Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijssen verdeeld zijn.

1. Hans Drijer

Prachtige sfeer, uitstekende bediening en heerlijk eten. Compliment aan de kok. We komen graag weer terug

2. Yvonne Wijland

Een plek om terug te komen. Gastvrij, vriendelijk, deskundig en dat alles oprecht en zonder enige opsmuk. En vooral geweldig eten! Perfect gebakken hoentje en een schaaltje groenten om heel, heel erg blij van te worden.

3. Lideweij

Heerlijke broodjes! Aardig en hardwerkend personeel in een gezellige sfeervolle winkel, top!

4. Rineke Keizer

We hebben heerlijk gegeten op het terras van Brasserie UIT. De gerechten zagen er verrassend lekker uit en smaakten perfect.
    Zeker aan te bevelen!

5. Koen van Esterik

6. P Woudenberg

Een tijdje terug hier besteld en afgehaald (coronatijd) en erg goed te spreken over het eten.
    Nu weer in de buurt en we zagen er echt naar uit om weer wat af te halen. We hebben namelijk een gehandicapt persoon waarmee restaurant bezoek nogal onhandig is. Tot onze verbazing doen ze niet meer aan afhalen. Erg jammer en ik denk vooral voor het restaurant, want wij komen nu niet en ik stel me voor dat als men 's avonds even wat luxer wilt snacken, dat ze nu ook naar een ander gaan... ik denk gemiste kans

7. A.P.Tolsma

Lekker gegeten en hele vriendelijke mensen, leuk een praatje met de eigenaresse en het personeel aan tafel gehad, prima.

8. Christel Grutterink

Heerlijk eten en vriendelijke bediening voor een betaalbare prijs.

9. Marlies Roelofs

Gezellig, heerlijk gegeten, alles vers en vriendelijke bediening.

10. De Markies

11. Fam Zoeteweij

De kaart gaf iedereen de mogwlijkheid om te kiezen wat hij/zij lekker vond. Het eten zag er goed uit, was ruim voldoende en smaakte heerlijk. Bediening was erg vriendelijk.

12. Geeske ten hove

De smaak van het eten was zeer goed alleen werd de varkenshaas wat lauw opgedient en de hoeveelheid was aan de kleine kant. Verder ontzettend genoten. De bediening was prima en de sfeer prettig.

13. Peter

14. nl

Gezellige sfeer, mooie oude omgebouwde stadsboerderij. Vriendelijke bediening, lekker geluncht.

15. nl

Gezellige sfeer, nette zaak en vriendelijke bediening. Goed gegeten.

16. Echt heel slecht, waren ons eten vergeten te ‘brengen’ toen we hier uiteten waren. Kwamen niet met enige compensatie (meer dan een uur op ons eten gewacht).
    Meerdere malen eten afgehaald, vergeten bestelling delen meerdere malen…. Wij gaan er niet meer heen, niet te doen!

2,3
  17. Bakje thee met iets lekkers? Dan ben je hier aan het goede adres! Prachtig gebouw, goede sfeer, aardige en vriendelijke bediening. Verse, verschillende soorten thee, waaronder mijn favoriet Earl Grey, naar eigen smaak te bereiden.
    Pecannoten schuim taart, super zoet, dus super lekker. Manlief had Twentse krentenwegge, met apart geserveerde roomboter, mag je lekker zelf zo dik mogelijk erop smeren 😁 Dikke aanrader 👍👍👍

18. Beste lunch ever! De Erwtensoep (snert) is de lekkerste die ik ooit heb gegeten, mijn man vindt de tomatensoep de beste die hij ooit heeft geproefd! Wij komen hier wel een aantal keren per jaar, maar als ze erwtensoep hebben ben ik zeker vd partij😁. De sfeer is goed, pand ziet er modern en netjes uit, wc's schoon en fris, bediening netjes en beleefd, absolute aanrader!

19. Heerlijk gegeten en een super vriendelijke bediening. De sfeer is heel gezellig en de service super! Absoluut een aanrader...!

20. Waanzinnig… het eten was super. En wat op de kaart stond werd ook waar gemaakt. Een runderhaas was daadwerkelijk een runderlappen…

De service in het restaurant chapeu! Dat zie je nog maar op weinig plekken terug. Alles werd in de gaten gehouden, we kwamen werkelijk niets te kort. Een glas drinken leeg, je hoefde niet te roepen al gevuld voordat iknhet zelfnin de gaten had…

Jammer dat het vanuit brabant zo ver rijden is…

21. Chinees-Indisch Rijssen

ejdfkajfbuaiyb f

Super lekker eten, vriendelijke bedieners, zeker een aanrader.

22. Carien Terbeek

Genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid bij Brasserie Uit.
    De gerechten zijn vers en verassend en worden gepresenteerd met oog voor detail.
    De bediening is top!
    Echt een aanrader in Rijssen.

23. De locatie is prima te bereiken, het eten was heerlijk, wij hadden onbeperkt tapas. Alle gerechten waren van prima kwaliteit!! Leuke locatie met een gezellige sfeer en ambiance!! Wij komen zeker terug.

24. Lekker eten en vriendelijk personeel.

25. Harrie Braam

26. Buena vista hebben wij gevonden via de site van de vvv dinercheque.

Het was op woensdag avond (juli 2021) aangezien ik niet wist of er nog plaats toch maar even gebeld en gereserveerd.

Bij binnenkomst waren al redelijk wat tafeltjes bezet. Maar we hadden keuze waar we konden zitten. Met 2 kinderen erbij was het leuk om op de bank te kunnen zitten. Is weer eens wat anders.
    Restaurant is leuk speel ingericht met verschillende soorten meubilair.
    Na ons werd de ene naar de andere tafel gevuld. Waardoor het voor vol zat en daarna werden achter de tafels gevuld. Dus een vol Restaurant op woensdagavond dus onze conclusie was dat het of net nieuw moest zijn of wel een erg goed Restaurant.

Er was een vlotte en vriendelijke ober. Met oog voor iedere tafel. Er werd wel een verontschuldiging gemaakt dat ze het erg druk hadden en te weinig personeel. Maar dit was niet te merken. Misschien was het voor het personeel flink doorwerken. Maar de bediening aan tafel ging erg vlot.
    We hebben hier heerlijk gegeten van de kaart. Maar ook de tapas die uitgeserveerd werden zagen er allemaal erg verzocht uit.
    Ook op de borden voor de kinderen werd de mayonaise met een gezichtje geserveerd. Ook op de rand van het bord met ijsje werd met aardbeisaus een konijn gemaakt. Het zijn maar kleine details maar maakt het wel extra leuk.

Onze conclusie dat het dus een goed restaurant klopte geheel. Of ze er al lang zitten dat weten we eigenlijk niet.

Maar mochten we weer in Rijssen zijn gaan we hier zeker weer eten. Want de Twente gastvrijheid staat hier naast lekker eten op 1.

27. Renata Cipali

28. Chinees-Indisch Rijssen

Ten Hove

Wij hebben 2e paasdag 2021 hier eten besteld. (Babi Pangang)met bami.
    Helaas waren we er niet tevreden over, de saus was niet lekker,
    Smaakte nergens na.
    Leek wel of ze nog iets vergeten waren om toe te voegen.
    Hopelijk dat het de volgende keer weer lekkerder is.

29. Echt een aanrader voor een niet al te dure prijs heerlijk eten 😋

30. LEKKERSTE PATAT UIT RIJSSEN.
    Ik haal hier wekelijks eten.
    Altijd lekker, ook heeft femis veel keuze in snacks!
    Ik ben nooit uitgekeken :)