in orde zou je denken, wij staan klokslag 19.00 uur bij Salsa Beach Club in Rockanje.
    Komen jullie voor het feest is de vraag. Nou nee, wij hebben gereserveerd voor het diner. Dat kan niet, we hebben een besloten feestavond....
    Dat is vreemd, we hebben de bevestiging gekregen, tot tweemaal toe.
    Dat zou ik niet weten, dat zou ik na moeten kijken op kantoor......
    En bedankt Salsa Beach, volgende keer kiezen we toch echt voor een gastvrije locatie die zijn zaakjes op orde heeft. Wat een afknapper!!

9. Voor het eerst hier wezen eten maar zeker ook de laatste keer. Na het vragen om een plekje in de schaduw kregen we een heel arrogant antwoord op terug ofdat ik een hele rare vraag stelde. Toch in de zon gaan zitten na zeker 30 min wachten en al een paar keer geroepen hebben komt er toch iemand de bestelling opnemen. Drinken en eten duurde erg lang. Het personeel was erg slecht. Leidinggevende of eigenaar heel onaardig tegen klanten heb zeker 5 stellen weg zien gaan.

10. Een mooie locatie maar helaas viel het voor de rest erg tegen. Voor ruim 2 uur werd er niet naar ons omgekeken en moesten wij drie keer vragen voordat wij echt duidelijk antwoord kregen. Daarnaast vroegen wij om een karaf water, het liefst kraanwater maar begrijpelijk als dat niet word gedaan maar er werden enkel twee kleine plastic flesjes water gegeven, hiervoor werd natuurlijk een flinke prijs is rekening gebracht.
    Geen gevoel van welkom en wij komen niet meer terug!

11. Mooie tent en het ziet er hip uit, maar toen ik even naar de wc moest kwam de teleurstelling. Ik wilde mijn handen afdrogen met wc papier ipv de droger die aan de muur hangt. Simpel weg omdat het sneller is. Vervolgens komt er een meneer (van de toiletten) het vrouwen toilet binnenstormen om mij te vertellen dat ik geen wc papier mag gebruiken om mijn handen te drogen, omdat het zo 'duur' is. Wat een akelige man en zo niet klantvriendelijk!

12. R. Scheffers

Ingezakte tent voor volk met torenhoge kapsones. Onvriendelijk en lui personeel die je 3x moet aanspreken alvorens ze een bestelling opnemen. Volgende keer rijd ik wel door naar de concurrent.

2,1
  13. Slechte en onbeschofte bediening. Ze laten je gewoon zitten, de vaste gasten zijn denk ik belangrijker. Na een tijdje gewoon maar weggegaan.

1,5
  14. Onderstaande ervaringen begrijp ik niet!!

Wij komen hier al jaren en vinden het een fijne strandtent met goed eten en vriendelijke bediening.

Ik heb het idee dat mensen met een slechte ervaring altijd wat te zeuren hebben en dit dan ook eerder opschrijven dan een positieve ervaring.

Wij blijven hier dan ook nog jaren komen!!

15. Mooie strandtent, broodje zalm roomkaas (8 euro) stelde niet veel voor. WC bezoek 50 eurocent, ook als klant moet je betalen, reden: wc's zijn niet van 'Salsa'.

4,5
  16. Watergeus 1582

Als je er van houdt om opmerkingen over je uiterlijk te krijgen die onjuist, ongepast en beledigend zijn moet je hier wezen. Zoek je vriendelijkheid, loop dan met een wijde boog om deze tent heen.
    Ze reageren niet op mail en excuses kunnen er niet af.

17. Wij wilden op een mooie zomerdag hier wat gaan eten. Al bij de (norse) begroeting kreeg ik een raar gevoel.

Eerst maar even wat drinken en de kaart bekijken. Al rondkijkend bedachten wij dat het wellicht beter was om hier niet te eten, de koffie was al erg slecht en het personeel niet vriendelijk.

Gezien de overige recensies erg blij dat we niet gebleven zijn. Overigens je klanten laten betalen voor een wc bezoek gaat er bij mij ook niet in.

3,4
  18. Gerritsen

Een week van te voren weten restaurants dat het mooi weer wordt, dan zet je daar genoeg personeel op, lijkt mij. We werden niet gedag gezegd! Personeel loopt met chagrijnig hoofd rond en we werden zelfs aan de kant gebeukt op het terras door het personeel. We hebben zelf de kaart moeten pakken en hebben een half uur gewacht tot we eindelijk geholpen werden (door zelf te wenken omdat er naar onze hoek niet gekeken werd), en dan ook nog zeggen dat de keuken de drukte niet aan kan. We konden dus niet eten. Echt slecht!!

19. Jan Klabanus

Nooit meer! 1.15u wachten op drie simpele lunchgerechten. Nadat we de rekening hadden gevraagd was het ineens klaar. Koude hap en niet te eten. Geen excuus voor het lange wachten o.i.d. Tip: blijf hier weg!

1,8
  20. Margo Begeer

Gegeten op 2 mei. De salade met gamba's was lekker en ook de zeetong smaakte goed. Bij het afrekenen kregen we een zeer rommelig briefje dat niet klopte. Na het afrekenen voor 2e keer terug. Er zat een fout in het optellen maar er was ook 2 keer zeetong gerekend. Of de ober was niet zo helder of komt een onoverzichtelijke rekening wel goed uit om te veel te vragen? Dat laatste gevoel kregen wij. Toch jammer na een gezellige avond.

21. Twee dagen geleden geluncht. Schitterende ambiance. Bediening kan vriendelijker, maar was niet onbeschoft. En vriendelijkheid kost toch niets?
    Lunch, salade en broodje, waren lekker. Koffie ook, maar niets bijzonders. Een koffie verkeerd in een kopje (dus zonder lekker schuimmelk in een glas of zo) vond ik wat mager.

22. Raymond Groenewegen

Helaas recentelijk een zeer slechte ervaring gehad met jullie Beachclub.

Op 19 april 2014 voorafgaand aan Rockanje Live een bezoek gebracht om een hapje te eten. (Met in ons achterhoofd dat we nog op zoek zijn naar een feestlocatie om in de zomer een feest te geven).

Op de vraag of we buiten kunnen zitten (heerlijk avondzonnetje) reageert een norse man in de bediening (eigenaar/vaste medewerker?) al niet heel enthousiast. Gaan (na moeizaam akkoord) toch buiten zitten en kijken op de kaart. Op de vraag of ze ook vegetarische gerechten hebben reageert de man met "Néé".

Geen: "ik zou even overleggen", of "wellicht kunt u de maaltijdsalade proberen", of "we hebben dit gerecht en dan laten we het vlees/vis weg en dan doen we er iets anders voor in de plaats." Nee, alleen maar een ijskoude "Néé". Niet echt flexibel en gastvrij op het eerste oog. Als we zelf constateren dat er nog wel een salade op de kaart staat, zegt hij dat dit wel een optie is. Al is zijn reactie niet van harte. Meer een: vooruit dan maar. Maar dit kan niet warm, want ze hebben geen dinergerechten zonder vis/vlees.

Als hij even later vraagt of we de keuze hebben kunnen maken, geef ik aan dat er niets tussen staat omdat we geen vlees/vis eten en dat we genoodzaakt zijn om elders te eten. Hij zegt prima en gooit de rekening op tafel. Zeer onfatsoenlijk. De sfeer is hier koud, we voelen ons niet welkom, we rekenen de wijn af en gaan weg.

Slechte service en onvriendelijke bediening. Heb tijdens mijn studie 8 jaar in de horeca gewerkt en heb dit nog nooit meegemaakt. Om nog op tijd te zijn voor Rockanje Live, uiteindelijk maar wat bij een andere zaak gehaald (en hier overigens erg vriendelijk geholpen).

Samengevat: sfeer verpest, geen romantisch diner voor twee aan zee. Het feest wat we deze zomer hadden willen geven voor 150 man gaan we nu ergens anders boeken.

Daarnaast ben ik nu niet voornemens een goede referentie aan mijn business club af te geven. Ook zij zijn nog op zoek naar een locatie om een toekomstige meeting te organiseren.

Het vertrouwen wat jullie proberen te creëren door te stellen dat: 'Ons creatieve team kan uw event omtoveren tot uw droomevent', is nu bij ons in ieder geval niet meer aanwezig. En de 'have a nice day' die jullie onder je naam toewensen hebben wij niet van jullie gekregen.

Met teleurstellende groet,

Raymond Groenewegen

P.S. Aan de reacties van Ageeth en Linda op Facebook te zien zijn wij blijkbaar niet te enige die onbeschoft en onvriendelijk zijn geholpen. Wellicht een tip voor de directie om hier voor de toekomst iets mee te gaan doen, voordat meer klanten weglopen?