Nieuwste foto's in Rijs

Laatste updates in Rijs

1. Marleen van de Wijdeven's profielfoto
    Marleen van de Wijdeven heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Marleen van de Wijdeven

Het was een fantastische ervaring om deze
    B&B te hebben uitgeprobeerd. Gastvrijheid was zo geweldig TOP warme sfeer.
    Kortom mensen die dit met geweldige passie uitvoeren. Echte aanrader!l

2. Nicolette's profielfoto
    Nicolette heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Nicolette

Rijsterbosch heeft nieuwe eigenaren: heel aardige mensen, gezellig terras met zon en schaduw, vlotte bediening. De kaart is nog een beetje klein maar alles is vers en lekker.

3. Jorritsma's profielfoto
    Jorritsma heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Nieuwe eigenaars die zéér gastvrij zijn.
    Lekker eten in een gezellige sfeer!

4. Philippe Meiresonne's profielfoto
    Philippe Meiresonne heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Philippe Meiresonne

Nieuwe eigenaars dus vorige reviews zijn niet meer geldig.
    Zeer leuk en ambitieus koppel, met aandacht voor klantenservice ! Niets was teveel gevraagd.

Zeer lekkere keuken in de B&B. Mooie ruime kamers.

Wij hadden het weekend-arrangement valentijn gereserveerd in de beuken kamer. Ze gaven een goede uitleg van wat er in de buurt te zien was. Ligging aan het bos is zeer rustig. Ook prachtig en statig gebouw.

Wij komen ZEKER terug !

Nieuwe uitbaters vanaf 1 maart ‘23 🥳

7. Peter Dijkstra's profielfoto
    Peter Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Peter Dijkstra

Nadat er onduidelijkheid was ontstaan over hetgeen er besteld was en datgene wat werd geserveerd kwam de keukenprinses uit de keuken om ons terecht te wijzen dat zij exact datgene had gebakken wat er door de meisjes van de bediening was doorgegeven. Dat was echter niet het probleem, tussen bestelling en opschrijven was het al misgegaan. De eigenaar pakte vervolgens de onjuiste pannenkoek met de mededeling dat ze wel een nieuwe konden maken maar dat dat een tijd ging duren. Toen de pannenkoek eindelijk werd geserveerd was het een droge pannenkoek met de ingredienten er los opgegooid. Als afsluiter werd vervolgens de extra gebakken pannenkoek ook nog in rekening gebracht. Toen de man hierop werd aangesproken werd hij nog kwaad ook. Wat een leuke middag moest zijn werd een vervelende ervaring door deze incompetente horeca-ondernemers.

1,4
  8. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

We dachten hier even lekker wat te gaan eten en drinken maar het was een grote teleurstelling. Het meisje in de bediening was vriendelijk maar de eigenaar was vreselijk onbeschoft en totaal niet klantvriendelijk. In mijn ogen is het een gefrustreerd mannetje en wordt het tijd dat hij stopt met die tent. Wij zeiden heel normaal dat het wel heel lang duurde voor het bestelde eten kwam maar het was allemaal niet waar en we moesten niet zeuren. Toen het uiteindelijk kwam werd het er neergezet met de opmerking "zo, uw pannenkoek is er nu al" WAT EEN…
    ik ben er nu nog pissig over!

1,4
  9. Peet's profielfoto
    Peet heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Wat was dít slecht. Na 3 kwartier te hebben gewacht vraagt mijn tafelgenoot waar de pabnenkoek(!) bllijft eb wordt dan op zo'n ongelooflijke minachtende wijze van repliek gediend. Wij geven daarop aan dat we door hen vergeten zijn maar nee, we werden de mond gesnoerd. Na nog eens 10 minuten kwam een lachertje van een pannenkoek, waarvan je er 20 in 10 minuten bakt, due met een sarcastische opmerking op tafel werd gekwakt. Toen we daarop nog eens reageerden kregen we een snauw en liep deze arrogante meneer met nul gevoel voor wat voor gastvrijheid dan ook weg. Wat een ongelooflijk schofterige wanvertoning. Er staat een bord bij de ingang ' personeel gezocht'. Ik zou beginnen met een andere gastheer.

2,2
  10. Marjo's profielfoto
    Marjo heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Jans

Wij kwamen aan na een flink dagje fietsen
    Behoefte aan een plekje binnenshuis, een douche, even rust en een bordje warm eten. Het was er allemaal, maar van hoog niveau. Diner (3-gangen halfpension) was heerlijk. Kwalitatief heel goed (vers), bereidingswijze duidelijk boven standaardniveau evenals opmaak. Klap op de vuurpijl de Friese witte wijn. Bediening ook adequaat en attent zonder opdringerig te zijn. We hebben genoten.

11. Geeske's profielfoto
    Geeske heeft gereageerd op een recensie van Hotel Restaurant Jans
    Geeske
    Van restaurant

Ontzettend bedankt voor deze mooie recensie! Ook namens chef-kok Marco Brouwers.
    Groet, Geeske

12. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Jans

De-li-cious! Om je vingers bij af te likken, werkelijk waar! Originele en gevarieerde gerechten op de kaart en je kunt zien dat er veel tijd, zorg en aandacht aan de presentatie wordt besteed. De kwaliteit en smaak zijn ook nog eens voortreffelijk, wat mij betreft een absolute sensatie voor de smaakpapillen. Ik had gekozen voor de in tomaat gestoofde linzen met houlimi & een dessert van ijs en mandarijnenbaverois. Ik zeg oeh, aah, jaaah, culinair orgasme!
    Dus hele dikke complimenten voor de kok hier, vakmanschap!
    Als ik dan toch een punt van kritiek zou moeten noemen dan is het dat het te snel op was. Maar daar was alleen ikzelf debet aan. Gelukkig hebben we de foto's nog!

13. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

De eigenaresse was in gesprek en liet ons rustig staan wachten. We vroegen eenmaal aan tafel of men oranjekoek had bij de koffie. Reactie eigenaresse: "nee natuurlijk niet, dat eten we hier in Friesland niet". Weer wat geleerd. "Weet u waar de wc is?" "Ja ik wel" sprak ze zonder een lach. De tafel naast ons kreeg van de eigenaar een stevig lesje Corona-regels. Toen mijn vrouw binnen wilde betalen zat de eigenaar te eten. Zonder te stoppen begon hij om zijn vrouw te roepen. De koffie en ander gebak waren prima, maar je krijgt niet het gevoel dat bezoek op prijs gesteld wordt.

14. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

We kwamen er gisteren voor de 2de keer voor een sorbet. We waren óók van plan om er a.s. vrijdag pannenkoeken te gaan eten. 'We waren van plan' maar de bediening is chagrijnig (vooral de vader en z'n zoon) niet in voor een grapje. Het enthousiasme straalt er van af... Not. De Sorbets waren goed, dat wel. Alleen er hangt geen sfeer. Nu gaan we naar de concurrent, betere recensies dan hier.

5,9
  15. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Geen goede ervaring en we komen hier ook nooit weer. Locatie is prachtig. Eigenaar is niet vriendelijk. Voelde me erg ongemakkelijk. Hij is onbeschoft, niet gastvriendelijk.
    Andere negatieve recensies hieronder kan ik helemaal begrijpen.
    Heel jammer van zo’n prachtig plekje.

16. Brumi's profielfoto
    Brumi heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Blijf hier weg!! Eigenaar en echtgenote en bediening zijn onbeschoft tegen hun gasten. Schromen niet om gasten uit te schelden als er iets gevraagd wordt. Daarna heeft eigenaar een dame fysiek aangevallen en zo ernstig bedreigd dat een vd andere gasten op t terras er tussen moest springen om de doorgedraaide eigenaar bij dame weg te halen. En dan leugens tegen de politie. Dus zie ook andere reviews en ga ergens anders heen voor gezelligheid en smakelijke gerechten.

17. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Pannenkoeken zoals je ze zelf thuis ook zou maken. Klein en absoluut niet bijzonder.

De zaak sluit om 19:00. Gisteren hebben we er gegeten om 18:00 uur en je bent ook echt binnen een uurtje weer weg. Om 18:45 kwamen er mensen aan, wilden graag een hapje eten. Reactie van de eigenaar was: “ja dat is leuk, maar niet bij ons”.

De locatie is mooi, maar dit restaurant mag zichzelf geen restaurant noemen..

1,9
  18. Truus's profielfoto
    Truus heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

We waren om 18.40 aangekomen, zegt die vent jullie zijn veels te laat. Had gereserveerd om 18.30. toen om 19.00 werden al veel dingen opgeruimd. Vreselijk.

19. René en Edith Leemhuis's profielfoto
    René en Edith Leemhuis heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Jans

René en Edith Leemhuis

Op een prachtige locatie, gastvrij en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!

20. Nog's profielfoto
    Nog heeft een recensie geschreven voor Rijsterbosch

Aangekomen bij het terras en gevraagd of we met een kind een pannenkoek mochten eten. Ook vroeg ik of ik naar wc mocht

Vervolgens direkt afgesnauwd dat hij steeds genaaid wordt door mensen die alleen komen voor wc

Daar kunnen wij toch niks mee ?

Laat deze man zijn tent maar sluiten
    Slechte zaak voor Friesland