Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijswijk zh verdeeld zijn.

Vriendelijke bediening en de lekkerste pannenkoek gegeten sinds tijden! Zeker voor herhaling vatbaar!

Goed voed in de traditionele mannier… lekker, acceptable prijs en en echt goed service ervaring.

visje2018

Wij geloven in 2de kansen maar helaas gaat dat voor dit restaurant niet op. Ongeïnteresseerd en negerend personeel (met uitzondering van de blonde dame). 2 koude pizza's waarvan 1 met haar!!!! Na terugsturen kwam de serveerster adequaat met een oplossing of ik een nieuwe pizza wilde (Nee dankje, eetlust was nu wel weg) het aangeboden wijntje van het huis wel aangenomen. Helaas stond deze 3/4 terugstuurde pizza met haar! toch op de rekening, echt om je voor te schamen! 2 slechte pizza's en de eigenaresse niet een keer gezien.

Eerste keer was al tegengevallen maar dit is de druppel, wij hebben een eigen zaak in Rijswijk en als dit onze klantenservice was hielden we weinig klanten over. Jammer! Met een beetje moeite had dit geen fiasco hoeven worden.

Voor ons nooit weer!

Sterrenberg

We blijven nog steeds komen, lekker eten, goede wijn.

J. Bouter

Een keer en nooit meer !. Was van plan om hier te gaan lunchen met vrouw en dochter maar na een aanvaring met de eigenaar over een paar kussens voor de terrasstoelen heb ik besloten om het te laten voor wat het was. Een vreselijke figuur met eenzelfde uitstraling.
    Voor de lunch maar uitgeweken naar een andere winkel.

Met een groep van 17 man gegeten. Bij reservering een aangepast menu afgestemd met steeds 3 keuzes, waarbij we ook op voorhand eigen afwijkende keuzes door konden geven. Goede snelle service en heerlijk gegeten. Carpaccio was zalig. Leuke sfeer en aardige bediening.

An en Roos

We hebben heerlijk gegeten!

Ik ken Leo al 50 jaar. Hij kwam vroeger met een ijskar van Merano langs op ons benzinestation Te Werve. Ik heb in de loop der jaren vaak in Casanova gegeten. Altijd lekker en vooral gezellig!! Jammer dat de Gemeente geen begrip heeft voor deze hardwerkende Italiaan. Leo, veel sterkte en succes met je nieuwe locatie. Ga je zeker zien, Gr. Robby

Heerlijk gegeten hier! Super vriendelijke bediening, eigenaar ook heel aardig en enthousiast. Tot nu de beste kaaspannenkoek (7,50E) van de hele Randstad hier gevonden met ambachtelijk meegebakken ingrediënten, zoals het hoort. Pannenkoek was ook goed warm en knapperige rand.

Ashley Dreves

Op 5 maart gaf Savarin ons een goede ervaring in het eten, service en de bediening. Wij hadden een 5 gangen menu met bijpassende wijnen. Prima geportioneerd, goed van smaak en professioneel bereidt. Wijnen waren passend voor de gerechten. Het eten was 4,5 ster, de service 5 sterren, de sfeer 4,5 ster en de prijs kwaliteit ook een 4,5 Ster. Kortom een fijne avond gehad.

Vishaya

Wij hadden een high tea geregeld in het restaurant van Savarin. Helaas niet naar wens. Broodjes van de High tea waren niet vers. Ik zou eerder zeggen uit de diepvries. Daarnaast vond ik het personeel onbeschoft. Een beetje hoogmoedig over hun 5 ster hotel. Dit ben ik niet gewend van een 5 ster hotel. Al met al geen aanrader.

faisal

Prima eten en drinken, zeker voor die prijs.

We hebben hier weer zalig gegeten. De eigenaar en de bediening doen er alles aan om het de klanten naar hun zin te maken. Het eten is fantastisch, complimenten aan de kok, en de entourage is super gezellig. Kortom, een geweldig restaurant en een echte aanrader.
    Fam. Van der Lelie.

van der lelie

Het eten was heerlijk! We hebben genoten, zeker een aanrader!

18. Chinees-Indisch Rijswijk zh

Op vrijdagavond de buffet gedaan voor 27 personen ter ere van oma's 80ste verjaardag. We zaten op verzoek aan de ronde tafels, wat erg gezellig was. De gasten zijn hier nooit eerder geweest en hebben genoten van het buffet. Al het eten was goed verzorgd en heerlijk! Vooral de garnalen, gebakken kip en de tomatensoep waren in trek. En natuurlijk de gemengde vruchten aan het eind was een frisse afsluiter. De service van het personeel was top, we waren vooral blij met de bediening van Tjin die alles tot op de puntjes voor ons geregeld had. Wij zijn zeer tevreden en komen graag hier eten!

19. Chinees-Indisch Rijswijk zh

Was goed en gezellig.

Sandra de ridder

Altijd gezellig daar. Je wordt vriendelijk geholpen, pizza's zijn prima

Heerlijk gegeten en genoten van het 15-gangen menu, waar je een culinaire reis door de wereld maakt. De bordjes zien eruit als kleine schilderijtjes en de smaken zijn erg goed in orde! De wijnen zijn prijzig, maar zeker heerlijk. Via Groupon hadden we een mooie aanbieding, want de prijzen zijn wel hoog, maar het is ook wel even wat anders dan een eetcafeetje op de hoek.

Wij hebben een fantastische avond gehad en door de 15 gangen gingen we echt niet met een hongergevoel naar huis.

Inrichting is gezellig, de bediening is erg netjes/formeel, maar dat mag je ook verwachten bij een sterrenzaak.

Voor een uitgebreide recensie die ik schrijf kun je kijken op: https://www.thomasculinair.nl/restaurant-niven-rijswijk/

22. Chinees-Indisch Rijswijk zh

R. van der Meulen

Een tijdje hier niet geweest. Onze ervaring van 14 november vorig jaar en nu van 10 januari 2018 : attente en vriendelijke bediening, prima maaltijden.
    Waren met klein groepje, aan ronde tafel voor 6 personen.
    Voor herhaling vatbaar!

1ste kerstdag daar gegeten gereserveerd voor de 2de ronde 20.00 uur.
    We waren de enige met zijn tweeën helaas.
    De inrichting is erg sober.
    Het eten vonden we niet de kwaliteit .
    We hadden een rijsttafel de duurste het voorgerecht was niet gaar zacht moest gefrituurd zijn.
    Het vlees zaten teentjes en het rundvlees was taai.
    De saté was een beetje zwart.
    Het is voor ons de eerste en de laatste keer dat we hier naar toe gaan.

Pretentieus en eten te ingewikkeld en komt feitelijk niet boven het niveau van een eetcafé uit. Fazant op twee manieren maar dan moeten ze wel alle twee van enige kwaliteit zijn. En natuurlijk veel horecabedrijven maken dankbaar gebruik van het leerlingenstelsel. Niets mis mee maar geef die jongelui dan wel de begeleiding die nodig is. Tja en dan dat gedoe met water! Als je het restaurateur daar mee wil verdienen dan kan je mi beter de deuren sluiten. Prijs kwaliteit kreeg een 6 maar alleen omdat het een aanbiedinkje betrof.

Een wonderlijke ervaring. De hele avond werd restaurant gerund door vijf leerlingen/stagiaires. We hebben twee keer iemand in pak voorbij zien komen om even wat uit te serveren, maar verder niet. De bediening was zeer vriendelijk, maar liet natuurlijk nogal wat steken vallen.
    Ze hadden geen echte kennis van de wijn en de gerechten. Het leverde hilarische uitspraken op, die echt niet kunnen in een restaurant in deze prijs categorie: "We serveren deze wijn, omdat u de vorige al heeft gehad. ", "Ja, dit is port. Daar valt niet zoveel over te zeggen port is port. " En daar stond dan een standaard fles Kopke. Niets mis mee, maar best teleurstellend als je een wijnarrangement bij de vijfgangen diner besteld.
    De serveerster vond het vreemd, dat we geen apperatief wilden. Ik vind vijf glazen wijn bij mijn diner echt genoeg alcohol. Maar de rede om geen aperatief te bestellen maakt niet uit: ik wens geen veroordeling van de serveerster over mijn keuze! Kraanwater werd in eerste instantie niet geserveerd. Later kwam ze terug. Het kon wel, maar tegen een vergoeding. €1,50 Per glas of €3, - voor een karaf. We bestelden een karaf. We kregen twee karafjes van 25 CL. Aan het eind van avond stond er serieus 2 keer €3, - op de rekening voor twee karafjes met de inhoud van een glas! Een fles gebotteld water kostte €6, -… De ober kon dat ook niet echt uitleggen. "Sorry, ik ben maar de leerling". Maar hij nam wel contact op met een leiding gevende en uiteindelijk verdween het van de rekening. Ze hadden geen kraanwater mogen serveren… Dat vind ik echt niet kunnen als je bij vijfgangen een wijnarrangement besteld.
    Het kaasplankje werd geserveerd in kartonnen doosje, waardoor het op vliegtuig eten leek. De ober kon ons vertellen, in welke volgorde we moesten eten, maar kon niets over de kaasjes vertellen. Hij verwees naar de beschrijving in het doosje… Daar stond inderdaad de naam van de kaas.
    Het eten was over het algemeen goed, maar we voelden ons alles behalve welkom. Er is niets mis met stagiaires, maar ze moeten wel begeleid worden. Schandalige vertoning dit!

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, jammer dat de eigenaar gaat stoppen...
    De volgende keer even doorgeven dat wij graag scroppino als dessert willen hebben!

Prima patat, zelfgesneden! En altijd vriendelijke bediening.

Lekker gegeten. Bediening, een gezellige oudere Sardinees. En vriendelijk. Wachttijd niet lang.

Heerlijk eten en een gezellige sfeer. Prijs/kwaliteitsverhouding is verrassend want waar krijg je zulke culinaire hoogstandjes voor deze prijs? Ik ga er graag terug!

Heerlijk gegeten. Super lieve mensen. Gaan er zeker terug