Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rockanje verdeeld zijn.

Robert Hazelbag

Gisteravond hebben we genoten van het maandmenu, een fijne balans van vier smaakvolle gerechten. Haardvuur, rustiek, een mooie selectie van wijnen, kortom een aanrader. We verheugen ons op het aankomende Kerstdiner, dat inmiddels geboekt is.

We hebben in de Houten Paardjes buitengewoon lekker gegeten. Zowel het maandmenu als de keuze a la carte was zeer geslaagd. De gerechten zijn smaakvol en mooi verzorgd. De bediening is attent en kundig. Buiten was het koud en winderig, binnen verwarmde de open haard het restaurant. Het ligt niet in de loop, maar is de rit net buiten het dorp meer dan waard. Wij zijn zeer tevreden en komen hier uiteraard graag terug.
    Pluspunt is dat men op een goede wijze kan omgaan met dieet- of allergiewensen.

Steven Hoefnagels

Warme ontvangst.
    Heel aangename sfeer met de open haard die licht lag te knetteren.
    Eten was top.
    Moest het niet zo ver liggen kwam ik hier vaker.

Edwin Stolk

Zoals gewoonlijk was het eten erg goed en de bediening is super.
    Altijd weer gezellig.

We hadden een prima plaats dicht bij de openhaard; huiskamer gevoel. Heerlijk gegeten.

nico salm

7. Internationaal Rockanje

Mooie tent en het ziet er hip uit, maar toen ik even naar de wc moest kwam de teleurstelling. Ik wilde mijn handen afdrogen met wc papier ipv de droger die aan de muur hangt. Simpel weg omdat het sneller is. Vervolgens komt er een meneer (van de toiletten) het vrouwen toilet binnenstormen om mij te vertellen dat ik geen wc papier mag gebruiken om mijn handen te drogen, omdat het zo 'duur' is. Wat een akelige man en zo niet klantvriendelijk!

8. Internationaal Rockanje

R. Scheffers

Ingezakte tent voor volk met torenhoge kapsones. Onvriendelijk en lui personeel die je 3x moet aanspreken alvorens ze een bestelling opnemen. Volgende keer rijd ik wel door naar de concurrent.

2,1

Heel heel erg lekker eten, hebben nu echt genoten van al het eten.
    Services uitstekend.
    De bediening ging vlekkeloos.
    De dame staat er alleen voor, maar dat was voor haar totaal geen probleem.
    Diverse andere eetgelegenheden kunnen hier een puntje aan zuigen.
    Ambiance, rustige uitstraling maar toch gezellig.
    Al met al een aanbeveling.

Niks op aan te merken alles was goed verzorgt en heerlijk!

Wij hebben een heerlijke avond in de Meidoorn gehad. Het eten was zeer smakelijk, en prijs kwaliteit verhouding is goed. De lokatie en de sfeer binnen, en de zeer prettige bediening maakt dat wij dit als positief hebben ervaren.

12. Chinees-Indisch Rockanje

Zeer teleurstellend, ik kom hier al zo'n 40 jaar en er is misschien een nieuwe eigenaar.
    ik heb wel 10 punten van verbetering, maar de ergste vind ik er was alleen maar Vegetarische Bami en Nasi.
    Heel jammer want ik kwam er vaak en moet nu ergens anders gaan eten.

steeman.s

Reservering zonder meer uitstekend geslaagd. Tafel was al gereed gezet. Prima en rustig terras in prachtige omgeving.

Uitstekend en zeer goed verzorgt diner genoten. Voor 4 personen afgerekend voor 150,00 euro. Zeker aan te bevelen voor een andere keer.

14. Internationaal Rockanje

Slechte en onbeschofte bediening. Ze laten je gewoon zitten, de vaste gasten zijn denk ik belangrijker. Na een tijdje gewoon maar weggegaan.

In 1 woord: Uitstekend! Maar ik wil het tegen niemand zeggen want dan kan het wel eens zo druk worden, dat ik er niet meer ontspannen genietend kan eten.

Boven verwachting een meer dan heerlijke maaltijd genoten in prima ambiance met winters haardvuur.

Corrie Reitsma

woensdag 15 feb. heb ik met 8 vriendinnen na een wandeling genoten van koffie/thee met gebak ter ere van mijn verjaardag. Het gebak was prima van temperatuur, gelukkig niet zo koud. Zo was de smaak optimaal en het was een flink stuk met heerlijke slagroom. Het was goed betaalbaar.

M. van den Kerkhof

We hebben heerlijk gegeten in een hoekje van het restaurant, naast de open haard, die lekker knetterde.
    Vooraf een heerlijk schuimende amuse van bospaddestoelen soep.
    Als voorgerecht een lekkere carpaccio van kalf, daarna een heerlijke op de huid gebakken jonge kabeljauw en als toetje een goede tiramisu.

Alles vers! Was heerlijk!!

20. Internationaal Rockanje

Onderstaande ervaringen begrijp ik niet!!

Wij komen hier al jaren en vinden het een fijne strandtent met goed eten en vriendelijke bediening.

Ik heb het idee dat mensen met een slechte ervaring altijd wat te zeuren hebben en dit dan ook eerder opschrijven dan een positieve ervaring.

Wij blijven hier dan ook nog jaren komen!!

JK. de Zeeuw

Kerstbrunch 2016. Matige kwaliteit. De prijs van euro 41,00 p.p. werd totaal niet waargemaakt. Het dessert was een aanfluiting, een paar bolletjes van minimale omvang. Wij gaan dit niet meer doen.

Wat een gastvrijheid, een wandeling met 13 Spaanse waterhonden en 24 personen georganiseerd, en wat zijn we welkom. Dit vind je niet snel, en lekker gegeten en gedronken. En wat is iedereen vriendelijk, en ook voor de honden super aardig. Niets is te veel. We komen zeker terug, wij hebben ons plekkie gevonden!

Wij eten hier regelmatig en nog nooit zijn we teleurgesteld vertrokken.
    Arjen bereidt in zijn keuken de heerlijkste gerechten en Miranda zorgt ervoor dat je niets tekort komt tijdens je bezoek.
    In een ongedwongen sfeer kun je hier genieten van eerlijk en verfijnd eten met, als we het zo mogen zeggen, Franse invloeden.
    Heel prettig is ook, dat met eventuele dieetwensen of een voedsel allergie serieus rekening wordt gehouden.
    We hebben vaak meegemaakt dat restaurateurs aangeven hier geen probleem mee te hebben, maar zich ervan afmaken door het "probleem" simpelweg weg te laten. Niet hier in "de Houten Paardjes". Er is altijd een mooie en lekkere alternatieve suggestie.
    Ergo, we komen hier graag (terug) en de cijfers zijn dik verdiend.

Vanavond hier gegeten en was weer fenomenaal, hertenbiefstuk voor mij en varkens medaillon met spek en brie voor mijn vrouw. Mooie borden en zoals eerder uitstekende kwaliteit! Echt hier staat iemand in de keuken met plezier te koken, wat aan de smaak en opmaak van de borden is te zien en te proeven, dit is echt het beste restaurant van Oostvoorne!!!

25. Internationaal Rockanje

Mooie strandtent, broodje zalm roomkaas (8 euro) stelde niet veel voor. WC bezoek 50 eurocent, ook als klant moet je betalen, reden: wc's zijn niet van 'Salsa'.

Op een mooie zaterdag met prachtig nazomers weer zijn na een wandeling met een groep van 6 personen (die allemaal individueel aan deelnemen) wat gaan drinken en tenslotte ook gezellig wat gaan eten.

Het eten was lekker en het was gezellig, ook het restaurant van binnen en van buiten ziet er goed uit. Ook de dames van de bediening zijn vriendelijk en redelijk vlug met bedienen.

We wilden uiteraard ook dit keer weer een fooi geven. Helaas werd dit gezellige en fijne etentje met ons alle bruut verziekt door een verveelde reactie van de eigenaar. Wij wilde namelijk gaan afrekenen en dit per pinnen doen. Dit was opzich geen probleem en voordat we eten en drinken bestelden (netjes) gevraagd aan de serveerster of men kon pinnen en dit was geen probleem. We hadden immers geen contant geld meer op zak (we gingen onverwacht wat eten). Helaas bij de pinkassa was er volgens de eigenaar er een probleem, we konden niet apart afrekenen. Iets wat in alle andere restaurants wel kan. Meneer de eigenaar werd gelijk heel erg boos. Hij vond het echt belachelijk. En gaf aan dat het ons probleem was. En dat het niet anders kon. We gaven aan dat er dan niet betaald (geen contact geld) kon worden en dat we dan helaas genoodzaakt waren dan maar niet te betalen. Daarop begon de eigenaar te dreigen dat we dat maar eens moesten proberen! En werd daarbij ook nog eens erg agressief. Gelukkig was een vrouwelijke medewerkster wel bereidt om dit wel te doen. Fijn, het probleem was opgelost.

Toen een van de wandelaars dit zachts door gaf aan de andere wandelaar dat die opgelucht was dat het probleem was opgelost, dacht de eigenaar dat er over hem iets raars ofzo werd opgemerkt en was voor deze meneer de eigenaar aanleiding om weer boos te gaan kijken en daarbij de opmerking te maken/roepen naar (notabene) zijn ‘klant’ van of we nog wat hadden? Op wel een opmerkelijke agressieve toon/blik! Daarop is maar wijselijk door de groep gezegd van niet. Om deze meneer de eigenaar maar in bescherming te nemen dat hij niet weer in z’n agressieve bui terecht komt.

We hebben uiteraard afgezien van de fooi. En we zijn allemaal met een vervelend kater gevoel weg gegaan. Helaas moest zo’n gezellige dag verpest worden door deze restaurant eigenaar. Deze meneer de eigenaar is niet geschikt om in een restaurant te werken want hij kan absoluut niet met klanten/mensen om gaan. Wat een zeer onprofessionele houding!

We komen daar niet meer. En we raden het ook niemand meer aan.

27. Chinees-Indisch Rockanje

Heerlijk gegeten! Een rijsttafel voor 2 personen genomen.
    Bediening was zeer goed en attent. Hierbij werd goed rekening gehouden met mijn vegetarische wens.

Gewoon goor!! Ga een tentje verder... vlees en vis komt uit de vriezer. Inclusief lange wachttijden van 2 voordat je je eten krijgt.

Loek Bode

30. Internationaal Rockanje

Watergeus 1582

Als je er van houdt om opmerkingen over je uiterlijk te krijgen die onjuist, ongepast en beledigend zijn moet je hier wezen. Zoek je vriendelijkheid, loop dan met een wijde boog om deze tent heen.
    Ze reageren niet op mail en excuses kunnen er niet af.