Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rockanje verdeeld zijn.

1. Cillian Rouss

Altijd gezellig, perfect eten, super vriendelijk en altijd een feestje!

2. Henk

Kapsalon afgehaald, maar die was echt niet lekker. Droge friet, droog vlees, weinig saus.
    Eens maar nooit weer hier

1,2
  3. Henk

4. Afhaalmenu met Pasen gedaan. De oude kaas op de carpaccio bleek cheddar. Het vistrio met forel, paling en zalm was een onaangename verrassing. Zo bevatte de paling geen enkel vet, waardoor er geen smaak aan zat. De zalm was vermoedelijk nog rauw, gerookt was het in elk geval niet, zoals ook de paling niet gerookt was. Forel niet gezien, en als ie er was, dan was het te weinig. Houten Paardjes claimt alles vers te bereiden, maar dat was hier pertinent niet het geval.

5. Klaas Verdonk

6. Een heerlijke kerstmaaltijd afgehaald. Heel mooi verzorgd en alles voorzien met duidelijke instructies om op tafel te kunnen serveren. Bedankt personeel van Meidoorn 👌🏻

7. Sebastiaan

Echt een top service, helaas door de Corona kan ik nu niet gezellig binnen eten want de inrichting en sfeer is echt top :) dus bestelde ik maar en binnen 25 minuten had ik mijn eten al.

8. gast Salsa Beach Club

We hebben een reservering gemaakt, 's morgens nog een reminder gekregen dat we 's avonds om 19.00 uur verwacht werden.
    Allemaal in orde zou je denken, wij staan klokslag 19.00 uur bij Salsa Beach Club in Rockanje.
    Komen jullie voor het feest is de vraag. Nou nee, wij hebben gereserveerd voor het diner. Dat kan niet, we hebben een besloten feestavond....
    Dat is vreemd, we hebben de bevestiging gekregen, tot tweemaal toe.
    Dat zou ik niet weten, dat zou ik na moeten kijken op kantoor......
    En bedankt Salsa Beach, volgende keer kiezen we toch echt voor een gastvrije locatie die zijn zaakjes op orde heeft. Wat een afknapper!!

9. Voor het eerst hier wezen eten maar zeker ook de laatste keer. Na het vragen om een plekje in de schaduw kregen we een heel arrogant antwoord op terug ofdat ik een hele rare vraag stelde. Toch in de zon gaan zitten na zeker 30 min wachten en al een paar keer geroepen hebben komt er toch iemand de bestelling opnemen. Drinken en eten duurde erg lang. Het personeel was erg slecht. Leidinggevende of eigenaar heel onaardig tegen klanten heb zeker 5 stellen weg zien gaan.

10. Samen met mijn vriend ben ik op zondagavond uit eten geweest bij De Houten paardjes. Het was super. Hele aardige mensen en geweldig eten!

11. W. M. Briggeman

Gerechten waren heerlijk. Bediening was heel aardig en attent. De prijs is absoluut heel schappelijk gezien de kwaliteit van het totaal.
    We zaten buiten, naar binnen kon ieder moment als we dat wilden, de tuin is verzorgd maar kan wat smaakvoller. Dit was binnen wel het geval.

12. van fessem a.

De lunch was van matige kwaliteit brood van supermarkt en een veel te hoge prijs.

13. Een totale aanfluiting. Bediening slecht en brutaal. Eten kan je niet eens eten noemen, droog, taai & smakeloos.

2,6
  14. Een mooie locatie maar helaas viel het voor de rest erg tegen. Voor ruim 2 uur werd er niet naar ons omgekeken en moesten wij drie keer vragen voordat wij echt duidelijk antwoord kregen. Daarnaast vroegen wij om een karaf water, het liefst kraanwater maar begrijpelijk als dat niet word gedaan maar er werden enkel twee kleine plastic flesjes water gegeven, hiervoor werd natuurlijk een flinke prijs is rekening gebracht.
    Geen gevoel van welkom en wij komen niet meer terug!

15. Heerlijk eten afgehaald en super vriendelijk personeel! Ook de nieuwe pizza nutella was erg attent en heerlijk als toetje!

16. connie siebelink

Fijne sfeer.
    Vriendelijke en vlotte bediening.
    We komen zoals vaker zeker terug!

17. M.K. de Vos

Het eten was heerlijk, goed verzorgd, en een prettige gemoedelijke sfeer.

18. f. Voskamp

Voortreffelijk gegeten in een gezellige sfeer!

19. Cees Maliepaard

Heerlijk menu. Ruime zaak. Mooi gedekte tafel. Plezierige sfeer en goede gastvrouw. Feestje!

20. Het was tot in de puntjes verzorgd en alle gerechten heerlijk. Opvallend was voldoende groente en geen irritante muziek op de achtergrond.
    Komen hier zeker terug.

21. Heidi Le Maire

Wij komen hier al jaren een aantal keer tijdens De vakantieperiode. Het is een aanrader : lekker, smaakvol, vers eten. Het personeel is uiterst vriendelijk en professioneel. Voor elke wens is er een oplossing.
    Een prachtige omgeving zowel binnen als buiten.
    De verdejo wijn is een aanrader! De prijs is correct voor wat je krijgt en waar je bent. Het is geen goedkoop maar een correct geprijsd restaurant.
    Doen!

22. Els Van Noorden

23. Gastvrije ontvangst, leuke locatie en een goede keuken.

24. Slechte servie, onbeleerde medewerker, lange bezorgtijd van minimaal 1,5 uur! Echt een afrader!

25. Ik heb afgelopen zaterdag een recensie geplaatst wat betreft het eten. Wij vonden de kwaliteit niet zo heel erg goed. Maar vinden de locatie TOP! Wij zijn hier 5 jaar geleden getrouwd een onvergetelijke dag! Mede door Havana Beach Club.

Nu moet ik wel zeggen dat ik heel blij ben met de omgang van de mening die je geeft. Hier word ook echt iets mee gedaan. We zijn gelijk teruggebeld en hebben besproken hoe en wat.

Ik vind dat heel veel restaurants hier iets van kunnen leren. TOP bedankt en heel graag tot snel!

26. G.F.M. Huijsmans

Hier komen we geregeld, dus wij weten wat er komt aan kwaliteit van eten. Een moesje van zalm en ei en brood vooraf, voorgerecht. Kroketjes van bospaddenstoelen, met een truffelsaus en Carpaccio van ossenhaas, met kloosterkaas, pijnboompitjes en basilicumsaus. Heerlijk. Hoofdgerecht een Asperges met zalm en een hollandaise saus en voor mij een Gegrilde entrecote, met kruidenboter, heerlijk mals. En dan nog een Vanille/limoncello parfait, ook hier weer heerlijk van smaak. Vriendelijke bediening, rustig sfeer. Dit is een aanrader voor wie van goed eten houd.

27. Tdehoop

Het menu en de bediening was prima.

28. Dick Visser

Elke keer een warm welkom. Tafel stond klaar. Goed wijnadvies. Lekkere burger. Goede koffie, jammer dat de opschuimapparatuur niet werkte.
    Kortom lekker gegeten.

29. Bezorger erg laat. Kwaliteit zeer slecht en weinig voor het geld. Zeer slecht!

30. Attente bediening en werkelijk SUPER gegeten!