Bally's in Rijswijk

1 positieve stem1 negatieve stem

Bezorgrestaurants in de buurt van Bally's

Online eten bestellen

ma 11:00 - 00:00
di 11:00 - 00:00

• Bezorgen

2. Betalen American Express Master Card Visa pin

ma 11:00 - 00:00
di 11:00 - 00:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Moederdagbrunch opgehaald, zeer uitgebreid en lekker gegeten.
    Wij kregen ook een bon voor een uur gratis bowlen. PRIMA

2. Bij binnenkomst mooie zaak. Van te voren gereserveerd om te eten en een uurtje te bowlen. Voorgerecht begon goed en smaakte prima. Echter nu begint de ellende wij zaten nog aan ons voorgerecht toen de serveerster aan tafel kwam om te zeggen dat ons hoofdgerecht klaar was. Op de vraag of wij nog even konden wachten kregen wij het antwoord nee het is nu al klaar. Vervolgens met ons voorgerecht nog in de mond aan het hoofdgerecht begonnen wat ook erg tegen viel. De kipburger was voorzien van een fles bbq saus. De cheeseburger broodjes waren zacht en smaakte voor geen meter. Andere gerechten smaakte wel prima. Al met al nog de helft laten staan.

Wederom de bediening aangesproken dat wij niet tevreden waren. Kregen wij als antwoord wij kunnen u een gratis bakje thee of koffie aanbieden… oke…

Nu het bowlen. Buiten dat ik verloren heb was dit ook ronduit slecht. De banen liepen continu vast. Uiteindelijk kwam er weer een medewerker aan om de banen te maken. Als compensatie een kwartier extra gekregen. Op zich netjes maar na het verloop van de avond een grote teleurstelling.

Als afsluiter de rekening. De 'gratis' bakjes thee en koffie werden gewoon geschreven op de rekening. Verder stonden er dingen op die wij niet hebben gehad en dingen die wij wel hebben gehad maar niet zijn gerekend. Uiteindelijk na de rekening besproken te hebben het een en ander aangepast.

Of dit het lot was geen idee maar voor ons geen tweede keer meer.

3,4