Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijkevoort verdeeld zijn.

Met een mijn oude klas van lagere school een reünie gehad. De Theemuts is erg gezellige ruimte om knus met een gezelschap, ongedwongen heerlijk bij te kletsen. De bediening is buitengewoon vriendelijk. De thee was er overigens ook erg lekker. Het ligt lekker rustig in het buitengebied en je kunt ongestoord genieten. Geniet nog na van deze mooie middag/avond!
    Dank u wel Mevr. Ine

Een genot voor het oog en de smaak, zo verrassend. Super bediening tekst en uitleg van alle gerechtjes. En dat allemaal in mijn oude woonplaats.
    Zeer aan te bevelen.

Op 2 november 2017 hier gegeten. Het was nogal zoeken, er is aan de buitenkant nergens aan te zien waar het restaurant gevestigd is. We zijn wel 8× rondgereden, dat was heel vervelend. Ik zag van buitenaf wel licht aan en bedrijvigheid, maar wij dachten dat het een gewoon woonhuis was! Het is ook kleinschalig eten in een huiselijke ambiance, heel bijzonder.

De bediening van de juffrouw en de gastheer was BUITENGEWOON. Ik ben zelden met zoveel égards behandeld en ik geniet hier zo van. Zo hoort het! Menig restaurant mag hier op les, over hoe het hoort.

Het eten was voortreffelijk. Ook leuk dat de juffrouw uitleg gaf dat kraanwater niet gratis is en dat zij ervoor kiezen om tussentijds meerdere amuses te serveren. Die maakten het meer dan goed dat er voor kraanwater betaald moest worden. De gerechten zijn niet groot/overdadig, maar toch hadden we meer dan genoeg gegeten en de smaak en opmaak van de borden was echt geweldig.

Aan het eind was er onduidelijkheid over een actie waarvan het restaurant zelf niet op de hoogte was. De manier waarop de gastheer dit heeft opgelost was zo professioneel. Hij zou er ook zelf navraag naar gaan doen en terugbellen naar ons.

Al met al gewoon een super-restaurant-ervaring en ik hoop dat iedereen hier een keer gaat eten om te ervaren hoe fantastisch gastvrijheid en professionaliteit in de horeca kan zijn!

Ingo

Goede gastheer, zeer goede bediening. Heerlijk eten. Lust voor het oog, net schilderijtjes. Al die verschillende structuren. Goede wijn. Mooie sfeer, rustig. Niet al te groot.

Dirk

Ton

Gewoon geweldig goed. We hebben hier nu 2 maal gedineerd, 5 gangen, en zijn daar heel tevreden over. De porties zijn van de juiste grootte zodat je met een prettig gevoel weer huiswaarts keert. Ook is de prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend. De wijn is van goede kwaliteit. Je zit in het Molenhuys gezellig. De bediening is goed en bij het afrekenen valt het beide keren mee.

Onlangs voor het eerst dit restaurant bezocht. Eerste wat opvalt is de gezellige en verzorgde entourage. We kozen voor de 4-gangen. Eerst kregen we als verrassing twee amuses. Een vismousse en vervolgens een klein soepje met kokos en garnalen. Smaakte allebei goed en verfijnd. Het diner zelf was, zeker voor deze prijsklasse, echt uitstekend. Mooie smaken en pure ingrediënten. Hier wordt met liefde gekookt.
    De eigenaar die ons bediende was vriendelijk en behulpzaam, en hij heeft echt verstand van goede wijn. Hier wordt hele goede wijn geschonken tegen een alleszins redelijke prijs. Dit restaurant was een aangename verrassing!!

Seegers-van Raaij

Eten bij Carte Blanche is altijd een feestje. Het eten is heerlijk en ziet er fantastisch uit. De bediening is goed en de locatie is top. Een echte aanrader.

C.Loeffen- van Gelder

Bijzonder huiselijk; je ervaart dat hier een prima samenwerkend team het de gasten naar de zin wil maken.
    Heerlijk eten en prima wijn en port! En dit alles voor een vriendelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.

Hier hebben mijn vriend en ik een geweldige eetervaring gehad. Het is een feest om hier te eten. De kok en bediening zijn professioneel, enthousiast en leuk. Het eten was naar onze beleving perfect en de wijnen gingen erg goed samen met de gerechten. Ik beveel dit restaurant aan iedereen in mijn omgeving aan!

Famke

Meermaals in Rijkevoort gegeten. Kok is top! Bediening/Sommelier heeft duidelijk geen horeca opleiding genoten. Al met al maakt de kok veel goed en is het zeer zeker een aanrader mits je fouten/problemen van de bediening negeert. Ook viel het op dat de keuken spic en span was (te zien via de beglazing tussen de keuken en het restaurant), echter het restaurant en het linnen verdienen wel wat meer aandacht.
    Groet,
    Arie

Ruud Westerveld

Sjors aken

Heerlijk gegeten een jong maar uiterst professioneel team. Zeer mooi opgemaakten gerechten die zowel het oog als de tong versteld doen staan. Een geweldige avond en wij komen zeker een keer terug.

Gisteravond genoten van een fantastisch 6 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement.
    Er wordt gewerkt met mooie bijzondere producten uit Frankrijk en de jonge chefkok weet dit uitermate goed te combineren en presenteren.
    Het was een genot voor de smaakpapillen en voor het oog.

We zullen hier zeker nog eens terug komen.

Hans Matthijsen

Fantastische avond gehad. Zeer professioneel jong team dat zelfs op een drukke avond plezier uitstraalt. Heerlijk, mooi gepresenteerd eten, prettige bediening en lekkere wijn/spijscombinaties. Echt een aanrader

Lekker eten, mooi opgemaakte borden, goede wijnen en prettige bediening.
    Fijne ontspannen sfeer.

Een feestje voor al je zintuigen!

Annelies Aben

Erg goed gegeten! We hadden onze verwachtingen maar dit niveau hadden we niet gedacht. Vooral de combinaties van de wijnen met de gerechten zijn top.

Dick Buitenzorg

Dit restaurant is echt de moeite waard! Jong en leuk team, ook de bediening weet wat ze uitserveren. Mooie wijnen, goede rustgevende sfeer.

Gewoon geweldig...

Gastvrijheid zoals je zelden meemaakt.

Een super-idee naar mijn mening, die theemuts. Leuk en knus.

Heerlijke omgeving en leuke eigenaren. Echt op 't platteland. Moet je een keer geweest zijn.