BeachWest in Rockanje

4. Betalen American Express Master Card Visa pin

1. We hebben heerlijk gegeten, het was smakelijk en ruim voldoende voor ons twee. De bediening was erg vriendelijk. Daarna nog lekker van een koffie genoten bij de houtkachel.

2. Gisteravond gegeten met ons gezin: kinderkaart behelst slechts friet met kipnuggets of frikadel. Alsof kinderen niet gewoon ander vlees, vis of groenten lusten! Voor friet en nuggets gaan onze kinderen liever naar de Mc. Toen wij vroegen om een kinderportie spareribs bleek dat niet mogelijk gemaakt te kunnen worden. Wel stelde de bediende voor dat ik mijn portie spareribs zou delen met mijn kind. Maar de porties bleken niet groot, slechts 1 rib dus er viel weinig te delen. Toen maar drie porties spareribs besteld.

We kregen slechts voor 1 persoon friet en sla erbij! Dat noem ik ronduit beduvelarij. Als drie personen hetzelfde bestellen doe je er ook drie keer friet en sla bij. Wat kost nou friet en sla inkoop? Dit is je klanten bedonderen. En voor de kwaliteit spareribs kom ik zeker niet terug.

Indekken bleek de bediende ook niet te kennen; ons eten stond al vijf minuten op tafel alvorens we ons bestek kregen. En de eigenaar stond druk te kletsen op het terras zonder te managen; hij stond erbij en keek er naar.
    Misschien moet hij zich afvragen waarom er maar vier tafels bezet waren en er 10.000 gasten voorbij liepen en zijn zaak links lieten liggen. Het was gisteren een tropische strandden dus het was druk maar, op zijn terras niet.

3. Deze eetgelegenheid heeft een beperkte dinermenukaart, maar met net genoeg variatie zodat iedereen wel wat van z'n gading kan kiezen. De bediening is netjes en vriendelijk. Kwaliteit van het eten heeft een erg hoog Makro/Sligro-gehalte. Middelmatig dus.