Buena Vista in Rijssen

1. Burggraaff

Altijd goed en lekker.
    Vriendelijk personeel

2. P Woudenberg

Een tijdje terug hier besteld en afgehaald (coronatijd) en erg goed te spreken over het eten.
    Nu weer in de buurt en we zagen er echt naar uit om weer wat af te halen. We hebben namelijk een gehandicapt persoon waarmee restaurant bezoek nogal onhandig is. Tot onze verbazing doen ze niet meer aan afhalen. Erg jammer en ik denk vooral voor het restaurant, want wij komen nu niet en ik stel me voor dat als men 's avonds even wat luxer wilt snacken, dat ze nu ook naar een ander gaan... ik denk gemiste kans

3. De locatie is prima te bereiken, het eten was heerlijk, wij hadden onbeperkt tapas. Alle gerechten waren van prima kwaliteit!! Leuke locatie met een gezellige sfeer en ambiance!! Wij komen zeker terug.

4. Buena vista hebben wij gevonden via de site van de vvv dinercheque.

Het was op woensdag avond (juli 2021) aangezien ik niet wist of er nog plaats toch maar even gebeld en gereserveerd.

Bij binnenkomst waren al redelijk wat tafeltjes bezet. Maar we hadden keuze waar we konden zitten. Met 2 kinderen erbij was het leuk om op de bank te kunnen zitten. Is weer eens wat anders.
    Restaurant is leuk speel ingericht met verschillende soorten meubilair.
    Na ons werd de ene naar de andere tafel gevuld. Waardoor het voor vol zat en daarna werden achter de tafels gevuld. Dus een vol Restaurant op woensdagavond dus onze conclusie was dat het of net nieuw moest zijn of wel een erg goed Restaurant.

Er was een vlotte en vriendelijke ober. Met oog voor iedere tafel. Er werd wel een verontschuldiging gemaakt dat ze het erg druk hadden en te weinig personeel. Maar dit was niet te merken. Misschien was het voor het personeel flink doorwerken. Maar de bediening aan tafel ging erg vlot.
    We hebben hier heerlijk gegeten van de kaart. Maar ook de tapas die uitgeserveerd werden zagen er allemaal erg verzocht uit.
    Ook op de borden voor de kinderen werd de mayonaise met een gezichtje geserveerd. Ook op de rand van het bord met ijsje werd met aardbeisaus een konijn gemaakt. Het zijn maar kleine details maar maakt het wel extra leuk.

Onze conclusie dat het dus een goed restaurant klopte geheel. Of ze er al lang zitten dat weten we eigenlijk niet.

Maar mochten we weer in Rijssen zijn gaan we hier zeker weer eten. Want de Twente gastvrijheid staat hier naast lekker eten op 1.

5. Enige tijd geleden op het terras gezeten met ze tweeen. Bij het drankje hebben wij een hapjesplankje besteld van 20€. Er zou Spaanse producten en vleeswaren op zitten aldus de kaart.
    Er werd ons een plankje neergezet met friet en bittergarnituur en enkele olijven en beetje worst. Hierover melding gedaan bij de bediening en met grote tegenzin werd het aangepast. Weer zat het er niet op wat op de kaart stond en de opmerking was dat de sereno ham op was. Toen hen ik aan een andere ober hier na gevraagd en die brach het meteen. De aardigheid was eraf en wij werden her gevoel gegeven dat we zeurders waren maar als ik frituur wil eten bestel ik frituur. Oja de serveerster zei dat zij zich hadden vergist in het juiste plankje maar er waren maar twee soorten nl vlees en kaas.

1,3
  6. Sandra visser

Bediening nog een beetje onwennig maar t eten een dikke 10 tournedos goed gebakken alleen maar lof een aanrader dus

7. Wendy van der Made

Super lekker gegeten. En ook ontzettend goede service. Aanrader!!

8. L.vogelzang

Voor een heel andere reden na dit restaurant, maar verrassend dat ik uitgenodigd was om wat te eten.
    Gebakken zalm met salade en gebakken aardappeltjes. Overheerlijk.
    Als gezelschap de eigenaar zelf.
    Ook mocht ik een kijkje in de keuken nemen, wat heel mooi was maar ook zeer georganiseerd en netjes en schoon.
    Er werd met respect met eten om gegaan en met liefde opgemaakt.
    Het hele restaurant oog veel kleiner dan het in werkelijkheid is, voor zaal, maar ook nog een grote zaal erachter, niettemin wel elke tafel knus plekje heeft.
    Jammer, heb voor dit jaar andere plannen, maar zeker aan te raden.

9. Wij waren een lang weekend in Rijssen. We kwamen vrij toevallig terecht in dit restaurant
    In dit restaurant voelden we ons direct gast. Dat vinden wij erg belangrijk. We hadden het zes gangen tapas menu. Zonder meer fantastisch eten. Geweldige kwaliteit en met zorg opgediend. Vlees boterzacht, veel groente en steeds weer een verrassing. Kortom: deze avond vergeten we niet snel meer.
    We hebben met verbazing gekeken naar wat andere mensen te eten kregen, alles zag er fantastisch en vooral smakelijk uit.
    Nogmaals: personeel dank voor de fantastische avond met heerlijk eten en een 100% gastvrijheid. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer!

10. Top gegeten. Prima bediening.

11. Zaterdagavond voor het eerst heerlijk gegeten bij Buena Vista. Via internet tetecht gekomen.
    Heerlijke voor en hoofdgerecht gehad alles op gamba's afgesteld. Super. Gezellig personeel, mooie uitstraling restaurant komen er zeker terug.
    Even rijden maar dan heb je ook iets.

12. Herman Detillon

13. Ben Edelenbos

Ongastvrij, ongezellig, en veel te duur.

2,3
  14. Lekker eten, alleen duurde het te lang met kinderen (4,3 en 0 jaar). We moesten 1 uur per ronde wachten, met kinderen is dat niet te doen. Daarnaast was het personeel verder wel heel vriendelijk en behulpzaam. Zonder kinderen is dit een aanrader!

15. Na een kwartier te hebben moeten wachten op ons drinken, en uiteindelijk de juiste kaart te hebben gekregen hebben we tapas besteld. Hier ruim een uur op moeten wachten. Schandalig!!! De volgende 2 rondes ook allebei een uur op gewacht. De serveerster deed erg haar best om er nog iets van te maken. We hadden om zijn minst een drankje van het huis verwacht!!! Oja en dit was ons uitzicht de hele avond!! (Zie foto) Schandalig!!

3,4
  16. Buena Vista

17. Ivm met drukte werden tapas afgeraden terwijl meer dan de helft van de tafels leeg waren. Tapas konden lang duren. Nou van de gewone menukaart duurde ook een uur. Ik had helaas de tortilla vegetariano. Ik had geen zin een verassing dor…
    Ik heb nagedacht wat vind ik van de tortilla. De tortilla is open waardoor de onderkant waar het eten opligt zompig is en de rand uitgedroogd met daarin een smaakloze, mislukte nasi maar wel met een tortilla saus. Je verwacht iets Mexicaans. En geen smaakloze nasi met verdwaalde tomaat en een schijfje wortel. Tijd voor een cursus Mexicaans koken. Heb er een beetje van gegeten. Als goedmakertje wel toetje van de zaak gehad. En thuis maar iets anders eten. Voor de bediening kom niet zo vaak vragen of er nog drinken moet komen, die regelmaat is vervelend. Buiten het eten om was het gezelschap goed, een deel van de bediening weet goed met klanten om te gaan.

18. Joanne Wessels

Top eten top bediening!!! Bedankt :)

19. Vanavond voortreffelijk gegeten. Het 6-gangen proef- en verwenmenu van de chef met meer dan 20 verschillende lekkernijen. Absolute toppers daarin waren de warme chips overgoten met groente en kaas, de ragfijne carpaccio, de tongstrelende paprikasoep, champions in bierbeslag gebakken, in spek gerolde dadels (pas op voor de pit), supermalse lamskotelet en langzaam op houtskool gegaarde kip. Een grand dessert met oa puur sorbetijs op een bedje van vers fruit, crème brulee met het perfect krokante karameldekje en een cappuccino op basis van de fijnste espresso. De bediening was top; de juiste mix van net niet te amicaal en professionaliteit. Het team straalt plezier in het werk uit en zijn terecht trots op de gerechten die worden geserveerd. Dit overtreft de verwachtingen.

20. Ingrid Ten Hove

Top eten top zaak!!

21. Vanessa Brinkmann

Hallo Leute,
    habe Samstag abend durch Zufall eigentlich mit meiner freundin bei Buena Vista gegessen! Dass essen war der Hammer !!! Es gibt selten Restaurants wo alles stimmt! Wir haben von a bis z unseren abend genossen! Dieses Restaurant empfehle ich auf jedenfall und wenn wir nochmal in Rijssen sind kommen wir aufjedenfall wieder! Danke für diesen Geselligen abend!!

Xxx Vanessa

Vrije vertaling Eet.nu.

Hallo mensen,

Ik ben zaterdagavond toevallig terechtgekomen bij Buena Vista en heb hier gegeten met mijn vriendin. Het eten was geweldig! Zelden is er een restaurant waarbij alles klopt. Wij hebben van a tot z van onze avond genoten. Dit restaurant zal ik in ieder geval aanbevelen en als ik nog eens in Rijssen ben, zal ik hier zeker terugkomen! Dank voor de gezellige avond.

Xxx Vanessa

22. 2 de kerstdag was gezellig en owzo lekker eten. Doen we zeker over. Vlotte en erg vriendelijk personeel. Zeer aan te raden 👌👌🎄🎄

23. Kristel ter Braak

We hebben werkelijk heerlijk gegeten... In tijden niet meer zo lekker gegeten bij een restaurant!!

24. Erg prettige ervaring.

We gingen met de familie uit eten (7 man), we hadden niet aangegeven dat we tapas wilden en dit leek in de eerste instantie een probleem te zijn. We konden wel tapas eten maar dan zouden de chefs eten bereiden en zouden we gewoon een aantal dingen krijgen, dus geen vrije keuze. In overleg bleek er echter veel mogelijk, de werknemers dachten goed mee. Wel ligt het terras aan een drukke weg, dit is soms wat vervelend als er bijvoorbeeld een bus langskomt met veel kabaal, maar ach, het was alsnog erg gezellig.

25. Frans

26. Thomas m

Ik hou het kort.

Lekker, gezellig, goede service.

27. Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten, fijne sfeer en de bediening was attent en vlot ! Genoten van het tapasarrangement waarbij je verschillende soorten tapas krijgt, deze waren lekker en genoeg voor iedereen! Kortom een goed en lekker restaurant. Wij gaan hier zeker vaker heen!

28. Afgelopen weekend hier voor het eerst wezen eten. Het restaurant maakt een sfeervolle indruk, personeel is erg vriendelijk. We hebben gekozen voor tapas. De verschillende gerechtjes waren lekker en divers, tijd tussen de verschillende gerechten was prima. Personeel was niet opdringerig, maar wel regelmatig aanwezig om te vragen of alles naar wens was. Zeker een aanrader, wij gaan hier vaker heen.

29. inge bak

Vanavond uit eten geweest bij buena vista. Wij hebben met een hele groep tapas besteld. Dit viel echt tegen. De warme gerechten waren lauw/koud. Aangegeven bij het personeel maar hier werd niets mee gedaan. Het was zeer goedkoop eten, terwijl je wel dik 90 euro per stel moest betalen. Na afloop kon er nog geen rondje van de zaak af. Dit was echt de laatste keer buena vista voor ons.

3,3
  30. Schiltje

Mooie ruimte, heerlijk eten en goede bediening

31. Het personeel was erg vriendelijk en attent! Over het eten waren wij minder enthousiast. Vooral veel en veel vlees. De spareribs vielen vanzelf van de botten, en de saus leek wel uit een pakje en had een sterke boullionsmaak. Je betaalt kwantiteit geen kwaliteit.
    Cijfer 5 van 10

32. Tijdens een weekendje weg hier spontaan besloten te eten en wij vonden het geweldig! Goede sfeer en uitstekend gegeten! We hebben het tapas menu van de kaart gedaan, een aanrader.

33. Bianca

34. Met een groep van 4 personen onbeperkt tapas gegeten. Eten was goed en ruim voldoende. Vanaf 4 personen kun je in eerste instantie niet zelf de tapas uitkiezen, maar word door de keuken bepaald wat er geserveerd wordt. Dat blijkt te maken te hebben met de capaciteit van de keuken. Ondanks dat werd ons een ruim assortiment aan tapasgerechten voorgezet. Je loopt natuurlijk in zo'n situatie wel het risico dat je dingen voorgeschoteld krijgt, die je niet lust. Puntje van kritiek is dat de kipfilet erg droog was.
    Bediening was vlot en prettig. We hebben genoten!

35. kuna 46 punten

Ik had gereserveerd via internet. We gingen op donderdagavond, dus dan zou er onbeperkt tapas zijn. We kregen netjes onze plaats aangewezen en kregen daarna de menukaart. Daar stond niets in over hoe het werkte met onbeperkt tapas, dus daar hebben we naar gevraagd. Toen zei de serveerster op een kattige manier: hebt u daarvoor gereserveerd. Nou dat stond er niet expliciet bij dat dat moest, dus nee. Maar we konden dan wel onbeperkt tapas krijgen. Toen kregen we prompt een andere kaart. Deze kaart zag er uit alsof iemand hem half had opgeknaagd, heel erg slordig. De tapas die er op stonden waren ook anders. Er werd ons uitgelegd dat we onbeperkt tapas konden bestellen, maar wel max 2 per persoon per ronde, de rondes zijn onbeperkt, maar tijd is 2,5 uur. Over het algemeen waren de tapas ok. Wel viel het op dat van de goedkopere dingen (brood met tomaat) er veel meer op het schaaltje lagen dan van de wat duurdere dingen. Ook was de regel dat voor niet opgegeten tapas je 2,50 moest betalen. Het eten was middelmatig. Vooral de dingen die klaargemaakt waren zoals de zalm en het vlees. Dingen die je rechtstreeks bij de supermarkt zou kunnen kopen waren wel lekker (zoals zongedroogde tomaatjes en knoflookbrood). Na de derde ronde hadden wij het idee dat het personeel vond dat het wel genoeg was zo, maar aangezien we de hele dag niet veel hadden gegeten, wilden we nog wel een ronde. De tijd tussen de rondes duurde steeds langer, maar ze vroegen wel steeds of we wat wilden drinken. Over het algemeen hadden we het gevoel dat we tweederangs gasten waren. Na het eten zaten we wel goed vol.

37. marjan bosch

Ontzettend gezellig, prima personeel, heerlijk gegeten. Zodra een tafel leeg was zat er alweer iemand anders dus wel reserveren.. maar echt een aanrader.

38. Ook wij hadden via vakantieveilingen.nl een bon gekocht. We zouden 6 tapas als voorgerechten krijgen. Hoofdgerecht zou moeten zijn zalm of varkenshaas. Toetje Grand Dessert. Helaas kregen we iets anders. 4 Tapas waaronder chips, brood, olijven en meloen/ham (had ik zelf kunnen maken). Hoofdgerecht was een schnitzel of pangasiusfilet (stuk goedkoper dan zalm of varkenshaas). Toetje was bolletje citroen ijs en klein stukje appeltaart (vind ik geen grand dessert). Teleurstelling dus helaas. Ik vond het wel lekker hoor maar het was niet wat we verwacht hadden. Jammer.

39. Gisterenavond daar gegeten via de bon van vakantieveilingen. Nou, in een woord super gegeten daar. En heel fijn en aardig personeel. Zeker voor herhaling vatbaar, het 3 gangen diner was top.

40. Een adresje opgezocht in Rijssen om te eten. Tapas dat leek ons wel wat. Je zit wel aan een wat drukke straat maar daar heb je toch niet echt last van. We hebben 5x besteld en het was allemaal even lekker. De bediening bleef even vriendelijk en ze hadden een prima biertje. La chouffe. Wat ons opviel dat het terras trekt als een magneet. Zo gauw er een tafeltje vrij komt is hij ook direct weer bezet. De eigenaar kwam zelfs nog even een praatje maken en kregen een drankje van de zaak aangeboden. Zeer aan te raden.

41. Zojuist gegeten bij Buena Vista, echt heeeerlijk! Ik ben zelf niet zo'n fan van tapas maar ik heb eerlijk waar heerlijk gegeten, we hadden een bon gewonnen via vakantie veilingen. We werden gewoon echt behandeld als gasten niet van hup hup volgende gang maar er werd ook tijd voor je genomen, de varkens haas en de zalm waren echt top! Heerlijk dessert gehad van ananas meloen druiven walnoot ijs slagroom en een heerlijke saus. Kort om top!

42. Via vakantie veilingen het 3 gangen menu gehad, het was echt super! De zalm was heerlijk, echt een aanrader! Bediening heel vriendelijk en attent, geven je de tijd, niet zo van eten op hup volgende gang. Ze vragen netjes of je de volgende gang al wil. Wij komen zeker nog eens terug!

43. Via vakantieveiling naar Buena Vista geweest. Heerlijk gegeten. Heel attent en vriendelijk personeel. Met rolstoel was de hoofdingang niet toegankelijk, maar dit werd goed opgelost via een andere ingang. Een aanrader om eens heen te gaan.

44. Gertruide

Van het weekend heerlijk wezen eten bij buena!
    Zowel de tapaskaart als menukaart waren zeer uitgebreid, waardoor we niet konden kiezen en dus heerlijke tapas gerechtjes als voorgerecht en als hoofdgerecht heerlijk stuk vlees, wat super leuk in een pannetje werd geserveerd!
    Personeel is erg gemotiveerd, enthousiast en gezellig en nemen de tijd voor je.

Heb een zeer gezellige avond gehad en kom zeker weer een keer terug! Echte aanrader!

45. Wij komen regelmatig bij Buenavista en vinden het elke keer weer 'buenísimo'. Gezellige informele ambiance. Wat heel erg bijdraagt aan de gezellige sfeer is de Spaanse muziek, die soms populair maar soms ook echt authentiek is. Het jonge personeel is heel erg gemotiveerd, spontaan, enthousiast en zeer service-gericht. Iets waar menig restaurant een voorbeeld aan kan nemen.. Een leuke bijkomstigheid is dat het personeel de namen van de gerechten die op de menukaart staan ook in goed Spaans kunnen uitspreken. Uitstekende Spaanse wijnen en een ruime keuze aan lekkere Spaanse tapas. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat ons betreft een absolute aanrader.

46. Hensepens

Bij toeval binnengelopen met 9 personen. Met hulp van 2 gasten die zo vriendelijk waren om plaats te maken kon een grote tafel gemaakt worden. Heerlijk eten. De kokkin had zich o.a. uitgeleefd op de paella en vegetarische fantasie van de chef. Klein smetje was het ontbreken van de bepaalde ingrediënten in de Caesar salade. Maar goed opgelost. En als het ijs gelijk met koffie kan worden gereserveerd dan 5 sterren.

47. Na een lange dag wandelen vermoeid neergestreken bij Buena Vista. Het was erg druk, maar we werden erg gastvrij ontvangen en werden snel geholpen.
    Onze keus ging naar het aanbevolen 3-gangen menu. De soep en de steak smaakten uitmuntend. We zijn helemaal verkwikt en verzadigd. Uitstekende bediening en goed georganiseerde zaak
    Een echte aanrader!

48. Vanavond wezen eten bij Bueana Vista en zeer aangenaam verrast. We hebben gekozen voor het maandmenu wat een uitstekende keuze bleek te zijn. Met name het voorgerecht werd creatief geserveerd. Prijs kwaliteit verhouding was prima. En ook de bediening was top. Jammer dat het bezoek aan dit restaurant tijdens een weekendje weg was, want als dit restaurant in de buurt lag, waren wij zeker vaste klanten.

49. We komen net terug van een bijzonder lekker diner bij BuenaVista. Een grote aanrader voor heerlijk eten en een zeer gezellige sfeer en zeker als er ook kinderen bij zijn zoals bij ons. Een van de kinderen wilde meteen ook voor haar verjaardag bespreken omdat het eten heerlijk was en er gezellig gespeeld kon worden onder begeleiding en er een hele leuke verrassing was voor de jarige. Al met al een grote aanrader waar we zeker nog eens weer naar toe gaan.

50. Deze week een 4 gangen menu gehad bij Buena Vista via vakantieveilingen. Totaal niets van te merken. Je wordt er behandeld als een echte gast.

Geweldig. Leuk personeel. Gezellige sfeer. Eten zeer goed. Fijne smaak. Je kunt de tijd nemen. Je wordt niet zoals eigen andere ervaringen bij andere zaken snel afgeraffeld. Je bent hier een avondje uit.

Zeker een aanrader. Wij gaan zeker terug naar deze zaak.

51. Mijn ouders hebben genoten van een heerlijk steak en mijn vrouw en ik hebben tapas gehad. Het restaurant ziet er erg mooi en sfeervol uit. Top zaak, een echte aanrader voor Rijssen en omgeving.

52. Lekker gegeten bij Buena Vista. Erg aardig personeel. Het restaurant ziet er gezellig uit.

53. Met bon van vakantieveiling er naar toe. Tapas was een aanfluiting, gewoon wat blaadjes sla en wat olijfjes en feta kaas erop, de andere hap sla met in stukjes gesneden kipbeleg echt een aanfluiting, mag geen tapas heten. Kon maar kiezen uit 2 menu's, varkenshaas of zalm, varkenshaas iets aangebrand en zalm kan er mee door. Toetje net als vorige reactie bolletjes ijs met een stuk tompoes. Restaurant ziet er mooi uit maar een goed restaurant is meer dan een mooi interrieur, misschien ook een nieuwe kok aannemen. Nooit meer voor ons.

54. Vandaag via vakantieveilingen wezen eten bij dit restaurant, helaas voelde wij ons toch een beetje tweederangs klanten. Bij de veiling stond het volgende aangeboden:

3-gangenkeuzemenu
    Gefrituurde inktvis reepjes
    Zalmstukjes met citrusdressing
    Champignons gevuld met tapenade
    Groente loempiaatjes
    Tortillachips met guacamole gegratineerd met kaas
    (bovenstaande zijn voorbeelden van mogelijke tapas)
    ****
    Gebakken zalm
    Gegrilde varkenshaas
    ****
    Grand dessert

Het hoofdgerecht wordt geserveerd met bijpassende garnituren. De tapasproeverij bestaat uit 6 gerechtjes. De tapasproeverij en het grand desert worden samengesteld door de chef-kok.

De tapas als voorgerecht bestonden uit, een bakje nachos, paar plakjes stokbrood, plakjes gerookte kip, plakjes koude chorizo, zalmwraps en een sandwich met iets waarvan wij niet weten wat het was, de sandwiches smaakte nergens naar. Wat word geveild op vakantieveilingen is helaas behoorlijk misleidend.

Als hoofdgerecht hadden wij beide varkenshaas, vlees was niks op aan te merken. Patatjes welke erbij zaten waren niet goed door gebakken en de sla was erg simpel.

Nagerecht, het grand dessert, was een bordje waarom een bolletje vanille ijs, een bolletje aardbei ijs, 2 kleine tompoesjes en 2 toefjes slagroom wat we dus met ons tweeën moesten delen.

Al met al heel teleurstellend, dit achteraf ook kenbaar gemaakt maar de bediening draaide er een beetje omheen.

Helaas geen 2e keer voor ons

55. Een restaurant bon gekregen, zodoende hier terecht gekomen. Moderne uitstraling en lekker eten ( wij hadden de mixed grill). Een aanrader!

56. Met 5 personen hier wezen eten met een vakantieveilingbon. Ontvangst met heerlijk stokbrood (Turks brood?) en nacho's. Eerder in dit restaurant nacho's met gesmolten kaas gehad, nu was het helaas een schaaltje dorritochips met currysaus, niet echt culinair. Voorgerecht tapas was lekker, maar standaard. Hoofdgerecht zalm of varkenshaas prima in orde, met heerlijke aardappeltjes en rauwkost. Helaas was men 1 hoofdgerecht vergeten maar dit werd later keurig gecompenseerd door ons allemaal een gratis kopje koffie of thee aan te bieden. Nagerecht beetje een aanfluiting. Met z'n vijfen 8 bolletjes ijs van 2 borden aflepelen vind ik nu niet bepaald een grand dessert, jammer. Algehele indruk : prima avond gehad, lekker gegeten.

57. Stukje aan het wandelen in Nijverdal, en onderweg terug naar Hengelo even wat eten. Dus even op eet.nu kijken voor een goed restaurant in de buurt. Vond de score redelijk, en wij hadden met zn drieën zin in vlees dus op de gok naar Buena Vista.

Nou dat was een goede gok en een schot in de roos! 3x een vlees gerecht en eerlijk waar, voortreffelijk klaar gemaakt top product. De bediening erg vriendelijk en behulpvol, maar die hadden dan ook alle tijd omdat het vroeg en dus rustig was. Nog een keer terug komen tijdens spitsuur maar ik vermoed dat het dan ook voldoet.

Waar ik persoonlijk erg vrolijk van word zijn dessert met liefde en aandacht gemaakt, en dat was ook prima in orde.
    Daarbij met de goede uitstraling van het restaurant gaan we hier zeker nog eens terugkomen voor een gezellige avond, zonder op doorreis te zijn.

Denk dat de gemiddelde score veel te laag is, vandaar dat ik ook even post

58. Wij hebben hier met z'n vieren gegeten en hebben een zeer geslaagde avond gehad. Het restaurant heeft een frisse uitstraling. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De gerechten smaakten zoals we ze kennen van onze vakantie in Cuba en in vergelijking met andere restaurants is Buenavista authentieker en origineler. Alles was heerlijk vers bereidt, dat was te proeven. Zo'n lage prijs voor de goede kwaliteit van het eten, echt super.

59. Het eten is goed... veel keuze. Personeel vriendelijk en een goede bediening. Prijs en kwaliteit goed op elkaar afgestemd. We zijn er al vaker geweest en komen zeker nog eens terug!

60. Erik Sanders

Goed gegeten met wat zakenrelaties. Super service en een heerlijke sfeer. Wij gaan zeker vaker komen.

61. Eerste keer zeer goed gegeten, kon toeval zijn, dus dezelfde week nog een keer geweest, maar echt.... de beste steaks! Ook de bijgerechten waren uitstekend. Het was even puzzelen met de kaart maar dat heeft ook wel z'n charmes Erg aardige bediening, fijne sfeer, goede prijs_kwaliteit verhouding. Dit wordt onze vaste stek, onze complimenten aan het personeel. Echt een aanrader!

62. Vorige week hier voor de 4e keer gegeten nu met 6 vrienden erbij. Een aantal vrienden hebben van de kaart besteld, ik heb voor tapas gekozen. Heerlijk gegeten en ruim voldoende. Na de tijd nog lekker wezen borrelen met de groep. Heerlijke Mojito's gehad. Het leuke is dat je hier een typische vakantiegevoel aan overhoud. Qua bediening ook goed, altijd leuk als ze interesse tonen en lekker vlot zijn.

63. Marie-José

Ook op vakantie in Rijssen en onbeperkt tapas eten leek ons wel iets. We kregen eerst brood met tortilla chips vooraf en toe konden we eindeloos wachten. Eindelijk kregen we de eerste ronde en na lang wachten de volgende. Het eten zelf was smakeloos, fantasieloos en flauw. Ossehaaspuntjes waren superdroog geen sausje of garnituurtje zalm precies zo, pasteitjes waren op. Op de kaart geen salade of groente te bekennen. Jammer want we zijn het tapas eten heel anders gewend.

64. Vorige week waren wij op vakantie in Rijssen. Nadat we fietstocht hadden gedaan bleef het beeld van het terras maar terugkomen in ons gesprek. Mooi gemaakt van steigerhout,overdekt met heaters en gas kachels. Maar we bleven twijfelen. Dag later weer fietsen en zat het terras weer vol toen zijn wij ook maar gegaan. Lekkere tapas gehad en prima service. Toen wij moesten afrekenen bleek er een actie te zijn onbeperkt tapas eten voor 14,75 pp nou dat scheelde ons al gauw 20 euro! Maar zeer netjes dat het zelf werd aangegeven! Ja wij als toeristen komen zeker weer naar Rijssen met haar gastvrije inwoners! Tip neem de ossehaaspuntjes, gambas en mosselen echt lekker!!

65. Woensdagavond wezen eten, aangetrokken door het onbeperkt tapas arrangement. De zaak oogt mooi en fris.
    De kaart is ruim, er is voldoende keuze uit vlees, vis of vegetarische tapas, meer dan op de website staat aangegeven.
    Nadat we stokbrood met tapenade en de tortilla chips als opwarmer gekregen hadden konden we per persoon 2 tapas gerechten per ronde kiezen.
    De porties zijn ruim, goed op smaak en gevarieerd, en worden geserveerd in een wit bakje met onder de tapas sla en rauwkost.
    Dit vonden we een minpuntje, dit werd vaak niet opgegeten omdat we na verloop van tijd daar wel genoeg van hadden gehad.
    De bediening is goed, drankjes normale prijzen, en de tapas bleven komen zo vaak als we wilden. We hadden absoluut niet het gevoel weggekeken te worden wanneer we nog een keer een ronde bestelden.
    Kortom, een aanrader!

66. Een tot restaurant omgebouwd cafe. Op zaterdagavond is het meer een cafe met bijbehorend lawaai. Gasten met name jongeren. Eten niet goed genoeg voor de €45 p.p. die we moesten betalen. Burrito vooraf was lauw, ze waren 1 gerecht vergeten te bereiden, gerechten niet vers bereid, weinig verfijnde smaken. De porties zijn wel groot. De zaak is mooi ingericht strak en sfeervol.

5,3