Nieuwste foto's in Rijswijk

Laatste updates in Rijswijk

1. M. van Leeuwen's profielfoto
    M. van Leeuwen heeft een recensie geschreven voor Gran Sasso

M. van Leeuwen

Ondanks dat we met een grote groep waren, kregen we toch allemaal tegelijk ons eten. En het was heerlijk. Dank je wel mensen.

2. Carolne's profielfoto
    Carolne heeft een recensie geschreven voor Herberg van Ouds ‘t Nest

Warm ontvangst. Fijne menu kaart. Zeer attente en hartelijke bediening. Heerlijk bereide gerechten. Het restaurant biedt een huiselijke sfeer.

3. Anneke van der Putten's profielfoto
    Anneke van der Putten heeft een recensie geschreven voor Gran Sasso

Anneke van der Putten

Heerlijk gegeten, mooie opmaak op het bord, niet te grote portie, precies goed! Kortom, we hebben genoten!!

4. Trea's profielfoto
    Trea heeft een recensie geschreven voor De Pannenkoeken Club

Heerlijk gegeten. En hele vriendelijke mensen.

5. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Herberg van Ouds ‘t Nest

Altijd heerlijk eten en een super vriendelijke en gastvrije bediening. Je voelt je hier helemaal thuis!

6. Linda de Vos's profielfoto
    Linda de Vos heeft een recensie geschreven voor DEM

Linda de Vos

Zaterdag met een Grouponbon (onbeperkt koude mezzes en een hoofdgerecht) hier gegeten. We zaten met z’n tweeën in het restaurant. Wij waren er wel vroeg. De mezzes waren lekker maar we kregen niet de kans om bij te bestellen omdat het hoofgerecht al werd geserveerd voordat we klaar waren met de voorgerechtjes. Het eten was goed en meer dan voldoende qua hoeveelheid. Toen ik de drankjes moest afrekenen schrok ik me rot. 5 euro voor een klein flesje cola. Een drankenkaart is niet aanwezig op de tafel en wordt ook niet uitgereikt. Bovendien kon ik niet betalen met een diner cadeau terwijl dit restaurant wel staat vermeld op de site van diner cadeau. Ondanks het lekkere eten kom ik hier niet meer terug.

7. Karin van Loon's profielfoto
    Karin van Loon heeft een recensie geschreven voor Gran Sasso

Karin van Loon

We hebben een fantastische avond gehad. Het eten was werkelijk heerlijk! Er was een grote keuze in pizza’s en de overige kaart was niet àl te uitgebreid. Persoonlijk vind ik dat heel fijn. Dat maakt de keuze makkelijker. Wij hebben gekozen voor een vis- en vleesgerecht.
    De zaak zat helemaal vol en dat maakt het, ondanks dat het wat rumoerig was, wel heel gezellig. De eigenaar (?) was amicaal op een prettige manier. Hij liet ons nog proeven van Parmezaanse kaas die aan het tafeltje naast ons ter plekke werd warm gemaakt. De ober was eveneens heel hartelijk en deskundig.
    De locatie in oud-Rijswijk is sfeervol. Recht tegenover de kerk. In de zomer zal het ongetwijfeld leuk zijn een drankje op het terras te doen.
    Wij komen hier ongetwijfeld weer terug!!

8. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Golden House

Bami met sate gehaald. Sate vlees niet gaar. Bami gekookt en zonder smaak.
    Ook bami mix gehad. Bami smakeloos en nauwelijks vulling. Vlees in bak taai. Saus erbij en dat heet mix. Is niet de 1e keer. Slecht!

9. Gran Sasso heeft een nieuwe foto
  10. Gran Sasso heeft een nieuwe foto