Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijswijk zh verdeeld zijn.

We hebben hier weer zalig gegeten. De eigenaar en de bediening doen er alles aan om het de klanten naar hun zin te maken. Het eten is fantastisch, complimenten aan de kok, en de entourage is super gezellig. Kortom, een geweldig restaurant en een echte aanrader.
    Fam. Van der Lelie.

van der lelie

Het eten was heerlijk! We hebben genoten, zeker een aanrader!

4. Chinees-Indisch Rijswijk zh

Op vrijdagavond de buffet gedaan voor 27 personen ter ere van oma's 80ste verjaardag. We zaten op verzoek aan de ronde tafels, wat erg gezellig was. De gasten zijn hier nooit eerder geweest en hebben genoten van het buffet. Al het eten was goed verzorgd en heerlijk! Vooral de garnalen, gebakken kip en de tomatensoep waren in trek. En natuurlijk de gemengde vruchten aan het eind was een frisse afsluiter. De service van het personeel was top, we waren vooral blij met de bediening van Tjin die alles tot op de puntjes voor ons geregeld had. Wij zijn zeer tevreden en komen graag hier eten!

5. Chinees-Indisch Rijswijk zh

Was goed en gezellig.

Sandra de ridder

Altijd gezellig daar. Je wordt vriendelijk geholpen, pizza's zijn prima

Heerlijk gegeten en genoten van het 15-gangen menu, waar je een culinaire reis door de wereld maakt. De bordjes zien eruit als kleine schilderijtjes en de smaken zijn erg goed in orde! De wijnen zijn prijzig, maar zeker heerlijk. Via Groupon hadden we een mooie aanbieding, want de prijzen zijn wel hoog, maar het is ook wel even wat anders dan een eetcafeetje op de hoek.

Wij hebben een fantastische avond gehad en door de 15 gangen gingen we echt niet met een hongergevoel naar huis.

Inrichting is gezellig, de bediening is erg netjes/formeel, maar dat mag je ook verwachten bij een sterrenzaak.

Voor een uitgebreide recensie die ik schrijf kun je kijken op: https://www.thomasculinair.nl/restaurant-niven-rijswijk/

8. Chinees-Indisch Rijswijk zh

R. van der Meulen

Een tijdje hier niet geweest. Onze ervaring van 14 november vorig jaar en nu van 10 januari 2018 : attente en vriendelijke bediening, prima maaltijden.
    Waren met klein groepje, aan ronde tafel voor 6 personen.
    Voor herhaling vatbaar!

1ste kerstdag daar gegeten gereserveerd voor de 2de ronde 20.00 uur.
    We waren de enige met zijn tweeën helaas.
    De inrichting is erg sober.
    Het eten vonden we niet de kwaliteit .
    We hadden een rijsttafel de duurste het voorgerecht was niet gaar zacht moest gefrituurd zijn.
    Het vlees zaten teentjes en het rundvlees was taai.
    De saté was een beetje zwart.
    Het is voor ons de eerste en de laatste keer dat we hier naar toe gaan.

Het was zeer lekkere eten, aardige personeel. Ik raad je aan om daar eten te kopen!!

Pretentieus en eten te ingewikkeld en komt feitelijk niet boven het niveau van een eetcafé uit. Fazant op twee manieren maar dan moeten ze wel alle twee van enige kwaliteit zijn. En natuurlijk veel horecabedrijven maken dankbaar gebruik van het leerlingenstelsel. Niets mis mee maar geef die jongelui dan wel de begeleiding die nodig is. Tja en dan dat gedoe met water! Als je het restaurateur daar mee wil verdienen dan kan je mi beter de deuren sluiten. Prijs kwaliteit kreeg een 6 maar alleen omdat het een aanbiedinkje betrof.

Een wonderlijke ervaring. De hele avond werd restaurant gerund door vijf leerlingen/stagiaires. We hebben twee keer iemand in pak voorbij zien komen om even wat uit te serveren, maar verder niet. De bediening was zeer vriendelijk, maar liet natuurlijk nogal wat steken vallen.
    Ze hadden geen echte kennis van de wijn en de gerechten. Het leverde hilarische uitspraken op, die echt niet kunnen in een restaurant in deze prijs categorie: "We serveren deze wijn, omdat u de vorige al heeft gehad. ", "Ja, dit is port. Daar valt niet zoveel over te zeggen port is port. " En daar stond dan een standaard fles Kopke. Niets mis mee, maar best teleurstellend als je een wijnarrangement bij de vijfgangen diner besteld.
    De serveerster vond het vreemd, dat we geen apperatief wilden. Ik vind vijf glazen wijn bij mijn diner echt genoeg alcohol. Maar de rede om geen aperatief te bestellen maakt niet uit: ik wens geen veroordeling van de serveerster over mijn keuze! Kraanwater werd in eerste instantie niet geserveerd. Later kwam ze terug. Het kon wel, maar tegen een vergoeding. €1,50 Per glas of €3, - voor een karaf. We bestelden een karaf. We kregen twee karafjes van 25 CL. Aan het eind van avond stond er serieus 2 keer €3, - op de rekening voor twee karafjes met de inhoud van een glas! Een fles gebotteld water kostte €6, -… De ober kon dat ook niet echt uitleggen. "Sorry, ik ben maar de leerling". Maar hij nam wel contact op met een leiding gevende en uiteindelijk verdween het van de rekening. Ze hadden geen kraanwater mogen serveren… Dat vind ik echt niet kunnen als je bij vijfgangen een wijnarrangement besteld.
    Het kaasplankje werd geserveerd in kartonnen doosje, waardoor het op vliegtuig eten leek. De ober kon ons vertellen, in welke volgorde we moesten eten, maar kon niets over de kaasjes vertellen. Hij verwees naar de beschrijving in het doosje… Daar stond inderdaad de naam van de kaas.
    Het eten was over het algemeen goed, maar we voelden ons alles behalve welkom. Er is niets mis met stagiaires, maar ze moeten wel begeleid worden. Schandalige vertoning dit!

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, jammer dat de eigenaar gaat stoppen...
    De volgende keer even doorgeven dat wij graag scroppino als dessert willen hebben!

Prima patat, zelfgesneden! En altijd vriendelijke bediening.

Lekker gegeten. Bediening, een gezellige oudere Sardinees. En vriendelijk. Wachttijd niet lang.

Heerlijk eten en een gezellige sfeer. Prijs/kwaliteitsverhouding is verrassend want waar krijg je zulke culinaire hoogstandjes voor deze prijs? Ik ga er graag terug!

Heerlijk gegeten. Super lieve mensen. Gaan er zeker terug

Den Hartog

Waar is de beloofde smaakexplosie? Smaakloos is een betere beschrijving. Wijn goed maar erg duur. Beleving: koud, geen sfeer en je zit niet ontspannen. Negatieve energie vanuit de keuken die het bedienend personeel mee neemt naar je tafel. Al doet het personeel erg zijn/haar best. Benieuwd hoe Niven aan die ster is gekomen? Het is te merken dat de eigenaar zijn commerciele uitspattingen (mcDonalds reclame en tv show) belangrijker vindt dan zijn eten. Veel geld kwijt, geen ontspannen sfeer en nadien nog steeds trek. Misschien moet de gever van de ster er nog weer eens langs? Voor ons was het de laatste keer!

P.Y. van Doorn

Is dit restaurant onlangs van eigenaar veranderd? Ik eet hier regelmatig maar dit weekend vond ik de kwaliteit en bereiding echt slecht. Zelfs de irish koffie klopte niet, het leek wel afwaswater b Ik kreeg het idee dat er ander lopend personeel en keukenpersoneel was.

Pedro Ruttico

Heerlijk gegeten met elf personen en alle bestelde gerechten tegelijk opgediend en de tafeldame wist precies wie wat had besteld, klasse! Eten was perfect, lekker en ruim voldoende. Gezellig knus restaurantje met attente en aardige bediening. Ook het samengestelde ijsdessert was toppie! Komen hier zeker nog eens terug, BEDANKT!

We hebben heerlijk geluncht buiten op het terras!
    Vriendelijke bediening en een ontspannen sfeer!
    Het softijs als toetje is een aanrader.
    Schone en gezellige zaak.

Als je hier een patatje bestelt doen ze er een verrassing bij. Ik zeg niet wat het is, dat moet je zelf maar uitvinden, maar het is geweldig!

Kleine zaak maar erg gastvrij en gezellig.

patrick

Heerlijk gegeten, maar de service laat te wensen over. Een van de serveersters was onvriendelijk en super chagrijnig en liet heel wat steken vallen. Echt heel jammer. Ondanks dat een hele leuke gezellige avond gehad Door het leuke gezelschap en het lekkere eten.

marielle

10 gangen proeverij hier gegeten; eten goed, toiletten vies en stoffig. Bij wijnarrangement, waarvoor je 60 euro pp. betaalt, vond ik een wijn niet lekker; dat was dan helaas; later zei de sommelier hier wel wat van, maar wordt niets mee gedaan. Op het menukaartje staat prijs 100 pp. echter bij afrekenen blijkt dat prijzen sinds januari zijn verhoogd... Het is nu juni? Ook is er bij ons met afrekenen iets fout gegaan; wij hadden een voucher; helaas werd deze ingenomen en gemeld dat dit een kortingsbon betreft. Helaas maar wij komen hier niet meer terug. Ook de manier hoe er met je klacht word omgegaan, niet bepaald "chique".

Ik heb nog nooit zo een teleurstellende high tea gehad. Slechte service. Wij hebben onwijs lang moeten wachten op het eten. Van tevoren aangegeven wat de dieetwensen waren en hier was ter plekke geen rekening mee gehouden. Het eten was erg karig. Daarnaast heb ik erom moeten vragen om de thee bij te laten vullen terwijl bij een high tea volgens mij thee in overvloed hoort te zijn. Met ons werd totaal niet gecommuniceerd. Netjes aangegeven dat het tempo wel iets vlugger mocht. Hier werd geen gehoor aan gegeven. Erg jammer.

Zeer creatieve, oogstrelende en heerlijke gerechten met goed bijpassende wijnen. Voor ons was het een verrassend avondje uit.

Aloisia

Ik ben al in veel sushi restaurants geweest maar hier kom ik echt nooit meer. Door elk gerecht zit een smaakje, niks is naturel.

In twee woorden: Heerlijk en sfeervol.

Dit is de tweede keer in mijn leven dat ik een pizza niet opeet. Pizza margarita was verbrand aan de kortsen, en bedekt met duimdikke laag olie die ik er eerst af moest laten druipen. Verder erg smakeloos. Er zou basilicum en oregano inzitten, maar heb ik niet geproefd. Mijn vriendin had een niet zo verse salade, ook met veel teveel olie. De sfeer is wel goed en aardige bediening (hoewel pas bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was) maar vanwege het eten zou ik nooit teruggaan.