Nieuwste foto's in Rijnsaterwoude

Laatste updates in Rijnsaterwoude

1. Gustaaf's profielfoto
    Gustaaf heeft een recensie geschreven voor Tuscany

Deze mensen vragen zonder blikken of blozen €10.- voor een fles Spa blauw, dan wordt je echt belazerd !!!!! baas laat het opknappen door een jong meisje, fijne mentaliteit .

2. Arisa's profielfoto
    Arisa heeft een recensie geschreven voor Tuscany

Met een grote groep gisteravond hier heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, rustige achtergrondmuziek, leuk ingericht. Zeker een aanrader.

3. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Tuscany

Lekker eten en een goede service, nooit problemen gehad.

4. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor Tuscany

Wij dachten er een leuk avondje van te maken, dus om 18:00 besteld (6 pizza's en 3 bakjes shoarma), want het eten smaakt daar altijd goed (daar geen klagen over). Het zou ongeveer 45 tot 60 minuten gaan duren. Prima. Na 75 min gebeld (omdat uit ervaring de bestelling vaak langer duurt dan is afgesproken). Nee, hoor het was bijna klaar. Na 105 min maar weer eens gebeld, ja het kwam net de oven uit. Na 120 min kreeg ik de smoes te horen, nee dat van net was een andere bestelling die van ons werd nu in gepakt! Na 130 min maar weer gebeld, "ja mevr het is erg druk onze excuses, het komt er aan".

Na 145 min kwam het dan eindelijk aan!! Helaas NIET compleet. Pizza salami vergeten. Dus maar weer gebeld, ondertussen was het geduld al aardig op. Nee hoor mvr die heeft u niet besteld, ja zeker wel, mvr ik haal het bestel briefje erbij. Dat is goed. Oja mvr hij staat er toch op. Sorry. Hij wordt na bezorgd. Na 20 min nog geen pizza, maar weer gebeld, hij staat in de oven.

Gevraagd of ik haar baas mocht hebben want ik vond dit toch echt geen stijl. Die had geen tijd. Aangedrongen dat ik hem echt wilde spreken, omdat ik wel tegen haar kon blijven mopperen maar dat vond ik niet eerlijk en ze krijgt tenslotte van haar baas opdracht om te liegen tegen de klanten, zij kan er ook niets aan doen. Wil mijn verhaal beginnen, begint hij er door heen te praten dat hij het druk heeft en dat hij terug belt. (ja wanneer dan!) Aangegeven dat ik dat niet wil en wil mijn verhaal afmaken. Gooit hij de hoorn er op?? Tja zo onbeschoft wil ik niet behandeld worden. Dus ik op de fiets er na toe. Aangegeven dat ik de baas wilde spreken, tja je raad het al: geen tijd. Toen ben ik maar heel brutaal de keuken in gelopen om mijn verhaal te halen, je snapt het wel, daar ontstond een zware discussie en kreeg ik alle smoesjes die ik al meerdere keren over de telefoon had gehoord. Heb ik geen boodschap aan, ik wil gewoon wat mij beloofd is en dat dat 30 min later is dan afgesproken dat geeft niet, maar niet pas na 2 uur en 3 kwartier. Nou, uiteindelijk gooide hij de pizza in de doos, dus op naar huis dan kunnen de kinderen ook eindelijk eten... komen ze me met 3 man achterna! Want ik moet nog voor de pizza betalen!! Gezegd dat ik dit niet van plan was na zo lang wachten en onbeschoft behandeld te zijn. En dat het wel service zou zijn als deze voor alle ongemakken en frustraties zo mee gegeven zou worden. Begon de eigenaar te schelden dat HIJ niet zo behandeld wilde worden in zijn zaak en dat ik op moest rotten en nooit meer terug moest komen! Als of ik dat ooit zou willen.

Jammer hoor, onze leuke geplande avond flink naar de knoppen en 4 huilende kinderen thuis.

5. Haan's profielfoto
    Haan heeft een recensie geschreven voor Tuscany

Vroeger wel goede ervaringen gehad. Denk je nu laat ik eens direct bestellen, daar hebben ze wat meer aan dan via thuisbezorgd, wordt gemeld dat het best druk is en dat het misschien wel een uur kan duren. Dus prima, maar na een uur en 45 minuten toch maar eens bellen; "Sorry maar het kan nog wel een half uur duren."

Vermoeden is dat ze voor de goede cijfertjes alles van thuisbezorgd voor laten gaan en degene die het beste met hun voor heeft laten ze lekker barsten. Hiervoor ook al bij de helft van de bestellingen een verkeerde ervaring; het was koud of extreem kleine portie door een nieuwe kok.

Al met al, ik kijk voortaan bij de collega's en laat Tuscany lekker doormodderen.

6. Thom Egberts's profielfoto
    Thom Egberts heeft een recensie geschreven voor Tuscany

Thom Egberts

Na 1 uur en drie kwartier werd onze bestelling bezorgd, ook nog eens het verkeerde en koud. Dramatische eerste ervaring en zeker niet aan te raden.

7. Pascal's profielfoto
    Pascal heeft een recensie geschreven voor Tuscany

Goed eten, mooie zaak, goede prijs.

8. piet's profielfoto
    piet heeft een recensie geschreven voor Tuscany

Al 4x te lang op ons eten gewacht. Wachttijd 2 uur. Niet normaal! Echt erg slecht!

9. Durand's profielfoto
    Durand heeft een recensie geschreven voor Tuscany

Vanavond voor het eerst in het restaurant gegeten. Mooie zaak. Eten was lekker en meer dan voldoende!

10. Roel Opbroek's profielfoto
    Roel Opbroek heeft een recensie geschreven voor inTenz

Roel Opbroek

Met zakenrelatie op bezoek. Gerechten van 5 gangen verrassingsmenu en daarna zoete verrassingen bij de koffie uitstekend van kwaliteit. Bediening wat vaag en ook jong (o.a. ingehuurd?, chef zelf in de keuken?), weinig of geen aandacht. Alleen obligaat "heeft het gesmaakt" en niet eerder "is alles naar wens". Glas rode wijn uit arrangement geheel vergeten, wel excuses maar geen tegemoetkoming. Alle tafels bezet, door "harde" ruimte veel rumoer met alle (gezellige) gepraat. Prijs-kwaliteit prima maar meer op de gasten letten en langs tafels voor praatje hoe het is/was, was nu alleen eten en afrekenen, dat is zonde van die kwaliteit.
    Bij eerder bezoek was eigenaar zelf in de zaak en liep het gesmeerd, zo kan het ook.

11. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor inTenz

Op een vrijdagavond met 4 personen gegeten. Uitstekende bediening: vlot, correct en voorkomend. Aan de gerechten is veel aandacht besteedt evenals aan de opmaak van de borden. Met twee mannen van 19 en 23 jaar zijn de porties helaas niet toereikend, dat viel een beetje tegen. Zowel de eend als de entrecote waren deels niet mals. Smaak wel uitstekend. Wijnkaart klasse.

12. Bjorn van Raaij's profielfoto
    Bjorn van Raaij heeft een recensie geschreven voor inTenz

Afgelopen zaterdag genoten van een (Groupon) 6 gangen menu. Gerechten waren erg smaakvol en de borden mooi opgemaakt. Bijpassend wijnarrangement was prima in balans. Ik vond wel dat ze weinig schonken, omdat ik aan het einde van iedere gang nog maar een half slokje wijn had... Bijzondere vermelding voor de zomerse erwtensoep met eend, heeeerlijk. Als je in de buurt bent is dit restaurant echt een aanrader!

13. foutewout's profielfoto
    foutewout heeft een recensie geschreven voor inTenz

02-06-2012 bezocht (Groupon). Eten is goed en gebalanceerd. Gerechten klein maar wel voldoende. Niet alle gerechten waren echt uniek. Borden zijn allemaal mooi opgemaakt.

Service eerst vlot en hartelijk. Een wijn die in onze ogen niet goed was werd vlot vervangen. Toelichting bij de gerechten kort en goed. Helaas werd het halverwege de avond minder; het duurde langer om de aandacht te vragen. Onze jassen mochten we zelf opsporen. Een goedenavond kon er niet vanaf. Dat was jammer.

Sfeer is gezellig

14. inTenz heeft een nieuwe foto
  15. inTenz heeft een nieuwe foto
  16. inTenz heeft een nieuwe foto
  17. kees's profielfoto
    kees heeft een recensie geschreven voor inTenz

kees

Zeer goed restaurant met apart eten en mooi interieur goed verzorgd en goede bediening, maar de hoeveelheid is te weinig wat je krijgt als je weer buiten staat heb je honger dat is jammer.

18. Corina's profielfoto
    Corina heeft een recensie geschreven voor inTenz

Genoten van een heerlijke avond, met lekkere gerechten (net even iets anders) en aandacht voor alle details!

19. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor inTenz

Na gisteren voor de eerste maal te hebben gegeten bij Intenz kunnen wij zeggen dat het eten uitstekend heeft gesmaakt, maar dat er toch sprake is van een figuurlijke vervelende 'nasmaak'. Wij hadden volgens de chef en de multimap-menukaart keuze uit a la carte, het zes- of achtgangenmenu. Wij hebben uiteindelijk als groep dan ook gekozen voor het zesgangenmenu. Toch vreemd dat al onze menukaarten en de chef geen melding hebben gemaakt van de drie- en viergangenmenu optie. Waarschijnlijk was net bij onze menukaarten de eerste pagina per ongeluk verdwenen en was de chef het vergeten te melden... Het diner was fantastisch, maar smaakt achteraf gezien toch ietsje minder lekker. Let hier dus in ieder geval op!

20. inTenz heeft een nieuwe foto
  21. inTenz heeft een nieuwe foto
  22. inTenz heeft een nieuwe foto
  23. inTenz heeft een nieuwe foto
  24. inTenz heeft een nieuwe foto
  25. Robbert-Jan Baas's profielfoto
    Robbert-Jan Baas heeft een recensie geschreven voor inTenz

Robbert-Jan Baas

Uitstekend gegeten. Langoustine was voortreffelijk.

Alle ingrediënten dagvers!

Een aanrader!

26. Yvonne en John de Boer's profielfoto
    Yvonne en John de Boer heeft inTenz toegevoegd als favoriet restaurant

inTenz restaurant gesloten

€€ -
    • Nederlands
    • Frans
    • Internationaal
    Herenweg 119 Rijnsaterwoude
  27. Yvonne en John de Boer's profielfoto
    Yvonne en John de Boer heeft een recensie geschreven voor inTenz

Hebben op 25/8 vanwege de restaurantweek weer eens bij Intenz gegeten en we waren blij verrast. Het speciale restaurantweek menu was meer dan fantastisch! Complimenten aan Tom Boere en zijn Staf.

De prijs/kwaliteit verhouding is prima en we hebben genoten. Ook zeer prettige bediening.