Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijsbergen verdeeld zijn.

1. Deborah Stam

Slechte zaak, personeel niet klantvriendelijk. Eten is zwart en verkoold. Nooit meer voor mij

2. Internationaal Rijsbergen

Heerlijk gegeten! Super veel keuze uit vis, vlees, sushi en toetjes. Voor herhaling vatbaar.

3. Het concept is een 3 gangen menu van 50€ of een luxe variant van 65€. Deze laatste hebben we met onze tafel van 4 gekozen. Bij de eerste gang kwamen er een carpaccio, pannetje mosselen met pastis/venkel saus en stukjes quiche met daarbovenop ham. De mosselen heb ik niet gegeten want lust ik niet maar de andere twee gerechten waren best goed, waarbij de quiche te zacht van structuur was. Als hoofdgerecht rundvlees, aardappel/kaas gratin en een micro tacootje. Deze laatste was goed geweest als amuse want een rare combinatie met de andere twee gerechten. De gratin was bijna niet warm meer en het vlees lekker maar erg basic. Verder geen groenten, of desnoods wat salade ofzo. Als nagerecht een basilicum limoen ijssoepje, tonkabonenijs en mokka mousse (?) met slagroom. Smaak ook ok. Ik drink geen alcohol dus heb geen wijnen geproefd.
    Al met al een hele slechte prijs-kwaliteit verhouding. We hebben niet kunnen ontdekken wat deze variant nu “luxe” maakte in vergelijking met het menu van 50€. De meeste gerechten waren van te voren bereid wat te merken was aan de structuur en temperatuur.
    Het restaurant staat te vol met tafels, waardoor onze tafel ingeklemd stond tussen de andere tafels. Bij binnenkomst of tussendoor geen amuse of iets dergelijks, wat bij een driegangenmenu van 65€ echt wel verwacht mag worden.
    Hoewel de bediening erg haar best deed, hadden ze het duidelijk niet in de hand. We hebben echt paar keer uitdrukkelijk wat te drinken moeten bestellen want dit werd na 1 keer niet meer aan ons gevraagd. Geen gastvrij, welkom gevoel.
    Dat er in de keuken met de elektriciteit iets mis was en de bestellingen heel lang op zich lieten wachten, dat nemen we ze niet kwalijk, dat is overmacht.
    Al met al met een rekening van 341€ voor vier personen niet aan te raden voor hetgeen geboden wordt.

5,1
  4. Nederlands Rijsbergen

Eten was goed. Bediening vriendelijk maar te onervaren en onvoldoende begeleid. Lang moeten wachten op een tweede glas drinken en ook op de desert kaart.

5. Jeannine Timmermans

Super lekker gegeten. Zeer vriendelijke dame.

6. Ad van Loon

De keuze voor het menu was een schot in de roos. Per "gang" werden 3 gerechtjes geserveerd. Leuke combinaties en heerlijk van smaak. Bij deze formule komt het genieten van alle gerechtjes ten volle uit. Kwaliteit van bereiding was hoog. Bij behorende wijnen naar keuze. Voor herhaling vatbaar.

7. Internationaal Rijsbergen

Lambrechts frank

Pizza smaakte vreemd en de man die de kreeft klaarmaakte was nors en zeer onvriendelijk.

8. Internationaal Rijsbergen

Medio mei 2023 waren wij bij Tafelen te Rijsbergen geweest.
    Eten en drinken waren prima, niets mis mee.
    Sfeer? Tja als je naar een van de vreetschuren gaat dan weet je dat het heel druk is, wel logisch dat het rumoerig is.
    Als je wat rustiger en beter sfeer wil hebben, ga dan naar een gerenommeerd restaurant, daar betaal je ook voor.
    Als je top kwaliteit en beste service wil hebben, dan moet je ervoor betalen.
    Dus niet zeuren over de sfeer of lawaaierig.
    Voor 40euro onbeperkt eten en drinken is zeker NIET duur! Verwacht dan ook geen top kwaliteit en top service!

9. Nederlands Rijsbergen

Vakantie voor Iedereen

Onze groep mensen van 50 personen hebben hier een heerlijke bbq gehad. Alles was perfect geregeld en was heerlijk. De bediening was uitstekend. En de prijs Ja dat was voor ons geweldig wat zij aan ons gedacht hebben was in een woord geweldig. FLORE BEDANKT.

10. Nederlands Rijsbergen

Heerlijk gegeten en gedronken op het mooie terras. Bediening is super vriendelijk. Gaan zeker vaker een bezoek brengen.

11. Nederlands Rijsbergen

gina verhaeren

Het eten is er heerlijk. De bediening is erg vriendelijk.
    Met Pasen een brunch gehad goed geregeld en erg lekker.
    Leuk restaurant om zeker een keer terug naar toe te gaan.

12. Nederlands Rijsbergen

Huguette

Vertaal van English naar Nederlands

At the moment stil waiting for 100 minutes😡

13. Internationaal Rijsbergen

Karoline

Gegeten met 5, alles wat van plaat, wok af kwam was taai, te lang gebakken, geen smaak, niks gekruid en zelfs de woksauzen waren smakeloos. De koude vis was waterig, smaakloos.
    Sfeer was door veel gillende kinderen erg rumoerig, wellicht kinderen bij elkaar zetten? De koks waren min of meer sjagarijnig. Al met al slechte ervaring, slecht eten, sfeer slecht.
    Niet voor herhaling vatbaar.

1,2
  14. We hebben weer een hele sfeervolle kerstmiddag gehad.
    Het eten was lekker.
    Alles werd mooi opgediend.
    Jammer dat het de laatste keer is.

Klein minpuntje we zaten in de serre er daar was geregeld ergens koude trek.

15. Marlies en Kees Daamen

Zoals altijd heerlijk gegeten.
    Helaas was het de laatste keer.
    De eigenaren gaan verhuizen naar Frankrijk en daar lekker samen genieten.

16. Super lekkere ervaring, keer op keer, alles kan alles mag en ze staan voor je klaar!

17. louis& corrie

Het was gewoon erg lekker en gezellig en leuke bediening

18. Joke Joosen

Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en goede prijs/kwaliteit verhouding

19. Gerrit GAH baron van COEVERDEN

Precies zoals je mag verwachten in een goed restaurant in een perfecte sfeer, in een heel erg leuk dorp!

20. J van Gurp

Met 2 wezen eten bij De Tijd. In het verleden ben ik hier al vaker geweest en het is er echt tijdloos, want de (gezellige, bruine) sfeer was er nog een zo'n beetje hetzelfde als ik me herinner. Evenals de stijl en het interieur en de kwaliteit dus het restaurant doet haar naam eer aan!
    Het was er gezellig, niet te druk maar gezellig druk en we hebben goed gegeten!
    De service was ook goed, alleen kwam degene die ons hielp wel wat gehaast over soms en dat terwijl het niet eens vol zat. (Dit zou ook enthousiasme kunnen zijn natuurlijk) de kunde, kennis en vriendelijkheid van de betreffende persoon was wel prima hoor verder.
    De prijs kwaliteit/verhouding was ook dik in orde.
    Na een kleine 2 uur gingen we dan ook weer voldaan richting huis.
    We komen hier zeker nog eens terug in de toekomst!

21. Jacqueline

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.

22. Nijnatten

Het eten was heerlijk. De bediening heel goed. Vriendelijk personeel.

23. ad van der Linden

Eten en drinken van uitstekende kwalieteit en de bediening we waren heel tevreden.
    Vrgr ad v.d. linden.

24. Weer ouderwets lekker en gezellig. Altijd weer een feestje om naar toe te gaan. Prima kwaliteit prijs verhouding. En ontzettend vriendelijk personeel!

25. Toen we binnenkwamen dat ik dat er ‘n bingo avond aan de gang was. Eten was gewoon, gewoon goed, lekker, personeel erg aardig.
    Interieur erg gedateerd, 70tiger jaren.
    Heeft niet de vintage stijl. Kleine investering zou wonderen doen.

26. De mensen van De Tijd verrassen ons altijd weer met hun frisse ideeën. Leuke bediening, leuke compositie op ons bord en het smaakte perfect.

27. Fam. van Aert

We hebben gezellig met de familie goed gegeten en de sfeer was goed. De bediening had het erg druk, maar dat kon de pret niet drukken. Ze waren erg vriendelijk!

28. We hebben hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook zeer vriendelijk

29. k. jongenelis

Heb er weleens beter gegeten en de bediening was na 9 uur ook matig, ben ik niet gewend van De Tijd, heel jammer

3,5
  30. Goede maaltijd. Vlees en garnalen op de goede manier bereid. Ontspannen sfeer. Goede service, De tafel werd meteen gewijzigd voor mijn nichtje die in een rolstoel zit. Wij hadden vergeten aan te geven dat dat het geval was. Prima prijs/kwaliteit.