Nieuwste foto's in Rockanje

Laatste updates in Rockanje

1. Fam Karremans's profielfoto
    Fam Karremans heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Houten Paardjes

Fam Karremans

Restaurant de Houten Paardjes is een restaurant zoals je het niet vaak meer tegen komt. Een mooie kleine kaart, zorgvuldig bereid door een top-chef. De omgeving is rustig en Miranda is een op en top gastvrouw. Een restaurant met aandacht voor haar gasten. Iedere maand met een zorgvuldig samengesteld menu met een fijne wijnkaart. Echt een aanrader wanneer u wilt dineren in alle rust. Miranda en Arjen bezorgen u een heerlijke avond.

2. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Badlust

Heerlijk eten! En altijd gezellig met de vaste club.

3. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor De Meidoorn

Mooie ligging. Gezellige sfeer. Lekkere gerechten. Prettige bediening.

4. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor De Meidoorn

Heerlijk gegeten, goede bediening en sfeer.
    Aanrader!

5. Raymond 's profielfoto
    Raymond heeft gereageerd op een recensie van De Meidoorn

Daar ze in een buitengebied zitten met slechte verbinding is mobiel pinnen daar niet mogelijk.geen probleem als gast zijn we vrij en lopen we toch even naar binnen

6. Raymond 's profielfoto
    Raymond heeft gereageerd op een recensie van De Meidoorn

Bal is zeker geen fabrieksbal

7. Penders's profielfoto
    Penders heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Houten Paardjes

Je wordt vriendelijk ontvangen, we hebben eerst op het terras plaats genomen maar konden zonder problemen naar binnen verhuizen toen we last kregen van wespen.
    Het eten was goed en er werd ook veel aandacht besteed aan de kinderen.
    Prima restaurant met vriendelijke bediening en goede kwaliteit eten.

8. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor Eethuis Rockanje

Gisteren wezen eten bij hun shorama was niet te eten heel erg droog en vies dat ook eerlijk gezegd. Stond me schaapachtig aan te kijken, niet lekker zei hij… Ik zeg nee niet lekker sorry droog vieze smaak… Hij zei niks en begon over de rekening en zei 28 euro en ik moest gewoon betalen. Niks geen compensatie of wat dan ook daar gingen twee borden vol met eten richting de keuken. Schandalig gewoon zo ga je niet me je klanten om… Eens naar nooit meer hoe durf je zo een zaak te runnen. Rockanje open je ogen dit is een hele slechte reclame voor je dorp en toeristen. Eens maar nooit meer een dagje rocanje.

9. Ed van Dort's profielfoto
    Ed van Dort heeft een recensie geschreven voor De Meidoorn

De bal is zeker geen fabrieksbal en ik vond hem prima (ok, niet uitzonderlijk, maar ook zeker niet slecht). De bediening vind ik altijd wat rommelig. Bij de één bestellen, een ander serveert uit en betalen moet weer binnen.

Zeker als je op het terras zit zit je in een unieke omgeving. Er waren wel een beetje veel wespen, maar ja waar niet…

Gewoon een prima locatie voor een prima prijs.

10. Maurice's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor De Meidoorn

Vanmiddag geluncht bij de meidoorn. Wat een teleurstelling was dat. Een gerecht van de vier kwam te laat. Het broodje bal uit eigen keuken bleek een fabrieksbal te zijn en bij elders krijg je het beter geserveerd. Dit geldt ook voor de tosti. Soep was ok en de drankjes ook. Het eten is echt te duur en de bediening speelt een bandje af. Een mooie omgeving, maar niet om er iets te eten of te drinken.

11. Rene ter Borg's profielfoto
    Rene ter Borg heeft een recensie geschreven voor Havana Beachclub

Rene ter Borg

Lounge bedje gehuurd drankje besteld en de menukaart gevraagd. T duurde even maar we kregen uiteindelijk de menukaart. Alleen kwam er daarna niemand meer om de bestelling op te nemen. Na 2 uur wachten toch maar t terras opgelopen om t personeel op te zoeken. Dit bleek uiteindelijk succesvol, al gaat t over 3 schijven. Hoop gedoe dus voordat uiteindelijk de lunch werd geserveerd. Dit was op maandag de 23/7/2018 personeel onervaren en niet gemotiveerd. Jammer van zo'n mooie tent. Eten smaakte wel oké!

12. Janneke la Lau's profielfoto
    Janneke la Lau heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Houten Paardjes

Janneke la Lau

Prima eten, rustig terras. Vriendelijke bediening!

13. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Eethuis Rockanje

Zeer slecht. Bestelling gedaan in zaak. Het ene gedeelte meteen klaar. Het andere 20 min. Op moeten wachten. Andere personen kwamen na ons binnen en werden meteen geholpen en gingen alweer weg terwijl wij nog zaten te wachten… bij aankomst thuis was eten koud. Shoarma was een bij elkaar geraapt zooitje. Eens maar nooit meer…

14. Van Laer-Marichal's profielfoto
    Van Laer-Marichal heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Houten Paardjes

Van Laer-Marichal

Het restaurant Houten Paardjes was voor ons tot nu toe een onbekende. Op fietsvakantie in Nederland overnachtten we in Rockanje en zochten we een eetgelegenheid voor 's avonds via google. We reserveerden online en ons tafeltje stond gedekt tegen het afgesproken uur.
    Heerlijk gegeten in een aangenaam kader en een zeer vriendelijke dame die ons op een professionele manier bediende. Een aanrader voor iedereen. Dit restaurant staat alvast nu geboekt bij onze favorieten!