Bezorgrestaurants in de buurt van Casanova

1168190942 90
1351197238 67
1379352053 67
1491971312 71

1. patrick

Heerlijk gegeten, maar de service laat te wensen over. Een van de serveersters was onvriendelijk en super chagrijnig en liet heel wat steken vallen. Echt heel jammer. Ondanks dat een hele leuke gezellige avond gehad Door het leuke gezelschap en het lekkere eten.

2. Heerlijk gegeten. Ik kom hier al sinds dat ik klein was, en nu met m'n eigen kinderen. Gezellige sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening.

3. Mark en Annemieke

Ons favoriete restaurant veranderende van eigenaar, alles werd alleen maar slechter! Vele Italianen bezocht, maar alles was een tegenvaller!
    Nu Casanova ontdekt via Monique, de gastvrouw .Wij zijn weer helemaal content! Alles is zoals het hoort te zijn bij de Italiaan, geen poespas, goed eten, goede wijn en prettige bediening.
    Leo begroet ons altijd hartelijk.

4. Eten was goed. We moesten wel lang wachten, maar ach...Geen haast. Na eerste drankje moesten we zelf vervolgens iedere keer vragen om nieuw drinken en de aandacht trekken dat we wilden bestellen. Nou ja, samengevat : eten in orde, klantgerichtheid kan (veel) beter.

5. Gezellig Restaurant Casanova. Heerlijk op een mooie locatie om een Pizza te gaan eten. Gezellige sfeer en bediening typisch Italiaans. Voel me altijd welkom, tot gauw Leo en de meiden.

6. Erg leuk restaurantje om een lekker hapje Italiaans te gaan eten. Ik kom er al jaren. Verwacht geen high class bediening en neem de tijd. Als je wat later na half 8 komt is de grootste drukte voorbij en is er iets meer aandacht van het personeel. De sfeer is erg gezellig, ouderwets Italiaans, kitsch en chaotisch: typisch Italiaans dus. Ook wel eens met een groep gegeten, aanrader als je het simpel houdt en rustig de tijd neemt...

Voel me altijd erg welkom!!

7. Wat een gezellig restaurant is dit toch. Kom hier al jaren. Gisteren met mijn gezin gegeten. Heerlijke pizza's. Voor de kinderen worden ze altijd gesneden. Fijne nette bediening. Tot snel weer.

8. Een 65ste verjaardagsviering compleet verpest, door een inadequate bediening, smakeloos eten, en drinken zonder prik en wijn met vlokken. Dit aangegeven bij de 'vrouwelijke manager' helaas heeft mw. dit op een onbeschofte toon afgehandeld.

We gingen voor de eerste keer naar Casanova, dit door de positieve berichtgeving van anderen. Voor ons was dit eens maar nooit meer!

9. Gisteravond bij Casanova gegeten. Vriendelijke bediening, huiselijke sfeer en het eten was prima. Dus graag tot de volgende keer.

10. jolanda de groot

Echt een afknapper. Pizzaria casanova is een slecht restaurant met slecht eten en slechte bediening.

Met zijn vieren gaan eten op donderdagavond. De zaak zat aardig vol we hebben met reservatie een tijd lang moeten wachten. Er werd ons geen drinken of iets aangeboden en we moesten zelf vragen of we konden zitten toen er eindelijk iets vrij kwam.

Na eindelijk onze plek gevonden te hebben werden we bediend door een blonde vrouw van wie nog geen glimlach af kon. Toen ze wegliep hoorde we haar tegen het andere personeel over ons praten "wat zeuren al die mensen vandaag toch" en "die zijn echt lelijk". Ik weet niet wat ik hoorde.

Dan nog het eten. Volgens mij weten ze in het restaurant niet wat afwassen is: het bestek was vies en op de borden waren nog resten te zien van onze voorgangers. Ik heb ook gehoord dat de kok regelmatig nieste en hoeste en vanuit het open luik was te zien hoe ze het eten bereidden. Als het eten er dan al aantrekkelijk uit had gezien, dan was het hierdoor niet aantrekkelijk meer geweest. Geen garnituur, geen opmaak, gewoon op het bord neergekwakt. Ook het drinken was niet lekker, je zou denken wat kan hier mis mee zijn? Nou alles, tot twee keer toe een nieuw glas moeten vragen omdat er geen prik op het drinken zat.

Casanova voor ons nooit meer, nog liever geld toe, met het onvriendelijke en onsmakelijke personeel.

11. Wat een verschrikkelijke tent is dit. Het eten was lekker, maar de bediening was waardeloos.
    Mijn moeder was jarig en nadat ik 3 keer gevraagd had om iets speciaals (sterretjes of wat dan ook) kwamen deze niet, ik werd genegeerd. De keren dat ik probeerde iets te bestellen werd ik weer genegeerd, ik heb zelf 3 keer moeten opstaan, ook voor de rekening.

Toen ik mijn pizza kreeg, kreeg ik een totaal andere, dit bleek mijn schuld te zijn want ik had nummer 7 gezegd volgens de bediende, dit leek er niet eens op. Geen excuus, geen sorry.

Een half glas wijn werd voor mijn moeders neus weggehaald, daarna heb ik om een nieuwe moeten vragen. Na wat gedoe en gediscussieer (waar ik sowieso al van sta te kijken, klant is koning lijkt me toch) werd er een nieuwe op tafel gesmeten. Het duurde 20 minuten en 2 keer vragen voor ik mijn cola kreeg en het toppunt van de avond komt nog.

Toen ik om de rekening vroeg (en naar ze toe was gelopen omdat ze niet naar mij kwamen) stonden de 2 meiden van de bediening met elkaar te bekvechten, toen ik riep: "mag ik de rekening?" gingen ze nog even verder en een minuutje of 2 later was er aandacht voor mij. Mijn vraag of er iets van de rekening af mocht was schijnbaar heel raar en het lag allemaal aan mij. Ik had namelijk ook al zitten zeuren tegen de andere bediende en ik was niet goed. Toen ik de vraag stelde: "sorry, maar tegen een klant zeggen je bent niet goed is niet echt klantvriendelijk lijkt me?" kreeg ik een hele vreemde blik, dit bleek ze niet te snappen.

Ook tegen andere gasten was de bediende lekker bezig en mijn tip om wat klantvriendelijker te worden vonden ze maar raar. Van de rekening werd niets afgehaald, dat lossen we de volgende keer wel op, toen ik zei nou sorry maar ik ga hier nooit meer heen, stond de vrouw maar raar te kijken. Lesje klantvriendelijkheid en gastvrijheid kan dus geen kwaad.

Voor mij was dit de eerste en laatste keer!

12. Hele vriendelijke eigenaar, komen hier al jaren, en is hier altijd druk. Het is daarom aan te raden om vooraf te reserveren, om teleurstelling te voorkomen. Het eten en de wijn zijn lekker.
    Toen we laatst een groentesoep bestelden (omdat we in de veronderstelling waren dat dit 1 soep is met dezelfde ingrediënten) en dit dus niet zo bleek te zijn konden we de soep omruilen voor een andere soep. Nette service en zeker omdat er groenten inzaten waar wij geen fan van zijn.

13. Ach ach wat een bende !!

Een casanova & een calzone pizza. Echt de helft zit er niet op of in.. de calzone was verzopen van het vocht van de ingeblikte groenten, een vieze kaas derrie die ik nog nooit heb gezien op of in een pizza. En echt alles komt uit blik of pot! De champignons, de salami, de paprika..

Vraag je stokbrood en kruiden boter om mee te nemen. Een stokbrood, nou echt een afbak gevalletje, en de vreemde oranje gekleurde kruidenboter in een plastic zakje..

14. Matige pizza, waar we 50 minuten op moesten wachten, ongezellige spaarlamp verlichting.

15. Hier gisteren gegeten met een vriendin. Wij werden bij de deur naar de tuin neergezet. Erg krap gezeten maar wel gezellig. Vooraf een stokbrood met kruidenboter en een pizza gegeten. Pizza was lekker, niet zout.

Wat ik erg vervelend vond is dat de dochter van de eigenaar erg arrogant over kwam. Ik zat zoals ik al zei bij de deur en er werd mij op een gegeven moment de opdracht gegeven ( aardig vragen was er niet bij! ) om op te staan omdat er kinderen via die deur naar buiten wilde om zo naar de speeltuin in de tuin te kunnen. Toen ik zei dat ik geen kant op kon deed ze heel kattig. Ook zei ze tegen de kinderen dat ze op dezelde deur moesten kloppen als ze weer naar binnen wilde. Vervolgens zat ik dus met kloppende kinderen op het raam terwijl ik aan het eten was. Totaal niet ontspannen en ook een hele gekke situatie. Erg jammer en zeker niet fijn.

Eten was goed in verhouding met de kwaliteit. Was er niet helemaal kapot van maar heb niet vervelend zitten eten. Ik had gezellig gezelschap :)

Al met al zou ik deze tent toch niet aanraden.

16. Onlangs pizza's gehaald.
    Gorgonzola met tomaat en ui.
    Ten eerste vrij duur, 12 euro voor afhaal net zo duur als dat je gaat zitten. Gezien de ruimte maar niet gedaan. De stoelen staan rug aan rug en zeer benauwde ruimte.
    Thuisgekomen geen kruiden zoals vermeld, alleen veel ui en tomaat en weinig gorgonzola. Vlakke smaak. Jammer, voorheen waren ze heerlijk. Tevens zag ik dat er appelsap van de Lidl wordt geschonken. Niets mis mee maar dan niet voor die prijzen!
    Jammer, ik ga voortaan elders

17. Laatst wezen eten met twee vriendinnen. Het restaurant heeft echt sfeer, daar hou ik wel van. De wijn vond ik erg lekker. Pizza was wel erg zout maar het toetje was erg lekker. De hoogfgerecht van mijn vriendinnen waren wel erg lekker. Kwaliteit in de bediening was er wel. Dochter van de baas was erg vriendelijk, over de rest was ik minder te spreken. Goede prijs.

18. Wij komen met tussenposes al jaren in dit restaurant. Altijd goed bevallen, maar de laatste keer was het echt bedroevend!! We zaten in donker en moesten erg lang wachten tot er enige aandacht aan ons besteed werd. Men hielp eerst de mensen buiten"want anders gingen die weer zeuren", was de communicatie tussen 2 personeelsleden hardop midden in het restaurant. Nou m.i. valt er ook veel te zeuren, verschrikkelijk zoute pizza's, met een rubberbodem, deze zaak onwaardig. Nee, er zijn echt betere restaurantjes in de buurt.

19. Eerste ervaring bij Casanova, helaas zeer teleurstellend. Het duurde erg lang voor we een kaart te zien kregen. Ik bestelde een voorgerecht (gefrituurde calamari) en verzocht of dit tegelijk met het hoofdgerecht geserveerd kon worden. De lasagna en pasta waren lekker. De calamari echt niet. De dikkere stukjes hadden wat smaak, maar de rest was smaakloos, moeilijk te kauwen rubber. Ik krijg de rekening, 58 euro! blijkt dat ik de calamari als hoofdgerecht heb gekregen (a 24,50). Ik weet natuurlijk niet hoeveel je krijgt (6 stukken calamari) als hoofdgerecht/nagerecht. Dit hebben we aangekaart bij bediening, maar hier viel niet over te praten. De groente die we erbij kregen hebben we namelijk ook opgegeten. Deze bleek dus bij de calamari te horen, maar dat kunnen wij ook niet weten! In hoeveel restaurants krijg je er een schaaltje bij? Een vergissing, begrijpelijk. ik had duidelijker moeten zijn dat ik een voorgerecht wilde, niet wetende dat dit ook als hoofdgerecht bestond. maar als de bediening 3 hoofdgerechten voor 2 personen opschrijft, en er over deze vergissing (waar de schuld ook moge liggen, het maakt niet uit) niet over te praten valt... Zeer teleurstellend! We hebben het hele bedrag moeten betalen. Schandalig.

20. Grace Specht

Kom al vele jaren bij Casanova. Een heerlijke tent, lekker knus, goede bediening en het eten is er voortreffelijk. De sfeer is er altijd goed, snelle bediening en het personeel is erg vriendelijk. Je kunt er heerlijk eten voor een lage prijs! Waar kom je dat tegenwoordig nog tegen!

21. Na alle recensies op deze site twijfelde ik toch even. Toen we er eenmaal waren begreep ik helemaal niets van de negatieve ervaringen.

Het was zaterdag avond. We zaten buiten op het terras. Gezellige, beschutte omgeving. Leuk ook voor de kids. Snelle bediening, lekker eten en dat allemaal voor een redelijke prijs! We hebben genoten. Binnenkort gaan we daar weer naar toe.

22. Wij komen al een jaar of 10 bij Leo en vinden het altijd supergezellig.

Soms wel een beetje weinig ruimte, maar dat mag de pret niet drukken.

We vinden de pizza`s heeeeeeeeeel lekker.

Alleen mag de kok wel iets guller zijn met de ingrediënten op de pizza.

Het personeel is leuk en gezellig.

Monique is daar de drijvende factoor.

We zijn nooit meer kwijt dan € 40,00 met z`n tweeën.

23. Na een heerlijk pizza Alla Parmese nog genoten van de huis gemaakte Tiramisu. Leuke sfeer en lieve gezellige meisjes in de bediening.

24. Zeer slechte bediening, onvriendelijk, onervaren, te weinig personeel. Drankjes duurden heel erg lang, vroeg om ijsblokjes, maar kreeg het niet, zijn we het zelf maar gaan halen. Anderhalf uur op het hoofdgerecht zitten wachten, biefstuk was nog helemaal rauw. Nee, nooit meer naar Casanova, voorheen was het een goede pizzeria, maar de laatste tijd valt het heel erg tegen, jammer.
    Het enige waar ze snel mee waren, dat was de rekening...

25. Schouwburg

Zeer slechte ervaring met restaurant Casanova.

Bij binnenkomst werd er amper iets tegen je gezegd, hadden gereserveerd. Bediening zette ons niet netjes aan een tafel, zijn er zelf maar heen gelopen. Na een poosje werden we verzocht naar een andere tafel te gaan daar aan deze tafel andere gereserveerde personen mochten plaatnemen. Na lang wachten uiteindelijk ons drinken gekregen, sinas zonder prik. Tot 2x toe terug laten sturen. Wederom na lang wachten onze bestelling kunnen doorgeven. Werden verkeerd geinformeerd over het schouwburg menu, serveerster wilde ons een andere pizza "aansmeren" en zo ook koffie / thee ipv een dessert. Op de website staat dat het schouwburg menu is voor personen die dan op tijd naar de schouwburg kunnen gaan om je voorstelling niet te missen. Dit ook doorgegeven. Nou....De soep kwam snel, eenvoudig ( in ieder geval geen zelfgemaakte) maar wel te doen. De pizza kwam na meerdere malen vragen ruim een uur later! Eenvoudige pizza, zwarte harde randen, grof gesneden ingredienten met weinig smaak. De afhaal pizza's gaan allemaal voor op de bestelde pizza's in het restaurant...!? Zelf de tafel maar gezellig gemaakt door een kaars te pakken...

Om drinken gevraagd wat maar niet kwam, uiteindelijk het dessert niet genomen daar we geen tijd meer hadden en wij de voorstelling niet wilden missen. In 15 min. je pizza eten is niet prettig! Voor het menu wel volledig moeten betalen! Doorgegeven dat we alles heel slecht vonden, geeft bediening de schuld aan de keuken...! Bediening liep wel snel...Zo snel dat je amper iets kon vragen en ze ook gewoon doorlopen terwijl je nog iets aan het vragen/ zeggen bent. Bediening was niet vriendelijk, laten klanten lang wachten op een plaats zonder iets te zeggen. 1 serveerster liep vaak te schelden op haar collega en het keukenpersoneel. De eigenaar / kok liep weer te mopperen op bediening... Totaal geen gezelligheid onder elkaar. Teveel tafels in een kleine ruimte.

Voor ons geen tweede keer meer bij dit zeer slechte restaurant!

Voor personen die er toch willen eten een tip: Bestel een afhaalpizza en eet deze lekker op in de auto of het bos wat er tegen over ligt.

26. Ik heb hier heerlijk gegeten met mijn vriendin. Na alle wisselende recensies wisten we ook niet meer wat te verwachten, en we hebben het gewoon maar geprobeerd.

De ambiance en sfeer waren heel erg leuk. Het is een klein restaurantje, van binnen helemaal bekleed met wijnflessen. Wat dat betreft waan je je zo in Italie.

De bediening was snel en het eten was erg lekker. Toegegeven, door de ingredienten zijn de pizza's meer Haags dan Italiaans, maar zeker wel smaakvol.

Kortom een heerlijk romantisch Haags-Italiaans restaurant, waar je nog voor minder dan €20 kunt eten!

27. Wij komen hier al 20 jaar en als we uit eten willen dan komen we altijd bij Casanova uit. De beste pizza's uit de regio en heerlijke ovenpasta's voor een goed betaalbare prijs. Echt een aanrader!

Tot gauw!

28. Heerlijke Pizza's! Overgoten met knoflook en olie en een heerlijke bodem!

Het is een klein tentje die je zomaar voorbij raast aangezien je er niet zomaar tegenaan loopt.

Verder mogen ze wel eens de stofdoek gebruiken want het is een stofnest... Op de 1 of andere manier is dat niet heel storend omdat je er hele lekkere pizza's kan eten!

Verder ook genoeg anti-pasta's maar die heb ik nog niet getest...

Personeel ook heel aardig...

Ga er niet vanuit dat dit een Ster-restaurant is, geniet gewoon van je pizza, want die zijn gewoon top!:-)

29. Heerlijke pizza's! Leuk restaurantje met goede bediening. Geen stokbrood vooraf nemen, is ten eerste niet te eten en je hebt meer dan genoeg aan de pizza.

30. Komen hier al jaren.

Eens door een vriend mee genomen naar dit stulpje.

En altijd gaan we weer retour.

Een Italiaan zoal hij hoort te zijn.

31. Na wat gespeur op internet, dit zaakje niet ver bij ons vandaan gevonden en vandaag geprobeerd. Het enige waar wij tevreden over waren, was de vriendelijkheid van de bediening. Professionaliteit is weer wat anders, maar vriendelijk waren de dames zeker wel. Het eten vonden wij zeer matig. De gnocchi - in een standaard flauwe tomatensaus met wat groenten er doorheen geroerd - waren niet meer dan ordinaire aardappelballetjes, die bij de eerste kauw al uitelkaar brokkelden, alsof ze een tijd diepgevroren waren. Het pizzadeeg smaakte kant-en-klaar en niet huisgemaakt en ook de salami op de pizza was de ergste in zijn soort. Absoluut niet de salami die geschikt is voor op de pizza! Ik vond het eigenlijk allemaal maar zo-zo standaard uit een zakje/pakje. De eigenaar zou er goed aan doen wat meer te investeren in beter etenswaar en betere ingredienten, want daarvoor ga je uiteindelijk naar een restaurant: voor het eten. Ik miste ook de liefde en passie in het eten. Al met al was het wel eetbaar (misschien ook wel omdat ik direct uit werk kwam en gewoon enorme honger had), maar echt zeker niet voor herhaling vatbaar. Voor de prijzen van Casanova heb ik beter gegeten. Jammer, want het zaakje ziet er origineel uit en er werken leuke dames. Helaas een tegenvaller.

32. Ik kom er al vanaf kleins af aan, geniet elke keer weer van de overheerlijke pizza's, leuke bediening en gezellige sfeer.

En idd. Zeer betaalbaar!

33. Carlo 11 punten

Heerlijk eten, ik kom er al jaren. Het is niet van topniveau, maar dat wordt ook helemaal niet gepretendeerd.

Als je gewoon lekker wil eten voor niet teveel geld is dit de place to be. Ja, het is er vrij ouderwets Italiaans met alle Chianti kruiken en knofloken aan de muur en je moet inderdaad weleens wat langer op bediening wachten maar dit alles deert mij niet.

Nee, geen hippe tenten voor mij maar gewoon lekker ouderwets Italiaans eten.

34. Vanavond met Vluchtelingenwerk Rijswijk daar gegeten. 38 man in een keer bedienen is giga moeilijk maar door de geweldige bediening en de gigantische koks was het weer een wereldsucces. Ik was heel tevreden. Voor de anderen kan ik niet spreken, maar ik hoorde alleen maar goede berichten.

Dank je wel Leo en je giga team.

Petra Groenendaal.

35. Heerlijk eten en betaalbaar!

36. Wanneer je het restaurant aan de buitenkant ziet denk je dat het niet veel kan zijn. Ben je eenmaal binnen dan is het een gezellig restaurantje met voornamelijk een hele goede kok. Goede heerlijke gerechten. Aanrader.

37. De bediening mag vrolijker, verder is het eten lekker.

38. Altijd hele goede ervaringen!

Wat een heerlijk eten en goede bediening.

De meiden zijn altijd heel vriendelijk!

De pizza's zijn heerlijk en de ovenschotels ook, geen chemische troep, gewoon echt Italiaans eten!

39. Gezellige inrichting, maar je zit wel krap. De pizza 's en pasta waren goed. Alleen de bediening was gewoon slecht. Stokbrood met kruidenboter zonder mes. We zaten in de serre, nou ze zien je echt niet. Graag nog wat te drinken, uiteindelijk er zelf maar heen gelopen. Koffie zonder melk, weer roepen en op het laatst komen ze iedere 10 minuten als je net gezellig zit na te tafelen.

Jammer.

40. rob van der bijl

Dit restaurant teert al veel te lang op de eertijds positieve beoordelingen.

Inmiddels is het er met de bediening en klantvriendelijkheid bedroevend gesteld.

Het eten staat in het algemeen niet ter discussie - de kok doet zijn best! - maar voor de rest..... triest!

41. dinges

1 punt
  42. margriet de bruijn

Prima eten, prijs goed te doen.
    Restaurant wat aan de kleine kant.
    Een echte aanrader.

43. Voor de prijs: Geweldig! De ambiance: Geweldig! De service een beetje traag maar wat wil je, dat is overal, nog meer zo in Italië!

Het eten is al ruim 20 jaar goed! Mensen met een gevoel voor chemische smaakjes moeten naar een Hilton hotel of iets dergelijks. Bij Leo is het eten eerlijk en pretenderen niets meer te zijn. De tonijnsalade is een absolute aanrader! (Zelfs al zou de tonijn eventueel uit een blikje komen!).

Ga zo door!

44. Kom hier al vele jaren, eten is perfect, bediening ook goed en heel gezellig, zeker voor die prijs.

45. Door vrienden aangeraden om hier eens te gaan eten. Voorgerecht was lauw, Tonijn was helemaal doorbakken en het desert was ook al een mislukking. Gillende en schreeuwende kinderen, overvolle tafels, lange wachttijden. Een heerlijk Italiaanse chaos? Nee, een enorme gribus. Mij zien ze hier in ieder geval nooit meer terug. Weggegooid geld.

46. KOmen hier al jaren! HEerlijk! en ontzettende goede sfeer. Leo en zijn vrouw doen het TOPPIE

47. Kom al jaren bij Leo en nergens zo gezellig en goed eten als hier. Mensen die een chemisch smaakje aan de ananas vinden zitten, hebben blijkbaar nog nooit echte verse ananas gegeten. Duur is het zeker niet, laatst met zn 5en geweest, hoofdgerecht, nagerecht en nodige drankjes, allemaal voor 90 euro. Heel veel is zelf gemaakt en gekweekt. Op drukke dagen kan het natuurlijk wat langer duren voor je je eten hebt, maar dat is overal zo.

48. Wijn is prima, maar de (minestrone)soep heel onduidelijk (met het bot er nog in). Pizza met meloen en ananas. De meloen heeft een sterke chemische smaak. De andere gerechten waren ook niet erg smakelijk.
    De tent zit erg verstopt en mag ook verstopt blijven. Geen aanrader.

49. Helemaal leuk verstopt achter de parkeerplaats van de schouwburg, je rijdt er bijna aan voorbij.... een heuze verrassing, in het groen verborgen.... heel gezellig, mag nooit verdwijnen... geweldig lekker gegeten...

50. Half 7 binnen. kwart over 7 voorgerecht. half 9 pas pizza, nadat ik om kwart over 8 ging vragen waar het bleef. 4 flessen roze gedronken rekening 95 euro, voor 4 flessen betekend dus 23.50 per fles terwijl in het menu boek staan 18 euro de fles. thuis pas achter gekomen!!! zeer slecht!!

51. freek van brouwershaven en maasland

heerlijk eten een 10.beetje klein van binnen.bediening 10.carpazio beetje klein.tiramisoe.10.hoop op verbouwing 10 x groter maar wel de zelfde inrichting.zou graag wat meer privecie willen tussen de tafels.nog een van de weinigen gezellige restaurant in rijswijk.hoop nog jaren te kunnen genieten!!

52. Het eten is hier echt super. Het restaurant mag weleens een likje verf gebruiken maar ik hoop dat Leo nog lang kan blijven zitten daar

53. Eten bij Casanova is 'n feest! Leo en z'n team doen 't goed, ook tijdens de bouwwerkzaamheden naast z'n restaurant. Kom hier graag met zowel m'n vrouw als met collega's. Een ongedwongen en gezellige sfeer waar je fantastische pizza's eet.

54. Lekker gegeten, ik vind het een gezellig tentje. De opgeklopte eieren in het toetje waren niet echt schuimig, das wel weer jammer. Verder niks op aan te merken en geweldig dat het er nog steeds zit met alle bouwperikelen in de buurt daar!

55. pizzaria casanova heeft de beste pizza's,en de bediening is uitstekend,nog nooit een klacht gehad.ik zou geen betere pizzazaak weten,ik ga er gauw weer eten.tot gauw

56. Gezellig knus restaurantje, snel geholpen. en tegen een goede redelijke prijs. super deze houden wij aan!!

57. Echt heerlijk eten voor weinig geld! Ambiance te over en een prima bediening.

58. De bediening is waardeloos en zeer ongeintresseerd,volgens mij wordt er nooit schoongemaakt.
    Pizza was goed maar de spagetti was erg weinig en het was meer water dan saus.
    Op de rekening stonden gerechten en drankjes die we niet genuttig hadden,nee dit is niet voor herhaling vatbaar

59. Niet echt tevreden, heel lang op je eten moeten wachten. De carpaccio kost 11 euro, maakt niet uit als het lekker is. Je kreeg drie plakjes rosbief, en een hele berg whiskysaus met veeeeeel knoflook, en het was half bevroren. De pizzz's niks op aan te merken.

60. De pizza was goed gevuld met een lekkere bodem. De spaghetti was goed gaar en de kaassaus was precies goed. Het stokbrood was wat hard. De bediening mag glazen wat langer laten staan. Ik ga zeker nog eens sterug. Leuke knusse sfeer.

61. marcella

het ijs slaat echt nergens op. er zitten bevroren stukken in!de slagroom is goedkoop uit een spuitbus. het pistache ijs smaakt nergens naar de pizza was heerlijk!

62. Carpaccio was zeer slecht, geen dun vlees, te fijn gemalen kaas, teveel slastronken in plaats van fijn slablad. Pizza randen teveel aangebrand. Banana Royal bevatte nauwelijks banaan en de kwaliteit was ook slecht, teveel bruine plekken op de banaan.

Erg jammer, was beter gewend

63. De pizza's zijn erg lekker, vooral door de olijfolie. Bij het raam zit je een beetje op de tocht, maar de sfeer is erg gezellig. Zeker de moeite waard!!!

64. Prima, heerlijk!