Toko Fr...Kotta in Rijswijk

Bezorgrestaurants in de buurt van Toko Fr...Kotta

1. Smaken verschillen, maar voor mij hier helaas een beduidend minder geslaagde ervaring met de doorgaans zo rijke Indonesische keuken mogen beleven.. Integendeel, ditmaal een beetje een misser via Groupon, niet duur dus, maar voor de normale prijs van het gebodene eigenlijk wel duur.

Culinair gezien verre van interessant, op de kaart al helemaal geen uitzonderlijkheden, specialiteiten van het huis ofzo, slechts de gangbare, gebruikelijke gerechtjes, maar dan bar weinig smaakvol en zogenaamd heet, verre van echte pedis.

Enfin, all you can eat-concept, maar na 2 bordjes met e.e.a. hielden we het verder voor gezien, ikan (=vis) kan er nog wel mee door, maar de rest niet bepaald om over (naar huis) te schrijven.. (de vriendelijke, vrolijke bediening gaf zelf wel eerlijk aan, dat ie de babi kecap min of meer mislukt vond.. reservering via groupon was niet overgekomen en met afrekenen ging er eerst nog iets mis..).

Service verder wel oké.. overigens weinig sfeervolle, soort veredelde toko met achterin ruim zitgedeelte, veel spiegels rondom, maar net niet echt gezellig en ook al geen plezierig muziekje.. Geen plek om wat langer te willen blijven tafelen. Misschien meer geschikt voor afhaal & bezorg.. Enfin, zoals je al zult hebben begrepen mijn inziens absoluut geen must go of aanrader dus..

2. Wij gingen met hoge verwachtingen (mede door recensies op groupon.nl) naar FR-Kotta om van de authentiek indonesische keuken te genieten. Dit is ons bar slecht bevallen, het telefonisch opnemen van onze reservering ging al met de nodige moeite, en bij aankomst bleek dat er van een restaurant geen sprake was, het is een toko met een aantal zitplaatsen. Bij de reservering al duidelijk gemaakt dat wij à la carte wensten te bestellen, nog voordat wij een beslissing hadden gemaakt werd er al een rijsttafel geserveerd... foutje bedankt? Al het eten word d.m.v. uit de kluiten gewassen magnetrons op (ver onder) temperatuur gebracht, en de verhouding prijs-hoeveelheid is wanstaltig. Al om al vond ik het de moeite waard om een negatieve recensie te plaatsen. Dit mag misschien wel een goede toko zijn, maar dit mag geen restaurant genoemd worden!