Nieuwste foto's in Rijswijk

Laatste updates in Rijswijk

1. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Savarin

Het was heerlijk en gezellig!

2. Jan Klaas's profielfoto
    Jan Klaas heeft een recensie geschreven voor Golden House
    Chinees-Indisch Rijswijk zh

Wat een hele grote teleurstelling was dit restaurant zeg. Slechte timing van het eten, we hadden de soep nog niet op en ze kwamen al met het hoofdgerechten aan wat heel erg afgepast was, echt niet normaal wat een kleine porties. En dan zeggen die onvriendelijke serveersters eerst je bordjes leeg eten dan krijg je nieuw pannetje bami of nasi. Mijn man werd heel boos of we kleine kinderen waren zo onbeleefd en respectloos wij aangegeven dat de kip nog rossig van binnen was werd ook niets mee gedaan.
    Het eten is van slechte kwaliteit en heel erg afgepast en veel te duur wat je er voor krijgt.
    Ze vragen niet of je nog wat wil drinken wij hebben ons verlies genomen en afgerekend wel € 110,00 betaald en dan wordt je niet serieus genomen door personeel daar.
    Het personeel is ongemotiveerd en komen heel onvriendelijk en dom over.
    Eens maar nooit meer we zijn er voor altijd klaar mee.

3. Mario's profielfoto
    Mario heeft een recensie geschreven voor Moshi Moshi

Wij zijn hier met z'n 2-en gaan eten op 1 februari jongstleden. De eerste dag open na blijkbaar een verbouwing. Wat er precies verbouwd was is ons niet duidelijk geworden. De zaak ziet er rommelig uit met alles dicht op elkaar en vlakbij de tafeltjes een afstort van de keuken. Temperatuur was erg laag en in het geheel is het erg rumoerig. Sommige hapjes waren niet voorradig omdat ze net weer open waren?
    Wij waren er vanaf 17.30 En het duurde allemaal erg lang. Op de 3e ronde hebben wij ruim 35 minuten zitten wachten en na de melding wederom een 30 minuten. Toen zijn wij opgestaan en gaan klagen want het was inmiddels 20.10. Dit hielp niet want ik begreep hen niet vond de manager. Ik kreeg 10 % korting (die iedereen kreeg die voor 18.00 Binnen was) en daarmee was het afgedaan. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik boos uit een restaurant ben weg gelopen. Dus ruim 60 euro afgerekend voor 1,5 ronde bestellen. Kassa!
    Wat ons betreft zie je ons hier niet meer terug.

4. Moshi moshi cliënt's profielfoto
    Moshi moshi cliënt heeft een recensie geschreven voor Moshi Moshi

Moshi moshi cliënt

Wij hebben hier altijd lekker gegeten maar helaas de laatste paar keer is het ons toch echt tegen gevallen. De vriendelijke service is weg en er worden bestellingen vergeten, en krijg je dan eindelijk na een paar keer vragen de bestelling dan zijn in 1× de sushi rollen de helft kleiner. En zeg je hier iets van dan ligt het aan de drukte, en word je nog bijna afgesnauwd ook alsof het onze schuld is, echt jammer! Het lijkt alsof ze het niet aankunnen als het gehele restaurant vol zit, je hoort hier ook zeker meerdere cliënten over klagen, wij slaan voorlopig ook even over.

5. Jo Meer's profielfoto
    Jo Meer heeft een recensie geschreven voor Bally's
    Eetcafé Rijswijk zh

Bij binnenkomst mooie zaak. Van te voren gereserveerd om te eten en een uurtje te bowlen. Voorgerecht begon goed en smaakte prima. Echter nu begint de ellende wij zaten nog aan ons voorgerecht toen de serveerster aan tafel kwam om te zeggen dat ons hoofdgerecht klaar was. Op de vraag of wij nog even konden wachten kregen wij het antwoord nee het is nu al klaar. Vervolgens met ons voorgerecht nog in de mond aan het hoofdgerecht begonnen wat ook erg tegen viel. De kipburger was voorzien van een fles bbq saus. De cheeseburger broodjes waren zacht en smaakte voor geen meter. Andere gerechten smaakte wel prima. Al met al nog de helft laten staan.

Wederom de bediening aangesproken dat wij niet tevreden waren. Kregen wij als antwoord wij kunnen u een gratis bakje thee of koffie aanbieden… oke…

Nu het bowlen. Buiten dat ik verloren heb was dit ook ronduit slecht. De banen liepen continu vast. Uiteindelijk kwam er weer een medewerker aan om de banen te maken. Als compensatie een kwartier extra gekregen. Op zich netjes maar na het verloop van de avond een grote teleurstelling.

Als afsluiter de rekening. De 'gratis' bakjes thee en koffie werden gewoon geschreven op de rekening. Verder stonden er dingen op die wij niet hebben gehad en dingen die wij wel hebben gehad maar niet zijn gerekend. Uiteindelijk na de rekening besproken te hebben het een en ander aangepast.

Of dit het lot was geen idee maar voor ons geen tweede keer meer.

6. Hedwig's profielfoto
    Hedwig heeft een recensie geschreven voor Casanova

Pizza’s gehaald voor mijn moeders verjaardag. Werd goed geholpen aan de telefoon omdat ik geen menu had of iets.
    Vroeger regelmatig bij Casanova gegeten en de pizza’s zijn nog steeds erg lekker. In 1985 mijn eerste Sambucca gekregen van Leo, nog steeds mijn favoriet.

7. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Ni Hao
    Chinees-Indisch Rijswijk zh

Geweldig lekker en goed eten wat je krijgt bij Ni Hao in de jaren dat ik er nu kom is het nog nooit slecht geweest. Leuke en aardige mensen in de bediening en je kan er ook afhalen wat ik dus regelmatig doe. Als je eens lekker en goed wil eten kan ik dit restaurant aanbevelen.

8. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Talamini

Te duur voor wat je krijgt voor je geld, hangt totaal geen sfeer gaat alleen om geld verdienen, kleine bolletjes ijs. Jammer maar nee geen ijs meer van die zaak.

9. J.E.A. Huisman's profielfoto
    J.E.A. Huisman heeft een recensie geschreven voor Olympia

Heerlijk gegeten en gedronken. Je voelt je hier echt welkom en krijgt meteen een ouzo aangeboden. De pikilia als voorgerecht is een aanrader en verder is elk hoofdgerecht lekker. Ik ga binnenkort weer!

10. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor El Mamma
    Steakhouse Rijswijk zh

Wij komen hier al heel lang voor een broodje kip en kinderbroodje Charlie. Genieten elke keer, echte aanrader. Buiten gewoon vriendelijk personeel en het eten is top!

11. Aad's profielfoto
    Aad heeft een recensie geschreven voor Tjendrawasih

Vanavond met zoon en dochter bij dit restaurant geweest, overtrof mijn verwachting, leuke amicale bediening goed gegeten voor een meer dan vriendelijke prijs, zeker voor herhaling vatbaar.

12. Geerten's profielfoto
    Geerten heeft een recensie geschreven voor Gran Sasso

We wisten niet goed wat hiervan te denken, gezien de hoge waarderingen hier en elders. Een zelfverzekerde jongeling was de eerste die aan onze tafel stond om onze wensen op te nemen, maar die houding veranderde al snel in sacherijn toen we het tempo graag wat opgeschroefd wilden zien. Het eten was over het algemeen voldoende, maar we hadden hogere verwachtingen. Toch nog een zes vooral omdat de wijn goed was.

13. Graff van lint's profielfoto
    Graff van lint heeft een recensie geschreven voor El Mamma
    Steakhouse Rijswijk zh

Graff van lint

Heerlijk eten bij el mamma en gezellig.
    Heerlijke spare-ribs en ook heel lekker eye rib of dan de T-bone steak ook dw zalm echt heerlijk.
    En… gezellig.

14. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor De Pannenkoeken Club

Wat een onwijs gezellig restaurant! Super lieve vriendelijke mensen, je voelt je hier altijd zo thuis! Met de beate pannenkoeken van de kok en de lekkerste combinaties kom ik hier enorm graag!
    Wij hebben op 26 september 2018 de eerste verjaardag van ons zoontje hier gevierd en ze hadden ballonnen opgehangen en deden hun uiterste best om er een weer een feestje van te maken!

15. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Bastion Hotel
    Internationaal Rijswijk zh

We hebben heerlijk gegeten. Leuke en aardige bediening, de tomatensoep was heerlijk en vers. De saté was een aanrader. Ik zou hier zeker vaker gaan eten.

16. Thea's profielfoto
    Thea heeft een recensie geschreven voor Casanova

Zwaar prut. Een uur op een pizza wachten. De pizza ruikt niet aantrekkelijk en ligt in de prullenbak. Gebeld, maar personeel is door en op eigen gelijk uit. Zeer slecht!

17. Patricia Pieper's profielfoto
    Patricia Pieper heeft een recensie geschreven voor Cariña Tapas

Patricia Pieper

Het eten bij Carina was heerlijk, en super gezellig. Heerlijk buiten op het terras gegeten.

18. De Pannenkoeken Club heeft een nieuwe foto
  19. De Pannenkoeken Club heeft een nieuwe foto