Nieuwste foto's in Rijen

Laatste updates in Rijen

1. J.Wagtmans's profielfoto
    J.Wagtmans heeft een recensie geschreven voor Dining Plaza

J.Wagtmans

Goede prijs kwaliteit verhouding, vlotte bediening, vriendelijke mensen leuke sfeer, zeer zeker voor herhaling vatbaar!

2. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Sjef's Table

Heerlijk 4 gangen menu gegeten met 6 personen bij Sjef’s table. Passende wijnen en bijzonder biertje ( Vuurzee). Rustige atmosfeer, fijne service en zoals mijn moeder van 85 zei: lekker en apart. Iedereen heeft genoten aan de tafel. Komen zeker weer!

3. Sjef’s Table's profielfoto
    Sjef’s Table heeft gereageerd op een recensie van Sjef's Table

Dankjewel! Zowel voor jullie geweldige beoordeling als jullie gezellige bezoek!

4. Hanneke Ligtenberg's profielfoto
    Hanneke Ligtenberg heeft een recensie geschreven voor Sjef's Table

Hanneke Ligtenberg

Echt een geweldig wildmenu mogen eten, ontzettend genoten! Groetjes van Ad en Hanneke

5. Sjef’s Table's profielfoto
    Sjef’s Table heeft gereageerd op een recensie van Sjef's Table

Wow! Super bedankt voor jullie bezoeken, jullie waardering en de mooie beoordelingen!

6. Guydutchie's profielfoto
    Guydutchie heeft een recensie geschreven voor Sjef's Table

We waren gisteren al weer voor negende keer te gast bij Sjef’s Table. We zijn dan ook absolute fans geworden. Het culinaire vakmanschap schittert er vanaf. Steeds opnieuw prachtige gerechten met bijzondere ingrediënten en mooie bijpassende wijnen zorgvuldig gecomponeerd door de chef en sous-chef. De chef geeft aan tafel graag en uitgebreid uitleg over de gerechten, ingrediënten, bereidingswijzen en wijnen. Bij ons vorige bezoek speelde de Gamberi Rosso garnalen de hoofdrol, gisteren was het de eer aan het Wagyu rund. Geweldig. Eigenlijk was alles weer geweldig. Smaakvolle amuses, een eigenzinnige krabsalade, een vegetarisch gerecht van knolselderij, scholfilet met mosselen en pastinaak, ambachtelijke wildterrine en dus de Wagyu als hoofdgerecht. De afsluiter was het dessert gebaseerd op Magnum met witte chocolade. En natuurlijk de huisgemaakte friandises bij de koffie. Alles draait om het perfectioneren van de gerechten en de beleving. Minstens zo belangrijk is de fijne en gastvrije sfeer. Gewoon een absoluut toprestaurant en onze favoriet!

7. Marja Fransen's profielfoto
    Marja Fransen heeft gereageerd op een recensie van Sjef's Table

Arnaud de Klerk je had het niet beter kunnen verwoorden . Wij zijn ook elke keer erbij met het 11 gangen menu en ze hebben ons ook weer verrast met de verschillende gangen.
    Van mij krijgen ze ook een dikke 10

8. Sjef’s Table's profielfoto
    Sjef’s Table heeft gereageerd op een recensie van Sjef's Table

Super bedankt voor de prachtige recensie en super rapport!

9. Arnaud de Klerk's profielfoto
    Arnaud de Klerk heeft een recensie geschreven voor Sjef's Table

Inmiddels komen we al weer enige tijd met regelmaat bij dit pareltje hier in het Zuiden. Al bij binnenkomst weet je direct ook al weer waarom je hier zo graag komt: De ontvangst is even hartelijk als altijd!

We mogen een van de 4-persoon tafels uitzoeken, want we zijn weer met onze favoriete eet-vriendjes op stap. Deze keer weer met een uitmuntende reden: Het 11 gangen wild-menu welke Sjef’s table deze periode heeft.
    Nu is dit wel een klein beetje smokkelen: De amuses zijn meegeteld in deze 11 gangen, maar het blijft een koopje: 89 euro voor zo veel verschillende gerechtjes en smaken.

Vanavond krijgen we de volgende gerechtjes gepresenteerd:

Chawanmushi | bospaddestoelen -> een gestoomde hartige custard, in dit geval met een bouillon van paddenstoel ipv dashi. Een lekker hartig begin welke perfect past bij de koude gure herfst buiten de deur.

Knolselderij | truffel | Olde Remeker -> De knolselderij is gegaard op de big green egg waardoor je een lekkere combinatie van aards/zoet/umami krijgt. Lekker met truffel en de intense romige Olde Remeker.

Marbré | foie gras | Jambon de Bayonne | brioche -> Romig, hartig, zoetig gecombineerd met de lichte orgaansmaak. Heerlijk. Lekkere crunch van de brioce!

Heilbot | pastinaak | jus van schaaldieren -> De puree van pastinaak was lekker aards, zoet en fluweelzacht. De heilbot perfect gebakken met een lekker hartig korstje, maar van binnen precies gaar. En die saus! Heerlijk!

Wildconsommé | bitterbal van hazenpeper -> Prima, mooi heldere wildconsommé, maar de held was wat mij betreft toch die bitterbal. Daar mogen ze wel een borrelschaal van vullen. En die mayonaise van miso. Heerlijk!

Duif | rode biet -> Bij het opdienen werd er nog iets van een krokantje genoemd, maar deze was niet te vinden op het bord. De duif kende verschillende bereidingen (haas, gekonfijte poot, en borst) welke allemaal zalig waren. Rode biet kwam in de vorm van een espuma: Zalig… en weer een heerlijke saus die je doet denken aan de warmte van een haardvuur. Vrouwlief had als aandenken nog een kogeltje in de duif zitten;-)

Eend | sheperd’s pie | zuurkool -> Een sheperd’s pie met eend en zuurkool. Nu staat zuurkool normaal gesproken niet heel hoog op mijn verlanglijstje, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering. Hier lust ik ook wel een normaal formaat sheperd’s pie van. Top!

Ree | rode kool | kastanje -> Prima bereid stukje botermalse ree, lekkere rode kool, maar het lekkerste op het bord was eigenlijk de gnocchi van kastanje, welke volgens mij gefrituurd was? Erg erg lekker!

Lepelkaas | truffel -> Prima kaasje, lekker romig. Niet te sterk. Mooi afgemaakt met wat aan tafel geschaafde truffel.

Magnum | duindoorn | tarwe -> De lekkerste magnum die ik ooit op heb. De “tarwe” leek verdacht veel op honey pops, but I don’t care… zalig!

Apfelstrudel | vanillezeezout | karamelijs | Calvados -> De vanille zeezout zat volgens mij in de crunch verwerkt, erg lekker. Mijn vrouw was compleet verliefd op het karamel ijs. Zacht, romig, zoet en toch fris! Geen kristalletje in te vinden en een prima afsluiting.

Bovenstaande hebben we op met een wijn arrangement. Hierbij waren ze gelukkig zo verstandig geweest om “maar” 6 wijnen te selecteren welke telkens bij 2 opeenvolgende gerechten pasten. Alleen het kaasgerecht kreeg zijn eigen wijn. De “Sjef” vertelt elke keer uitgebreid en vol enthousiasme over de wijnen. En wat ook fijn is: De Hollandse zuinigheid waarmee ze bij sommige restaurants de glazen inschenken is ze hier vreemd. Gewoon mooi royaal gevulde glazen!

Uiteindelijk zijn we nog aan de koffie en thee gegaan waarbij we een lekker warme madelaine kregen. Uiteindelijk hebben we ruim 5 uur lang mogen genieten van de gastvrijheid die dit team je van begin tot eind biedt. Tel daarbij op de open keuken, de klassieke, pure en eerlijke smaken die je op je bord vindt. Niet te veel poespas, maar gewoon goed & lekker eten, bereid & geserveerd door mensen met liefde voor het vak!

10. Gerrit  Oomis's profielfoto
    Gerrit Oomis heeft een recensie geschreven voor Dining Plaza

Gerrit Oomis

Voor ons de eerste keer om daar te eten. Zeker niet de laatste! Gemoedelijk en gastvrij. Meer dan voldoende keus, en zag er mooi en vers uit. Zelf je drinken halen is een goed initiatief. Geen gezeur van het duurt te lang of ze lopen niet. Tot de volgende keer!!!

11. Wiesmuller's profielfoto
    Wiesmuller heeft een recensie geschreven voor Dining Plaza

Wiesmuller

Eten vers klaar gemaakt is prima. Echter de warm gehouden gerechten waren lauw/koud.
    De ambiance was erg matig tot geen sfeer.
    Gemiste kans.

12. Sjaak's profielfoto
    Sjaak heeft een recensie geschreven voor Dining Plaza

Alles is hier 100%
    Eten, drinken, sfeer, prijs kwaliteit.

13. Cees Markus's profielfoto
    Cees Markus heeft een recensie geschreven voor Dining Plaza

Cees Markus

Fijne gastheer. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vuil goed werd snel opgehaald. Vriendelijk personeel. Voldoende variaties betreft het eten en drinken. Wij hebben met onze familie wederom genoten

14. Gubbens's profielfoto
    Gubbens heeft een recensie geschreven voor Sjef's Table

Gubbens

Heerlijk. Ik ben een slechte eter. Mag wel zeggen een viesneus. Maar hier heb ik heerlijk gegeten alles in kleine porties. Ook een hele professionele uitleg bij zowel het eten als bij de wijnen. Ook de prijs voor wat je krijgt is heel goed. Zeker een aanrader. Het is er rustig. Open keuken geweldig. Ze hebben echt veel aandacht besteed aan hun product. Ga er zeker nog een keer naar toe.

15. Sjef’s Table's profielfoto
    Sjef’s Table heeft gereageerd op een recensie van Sjef's Table

Dankjewel voor de mooie woorden, complimenten en het prachtige rapport! Ik hoop jullie graag nog eens te mogen ontvangen, jullie zijn fijne gasten om te mogen ontvangen.

16. Beja Slingerland's profielfoto
    Beja Slingerland heeft een recensie geschreven voor Sjef's Table

Beja Slingerland

Het was een warme avond… maar die werd in de beleving- sfeer nog warmer… wat een gastvrijheid en aandacht voor de klant. Echt mooi.
    Het eten was verrassend met smaakexplosies die je niet verwacht.
    Voor mij een ster op de voordeur! Prijs/kwaliteit kan ik niet beoordelen want ik heb de rekening niet gezien… ha ha… maar ik neem aan dat die ook goed zit.
    Mijn complimenten.

17. Sjef's Table heeft een nieuwe foto