Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijen verdeeld zijn.

1. Pizzeria Rijen

Lekker kipfilet gegeten, heerlijk.

2. Lekkerste pizza van Rijen.

3. Lekkerste shoarma van Rijen.

4. Zeer wisselend, soms heel goed, soms heel teleurstellend

5. Gisteren hier gegeten met partner en ik moet zeggen het was echt lekker! We begonnen met het voorgerecht wat voor mij de aspergesoep was en voor mijn partner de rundscarpaccio. De soep was heerlijk romig met stukjes asperge erin en ham erbij. Mijn partner was zeer te spreken over haar voorgerecht wat prima was afgekruid en een ruime portie ook nog eens.

Als hoofdgerecht kozen we beide voor de asperges op boerse wijze oftewel met ham en ei, vergezeld met krieltjes. Echt geen verkeerde keuze dus. Asperges perfect gekookt en het sausje was top! Als nagerecht kozen we het kaasplateau. Een ruime portie lachtte ons tegemoet en ook dit was weer prima.

Kortom zeker een aanrader en we komen dan ook vast nog eens terug!

6. The Banner

7. Chinees-Indisch Rijen

Wat een ontzettend dure tent! We zijn er onlangs na lange tijd, na de verbouwing, weer eens gaan eten en het was zo ontzettend slecht. Voorheen was het al niet veel soeps en nu dus helemaal niet meer. Nors personeel dat ook nog eens steeds op je vingers kijkt. Voor ons nooit meer Wok Plaza in Rijen.

8. Chinees-Indisch Rijen

Cees

Wat ons betreft een van de beste, zo niet HET beste chinees restaurant, maar vooral de cantonees/mongoolse gerechten zijn altijd super lekker. Kom hier al geruime tijd en steeds uiterst tevreden.
    Ruime indeling van het restaurant en niet "volgepropt" zoals in de meeste chinese wokrestaurants. Al met al voor ons een vast adres om lekker te eten.

9. Na onze laatste wat mindere ervaringen weer eens een kans gegeven. En wat bleek.. we zijn positief verrast. Zeker de service had grote sprongen voorwaarts gemaakt.
    We gaan er van uit dat het geen toevalstreffer was maar dat ze daadwerkelijk iets met de opmerkingen gedaan hebben. Ga zo door en je zult ons zeker vaker zien.

10. Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs, complimenten voor de kok. Een fijne ongedwongen sfeer en een hele vriendelijke bediening, kortom een aanrader. Wij komen zeker terug.

11. Het eten is altijd heerlijk hier! De service van de bediening is prima. Het grootste probleem is hoe snel het eten uit de keuken komt. Of je hier nou komt eten als het druk of rustig is of als je alleen komt voor de lunch het duurt de afgelopen weken steeds langer. Bijna 50 min. na opname van het avond eten is veel te lang. De serveerster waar wij er iets van hebben gezegd had al, voordat wij erover iets zeiden, de keuken op de hoogte gesteld dat we al erg lang aan het wachten waren. Zelfs daarna duurde het nog best wel even. We kregen een dessert van het huis omdat we zo lang hebben moeten wachten wat erg netjes is!

Als er lekker eten uit de keuken komt wil je wel wat vergeven maar dit is nu de 2e keer met avondeten en daarnaast ook nog 2x met lunch!

Heb je alle tijd en vind je het niet erg om hongerig te wachten is het lekker eten hier!

6,3
  12. Chinees-Indisch Rijen

Hebben hier gisteren met een klein gezelschap gegeten. Het eten en drinken is vrij duur maar als daar kwaliteit tegenover zou staan is dat niet erg. Helaas vonden we het eten erg weinig smaak hebben, in elk geval was het beslist niets bijzonders...
    Geen reden dus om hier terug te komen.

13. Chinees-Indisch Rijen

25--01-2014 Nou, ik heb nog nooit zo'n slechte wok mee gemaakt. Wat is die toch vies. Verbouwing klopt ook niet zo: de keuken is een klein beetje verbouwd, daar heb je het ook mee gehad. Personeel in de keuken ziet er smerig uit qua kleding. Hele slechte ervaring. Prijs kwaliteit veel te duur, dan kun je beter naar de friettent gaan. Wat super slecht.

1,1
  14. Pizzeria Rijen

Altijd vlotte en nette service,
    Pizza's zijn super! Evenals de service, bij een verkeerde bezorging (verkeerd beleg op 1 van de 3 pizza's) werd direct een nieuwe gebracht met excuses, dat heet service.

Af en toe is het lang wachten, maar dat valt dan op de piekmomenten ook te verwachten.

De smaak van de pizza's is niet te vergelijken met een Italiaanse, wat dan ook niet de bedoeling is lijkt me, dat is appels met peren vergelijken, deze pizza's zijn gewoon lekker met veel beleg en wel op de Jaffa manier met veel smaak.

15. Chinees-Indisch Rijen

Prima wokrestaurant, niets te klagen. We zijn er al vaak geweest met veel mensen tegelijk en het was prima. Alleen als je met z'n tweeën bent zit je niet echt fijn aan zo'n klein tafeltje in de loop naar het buffet.

16. Manouk en Lucas

De lekkerste friet uit Gilze-Rijen en omgeving!!!!! En de beste service :-)

Groetjes Lucas en Manouk

17. Chinees-Indisch Rijen

bernard

18. mart

19. Chinees-Indisch Rijen

2 dagen geleden met gezin heerlijk gegeten. Prima ontvangst en gastvrije bediening. Enorme verbetering na de prachtige verbouwing. Eten flink uitgebreid tov voorheen. Prima all-in concept. Eigenaar Shan: bedankt voor de gastvrije service ! Tot een volgende keer.

20. Chinees-Indisch Rijen

Mijn ervaring met Wok Plaza is slecht. Bij binnenkomst werden we niet begroet. We werden verwezen naar een tafel (denk maar niet dat er gekozen mocht worden, terwijl er nauwelijks iemand zat). Het eten is koud, borden worden onder je neus vandaan getrokken, degene die wokken spreken nauwelijks Nederlands, het ijs was veel te hard en het tochtte er. Kortom veel te duur voor te weinig kwaliteit. Voor de €16 die het eerst koste ging het nog, maar nu. Belachelijk.

21. J. Franken

Lijkt wat eentonig om voor alles een zeven te geven, maar het verdient allemaal net geen 8 of meer. Het eten is eigenlijk best wel goed, heerlijke uien- en courgettesoep en lekkere botervis, genoeg stokbrood vooraf met 3 verschillende smeerseltjes zoals pesto etc. koffie achteraf is goed verzorgd. Bediening is zeer vriendelijk, maar zou zich iets meer op de klant moeten richten. Er werd nu nog veel gesleept door de zaak heen met kratten etc. dat is niet prettig voor je gasten. Als je wijn schenkt, dan liever niet in de glazen die al op de tafel staan. Deze hadden duidelijk de vaatwasser al vele malen overleefd. Als ik vraag waar de wijn vandaan komt, weten 3 man mij geen antwoord te geven. Kom op, het staat op de fles. € 4,75 verloren door mijn vrouw geen wijntje te schenken bij het hoofdgerecht terwijl ik daar duidelijk om gevraagd had. Potentie genoeg, maar laat vooral de gasten op de eerste plaats komen en daarna pas het sjouwwerk. Tip: rolgordijnen voor het gedeelte waar bv snijwerk wordt gedaan.

22. Vanavond hier gegeten met een Sweatdealbon en het was gewoon goed verzorgt. Je kon kiezen uit het maandmenu wat telkens uit 3 keuze's per gang bestond. De borden waren leuk opgemaakt het eten smaakvol en genoeg. De bediening was vriendelijk en attent en de ruimte zat gezellig vol. Mandje stokbrood met toebehoren vooraf was ruim voldoende, heb ik wel eens anders meegemaakt. En lekkere kruidenboter en tapenade.

23. De friet is echt heerlijk en zoals hij hoort te zijn, de rest is ook prima. Let wel op de hoeveelheid friet is afhankelijk van diegene die bedient en kan soms echt te weinig zijn.

24. Pizzeria Rijen

Rich@rd & Helga@

25. Leuke tent goed eten al moet je wel houden van de aparte manier van bereiding. Ook moet je goed in de gaten houden of er geen feesten zijn, dan is er minder tijd voor de klant en minder aanbod.

26. Pizzeria Rijen

Wij eten hier zeer regelmatig en zijn eigenlijk altijd wel tevreden. Het is niet echt gezellige tent maar het eten is prima. Misschien een idee voor een terras?

27. Wij kwamen hier zeer geregeld maar helaas na een aantal tegenvallende ervaringen niet meer. Er zijn immers meer dan voldoende alternatieven. Het eten was altijd erg goed en zeker voor de prijs. Verkeerde bezuinigingen? zou dat het zijn dat het de laatste paar keer erg tegen viel..

2,8
  28. Vooral op het terras aan de voorkant kan je heerlijk zitten als het een beetje weer is. Daarentegen is het terras aan de achterkant erg saai. Binnen, ach ja smaken verschillen maar het ziet er gezellig uit. Het personeel heeft nou niet echt de uitstraling en motivatie dat ze het leuk vinden hier te werken. De prijzen zijn de laatste tijd ver boven de kwaliteit (die juist achteruit gaat) uitgestegen waardoor het zichtbaar een stuk rustiger is, en dat komt niet ten goede van de sfeer. Waar je 2 jaar geleden op een vol terras zat te lunchen zaten we nu een aantal keer achter elkaar alleen of met wat barklanten. Hier word helaas duidelijk bezuinigt op de verkeerde dingen die duidelijk zichtbaar zijn voor de klant. Bovendien lijkt ons het schoonmaken van je tent rond de lunchtijd in het weekend nou niet echt het juiste moment.

2,8
  29. Aziatisch Rijen

Peer Boot

Werk zelf in de horeca en ben meer een fan cuisine, maar moet zeggen dat ondanks Chinese specialiteitenrestaurants een slechte reputatie hebben, dit restaurant een prima tapasmenutje heeft.

All you can eat voor ongeveer 21,00 eur.

Bediening is matig, het duurde lang en de beheersing van de Nederlandse taal van de bediening is niet echt je-van-het maar ze doen wel hun best.

Het eten is zeker niet slecht, doch niet perfect. Alle tafels waren schoon en netjes bijgehouden. Het toilet was ook keurig. Het restaurant was niet hypermodern, maar niet dusdanig oubollig dat het bij het stoffige af was.

Voor hij die geen kniesoor is en lekkere Chinese hapjes wil, valt het eten niet tegen.

Maar de rest is wel matig en daar moet aan gewerkt worden door het personeel. Dan zitten er op vrijdag denk ik meer tafels dan 1, want wij waren alleen met 4 personen.

De goede bedoelingen moeten dus in daden omgezet worden. Maar een 6 is ergens wel op zijn plaats.

30. Pizzeria Rijen

Super lekkere lasagna bolognese en overheerlijke pizza quatro formagii gegeten!! Goed bezig!!