1305811990 77
1424200355 78
1480820877 78
1521999439 78

1. Fam. Smits

De verzorging was prima en het eten goed, alleen jammer dat we als groep maar alleen waren. Dat geeft iets minder sfeer, verder was het zeer goed.

Groetjes en tot de volgende keer

fam. Smits

2. S. van den Broek

Lekker gegeten en gebowld met het steengril arrangement van €25,-
    Het grillen viel zeker niet tegen, de soep was heerlijk en het vlees van goede kwaliteit.
    Alles ging vlot en het personeel was heel vriendelijk.
    Ook moet ik zeggen dat de rode huiswijn zeker niet verkeerd was.
    Het bowlen was ook zeer leuk. We kregen zelfs een shotje elke keer als we een strike gooide met een rode kegel in het midden. De muziek was goed afgestemd op de gasten en het zorgde voor een erg goede sfeer

Al met al was het een hele gezellige avond en zeker voor herhaling vatbaar maar dan gaan we van de kaart eten want het keuze menu van 23.50 zag er ook goed uit

3. We hadden een menu via "sweat deal", een keuze uit voor-hoofd en nagerecht uit 3. Flexibele houding van bediening en kok om hiervan af te wijken vanwege een voorkeur voor vis. De porties waren royaal en lekker. Frisse uitstraling van het interieur. Nette bediening. Kortom: een goede waardering !!

4. Wij zijn met 10 man daar vanavond gaan eten.
    Bediening was leuk en goed, ondanks dat het drukker was dan ze gedacht hadden is het goed gegaan.
    1 wilde vegetarisch en dat kon in overleg ook.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Vrijdag 16-12-2011 ons bedrijfsfeest gevierd bij The Happening.
    Deze avond is tot een groot succes geworden.
    De zaal, vloer en podium waren zeer geschikt voor onze groep van bijna 300 personen.
    Ook de bediening was vlot en ruim voldoende aanwezig.
    De avond is van meer dan voldoende hapjes en drankjes
    voorzien.
    Alle wensen en afspraken zijn ruimschoots vervuld en nagekomen.
    Ramon, Isabella en jullie team ga zo door en wij komen zeker nog een keer terug.

Bedankt namens De Tigchelaar Groep

6. Afgelopen zaterdag wezen eten van de plaat. De friet stond al op tafel en de plaat moest nog aan, lukte niet. De serveerster heeft t meegenomen en kwam terug met een andere plaat en heeft die toen aangedaan maar wat gebeurde er. Ze stond gebogen over de tafel en ja hoor ze hing met haar haar in de schaal met friet. Niet echt fris.
    Aan de ene tafel kregen ze wel uitleg over de saladebar, aan de andere niet. Geen echte aanrader

7. Met de familie, 18 personen een gezellige avond uit.
    Na wat strubbelingen op de bowlingbaan, goed opgelosd, Een andere baan. Alleen heel lang moeten wachten op het drinken. Jullie zouden beter ingespeelt moeten zijn en een snellere service. We begonnen met steengrillen, lekkere soep en daarna goed vlees, maar wat moesten we weer lang wachten op de frites en de drankjes. Er was genoeg personeel, maar deze waren helaas niet op elkaar ingespeeld.
    Jammer!

8. Wij hebben lekker gegeten bij the Happening. Eerst een uur gebowld, wel met een storing tijdens het bowlen. Voor de kinderen zou een speelhoekje nog een idee zijn. Een leuke avond hier gehad.

9. Om maar meteen met de deur in huis te vallen komen hier de recensies voor jullie restaurant en partycentrum beste Happeningers! Wij wilen toch even kwijt dat wij er tijdens het vieren van een tweetal verjaardagsfeestjes behoorlijk zijn verwend. We hebben leuk gebowled, lekker en veel gedronken en alles verliep zoals wij het ons hadden voorgesteld en afgesproken. Chapeau! Tijdens ons gezamelijk dineetje (steengrill) hebben we lekker gevariereerd gegeten en veel gedronken voor een betaalbare prijs. De service was attent en vriendelijk en de sfeer was geweldig, gezelligheid ten top! Kortom wij hebben een bijzonder geslaagd en sfeervol feestje gehad daar in Rijsbergen. Dus ja, ook al zijn we kritisch van nature....kunnen we nog een keer heel de tent afhuren?

10. Met een groep van 22 man fijn gebowld en daarna steengrillen.

We zijn hier al enkele keren geweest, naar volle tevredenheid en weer merkten we verbeteringen en uitbreidingen op.

De saladebar was ruim gevuld met 6 sauzen en diverse salades waaronder vleessalade en een hele lekkere frisse pastasalade met lekkere gerookte zalm en tonijn en ook diverse grillgroenten.

Het geheel was zeer netjes verzorgd en het personeel is er heel vriendelijk. 6 man deden de Mediterraanse steengrill en de rest de gewone steengrill.
    Bij de mediterrane grill zit ook heerlijke voorbereide zalm, witvis en gamba's. Zag er heerlijk uit en smaakte ook voortreffelijk.
    Ogen dicht en je waant je aan de Middellandse zee.

De " gewone steengrill " was ook voortreffelijk verzorgd en vlees, meer als voldoende, ook heel lekker.

Er werden 4 complete borden vlees bijbesteld, geen probleem, geen extra kosten.

Het ijsje na ging er nog maar net in en een dikke vette pluim voor de tiramisu, die was super!

Gewoon toppie, ga zo door en tot heel gauw, waarschijnlijk al met moederdag.

Piet en Annie.

11. Wij hebben daar met een vrij grote groep gegeten.

Alle gerechten smaakten uitstekend.

Jammer was dat een andere groep wat luidruchtig was.

Verder hebben we erg genoten van alles.

En vriendelijk personeel.

We komen zeker terug.

12. Namens de groep van V.V.I.

Wij als groep van 80 personen hebben een geweldig gezellige middag gehad met allerlei spellen en een paar uur bowlen.

Bediening uitstekend en best wel vriendelijk. Maar toen het diner met 80 personen. Dat was kwalitatief goed. Maar daarmee is ook alles gezegd. Ze moeten nog heel veel leren. Kunnen zulke groepen nog niet aan. Doe er wat aan, het allerbeste en tot ziens.

13. Dat viel niet mee. Eerst bowlen, maar regelmatig storing met de ballen. En je wil niet zeurderig overkomen, maar als je het voor de 4e keer moet vragen of ze willen gaan kijken...

Het eten daarna begon goed. Een lekker voorgerecht. Het hoofdgerecht daarentegen was echt niet lekker. Gamba's, uit de diepvries, in een tomatenpuree saus met courgette. Echt niet lekker. En de salade? Die moesten we uit de saladebar halen. Op zich mooie zaak, maar erg luidruchtig. En dan nog een klapdeur die open bleef staan, waardoor er lekker frisse (koude) lucht binnen kwam. Nee, wij komen er niet meer. We zullen wel niet tot de doelgroep behoren...

14. A.L. van der Wiel

Met een aantal mensen wilden we gezellig op zaterdag gaan bowlen. Bij aanvang stond de eigen muziek al hard, nou ja. Echter om 21:00 uur begint er karaoke muziek te draaien. Slechts 2 man voelde zich geroepen om te karaoken. Voor de rest van de aanwezigen was iedere communicatie onmogelijk door het snoeiharde volume. Toen ik daar een gebaar over maakte naar de begeleider werd een afwijzend gebaar gemaakt. Toen onze groep duidelijk met de vingers in de oren ging zitten werd daar ook geen acht op geslagen. Als ik disco of karaoke wil dan zoek ik dat wel zelf op. Dit was een ramp eerste klas. Van gezellig een avondje uit en lekker buurten is geen sprake geweest. We zijn dan ook veel eerder dan gepland afgedropen. Bowlen prima, maar op zaterdagavond nooit meer.

15. Zeer lekker gegeten daar.

Vooral de grote verse spareribs waren erg lekker evenals de sate.

Bediening was erg netjes en vriendelijk en het eten was er vrij snel. Nix tekort gekomen bij the Happening.

Wij zullen er zeker nog een keer gaan eten.

16. Wij hebben er redelijk gegeten, niets bijzonders.

Prijskwaliteit verhouding was redelijk.

Het personeel is erg vriendelijk.

17. Ik kom af en toe met mijn familie naar the Happening. En vind het daar super! De bediening is heel leuk en gezellig. Het eten is echt heel lekker en goed verzorgd. Ik raad dan ook iedereen aan om naar the Happening te gaan. Om lekker te eten of te bowlen, of een hele leuke avond te hebben.

Mijn familie en ik vinden het in ieder geval super leuk daar.

Gr Chris.

18. We werden zeer vriendelijk ontvangen.

De bediening was zeer goed.

Alles was zeer netjes.

19. Zouden gezellig uit eten gaan met de hele familie op onze trouwdag. Eén persoon in de bediening en omdat alles zo lang duurde ook maar één in de keuken denken wij. Het begon heel gezellig en het voorgerecht was ook prima (waren allemaal koude voorgerechten, kun je niet veel aan fout doen). Hoofdgerecht stelde niets voor. Het was koud, werd alleen een beetje ratatouille en veel te grote gebakken aardappelen bij geserveerd. Niet eens lekkere sla en verse groente, voor 25 euro kan dit gewoon niet. De jongen had het veel te druk alleen, hij kan er niets aan doen. We hebben ook meer dan een uur moeten wachten voor het hoofdgerecht kwam.
    We komen hier dan ook nooit meer.

20. Ben Vriends

Toen we hier aankwamen werden we hartelijk ontvangen door de gastvrouw. De bediening snapt goed hoe ze een klant een gezellige middag bezorgen en ook tijdens het bowlen waren eventuele kleine problemen snel verholpen. Kortom een topservice en we gaan zeker nog een keer terug.

21. Sinterklaasfeest gevierd tijdens een partijtje bowling met de hele familie. Gezellig geborreld en gebowld.

Daarna met z'n allen naar het restaurant.

De volwassenen a la carte, de kids een menu.

Vlees en vis, gewoon fantastisch, iedereen bommetje rond en heeeel dik tevreden.

Bediening was geweldig goed en heel vriendelijk. Ambiance perfect.

De koks hebben ons geweldig verwend.

Al met al, prima restaurant.

Voor iedereen een aanrader!

Tot gauw.

22. Zondag voor het eerst naar Happening geweest.

Gezellig gebowld en geborreld.

Vervolgens hapje gegeten in het nieuwe restaurant.

Heeeeeeeerlijke carpaccio gegeten en als hoofd 'n biefstukje.

Was lekker en het duurde niet lang voor we ons eten hadden.

Goede bediening en mooie zaak.

Zeker tot de volgende keer!

Samantha.

23. Wij waren ook verrast. Maar dan door de slechte kwaliteit van de bediening en het eten. Een half uur moeten wachten op bestelde consumpties, keuze uit 2 hoofdgerechten die bijna hetzelfde waren (veel te veel tomatensaus). WC's niet schoon, gastendoekjes op. En als je vraagt om nieuwe duurt dat een kwartier (dan zijn m'n handen inmiddels wel droog!).

Geen barpersoneel bij de bowlingbaan, konden dus ook niets drinken.

Nee, wij werden niet happy van the Happening.

24. We zijn aangenaam verrast hier. De bediening was goed, attent en uitermate vriendelijk. Ook het eten liet niet lang op zich wachten. Zelden zo heerlijk getafeld en gedronken in een heerlijk ongedwongen warm sfeertje. Ook de rekening kwam in een keurig doosje en stemde ons tevreden. Dank jullie wel! En zeker tot een volgende keer.