Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijnsburg verdeeld zijn.

Meer dan een uur op me eten moeten wachten, drie keer gebeld en dan “zou het klaar zijn” na een kwartier nog steeds niks. Kregen uiteindelijk maar tien euro terug van een bestellen van 30 euro

2. Chinees-Indisch Rijnsburg

Heerlijk eten, kom er bijna wekelijks en altijd is het goed.

3. Internationaal Rijnsburg

De rundercarpaccio was lekker klaargemaakt en de scholfilet met zeekraal was het 'neusje van de zalm'. Prima eten voor een redelijke prijs.
    Vriendelijke personeelsleden/eigenaren met aandacht voor de klant.
    Bij EetKafe denk je aan een gelagkamer met een vette hap;
    misschien moeten ze hun naam wijzigen in EetKamer, EetSalon i.o.d.

4. Snackbar Rijnsburg

Babyboef

Kipsaté uit de frituur... Serieus?? Waardeloos, ik kom hier nooit meer!

2,1

Jan de winter

Buitengewoon slechte service. 18.12 order geplaatst voor thuis bezorging. Zou 1 uur duren. 19.20 nogmaals gebeld, pizza nog niet eens klaargemaakt. En als kers op de taart als reactie: dan annuleert u toch!? Hopen dat jullie heel snel zonder voldoende werk komen te zitten!

6. Chinees-Indisch Rijnsburg

Eten altijd goed, vers en lekker. Afhalen gaat altijd snel en nog nooit meegemaakt dat er iets vergeten was. Top

Heel erg lekker en een gezellige sfeer. Personeel is er altijd voor je, ook al hebben ze het druk.

Mijn ervaringen zijn zeer slecht. Nu 3 keer besteld. Eerste keer eten koud en rauw. Tweede keer een pizza besteld met veel te veel accessoires die niet op de kaart stonden. Zelfs een jaar van de pizzabakker. Gezien mijn allergie kon ik deze pizza ook niet eten. Nu een jaar later nogmaals geprobeerd, Helaas is de service nog veel slechter. Eten was er veel te laat, mijn pizza ontbrak, saus smerig, kebab gort-droog en smaakloos. Bij het mededelen over de delen van mijn vermiste pizza, werd ik in het gesprek opgehangen. 2 Turkse pizza's van vrienden rauw, vieze vocht, te vies om op te eten. We hebben het eten nauwelijks gegeten. Ik raad iedereen in om omstreken Katwijk met klem aan om nooit meer te bestellen bij AlHambra.

Gisteren hebben mijn man en ik genoten van een geweldig diner. Klasse van A tot Z! Niet alleen de smaak, maar ook de presentatie was uitmuntend. Wat ons betreft een combinatie van vakmanschap, passie, kunst en wetenschap.

10. Eetcafé Rijnsburg

cim.olijerhoek

Altijd heerlijk gegeten met mijn lief. Gewoon genieten dus.

Sparkles

Prima eten, prima bediening en goede prijs.

super!

13. Internationaal Rijnsburg

Heerlijk gegeten. Prima sfeertje. Aanrader.

Het eten is gewoon prima - goede kwaliteit, nooit oud frituurvet en altijd geleverd zoals het hoort. Volle bakjes, voldoende saus en bijvoorbeeld zonder het te hoeven zeggen een zakje mosterd bij je broodje kroket. Het personeel is vriendelijk en efficient en het is ongelofelijk hoe ze bij topdrukte toch nog snel je bestelling klaar hebben!

Wat bijna drie jaar geleden niet meer van deze tijd was, is het nu al helemaal niet meer. Er wordt gewoon nog gerookt in dit eetcafé, ook al is er afzuiging. Vandaar ook bij mij een mager zesje bij service. Hier zouden ze eens flink wat boetes voor moeten krijgen, dit kan echt niet! (en ik ben zelf roker)

15. Chinees-Indisch Rijnsburg

Ik kom hier al jaren! Eten is hier altijd heerlijk, vooral de loempia is goed gevuld!

16. Internationaal Rijnsburg

Al div. keren er gegeten, was altijd goed verzorgd, goed klaar gemaakt. Een echte aanwinst voor Rijnsburg.

17. Snackbar Rijnsburg

Nicolette

Wat een nare bijsmaak van deze leuke zaak! Eten was heerlijk, bediening in eerste instantie vriendelijk, totdat de rekening kwam... We hadden 2x de clubsandwich zalm, 2 Fanta, 1 Appelsap, 1 cola light en twee bordjes patat met mayonaise en Frikadel. Totaal 42,50!! Want dat bordje patat moest een kindermenuutje voorstellen. Het kostte 8,50!! Exclusief drankje, alleen met ongevraagde appelmoes en plastic mini frisbee. De clubsandwich was 7,50 dus dan verwacht je toch nooit zo'n prijs? Het stond niet op de menukaart, dus verwacht je een normale prijs. Ook na protesteren bleef het die prijs. Dus hier komen we nooit meer!

18. Chinees-Indisch Rijnsburg

j de mooij

Zeer goed eten.

19. Internationaal Rijnsburg

Dirk

Vind het zo top je word altijd gastvrij geholpen zelfs bij sluiten.

21. Snackbar Rijnsburg

29-01-2015, op zoek naar een wc en een plek om een bakje koffie te drinken, uitgekomen bij Kafetaria in Rijnsburg. Heerlijke cappuccino gedronken, lekkere eigen gemaakte koekjes (macaron en boterkoek) erbij! Schone wc, fris interieur en vriendelijk personeel. Beoordeling: uitstekend.

22. Chinees-Indisch Rijnsburg

Na bestelling verkeerde artikelen geleverd, saté met erg weinig sate-saus. Alleen de nasi was lekker.

Ik bestel er niet meer.

vreetpaleis

24. Internationaal Rijnsburg

Zeer slechte ervaring. Niet voor herhaling vatbaar. Niets van een prettige Canadese sfeer meegemaakt. Eten twijfelachtig!!

Het is een super restaurant. De frikadel en de verse patat is heerlijk en super heerlijk. En de service is ook fantastisch, echt een geweldig restaurant. Vooral met de feestweek is het een aanrader, dan is het meestal altijd druk en gezellig.

Tim Varkevisser

27. Internationaal Rijnsburg

David

Leuke tent, goede aankleding. Bediening is daarnaast vriendelijk en attent.

Amuse's en dergelijke zijn smaakvol. Mixed grill had enkele verbeterpunten. Varkenshaas was droog, spareribs waren droog en de biefstuk was bijna well done.

De patat was uitstekend gebakken, maar hadden de extra kruiden niet nodig.

Het eten is voor de prijs uitstekend. Op de missers her en der na zoals het ietswat droge vlees, is het een prima tent.

Snackbar van Egmond is zo lekker en zo vers misschien wel een beetje duur maar dat is het wel waard!

29. Internationaal Rijnsburg

Jan en Helen

Heerlijk gegeten voor wij naar Soldaat van Oranje gingen. De uiensoep en de spare ribs waren uitstekend. Tweemaal een amuse gekregen van de uiterst vriendelijke bediening. Sfeerrijk eetKafe waar je net zo makkelijk aan de bar kan eten. Een aanrader voor mensen die naar Soldaat van Oranje gaan. Wij komen
    hier zeker terug!

Karina velthyzen