Nieuwste foto's in Rockanje

Laatste updates in Rockanje

1. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Salsa Beach Club

Erg slecht. Heb een uur zitten wachten op personeel. Ben maar ergens anders heen gegaan.

1,5
  2. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lodgers

21.11.2021 gegeten. Heel slecht - aangebrand eten nieuwe kalfsentrecote niet te pruimen - geem ijsdessert - stoelen niet om lang te zitten - kortom nooit meer.

3. M. Engelage's profielfoto
    M. Engelage heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lodgers

M. Engelage

Zelden zo slecht gegeten. Bij een persoon was het eten aangebrand en moest wachten.
    Terwijl de anderen wel konden eten. Geen behoorlijk nagerecht.

2,2
  4. Nathan's profielfoto
    Nathan heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Badlust

Super gezellige plek! Altijd wel iets te kijken! Super mooie tent, de bediening is soms een beetje slordige bediening maar het komt altijd goed! Een keertje langskomen is het zeker waard!

5. els houtzager's profielfoto
    els houtzager heeft een recensie geschreven voor De Houten Paardjes

els houtzager

We zijn zeer gastvrij ontvangen, het was erg gezellig en leuke ambiance. Met de kennis van de eigenares heerlijk visgerecht (zeeduivel) uitgekozen en met smaak gegeten. Ook het nagerecht (boeren bruiloft) met o.a. boerenjongens (eliterna) was om te smullen zo lekker.

6. Nanda en Etienne's profielfoto
    Nanda en Etienne heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Badlust

Nanda en Etienne

In een gemoedelijke sfeer heerlijk eten en een Top verzorging.
    Ook tijdens topdrukte blijven alle gerechten heerlijk smaakvol.
    Een echte aanrader ook wij komen zeker gauw weer eens terug.
    Nanda & Etienne.

7. Mevrouw van Ast's profielfoto
    Mevrouw van Ast heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Badlust

Mevrouw van Ast

We hebben 45 minuten moeten wachten en nog kwam er geen bediening om ons te helpen. We waren teleurgesteld en zijn weg gegaan om bij een ander restaurant te eten.

8. John Huppertz's profielfoto
    John Huppertz heeft een recensie geschreven voor Salsa Beach Club

Wat een arrogante bediening daar zeg.
    Eerst een kwartier zitten wachten voor de bestelling voor 2 cappuccino werd opgenomen. Na weer een kwartier ben ik zelf naar de bar gelopen omdat we nog steeds niks hadden gekregen. Daarna werden we totaal genegeerd en kwam er niemand meer vragen of alles naar wens was of dat we wilde afrekenen. Dus zelf maar weer naar de bar gelopen om af te rekenen en werden we opnieuw afgebekt dat we de volgende keer maar ergens anders moesten gaan. De gene die ons afbekte moet maar met pensioen gaan wat die is gewoon weg te oud voor dat werk, en die andere loop bezweet en vies vet haar te bedienen.
    NOOIT MEER VOOR ONS

9. Vd rijdt's profielfoto
    Vd rijdt heeft een recensie geschreven voor Sun Garden
    Chinees-Indisch Rockanje

Vd rijdt

Wij komen al vanaf 2003 bijna jaarlijks bij Sun Garden en dat zegt genoeg. Er zijn allerlei veranderingen geweest over de jaren maar de ambiance en kwaliteit waren altijd behoorlijk goed. De bediening met aandacht en vriendelijkheid. De gerechten op niveau en goed bereid.
    Na een dip () zijn ze weer helemaal terug en met een paar nieuwe echt Chinese gerechten op het vernieuwde menu. We blijven er graag komen, hopelijk nog vele malen! Tip:de zoete kip.

10. Cillian Rouss's profielfoto
    Cillian Rouss heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Badlust

Cillian Rouss

Altijd gezellig, perfect eten, super vriendelijk en altijd een feestje!

11. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Eethuis Rockanje

Henk

Kapsalon afgehaald, maar die was echt niet lekker. Droge friet, droog vlees, weinig saus.
    Eens maar nooit weer hier

1,2
  12. Klaas Verdonk's profielfoto
    Klaas Verdonk heeft gereageerd op een recensie van De Houten Paardjes

Zoals afgesproken met Houten Paardjes geef ik op deze plek aan dat we inderdaad telefonisch contact hebben gehad. Ik heb mijn klacht uitgelegd - helaas kon dat niet direct met de kok - en Houten Paardjes ging er iets mee doen. Daarbij heb ik aangegeven dat ik het vervelend vind dat de zwarte piet bij mij werd neergelegd, en dat ik het jammer en weinig professioneel vind dat mijn familie bij deze klacht werd betrokken. Als reactie daarop heeft Houten Paardjes bij monde van Miranda beloofd het verhaal niet aan mijn ouders te vertellen, en hen altijd gastvrij te blijven ontvangen.

13. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft gereageerd op een recensie van De Houten Paardjes
    Arjen
    Van restaurant

Beste Rob,
    Wat vervelend dat u dit zo ervaren hebt, heel jammer dat u geen contact met ons op neemt om dit te bespreken en tot een oplossing te komen.
    U kunt ons altijd bereiken op 0181-402354.
    Met vriendelijke groet,
    Miranda en Arjen

14. Klaas Verdonk's profielfoto
    Klaas Verdonk heeft een recensie geschreven voor De Houten Paardjes

Afhaalmenu met Pasen gedaan. De oude kaas op de carpaccio bleek cheddar. Het vistrio met forel, paling en zalm was een onaangename verrassing. Zo bevatte de paling geen enkel vet, waardoor er geen smaak aan zat. De zalm was vermoedelijk nog rauw, gerookt was het in elk geval niet, zoals ook de paling niet gerookt was. Forel niet gezien, en als ie er was, dan was het te weinig. Houten Paardjes claimt alles vers te bereiden, maar dat was hier pertinent niet het geval.

15. Fokkema's profielfoto
    Fokkema heeft een recensie geschreven voor De Meidoorn

Een heerlijke kerstmaaltijd afgehaald. Heel mooi verzorgd en alles voorzien met duidelijke instructies om op tafel te kunnen serveren. Bedankt personeel van Meidoorn 👌🏻

16. Sebastiaan's profielfoto
    Sebastiaan heeft een recensie geschreven voor Eethuis Rockanje

Sebastiaan

Echt een top service, helaas door de Corona kan ik nu niet gezellig binnen eten want de inrichting en sfeer is echt top :) dus bestelde ik maar en binnen 25 minuten had ik mijn eten al.

17. gast Salsa Beach Club's profielfoto
    gast Salsa Beach Club heeft een recensie geschreven voor Salsa Beach Club

gast Salsa Beach Club

We hebben een reservering gemaakt, 's morgens nog een reminder gekregen dat we 's avonds om 19.00 uur verwacht werden.
    Allemaal in orde zou je denken, wij staan klokslag 19.00 uur bij Salsa Beach Club in Rockanje.
    Komen jullie voor het feest is de vraag. Nou nee, wij hebben gereserveerd voor het diner. Dat kan niet, we hebben een besloten feestavond....
    Dat is vreemd, we hebben de bevestiging gekregen, tot tweemaal toe.
    Dat zou ik niet weten, dat zou ik na moeten kijken op kantoor......
    En bedankt Salsa Beach, volgende keer kiezen we toch echt voor een gastvrije locatie die zijn zaakjes op orde heeft. Wat een afknapper!!