Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rockanje verdeeld zijn.

jorpit

Fam Karremans

Restaurant de Houten Paardjes is een restaurant zoals je het niet vaak meer tegen komt. Een mooie kleine kaart, zorgvuldig bereid door een top-chef. De omgeving is rustig en Miranda is een op en top gastvrouw. Een restaurant met aandacht voor haar gasten. Iedere maand met een zorgvuldig samengesteld menu met een fijne wijnkaart. Echt een aanrader wanneer u wilt dineren in alle rust. Miranda en Arjen bezorgen u een heerlijke avond.

Heerlijk eten! En altijd gezellig met de vaste club.

Mooie ligging. Gezellige sfeer. Lekkere gerechten. Prettige bediening.

Heerlijk gegeten, goede bediening en sfeer.
    Aanrader!

Je wordt vriendelijk ontvangen, we hebben eerst op het terras plaats genomen maar konden zonder problemen naar binnen verhuizen toen we last kregen van wespen.
    Het eten was goed en er werd ook veel aandacht besteed aan de kinderen.
    Prima restaurant met vriendelijke bediening en goede kwaliteit eten.

Gisteren wezen eten bij hun shorama was niet te eten heel erg droog en vies dat ook eerlijk gezegd. Stond me schaapachtig aan te kijken, niet lekker zei hij… Ik zeg nee niet lekker sorry droog vieze smaak… Hij zei niks en begon over de rekening en zei 28 euro en ik moest gewoon betalen. Niks geen compensatie of wat dan ook daar gingen twee borden vol met eten richting de keuken. Schandalig gewoon zo ga je niet me je klanten om… Eens naar nooit meer hoe durf je zo een zaak te runnen. Rockanje open je ogen dit is een hele slechte reclame voor je dorp en toeristen. Eens maar nooit meer een dagje rocanje.

De bal is zeker geen fabrieksbal en ik vond hem prima (ok, niet uitzonderlijk, maar ook zeker niet slecht). De bediening vind ik altijd wat rommelig. Bij de één bestellen, een ander serveert uit en betalen moet weer binnen.

Zeker als je op het terras zit zit je in een unieke omgeving. Er waren wel een beetje veel wespen, maar ja waar niet…

Gewoon een prima locatie voor een prima prijs.

Vanmiddag geluncht bij de meidoorn. Wat een teleurstelling was dat. Een gerecht van de vier kwam te laat. Het broodje bal uit eigen keuken bleek een fabrieksbal te zijn en bij elders krijg je het beter geserveerd. Dit geldt ook voor de tosti. Soep was ok en de drankjes ook. Het eten is echt te duur en de bediening speelt een bandje af. Een mooie omgeving, maar niet om er iets te eten of te drinken.

Rene ter Borg

Lounge bedje gehuurd drankje besteld en de menukaart gevraagd. T duurde even maar we kregen uiteindelijk de menukaart. Alleen kwam er daarna niemand meer om de bestelling op te nemen. Na 2 uur wachten toch maar t terras opgelopen om t personeel op te zoeken. Dit bleek uiteindelijk succesvol, al gaat t over 3 schijven. Hoop gedoe dus voordat uiteindelijk de lunch werd geserveerd. Dit was op maandag de 23/7/2018 personeel onervaren en niet gemotiveerd. Jammer van zo'n mooie tent. Eten smaakte wel oké!

Janneke la Lau

Prima eten, rustig terras. Vriendelijke bediening!

Zeer slecht. Bestelling gedaan in zaak. Het ene gedeelte meteen klaar. Het andere 20 min. Op moeten wachten. Andere personen kwamen na ons binnen en werden meteen geholpen en gingen alweer weg terwijl wij nog zaten te wachten… bij aankomst thuis was eten koud. Shoarma was een bij elkaar geraapt zooitje. Eens maar nooit meer…

Van Laer-Marichal

Het restaurant Houten Paardjes was voor ons tot nu toe een onbekende. Op fietsvakantie in Nederland overnachtten we in Rockanje en zochten we een eetgelegenheid voor 's avonds via google. We reserveerden online en ons tafeltje stond gedekt tegen het afgesproken uur.
    Heerlijk gegeten in een aangenaam kader en een zeer vriendelijke dame die ons op een professionele manier bediende. Een aanrader voor iedereen. Dit restaurant staat alvast nu geboekt bij onze favorieten!

14. Chinees-Indisch Rockanje

Veronika

We zijn een weekendje weg in Rockanje geweest en besloten toen naar Chinese restaurant te gaan. We waren echt aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten. We hadden familiemenu besteld (ophaal menu) en die was heel heel lekker. De bediening was ook vriendelijk en grappig. Mensen, bedankt voor jullie service!!

Heerlijk gegeten bij de open haard!

Wim kwak.

Heel klantvriendelijk en een gezellige sfeer.

Heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen! Gezellige sfeer. Kleine kaart. Maar wordt regelmatig vernieuwd.

Robert Hazelbag

Gisteravond hebben we genoten van het maandmenu, een fijne balans van vier smaakvolle gerechten. Haardvuur, rustiek, een mooie selectie van wijnen, kortom een aanrader. We verheugen ons op het aankomende Kerstdiner, dat inmiddels geboekt is.

We hebben in de Houten Paardjes buitengewoon lekker gegeten. Zowel het maandmenu als de keuze a la carte was zeer geslaagd. De gerechten zijn smaakvol en mooi verzorgd. De bediening is attent en kundig. Buiten was het koud en winderig, binnen verwarmde de open haard het restaurant. Het ligt niet in de loop, maar is de rit net buiten het dorp meer dan waard. Wij zijn zeer tevreden en komen hier uiteraard graag terug.
    Pluspunt is dat men op een goede wijze kan omgaan met dieet- of allergiewensen.

Steven Hoefnagels

Warme ontvangst.
    Heel aangename sfeer met de open haard die licht lag te knetteren.
    Eten was top.
    Moest het niet zo ver liggen kwam ik hier vaker.

Edwin Stolk

Zoals gewoonlijk was het eten erg goed en de bediening is super.
    Altijd weer gezellig.

We hadden een prima plaats dicht bij de openhaard; huiskamer gevoel. Heerlijk gegeten.

nico salm

24. Internationaal Rockanje

Mooie tent en het ziet er hip uit, maar toen ik even naar de wc moest kwam de teleurstelling. Ik wilde mijn handen afdrogen met wc papier ipv de droger die aan de muur hangt. Simpel weg omdat het sneller is. Vervolgens komt er een meneer (van de toiletten) het vrouwen toilet binnenstormen om mij te vertellen dat ik geen wc papier mag gebruiken om mijn handen te drogen, omdat het zo 'duur' is. Wat een akelige man en zo niet klantvriendelijk!

25. Internationaal Rockanje

R. Scheffers

Ingezakte tent voor volk met torenhoge kapsones. Onvriendelijk en lui personeel die je 3x moet aanspreken alvorens ze een bestelling opnemen. Volgende keer rijd ik wel door naar de concurrent.

2,1

Heel heel erg lekker eten, hebben nu echt genoten van al het eten.
    Services uitstekend.
    De bediening ging vlekkeloos.
    De dame staat er alleen voor, maar dat was voor haar totaal geen probleem.
    Diverse andere eetgelegenheden kunnen hier een puntje aan zuigen.
    Ambiance, rustige uitstraling maar toch gezellig.
    Al met al een aanbeveling.

Niks op aan te merken alles was goed verzorgt en heerlijk!

Wij hebben een heerlijke avond in de Meidoorn gehad. Het eten was zeer smakelijk, en prijs kwaliteit verhouding is goed. De lokatie en de sfeer binnen, en de zeer prettige bediening maakt dat wij dit als positief hebben ervaren.

29. Chinees-Indisch Rockanje

Zeer teleurstellend, ik kom hier al zo'n 40 jaar en er is misschien een nieuwe eigenaar.
    ik heb wel 10 punten van verbetering, maar de ergste vind ik er was alleen maar Vegetarische Bami en Nasi.
    Heel jammer want ik kwam er vaak en moet nu ergens anders gaan eten.

steeman.s

Reservering zonder meer uitstekend geslaagd. Tafel was al gereed gezet. Prima en rustig terras in prachtige omgeving.

Uitstekend en zeer goed verzorgt diner genoten. Voor 4 personen afgerekend voor 150,00 euro. Zeker aan te bevelen voor een andere keer.